pb.pl

Human Resources

Recruitment Days 2018

20-21.03.2018, Warszawa,
Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1

koszt uczestnictwa netto
2595 PLN (od 1 lutego 2018 do 21 marca 2018)

Konferencja. Technologiczna rewolucja w rekrutacji

Drodzy Rekruterzy!

Już 20-21 marca zapraszamy na drugą odsłonę Recruitment Days! Dokładnie rok temu, rozmawialiśmy o Waszych największych wyzwaniach i zmaganiach dnia codziennego. Naszym celem, było abyśmy wspólnie zbudowali społeczność zaangażowanych ekspertów i mamy gorącą nadzieję, że udało nam się go osiągnąć.

W tym roku, pragniemy zabrać w Was w wyjątkową podróż. Pokażemy Wam, jak wygląda nasza najbliższa, technologiczna przyszłość w świecie HR. Będziemy mówić o nowoczesnych narzędziach wykorzystywanych właśnie do prowadzenia efektywnych rekrutacji. Opowiemy o tym, jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację. Innymi słowy… co nowego w świecie HR Tech?

Podczas konferencji, przedstawimy osiem wyjątkowych case studies. Dzięki nim, przekonacie się, że nowoczesne technologie w rekrutacji są nie tylko pomocne, ale i niezbędne do osiągania zamierzonych celów!

Spotkajmy się ponownie podczas kolejnej odsłony Recruitment Days i razem twórzmy technologiczną rewolucję w rekrutacji!

 

Zapraszam serdecznie!
Magdalena Marczak-Makowska

 

 

 

 

 


Kogo spotkasz wśród uczestników?

Poza zaproszonymi inspiratorami, których znajdziesz w zakładce „Prelegenci” z pewnością spotkasz:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • jedyną w swoim rodzaju atmosferę tworzoną przez inspiratorów, Ciebie oraz współuczestników
  • realny wpływ na przebieg spotkania – każde z wystąpień jest na tyle długie, aby dać Ci możliwość zadawania pytań
  • 6 case studies, ale również praktyczny warsztat o wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi w rekrutacji
  • 8 znakomitych inspiratorów, którzy chcą dzielić się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Ciebie do działania
  • certyfikat potwierdzający, że jesteś częścią społeczności Recruitment Days 2018

Partnerzy:

HRfactory.pl

HRfactory.pl to pierwszy w Polsce marketplace rekrutacyjny, platforma on-line, dzięki której pracodawcy mogą rozwiązać problemy z rekrutacją korzystając z wiedzy i kontaktów największej społeczności profesjonalnych rekruterów w kraju. W Polsce jest już prawie 9 tys. agencji rekrutacyjnych, a marketplace to sposób na wykorzystanie ich potencjału. Start-up znalazł się w 2017r.  wśród 100 najlepszych innowacji w Polsce i 500 w Europie.


 

Partnerzy

Partner

Patron

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2595 PLN (od 1 lutego 2018 do 21 marca 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Recruitment Days 2018
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter