pb.pl

Prawo

XI Forum Dyrektorów Działów Prawnych

19-20.09.2018, Warszawa,
Hotel Polonia Palace (Al. Jerozolimskie 45, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
2195 PLN (od 27 kwietnia 2018 do 20 lipca 2018)
2695 PLN (od 21 lipca 2018 do 19 września 2018)
cena z pakietem specjalnym - kolacja Follow the Senses netto
3300 PLN (od 27 kwietnia 2018 do 20 lipca 2018)
3800 PLN (od 21 lipca 2018 do 19 września 2018)

Konferencja. Najważniejsze na polskim rynku doroczne spotkanie Szefów Działów Prawnych!

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność skierować na Państwa ręce zaproszenie do udziału w  XI edycji Forum Dyrektorów Działów Prawnych – najważniejszym i dorocznym spotkaniu prawników in-house.

Forum jest uznanym oraz cenionym przez środowisko spotkaniem o wieloletniej tradycji.
Każda kolejna edycja gromadzi coraz większe grono słuchaczy co jest dowodem Państwa zaufania i wysokiej oceny jego zawartości merytorycznej.
Tradycyjnie na spotkaniu nie zabraknie inspirujących prelekcji oraz ożywionych debat i dyskusji w gronie praktyków – szefów działów prawnych.

W tym roku, tylko u nas, będą mogli Państwo:

  • Poznać doświadczenia i wyzwania prawników korporacyjnych i kancelarii prawnych, którzy  spotkają się by wymienić się doświadczeniami związanymi ze strategicznym zarządzaniem działem prawnym, a także by zaktualizować wiedzę w najważniejszych obszarach związanych z relacją prawno biznesową.
  • Skonfrontować swoje doświadczenia i wiedzę m.in. o funkcjonowaniu In –house w środowisku biznesu, jak postrzegany był prawnik przez biznes 10 lat temu, a jak postrzegany jest teraz, jaka jest jego rola i odpowiedzialność, powiemy o trendach zarządzania korporacyjną funkcją prawną, o zarządzaniu międzynarodowym działem prawnym, jak wykorzystać narzędzia IT w pracy prawnika, przedyskutujemy skuteczność wdrażania i egzekwowania programów compliance.
  • Zaktualizować swoją wiedzę w zakresie najważniejszych zmian prawnych, które przedstawią znani eksperci. Po raz kolejny zgromadziliśmy grono ekspertów – Dyrektorów Działów Prawnych z kluczowych dla rynku firm, którzy w oparciu o praktyczne doświadczenia podzielą się z Państwem wiedzą i opinią.

XI Forum Dyrektorów Działów Prawnych to liczne case studies, najnowsze regulacje, bogata wiedza, ale także networking i nawiązywanie nowych relacji biznesowych.

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy na kolację w Restauracji SENSES, która będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów w nieformalnej atmosferze.

Będę zaszczycona Państwa obecnością w gronie uczestników Forum w dniach 19-20 września 2018 r. w Warszawie.

 

Z wyrazami szacunku,

Aldona Mlonek
Project Manager

 

 





Biorąc udział w forum otrzymają Państwo zaświadczenie o punktach szkoleniowych do przedstawienia w Krajowej Radzie Radców Prawnych.


PAKIET SPECJALNY Kolacja „Follow the SENSES”
(opcja płatna, kolacja odbędzie się w przypadku zgromadzenia odpowiedniej ilości uczestników)


WITAJCIE W KUCHNI NATURY I PRZYSZŁOŚCI


Tekst to słowa, muzyka to dźwięki, a kuchnia to smaki. Ale tylko jeden szef kuchni na świecie, ambasador opracowanej we Francji niezwykłej metody „note by note”, tworzy z nich prawdziwą kuchnię przyszłości eksponując esencję natury na talerzach swoich gości.

