Warszawa
Konferencja
1 marca 2018
1 marca 2018
Novotel Airport
RODO - marketing i sprzedaż w zgodzie z nowymi regulacjami
None
Ikona zamknięcia

Cel

Przed nami wielkie wyzwanie jakim jest wdrożenie RODO. Poprawna implementacja regulacji stanowi wielkie wyzwania dla firm i organizacji, natomiast są działy i departamenty, które są w sposób szczególny zaangażowane w te procesy, takie jak działy marketingu i sprzedaży właśnie.


Z myślą o Państwa szczególnych potrzebach w tym zakresie przygotowaliśmy program konferencji, który pozwoli Państwu zapoznać się z dokładnymi wymogami w zakresie RODO oraz stanowi swoistą instrukcję działania.

Szczegółowo omówimy m.in. :

  • zgody podmiotów danych jako podstawa działań marketingowych
  • wdrożenie wytycznych RODO w zagranicznych firmach internetowych
  • nowe zasady nadzoru nad przetwarzaniem danych osobowych przez wymiar sprawiedliwości
  • marketing własny a marketing cudzy
  • profilowanie dla celów marketingowych
  • bazy marketingowe które posiadamy - czy będą legalne po rozpoczęciu stosowania wytycznych RODO

Goście Honorowi i Prelegenci pozwolą spojrzeć na tematykę RODO z różnych perspektyw, podpowiadając i edukując z zakresu efektywnego i sprawnego wdrożenia.

Jeśli reprezentują Państwo działy marketingu i sprzedaży zdecydowanie nie może Państwa zabraknąć na konferencji stworzonej by uwzględnić Państwa potrzeby, zakres działalności i ryzyka.

Zapraszam serdecznie!
Renata Grzeszczak
Project Manager - Team Leader

Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, managerów i pracowników działów marketingu i sprzedaży
  • Dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. marketingu online
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe
  • Dyrektorów, menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
  • Dyrektorów, menedżerów sprzedaży
  • Menedżerów i specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
  • Pracowników działów Complience
  • Osoby kierujące projektami związanymi z przetwarzanie danych
  • Administratorów bezpieczeństwa informacji
  • Prawników wewnętrznych w firmach
  • Przedstawicieli podmiotów przetwarzających dane osobowe na zlecenie
  • Wszystkie inne osoby zajmujące się ochroną lub przetwarzaniem danych osobowych

Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu.


Partner Merytoryczny

Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp. j. jest jedną z wiodących kancelarii prawnych działających na rynku polskim. Specjalizuje się przede wszystkim w takich dziedzinach jak: TMT, ochrona danych osobowych, IT, prawo własności intelektualnej, prawo konkurencji i ochrony konsumentów, prawo reklamy i promocji, zamówienia publiczne. Zespół kancelarii liczy ponad 55 prawników, w skład którego wchodzą: adwokaci, radcowie prawni, doktorzy nauk prawnych, rzecznicy patentowi, aplikanci adwokaccy i radcowscy oraz doktoranci i młodsi prawnicy. Potwierdzeniem renomy Kancelarii są jej wysokie miejsca w krajowych i międzynarodowych rankingach firm prawniczych. Kancelaria współpracuje stale z ponad 100 przedsiębiorcami, wśród których znajdują się zarówno krajowe podmioty gospodarcze, jak i inwestorzy zagraniczni, a także międzynarodowe korporacje.


Tylko 13 proc. menedżerów zna termin wdrożenia RODO

Pb.pl 2017-02.12

W maju w praktyce wchodzi w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. A krajowe firmy wciąż niewiele wiedzą o nowych przepisach, ale ich zagraniczni „koledzy” - jeszcze mniej. O zapowiedziach zmian w prawie ochrony danych osobowych (RODO) krajowi przedsiębiorcy już słyszeli nieraz. Czy skłoniło ich to do przeanalizowania nowych regulacji? Niekoniecznie. Analizy przeprowadzone przez Ipsos dla Microsoft wykazały, że w Polsce 87 proc. menedżerów nie wie, od kiedy unijne rozporządzenie zacznie obowiązywać. Jedynie 33 proc. respondentów wskazało, że RODO odnosi się do przedsiębiorstw działających na terenie Wspólnoty i prowadzących wymianę handlową z Unią. 38 proc. zna wysokość kar za naruszenia przepisów. (…)

Firmy wciąż niegotowe na RODO

Pb.pl 2018-02.06

Co piąta firma nie rozpoczęła jeszcze przygotowań do wdrożenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Część z nich najpewniej nie zdąży już z dostosowaniami. PwC sprawdziło stan przygotowania polskich przedsiębiorstw do majowych zmian, jakie wprowadzi w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Z analiz przeprowadzonych przez firmę wynika, że wiele przedsiębiorstw może się nie wyrobić w wyznaczonym terminie – 25 maja 2018 r. Badanie prowadzone było jesienią 2017 r. i wówczas pełną gotowość do RODO zadeklarowało jedynie 3 proc. spółek, 20 proc. rozpoczęło ocenę “szczelności” procesów, kolejne 20 proc. badanych prowadziło już działania dostosowawcze (będąc na różnych ich etapach). Natomiast co piąta firma nie zdążyła jeszcze nawet rozpocząć przygotowań. (...)

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Novotel Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Honorowy

Patron

Patron Medialny