
Zarządzanie
Creative Leadership
koszt uczestnictwa netto
1495 PLN (od 17 kwietnia 2018 do 8 czerwca 2018)
1795 PLN (od 9 czerwca 2018 do 9 lipca 2018)
Warsztaty. Budowanie przestrzeni do tworzenia innowacji w zespole
Kreatywność jest motorem, które napędza rozwój – a Ty jako Lider masz za zadanie prowadzić zespół tak aby nigdy nie zabrakło mu paliwa i energii do tworzenia nowych rozwiązań.
„Czy jesteś CEO czy team liderem – Twoja praca to inspirowanie zespołu do obierania nowego kierunku”
Tim Brown, CEO, IDEO
Jednym ze współczesnych wyzwań biznesu jest praca w nieustannej zmianie, niepewności i złożoności (znana koncepcja WUCA world). Wymaga to od zespołów większej kreatywności w odpowiadaniu na zmianę, uważnego dostrzegania potencjału, szukania nowych biznesowo obszarów.
Kreatywne Przywództwo (Creative Leadership) to nowoczesny sposób zarządzania zespołami poprzez budowanie przestrzeni i warunków do uwolnienia i akceleracji kreatywnego potencjału zespołu. Przywództwo do kreatywności to umiejętności liderskie budowania kreatywnej kultury zespołu, zarządzanie przez współdzielone wartości (shared guiding principles), współtworzenie rozwiązań zespołem, otwartość na szybkie tworzenie prototypów, eksperymentowanie, ryzyko.
Warsztaty kierujemy do:
- Liderów, którzy prowadzą zespoły (stałe lub projektowe): team leaderzy, project managerowie, managerowie, dyrektorzy,
- Facylitator procesów: design thinking, innowacji
Gdzie możesz zastosować zdobyte umiejętności?
- W tworzeniu innowacyjnej kultury twojego zespołu
- W fazie budowania zespołu przy projektach nastawionych na tworzenie innowacji
- W procesach design thinking
- Wzmacniania Creative Confidence ludzi i zespołów
- zapewniam Cię, że popatrzysz na siebie z uśmiechem i energią
- skończysz z mapą swoich mocnych stron jako Lidera Kreatywnego Zespołu, określisz Twoją wizję rozwoju kreatywnego zespołu
- doświadczysz na czym polega zarządzanie przez wartości
- zakończysz z zestawem inspirujących rytuałów do wdrożenia
- nauczysz się prowadzić mini warsztaty z zespołem, które mają na celu wypracowanie wspólnych wartości
Do zobaczenia!
Magdalena Sokulska
Project Manager
9 lipca 2018 | |
Ramowy plan godzinowy: 08.30 Rejestracja uczestników 09.00 Rozpoczęcie 10.45 Przerwa na kawę 12.30 Przerwa na lunch 14.30 Przerwa na kawę 16.00 Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów |
|
---|---|
08:30 |
Rejestracja uczestników, powitalna kawa |
09:00 |
1. Leading with Inspiring Vision (Inspirująca Wizja)
2. Kreatywne Zespoły – potrzeby i warunki rozwoju
3. Leading Trough Culture: (Prowadzenie przez Kulturę Zespołu)
4. Designing Rituals for Creativity: (projektowanie Rytuałów dla Kreatywności)
5. Mapa Mojego Potencjału
- akceptacja (vs krytyka i ocena), pozwolenie na błąd (vs perfekcjonizm), ryzyko i eksperymentowanie (vs kontrola), kreatywność, współtworzenie (vs zarządzanie) |
16:00 |
Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów |
Ogólne warunki uczestnictwa
A. Koszt uczestnictwa
1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:
koszt uczestnictwa |
---|
1495 PLN (od 17 kwietnia 2018 do 8 czerwca 2018) |
1795 PLN (od 9 czerwca 2018 do 9 lipca 2018) |
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych) |
B. Konferencje płatne
1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.
Jako tytuł przelewu prosimy podać
Creative Leadership
oraz numer zgłoszenia.
5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.
6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.
7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.
8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.
12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.
C. Konferencje bezpłatne
1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.
2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).
3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.
4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.
5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.
6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.
D. Ochrona danych osobowych
1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.
2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.
3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.
4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.
5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".
6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.
7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".
Formularz rejestracyjny
Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.
Kontakt
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:
22 333 97 77