To Andrea Camastra, szef kuchni wyróżnionej gwiazdką Michelina i czterema czapkami Gault and Millau warszawskiej restauracji SENSES, do której na kolację i spotkanie z autorem dań zapraszamy Państwa serdecznie.

Program spotkania (19 września):

18:00 Spotkanie w lobby z lampką szampana RUINART

18:30 Kolacja 4 akty. Szef kuchni uważa, że komponuje utwór kulinarny, na który składają się akty oraz wine pairing (czyli specjalne menu winne dobrane do kolejnych dań przez wybitnego Sommeliera SENSES)

21:00 Spotkanie z Szefem Kuchni w Kuchni SENSES


O daniach, szefie i kulturze kulinarnej restauracji SENSES

Dania serwowane w SENSES to hołd złożony ciekawskiej naturze człowieka. Są nasycone kolorami i zapachem, niezwykłe w formie od razu pobudzają wyobraźnię, przyciągają wzrok, angażują powonienie i przykuwają uwagę, jak tylko pojawią się na stole. A potem? Szef kuchni zaprasza na prawdziwą ucztę zmysłów i ani na chwilę nie pozwala odpocząć od niespodzianek. Puszyste okazuje się chrupkie w smaku, oszronione rozpala podniebienie, a to, co mięsiste zaskakuje lekkością. Połączenie kulinarnego talentu Andrei, nauki i technologii umożliwia, na przykład, przekształcenie tradycyjnej żytniej „pajdy” ze smalcem i kiszonym ogórkiem w wyrafinowane, lekkie jak piórko „amuse-bouche”, którym jest zmaterializowany chlebowy pył z musem ze smalcu. „Smakuje identycznie, jak klasyczne czekadełko podawane w polskich karczmach” – zapewnia Andrea Camastra. I dodaje jeszcze – „Uwielbiam słuchać, jak goście śmieją się z niedowierzaniem biorąc do ręki coś, co wygląda jak solidny paluch chlebowy, a okazuje się eteryczne i rozpływa się w ustach”.

Twórcą metody „note by note”, którą posługuje się Andrea w swojej kuchni jest Hervé This, ten sam naukowiec, który wymyślił kuchnię molekularną i pracował z największymi szefami kuchni np. Ferranem Adria i Pierre Gagnaire. Podstawą „note by note” są zapach i smak w najczystszej postaci, wyabstrahowane z produktów, jakich używamy w kuchni. A to, jak twierdzi This, otwiera przed kreatywnym kucharzem zupełnie nowe możliwości…

Chef Camastra podkreśla jednak, że element zabawy i zaskoczenia jest również ważny w odniesieniu do codziennej pracy jego i kucharzy. Kreowanie dań nie może nikogo nudzić. „Trudno mi wskazać ulubione danie” – mówi chef Camastra, „To jakby kazać komuś wybierać jedno spośród własnych dzieci. Każde jest charakterystyczne, niepowtarzalne i wyjątkowe”.

W Senses nie chodzi tylko o jedzenie, ale napięcie, zaskoczenie i niedowierzanie, które potęguje się z każdym daniem, które Andrea odkrywa przed swoimi gośćmi.


Udział w Forum jest okazją do wymiany doświadczeń i wzbogacenia wiedzy dla:

  • Dyrektorów Działów Prawnych
  • Prawników Wewnętrznych
  • Prawników z kancelarii zewnętrznych
  • Radców Prawnych
  • Pracowników Obsługi Zarządu
  • Pracowników Działów Compliance.


Partner:
Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie został powołany 1 stycznia 1950 roku i funkcjonował pod nazwą Kolegium Arbitrów przy Polskiej Izbie Handlu Zagranicznego, jako niezależna jednostka powołana do rozstrzygania sporów wynikających z międzynarodowych stosunków handlowych.

Od 1990 roku Sąd Arbitrażowy kontynuuje swoją działalność w ramach Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie. Jest najbardziej uznanym i renomowanym stałym sądem polubownym w Polsce, a jego popularność w tej części Europy wciąż rośnie. Na liście arbitrów, oprócz najlepszych polskich prawników, figurują także nazwiska zagranicznych specjalistów od arbitrażu. Sąd administruje również postępowania ad hoc stosownie do Regulaminu Arbitrażowego UNCITRAL, prowadzi mediacje, zajmuje się również promocją idei arbitrażu w środowiskach akademickich i gospodarczych.

Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie zawarł szereg porozumień o współpracy z instytucjami arbitrażowymi znanymi na całym świecie. Jest członkiem  i jednym z założycieli Międzynarodowej Federacji Instytucji Arbitrażu Handlowego, członkiem Międzynarodowej Rady do Spraw Arbitrażu Handlowego, członkiem Europejskiej Grupy Arbitrażowej, Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC) w Paryżu oraz Komitetu Specjalnego przy Europejskiej Komisji Gospodarczej w Genewie.

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Patron

Patron Medialny

19 września 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Już od 8.30 czekamy na Państwa. Zapraszamy do rejestracji, na pobudzającą kawę. Za chwilę rozpoczynamy Forum!

08:50

Uroczyste rozpoczęcie Forum

BLOK I - Prawnik vs biznes

09:00

Czy jesteś partnerem dla biznesu?

Justyna Dobraniecka - Deputy Group General Counsel, Stock Spirits Group

Case Studies

  • Rola prawnika w biznesie –  Jak postrzegany był prawnik przez biznes 10-20 lat temu, a jak postrzegany jest teraz? Jakie miejsce jest dla prawnika w 2030 roku?
  • Współczesna rola prawnika w biznesie:
  1. Prawnik doradcą biznesowym – czy to balansowanie pomiędzy prawem a biznesem?
  2. Prawnik jako project manager – czy tylko w projektach prawniczych?
  3. Prawnik jako risk manager – jakie narzędzia stosować?
  4. Prawnik skutecznym trenerem – czy szkolenia prawnicze muszą być nudne?
  5. Prawnik z dobrym wizerunkiem – czy ważne jest jak jesteśmy postrzegani przez biznes?
  6. Prawnik jako audytor  – czy masz oczy i uszy szeroko otwarte?
09:40

Jak usprawnić współpracę prawnika i biznesu – doświadczenia na tle doradztwa regulacyjnego oraz w dziedzinie prawa konkurencji

Marcin Kolasiński – Radca Prawny, Wspólnik, Kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

Case Studies

  • Szczególny charakter doradztwa konkurencyjno-regulacyjnego
  • Rola biznesu i prawnika in-house w decydowaniu o prowadzeniu i zakresie analiz prawnych
  • „Czysto biznesowe decyzje”, a ich przyszłe skutki prawne
  • Szkolenia, audyty, próbne przeszukania – jak sprawić, by były bardziej skuteczne?
10:20

Przerwa na kawę i networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

10:40

Rola i zadania prawnika – współczesne wyzwania prawników In-house

Rafał Kondracki – Dyrektor Działu Prawnego, UTC AEROSPACE SYSTEMS

Case Studies

  • Prawnik. Partner w biznesie
  • Biznes a prawo
  • Co to znaczy być „Compliance”?
  • Dział prawny w firmie
11:20

Czemu musi sprostać skuteczny prawnik In-house

Sebastian Myszczyński – Radca Prawny oraz Dyrektor Departamentu Prawnego, Sii Poland

Case Studies

  • Cechy prawnika biznesowego
  • Oczekiwania od prawnika biznesowego
  • Zagrożenia dla prawnika biznesowego
  • Przyszłość prawnika biznesowego
12:00

Trendy zarządzania korporacyjną funkcją prawną 2018

Aurelia Cieślińska – Radca Prawny, Capgemini Poland

Case Studies

  • Globalne trendy 2018 w zarządzaniu korporacyjną funkcją prawną
  • Przesunięcie funkcji prawnej z centrum kosztowego do funkcji Corporate Executive:

a.    Budowa modelu obsługi klienta wewnętrznego tzw.  Customer centricity
b.    Budowa filaru Konkurencyjności przez Dygitalizację
c.    Industrializacja i Automatyzacja procesów prawnych

  • Manage globally execute locally. Struktury globalne wspierające lokalne zarzadzanie funkcją prawną w korporacjach:

a.    Budowa Centrów Kompetencyjnych Legal (Legal CoEs)
b.    Budowa SSC Legal Delivery Centers
c.    Budowa Legal Virtual Information Management Center

  • Q&As
12:40

Lunch

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

13:30

Zarządzanie międzynarodowym działem prawnym

Grzegorz Kaniecki - Wiceprezes Zarządu, General Counsel Supply Chain and Procurement Europe, UnileverSupply Chain Company AG

Case Studies

  • Modele funkcjonowania międzynarodowych działów prawnych
  • Czy można świadczyć pomoc prawną w oparciu o prawo innych państw
  • Organizacja pracy: co pomaga a co przeszkadza
  • Rola kancelarii zewnętrznych
  • Komunikacja międzykulturowa

PANEL DYSKUSYJNY

14:00

Awers i rewers tej samej monety czyli jak kształtować relację pomiędzy działem prawnym przedsiębiorstwa a zewnętrznymi kancelariami ? Dwugłos stron

MODERATOR: Waldemar Koper - Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Prawników Przedsiębiorstw, Dyrektor ds. prawnych Kompanii Piwowarskiej SA.
PANELIŚCI:
Aleksander Stawicki - Radca prawny, Starszy Partner, Kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr
Cezary Żelaźnicki - Partner zarządzający, Radca prawny, Kancelaria PwC Legal

14:45

Przerwa na kawę i networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

BLOK II - Prawnik w świecie nowych technologii

15:00

Ewolucja czy rewolucja komunikacji prawników

Sebastian Grzywacz - Radca prawny, Szef działu prawnego, Prokurent , Antalis Poland Sp. z o.o.

Case Studies

  • Podstawowy nośnik danych – słowo
  • Od słowa do systemów
  • Przeciążenie informacyjne, a precyzja i skuteczność
  • Narzędzia informatyczne w komunikacji prawnika z biznesem
15:40

Technologia i narzędzia IT podnoszące efektywność funkcji prawnej w firmie

Radosław Krzyżak - Dyrektor Departamentu Prawnego, Michael / Ström Dom Maklerski S.A.

Case Studies

  • Programy do zarządzania zespołem i projektem
  • Wykorzystanie narzędzi IT w rozproszonym departamencie prawnym / pracy z domu
  • Kanały efektywnego pozyskiwania informacji
  • Organizowanie i zarządzanie newsletterem prawnym i monitoringiem prawnym.
  • Prawnik korporacyjny w social media
16:20

Zakończenie pierwszego dnia Forum

18:00

Kolacja w Restauracji SENSES

pakiet płatny

Po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy na Kolację w Restauracji SENSES, która będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.

Program spotkania:

18:00 Spotkanie w lobby z lampką szampana RUINART

18:30 Kolacja 4 akty. Szef kuchni uważa, że komponuje utwór kulinarny, na który składają się akty oraz wine pairing (czyli specjalne menu winne dobrane do kolejnych dań przez wybitnego Sommeliera SENSES)

21:00 Spotkanie z Szefem Kuchni w Kuchni SENSES

20 września 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Już od 8.30 czekamy na Państwa. Zapraszamy do rejestracji, na pobudzającą kawę. Za chwilę rozpoczynamy Forum!

BLOK III - Prawnik jako manager oraz skuteczny negocjator

09:00

Zarządzanie działem prawnym – jak rozwinąć swoje kompetencje managerskie

dr Michał Leski – Adwokat, Dyrektor Biura Prawnego i Nadzoru Właścicielskiego, Poczta Polska S.A.

Case Studies

  • Szef działu prawnego jako nieformalny (a czasem formalny) członek zarządu
  • Aktywne zarządzanie budżetem obsługi prawnej spółki
  • Zarządzanie radcami prawnym. Nietypowy pracownik, nietypowy charakter podporządkowania
  • Dział prawny a nadzór właścicielski nad spółkami. Specyfika spółek Skarbu Państwa
09:40

Proces zawierania umowy

Agnieszka Dzięgielewska - Jończyk - Radca Prawny, Hewlett Packard Enterprise Polska

Case Studies

  • Ocena ryzyka kontraktowego na przykładzie umów technologicznych
  • Komunikacja z klientem wewnętrznym
  • Wprowadzanie uwag do umów
  • Negocjacje – podstawowe zasady
10:20

Odpowiedzialność za produkt – jak zarządzać roszczeniami w praktyce?

Ewa Rutkowska - Adwokat, Wspólnik, Kancelaria KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

11:00

Przerwa na kawę i networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

PANEL DYSKUSYJNY

11:20

O możliwościach oferowanych przez arbitraż instytucjonalny, czyli niesztampowo o arbitrażu gospodarczym

PANELIŚCI:
Agnieszka Durlik - Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej
Piotr Jakubowski - Dyrektor Biura Prawnego, Asseco Data Systems S.A.
Dr Konrad Czech - Praktyka Arbitrażowa, Kancelaria Gessel, Koziorowski Sp.k.
dr Rafał Morek - Adwokat, Członek Rady Arbitrażowej SAKIG, Partner warszawskiego biura K&L Gates

BLOK IV - Prawnik w otoczeniu compliance

12:00

Implementacja obowiązków regulacyjnych w dynamicznym środowisku biznesowym

Olgierd Świerzewski - General Legal Counsel, Project Manager - Orbis / Accor Poland

Case Studies

  • Świat regulowanego biznesu jako nowy paradygmat
  • Rola prawników w znalezieniu równowagi między celami biznesu a obowiązkami regulacyjnymi
  • Narzędzia konsultingowe w pracy prawnika w dziedzinie compliance
  • Jak wdrażać projekty compliance w organizacji.  Case study na przykładzie RODO
12:40

Konkurencja online - nowe wyzwania dla prawników przedsiębiorstw?

Joanna Affre – Adwokat, Wspólnik zarządzający, Kancelaria Affre & Wspólnicy

  • Konkurencja w czasach algorytmów – pieśń przyszłości czy rzeczywistość?
  • Współpraca pomiędzy konkurentami - nowe formy wymiany informacji w gospodarce 4.0
  • Kartele robotów
  • Platformy online a regulacje prawne
  • Kto odpowie za sztuczną inteligencję?
13:20

Lunch

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Forum!

14:20

Prawnik jako menedżer ryzyka

Agnieszka Modras - Dyrektor Departamentu Obsługi Prawnej, Radca prawny, Bank Pocztowy S.A.

  • Otoczenie regulacyjne
  • Ryzyko prawne a ryzyko operacyjne i ryzyko braku zgodności
  • Proces zarządzania ryzykiem
  • Identyfikacja, analiza i ewaluacja ryzyka prawnego
  • Monitorowanie i kontrola ryzyka prawnego
  • Sposoby postępowania z ryzykiem prawnym
15:00

Compliance w nowoczesnej organizacji

Oczekujemy na potwierdzenie

15:50

Zakończenie Forum i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2195 PLN (od 27 kwietnia 2018 do 20 lipca 2018)
2695 PLN (od 21 lipca 2018 do 19 września 2018)
cena z pakietem specjalnym - kolacja Follow the Senses
3300 PLN (od 27 kwietnia 2018 do 20 lipca 2018)
3800 PLN (od 21 lipca 2018 do 19 września 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XI Forum Dyrektorów Działów Prawnych
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1
2
3
4
5

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Aldona Mlonek
Project Manager

T 22 333 9830

F 22 333 97 78

a.mlonek@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter