pb.pl

Zarządzanie

III Project Management Forum

24.04.2018, Warszawa,

koszt uczestnictwa netto
1495.00 PLN (od 9 stycznia 2018 do 23 lutego 2018)
1795.00 PLN (od 24 lutego 2018 do 24 kwietnia 2018)

Forum. Leadership Challenges

Zarejestruj się

Drogi Uczestniku,

przed nami kolejna odsłona Project Management Forum! Już po raz 3. spotkamy się w gronie najlepszych ekspertów z zakresu Project Management’u i również tym razem, poruszymy najważniejsze dla Ciebie tematy oraz pokażemy najbardziej efektywne rozwiązania z tego zakresu.

Podczas tegorocznego Forum, skupimy się przede wszystkim na zarządzaniu grupami projektowymi. Porozmawiamy o tym, jak tworzyć kreatywne, efektywne, zaangażowane, a nawet samoorganizujące się zespoły, ale też jak stworzyć optymalne warunki w organizacji do ich odpowiedniego rozwoju.

Pomówimy o przywództwie, o kulturze organizacyjnej sprzyjającej rozwojowi oraz o coraz bardziej popularnych zwinnych transformacjach w organizacji.

A na koniec, damy Ci możliwość udziału w grze, w której  w fabularnej formie doświadczysz niedyrektywnego zarządzania zespołem oraz będziesz miał okazję na serio pobawić się LEGO uczestnicząc w warsztacie Leading for Creativity - Lego Serious Play.

Wydarzenie skierowane do wszystkich osób, które zarządzają grupami projektowymi i samymi projektami, są ciekawe nowych pomysłów i chcą poszukiwać nowych, skuteczniejszych rozwiązań.

Spotkajmy się podczas Project Management Forum już 24 kwietnia w Warszawie.

 

Do zobaczenia!

Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

 

 

 

 

 


Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem/Managerem IT
  • Szefem Biura Zarządzania Projektami
  • Osobą zarządzającą projektami, Project Managerem
  • Osobą odpowiedzialną za badania, planowanie, rozwój
  • lub po prostu interesujesz się tematyką project management

nie może Cię zabraknąć podczas III Project Management Forum!


Co gwarantujemy?

  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Sesje warsztatowe, case studies - wszystko po to, by było ciekawie, efektywnie, kreatywnie!
  • Znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą - Ty też jesteś dla nas ekspertem, który aktywnie uczestnicząc w wydarzeniu, dzieli się swoją wiedzą
  • Przerwy networkingowe - my gwarantujemy czas, miejsce i znakomitą kawę - Ty zbuduj sieć kontaktów, które pomogą Ci we własnym rozwoju!
  • Certyfikat uczestnictwa - potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!


Patron Merytoryczny

www.scrumdo.pl to blog ekspercki balansujący na styku lekkich metodyk tworzenia oprogramowania ze szczególnym zwróceniem uwagi na Scrum i Lean oraz technik wspierających szeroko pojęte zapewnianie jakości w projektach IT (od znajdowania błędów w poszczególnych etapach procesu produkcji oprogramowania, poprzez definiowanie procesów, stabilizację i ich odchudzanie przy udziale technik Lean). Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, wiele praktycznych wskazówek do wykorzystania w codziennej pracy na wyciągnięcie ręki. Czytelnicy znajdą dostepne ścieżki certyfikacjyjne w ramach ścieżki agile dostępne dla wszystkich gałęzi przemysłu IT jak również najciekawsze konferencje o tematyce Agile&Lean gdzie prezentuje najciekawsze propozycje z rynku polskiego oraz europejskiego. Aktywnymi czytelnikami są członkowie zespołów agilowych jak również managerowie IT. Misją autora jest dzielenie się z polskim środowiskiem IT zdobytą wiedzą i doświadczeniem, prezentacją sprawdzonych rozwiązań tak, aby nie trzeba było na nowo odkrywać koła….

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

24 kwietnia 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Forum

Magdalena Marczak- Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

Self organising teams - co to za zespoły i jak je tworzyć?

Mirosław Dąbrowski, Agile Coach / Scrum Master / Trainer / IT Product Manager / Speaker / Author

09:50

Leadership in Project Management - Przywództwo w Zarządzaniu Projektami

Wojciech Paździor, konsultant, trener, właściciel Active Strategy

Kierownicy projektów codziennie spotykają się z wieloma zmianami, tymi w branży, używanej technologii, tempie wdrażania projektów czy samych metodykach pracy. Zmieniają się także pracownicy, ich podejście do szefa, pracy, zaangażowania i ambicje. Wszystkie te zmiany wymagają mniejszych i większych zwrotów w zestawie umiejętności PM-ów. Agile, IPMA, PMI coraz mocniej podkreślają potrzebę rozwijania umiejętności przywódczych (leadership) tj. budowanie zespołu, inteligencja emocjonalna, budowanie zaufania czy rozwiązywanie konfliktów. O tych i innych umiejętnościach porozmawiamy podczas prelekcji.

10:35

Kultura organizacyjna w zmiennych czasach. Jak wspierać współpracę, rozwój i kreatywność

Piotr Słowikowski, Senior Project Manager, mBank S.A.

  • Jakie znaczenie dla Project Managera ma mityczna „kultura organizacyjna”?
  • Czy PM ma (jakikolwiek) wpływ na kulturę organizacyjną firmy?
  • Czy można zbudować kulturę organizacyjną projektu?
11:20

Przerwa na kawę oraz networking

11:40

Zwinna transformacja w organizacji

Krystian Kaczor, Agile Coach and Trainer, PST, SPC, QAgile

12:25

Rekrutacja i zarządzanie młodymi pokoleniami w grupach projektowych

Joanna Kochmańska, HR Business Partner, Credit Agricole Bank Polska

  • X, Y, Z, Alfa – kto to taki?
  • Kody Młodych – jak się z Nimi komunikować?
  • Autorytety kontra Bohaterowie, czyli jak Młodych zainspirować?
13:10

Trafność doboru formy organizacji pracy zespołu rozproszonego oraz jej wpływ na motywację członków takiego zespołu

Marek Gmerski, Advisor to the President, Elektrometal Energetyka S.A.; trener w firmie ValueTank

  • Idealne warunki pracy członka zespołu rozproszonego – ankieta
  • Grupa czy zespół? Warunki stosowania.
  • Anty-demotywacja na gruncie teorii Herzberga i Maslowa
  • Podsumowanie – wyniki ankiety
14:00

Przerwa na obiad oraz networking

14:45

Zarządzanie Strategicznym Projektem Prawnym w organizacji

Aurelia Cieślińska, Managing Counsel Poland, Capgemini Poland

  • Kiedy Projekt staje się Strategicznym Projektem Prawnym
  • Strategiczny Projekt Prawny a portfolio projektów
  • Matryca ryzyk projektowych. Wymiar praktyczny
  • One Shot Planning. Skokowy wzrost efektywności projektowej
  1. Maksymalizacja wykorzystania projektowych zasobów ludzkich- jak angażować organizację
  2. Wykorzystanie najnowszych osiągnięć IT
  3. Podejście ‘Connect better’
  • Q&As
15:30

Przerwa na kawę

15:40

Wersal - najpiękniejszy ogród, jaki widział świat

tristan tresar, Trener Biznesu, Menedżer i Konsultant

krótka wersja, dłuższego warsztatu o budowaniu zespołu projektowego. nie zwykłego zespołu jednak, tylko zespołu skutecznego.
skutecznego, ponieważ w trakcie symulacji zespół musi wybudować ogród. i to nie byle jaki ogród, tylko ogród najpiękniejszy na świecie, Wersal.
sponsorem i odbiorcą projektu będzie sam Król Słońce Ludwik XIV.
w fabularnej formie uczestnicy, doświadczycie niedyrektywnego zarządzania zespołem.
będziecie pracować pod presją czasu i autorytetu, bo jak ogrodu nie wybudujecie, to stracicie nie tylko dobre imię i majątek, ale może i życie.
będziecie pracować dynamicznie i koncentrować się na poszukiwaniu optymalnych rozwiązań. nie może zawieść, liczymy na Was.
cała fabuła oparta jest na agilePM v.2.0.   

Innymi słowy, podczas warsztatu:

  • doświadczenie budowania zespołu w oparciu o symulację zwinnego zarządzania projektem (AgilePM v2.0);
  • narzędzia jak pracować pod presją czasu, w dynamicznym środowisku,
  • wiedza jak zbudować zespół zorientowany na poszukiwanie optymalnych rozwiązań;
  • jak radzić sobie z chaosem informacyjnym i rozproszeniem informacji;
  • jak uzyskać w zespole podejście do realizacji projektu z perspektywy korzyści biznesowej klienta;
  • informacje jak ważna jest rzeczowa komunikacja wprost w realizacji projektów.

Creative Leadership - LEGO SERIOUS PLAY

Magda Dobrowolska Sagan, Founder of Anloko, Service Designer, Strategist, LEGO@SeriousPlay@Facilitator, Coach

Creative Leadership to umiejętność lidera tworzenia takich warunków dla  zespołu aby innowacja nie była pustym buzz wordem.  Kluczem jest zarządzanie przez współdzielone wartości, dzięki którym tworzy się bezpieczna twórcza atmosfera, ludzie odpalają swoją moc eksperymentowanie, wchodzenia w nieznane, ryzykowania i uczenia się na błędach.

Przychodząc na warsztat podejmujesz decyzję przyjrzenia się swojemu stylowi prowadzenia kreatywnego zespołów poznając jednocześnie założenia koncepcji creative leadership.

Językiem wypowiedzi naszej będą klocki LEGO – będziemy pracować w metodzie warsztatowej LEGO SERIOUS PLAY.

Wartość jaką chcę Ci dostarczyć to inspiracja do wprowadzenia elementów tworzenia kreatywnej przestrzeni w projektach, tak aby odblokować potencjał zespołu i  zwiększyć współczynnik frajdy w pracy! Zapraszam do zabawy! Na serio:)

17:40

Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1495.00 PLN (od 9 stycznia 2018 do 23 lutego 2018)
1795.00 PLN (od 24 lutego 2018 do 24 kwietnia 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
III Project Management Forum
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1495.00 PLN
Panel 2018-04-24 15:40
2 1495.00 PLN
Panel 2018-04-24 15:40
3 1495.00 PLN
Panel 2018-04-24 15:40
4 1495.00 PLN
Panel 2018-04-24 15:40
5 1495.00 PLN
Panel 2018-04-24 15:40

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter