pb.pl

Human Resources

Recruitment Days 2018

20-21.03.2018, Warszawa,

koszt uczestnictwa netto
2095.00 PLN (od 29 listopada 2017 do 31 stycznia 2018)
2595.00 PLN (od 1 lutego 2018 do 21 marca 2018)

Konferencja. Technologiczna rewolucja w rekrutacji

Zarejestruj się

Drodzy Rekruterzy!

Już 20-21 marca zapraszamy na drugą odsłonę Recruitment Days! Dokładnie rok temu, rozmawialiśmy o Waszych największych wyzwaniach i zmaganiach dnia codziennego. Naszym celem, było abyśmy wspólnie zbudowali społeczność zaangażowanych ekspertów i mamy gorącą nadzieję, że udało nam się go osiągnąć.

W tym roku, pragniemy zabrać w Was w wyjątkową podróż. Pokażemy Wam, jak wygląda nasza najbliższa, technologiczna przyszłość w świecie HR. Będziemy mówić o nowoczesnych narzędziach wykorzystywanych właśnie do prowadzenia efektywnych rekrutacji. Opowiem o tym, jak zmienia się rola rekrutera, proces rekrutacyjny i "candidate experience" w erze digitalizacji oraz jakie są globalne trendy technologiczne wspierające rekrutację. Innymi słowy… co nowego w świecie HR Tech?

Podczas konferencji, przedstawimy osiem wyjątkowych case studies. Dzięki nim, przekonacie się, że nowoczesne technologie w rekrutacji są nie tylko pomocne, ale i niezbędne do osiągania zamierzonych celów!

Spotkajmy się ponownie podczas kolejnej odsłony Recruitment Days i razem twórzmy technologiczną rewolucję w rekrutacji!

 

Zapraszam serdecznie!
Magdalena Marczak-Makowska

 

 

 

 

 


Kogo spotkasz wśród uczestników?

Poza zaproszonymi inspiratorami, których znajdziesz w zakładce „Prelegenci” z pewnością spotkasz:

  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na staanowisko, jakie zajmują.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • jedyną w swoim rodzaju atmosferę tworzoną przez inspiratorów, Ciebie oraz współuczestników
  • realny wpływ na przebieg spotkania – każde z wystąpień jest na tyle długie, aby dać Ci możliwość zadawania pytań
  • 6 case studies, ale również praktyczny warsztat o wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi w rekrutacji
  • 8 znakomitych inspiratorów, którzy chcą dzielić się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Ciebie do działania
  • certyfikat potwierdzający, że jesteś częścią społeczności Recruitment Days 2018

Partnerzy:

HRfactory.pl

HRfactory.pl to pierwszy w Polsce marketplace rekrutacyjny, platforma on-line, dzięki której pracodawcy mogą rozwiązać problemy z rekrutacją korzystając z wiedzy i kontaktów największej społeczności profesjonalnych rekruterów w kraju. W Polsce jest już prawie 9 tys. agencji rekrutacyjnych, a marketplace to sposób na wykorzystanie ich potencjału. Start-up znalazł się w 2017r.  wśród 100 najlepszych innowacji w Polsce i 500 w Europie.


 

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Patron Medialny

20 marca 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie kongresu

Magdalena Marczak- Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:10

RECRUITMENT HR Tech– najnowsze trendy na świecie!

09:30

Budimex Cup – angażujący proces rekrutacji– case study Budimex

Aldona Orłowski, Recruitment and HR Development Director, Budimex SA

Nagroda główna w kategorii: Najlepszy proces rekrutacyjny, Siła Przyciągania'17

  • Jak zaangażować i sprawdzić kompetencje
  • Rekrutacja inna niż zwykle
  • Sukces trzeba powtórzyć
10:15

Jak zmienić strategiczną rekrutację w organizacji angażując biznes?

Katarzyna Sobótka, Recruitment Team Lead, Objectivity
Wioleta Patkowska, Recruitment Specialist, Objectivity

  • Jak zebraliśmy realne potrzeby wszystkich stron?
  • Jak zaangażowaliśmy do współpracy biznes?
  • Jakie problemy zastaliśmy?
  • W jaki sposób pracowaliśmy nad wyzwaniami?
  • Co osiągnęliśmy?
  • W jaki sposób planujemy stale dbać o rozwój procesu rekrutacji?

 

11:00

Przerwa kawowa

11:30

Co nowego w HR Tech z przełożeniem na polskie realia, czyli co możemy a czego nie?

Elżbieta Tomczuk, People Analytics Project Leader, PwC

  • Globalne trendy HR Tech - jak je wykorzystać na naszym podwórku?
  • Zarządzanie rekrutacją  w erze digitalizacji
  • Wpływ  technologii na narzędzia i rozwiązania rekrutacyjne
12:00

Inteligentna aplikacja do rekrutacji – case study FILTTR i ORANGE

Mateusz Krupnik, Head of Sales&Delivery, Filttr
Agata Jarzembowicz, Starszy Doradca Rozwoju Zawodowego, Orange Polska

  • Inteligentmy Algorytm
  1. Skąd się wziął pomysł/potrzeba?
  2. Jak dokładnie działa nasz model?
  3. Jak docieramy do grupy docelowej (specjaliści IT)
  • Wyniki badania „Programista na rynku pracy” (Filttr) przeprowadzonego we wrześniu 2017 przez Filttr,Connectis& IRCenter. Między innymi:
  1. Gdzie najbardziej chcą pracować programiści?
  2. Co ich motywuje?
  3. Ile zarabiają?
  • Implementacja rozwiązania i efekty VS inne, tradycyjne metody/ Success Story - (Orange)
  • Jak przyciągnąć Kandydatów IT (Orange)
  1. Innowacje w rekrutacji IT
  2. Techniki EB i budowanie Candidate Experience

 

12:40

Innowacja w rekrutacji – candidate interaction – case study ING Bank Śląski S.A.

ING Bank Śląski S.A.

13:20

Przerwa obiadowa

14:20

Korporacja i startup: wielki okręt i zwinny jacht

Sylwia Duchna, Co-founder, HRfactory.pl

  • DNA startup-u to innowacja, czyli co każdy HR-owiec powinien wiedzieć o startup-ach
  • Silicon Valley nad Wisłą
  • Moda na startup-y to tylko chwilowy kaprys czy trwały trend
  • Jak wykorzystać potencjał startup-ów w obszarze HR
15:00

Robotyzacja procesów w rekrutacji przy wykorzystaniu inteligentnych interfejsów konwersacyjnych (chatboty) – case study Emplocity

Jacek Krajewski, Business Development Manager, Emplocity

Czy roboty zabiorą rekruterom pracę, czy też będą stanowić dla nich wsparcie? Coraz częściej w kontekście automatyzacji procesów wspomina się o pracy rekrutera, szczególnie jeżeli chodzi o te najbardziej żmudne i czasochłonne zadania związane z procesem pozyskania i selekcji aplikacji od kandydatów.

  • Przedstawimy najważniejsze wnioski z pierwszego w Polsce badania "Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników"
  • Wyjaśnimy, czym są chatboty, jak działają i na czym polega ich fenomen w biznesie, a w szczególności w selekcji kandydatów
  • W ramach case study opowiemy, jak poprzez wykorzystanie chatbotów można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych.
15:40

Przerwa kawowa

16:00

IDEM - onboarding program – case study Lacroix Electronics w Kwidzynie

Łukasz Kłos, Specjalista ds. Personalnych I Personnel Specialist, LACROIX Electronics

16:45

Zakończenie I dnia Kongresu

21 marca 2018

Nowoczesna analityka w rekrutacji w praktyce

Elżbieta Tomczuk, People Analytics Project Leader, PwC

Podczas pierwszego dnia konferencji poznaliśmy najnowsze trendy rekrutacyjne, a przede wszystkim - najlepsze rekrutacyjne case studies z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi oraz niesztampowego podejścia do samej rekrutacji. Ale co dalej…? Wykorzystamy tą wiedzę oraz dobre praktyki i spróbujemy przełożyć ją na Wasze realia.

Jeśli chcesz móc przewidzieć kiedy odejdzie Twój talent, nie dopuścić do zatrudnienia niewłaściwego kandydata, odkryć ukryte talenty oraz stać się strategicznym partnerem dla biznesu, to proponujemy warsztat, podczas którego poruszymy najważniejsze kwestie związane z przygotowaniem rekrutacji na najwyższym, technologicznym poziomie.

Zapraszamy do wspólnego unowocześnienia Waszego  procesu rekrutacyjnego!

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

WARSZTAT część 1

  • people analytics - czym jest i jak z niego korzystać
  • "data science" – jak je wykorzystywać w rekrutacji
  • nowoczesna rekrutacja - rodzaje i źródła  danych  z których możesz korzystać
11:00

Przerwa kawowa

11:15

WARSZTAT część 2

  • możliwe metody analizy big data w rekrutacji
  • dostępne rodzaje analityki w zarządzaniu ludźmi
  • jak zarządzać dostępnymi danymi z wykluczeniem szumu informacyjnego
13:00

Przerwa obiadowa

13:45

WARSZTAT część 3

  • analiza danych – „krok po kroku”, co wybrać i jak przygotować do przeprowadzenia efektywnej rekrutacji
  • raport dla zarządu – jak przygotować czytelny i zrozumiały  raport. Co powinno znaleźć się w raporcie oraz jakie dane wybrać i w jaki sposób je przedstawić
15:45

Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2095.00 PLN (od 29 listopada 2017 do 31 stycznia 2018)
2595.00 PLN (od 1 lutego 2018 do 21 marca 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Recruitment Days 2018
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2095.00 PLN
2 2095.00 PLN
3 2095.00 PLN
4 2095.00 PLN
5 2095.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter