Psychologia promocji i ofert specjalnych
Cel
Polscy konsumenci są wrażliwi na ceny i uwielbiają promocje. Jesteśmy największymi łowcami promocji w Europie. Coraz większą popularnością w Polsce cieszy się Czarny Piątek, Cyfrowy Poniedziałek, Dzień Darmowej Dostawy a sklepy przeżywają prawdziwe oblężenie w okresach świątecznych oraz w okresie zimowych i letnich wyprzedaży.
Z naszych doświadczeń projektowych wynika, że klienci często nie decydują o zakupie promocyjnym w sposób racjonalny. Nie są w pełni poinformowani o warunkach promocji oraz alternatywach wyboru. Klienci mają problemy przy obliczaniu % wartości rabatu promocyjnego i nie zawsze cena jest główną motywacją Polaków korzystających z promocji.
Zatem z jednej strony w wielu przypadkach decyzje o zakupie produktów promocji są emocjonalne ale z drugiej strony są one przewidywalne i można na nie wpływać.
Dlatego każda skuteczna strategia promocyjna powinna rozpoczynać się od poznania perspektywy klienta, tzn. od zrozumienia, w jaki sposób klient podejmuje decyzję o zakupie produktu w promocji.
Na naszym warsztacie będziemy łączyć wiedzę z kilku dziedzin: psychologii, psychologii ekonomicznej, ekonomii behawioralnej oraz pricingu z dziesiątkami praktycznych przykładów skutecznych promocji. Forma prowadzenia zajęć: interaktywne prezentacje -70%, case study - 30%.
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty poświęcone psychologii promocji handlowych!
Podczas warsztatu poznasz:
- Proces podejmowania decyzji w podejściu ekonomii behawioralnej
- Jakie bodźce stymulują zakupy promocyjne?
- Kiedy w promocji nie warto stosować obniżki cen?
- Zasady skutecznej prezentacji i komunikacji promocji
- Jakie hasła i frazy promocyjne najsilniej wpływają na intencję zakupu?
- Czy końcówki cen .99 działają i kiedy je stosować?
Warsztaty przeznaczone są dla:
- Dyrektorów Marketingu
- Dyrektorów Sprzedaży
- Brand Managerów
- Product Managerów
- Trade Marketing Managerów
- Pricing Managerów
- Revenue Managerów
- Handlowców w firmach wykorzystujących promocje i oferty specjalne do wzrostu sprzedaży swoich produktów i usług
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Novotel Airport
ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa
-
pricingLAB
Partner Merytoryczny - pricingLAB Firma consultingowa specjalizującą się wyłącznie w PRICINGU. Misją Pricinglab jest zdecydowany wzrost zysku klientów poprzez optymalizację cen. Pricinglab tworzy interdyscyplinarny zespół doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, statystyki matematycznej, psychologii oraz ekonomii behawioralnej. Firma wspiera swoich klientów poprzez badania i analizy cenowe, doradztwo w zakresie strategii cenowych, optymalizacji cen, modeli cenowych oraz skutecznej komunikacji cen. W projektach pricingowych eksperci PricingLAB wykorzystują wiele źródeł danych tj. bazy danych transakcyjnych, jakościowych i ilościowych badania klientów, analizy internetowe.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy