pb.pl

E-commerce Development

E-Klient. e-Customer Journey

06-07.06.2018, Warszawa,
Hotel Novotel Centrum (ul. Marszałkowska 94, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
2495 PLN (od 14 kwietnia 2018 do 7 czerwca 2018)

Konferencja. E-commerce Development

Zarejestruj się

Drogi Uczestniku,

już 6 oraz 7 czerwca 2018 roku, zapraszamy na kolejną odsłonę konferencji E-Klient. E-commerce Development.

Tak jak poprzednio, wraz z najlepszymi ekspertami rynku, zabierzemy Was w podróż po branży e-commerce widzianą oczami konsumenta. Tym razem, prześledzimy całą jego ścieżkę zakupową, gdzie jej prawidłowa interpretacja pozwoli budować strategię poprawy jego obsługi. Mapowanie ścieżki klienta pozwala również na zwiększenie jego satysfakcji oraz wychwycenie potencjalnych problemów.

Zapraszamy na konferencję, podczas której pokażemy podejścia, narzędzia oraz rozwiązania, pojawiające się na każdym etapie poznawania naszego konsumenta. Jeśli chcecie dowiedzieć się jeszcze więcej o swoich użytkownikach i zrobić wszystko, żeby ich zachować – nie może zabraknąć Was na tym wydarzeniu!

Zapraszam serdecznie!
Aldona Mlonek
Project Manager, Puls Biznesu


Co gwarantujemy?

  • Poznanie e-klienta poprzez wspólne prześledzenie 5-cio stopniowego e-Customer Journey
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Najważniejsze narzędzia i najciekawsze case studies - wszystko po to, by było ciekawie, efektywnie, kreatywnie!
  • Znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą - Wy też jesteście dla nas ekspertami, którzy aktywnie uczestnicząc w wydarzeniu, dzielą się swoją wiedzą
  • Przerwy networkingowe - my gwarantujemy czas, miejsce i znakomitą kawę - Wy zbudujcie sieć kontaktów, które pomogą Wam w rozwoju Waszego e-Biznesu!
  • Certyfikat uczestnictwa - potwierdzimy Wasze zaangażowanie i zdobyte umiejętności!

 


Do udziału zapraszam:

  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

6 czerwca 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

MODERATOR: tristan tresar, Trener Biznesu, Menedżer i Konsultant

09:00

Rozpoczęcie konferencji

Aldona Mlonek, Project Manager, Puls Biznesu

Kim jest współczesny e-konsument?

09:10

WORKSHOP Kim jest współczesny e-konsument?

tristan tresar, Trener Biznesu, Menedżer i Konsultant

Pani i Pan K to krótki warsztat o tym, kim są i jacy są współcześni konsumenci, współcześni państwo „K”. Przekładając to na współczesny język Państwa K, na podstawie Naszych doświadczeń w roli „K” opiszemy kluczowe zachowania i postawy tajemniczej pary „K”. Następnie, kupującemu panu i pani „K” zrobimy zdjęcia. Zdjęć będzie 9. Każde z nich przedstawiać będzie naszą parę w innym momencie procesu kupowania. Wszystkie zdjęcia ponumerowane od 1 do 9 odtworzą współczesny proces zakupowy. A to wszystko na rozgrzewkę.

09:55

Ewolucja zachowań e-konsumenta w Internecie

Justyna Skorupska, Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji, Wiceprzewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Head of Business Consulting Europe w e-point SA.

  • Zmiany w procesie zakupowym -  jak zachowania e-klienta zmieniły się na przestrzeni lat
  • Nowa ścieżka zakupowa e-klienta - multikanałowość zakupowa i multikanałowość kontaktu
10:40

Przerwa na kawę

e-Customer Journey

11:00

Analiza Customer Journey i dopasowanie działań marketingowych do odpowiednich faz ścieżki klienta

Sebastian Umiński, 3M, Lider mediów internetowych regionu CEEMEA

  • E-klient pod lupą: analiza ścieżek decyzyjnych
  • Fazy customer journey i konwertowanie klienta pomiędzy fazami
  • Lead nurturing
  • Czy klient jest na to gotowy? Dopasowanie działań marketingowych do fazy customer journey
  • Kiedy komunikat nie ma prawa działać
  • Jak konstruować efektywne kampanie z wykorzystaniem modelu customer journey

etap 1. poznawanie potrzeb e-konsumenta i budowanie jego świadomości

11:45

Success Story Rainbow – Marketing napędzany danymi

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej

Konsument w Internecie słucha, ocenia i wybiera świadomie. Jak analizując Customer Journey zaistnieć w świadomości i przekonać do wyboru naszej oferty? Zrozumienie klienta, technologiczna innowacja oraz bliska współpraca z marką Rainbow zmieniły oblicze zarządzania kampaniami reklamowymi. Począwszy od analizy danych konsumentów z wielu etapów i źródeł, stworzeniu modelu atrybucji konwersji, a na spersonalizowanych kreacjach reklamowych dopasowanych 1 do 1 kończąc. Nasze działania zostały oparte o dane, a optymalizacja za ich pośrednictwem stała się kluczem do sukcesu Rainbow.

12:30

Strategia doboru kanałów reklamowych

Edyta Frąckowiak, Dyrektor operacyjny, Semahead

  • Gdzie najlepiej alokować fundusze na reklamę? YouTube, programmatic czy Facebook?
  • Jak dobrać media i formaty reklamowe ze względu na cel kampanii? Case study.
  • Jak rozłożyć budżet i mierzyć efekty kampanii?
  • Nieefektywne sprzedażowo kanały - fakty i mity, czyli kilka słów o modelach atrybucji
13:15

Przerwa na lunch

etap 2. poszukiwanie informacji o e-konsumencie

14:15

Jak wykorzystać informacje z mediów społecznościowych w e-commerce, aby lepiej poznać zarówno klientów, jak i tych, co porzucają koszyki

Jan Zając, Prezes Sotrender, Wydział Psychologii UW

  • Co wie o nas Facebook, YouTube czy Instagram - a czego nie wie
  • Jak uzupełnić profile czy persony użytkowników i segmentów w oparciu o dane behawioralne z social media
  • Jak korzystają z tego biznesy sprzedające przez internet?
  • Czego dowiedzieliśmy się z social media o wartościach i stylu życia użytkowników popularnej aplikacji mobilnej? (case study B2C)
  • Czym różnią się pod względem preferencji osoby dokonujące zakupów od tych, które porzucają koszyki (case study B2B / B2C)
  • Jak wzbogacić wiedzę o subskrybentach newslettera i przełożyć to na decyzje strategiczne (case study B2B)
15:15

Customer Journey klienta opisane danymi - analityka w służbie budowania retencji

Aleksandra Lisiecka, Digital Analyst, Bluerank

16:00

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

7 czerwca 2018

08:30

Rejestracja i poranna kawa

etap 3. wspieranie podejmowania decyzji przez e-konsumenta

09:00

Social shopping – czyli sprzedaż przez media społecznościowe/Wpływ mediów społecznościowych na proces zakupowy

Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist w Brand 24
Marta Soja, Brand Communication Team Leader, Limango Polska

Opowiemy jak szukać potencjalnych klientów w mediach społecznościowych, na "żywym organizmie" pokażemy jak faktycznie działania w mediach społecznościowych wpływają na decyzje zakupowe. Mikołaj z Brand24 pokaże jak można wsłuchać się w głos internautów, wyciągnąć wnioski i zadbać o wizerunek. A Marta opowie jak w Limango stosują te wszystkie działania i realnie wpływają na klientów - jak ich pozyskują, rozmawiają z nimi i wyciągają wnioski.

09:45

Zakupy jednym ruchem różdżki, czyli magia (technologia?) w handlu

Krzysztof Heyda, Marketing Technologist

  • Jak zmienia podejście Konsumenta do robienia zakupów przez internet
  • Najnowsze trendy, które powinny wytycznymi jak należy zmieniać e- biznes, a nie samymi nowinkami
  • Najciekawsze przykłady ze światowych realizacji w retailu
  • Jak się przygotować do ich wdrożenia w swoim biznesie, tak by wytyczać trendy, a nie je gonić
10:30

Przerwa na kawę

11:00

E-pricing – psychologia cen w branży e-commerce

Grzegorz Furtak, Partner, pricingLAB
Piotr Jastrzębski, Partner, pricingLAB

  • Skuteczna prezentacja cen w e-commerce
  • Jak skutecznie opracować cennik w SAAS
  • Dynamic pricing: źródła danych i możliwe strategie cenowe uzależnione od pozycji rynkowej
  1. Rekomendacje – klucz do sukcesu

- Potencjał wzrostu obrotów poprzes odsprzedanie dodatkowych produktów
- Wzrost satysfakcji klientów poprzez możliwość skompletowania potrzebnego zestawu
- Implikacje dla pricingu: cena produktu pierwszego i kolejnych w koszyku, promocje zestawów
- Dodatkowy potencjał identyfikacji dla klientów powracających

  1. Jakie dane warto zbierać?

etap 4. decyzja zakupowa - usprawnianie zakupów

11:45

Automatyzacja procesu sprzedażowego w e-commerce - zarządzanie na linii dostawca-magazyn-sklep, obsługa zamówień, integracja płatności

Krzysztof Wieczorek, business architecture director, OEX E-Business

  • Wprowadzenie
  1. środowisko e-commerce  b2c, b2b oraz b2b2c
  2. oczekiwania konsumentów wobec sprzedawcy na rynku b2b i b2c
  • Narzędzia sprzedażowe i modele logistyczne
  • Automatyzacja usług w modelu fulfillmentowym - zarządzanie dostawcami, przyjmowanie i obsługa zamówień.
  • Aspekty praktyczne związane z integracjami dostawcy, płatności, logistyki i spedycji.
  • Przyszłość sprzedaży on-line.
12:30

Omnichannel/ Konwersja klientów z offline do online – wyzwania, sposoby, narzędzia

Małgorzata Olszewska, Niezależny Ekspert

  • Czy konwersja do online może być nadrzędnym celem firmy, czy liczy się przede wszystkim sprzedaż, niezależnie od kanału?
  • Co może dać offline, czego klient nie doświadczy on w onlinie?
  • A jak dzięki online'owi możemy lepiej poznać naszych klientów?
  • Jak budować synergię pomiędzy kanałami?
13:15

Przerwa na lunch

etap 5. emocje i zachowania po zakupie

14:00

Big data i sztuczna inteligencja, jak wykorzystać technologiczne innowacje w zarządzaniu i autmatyzacji relacjami z klientem

Marek Cynowski, Country Manager DACH at SentiOne; E-Commerce & Digital Executive

Jak reagować natychmiast? 42% użytkowników mediów społecznościowych oczekuje od firmy odpowiedzi w ciągu 60 minut. Jak zapewnić światowej klasy obsługę klienta? 73% klientów twierdzi, że dzięki świetnej obsłudze polubi Twoją markę. Zwiększenie retencji o 2% daje ten sam efekt, co obniżenie kosztów o 10%. Dowiedz się jak zwiększyć zaangażowanie klientów dzięki technologii!

14:45

Lojalizacja e-konsumenta – Momenty Prawdy

Bartłomiej Wrzosek, Dyrektor Zarządzający, DEVELOR Polska Sp. z o.o.

  • Jak skonfrontować oczekiwania klienta z rzeczywistością
  • Skutków tej konfrontacji dla jego lojalności i sposobu wypowiadania się o firmie/usłudze/produkcie
  • Przykłady na bezkosztowe oraz  niskokosztowe przekraczanie oczekiwań klienta w wybranych branżach oraz momentach prawdy.
  • UWAGA! Ćwiczenie praktyczne, podczas którego zaprojektujecie konkretne działanie!
15:30

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495 PLN (od 14 kwietnia 2018 do 7 czerwca 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
E-Klient. e-Customer Journey
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2495 PLN
2 2495 PLN
3 2495 PLN
4 2495 PLN
5 2495 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Aldona Mlonek
Project Manager

T 22 333 9830

F 22 333 97 78

a.mlonek@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter