pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

Polskie Forum Transportu

27-28.02.2018, Warszawa,
Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1

koszt uczestnictwa netto
1895 PLN (od 8 listopada 2017 do 12 stycznia 2018)
2295 PLN (od 13 stycznia 2018 do 28 lutego 2018)

Forum. Kluczowe wyzwania branży transportowej

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,

już 27-28 lutego 2018 roku zapraszam do udziału w POLSKIM FORUM TRANSPORTU, które powstało w odpowiedzi na szereg wyzwań, z którymi boryka się w ostatnim czasie branża transportowa. Wydarzenie zorganizowane zostało we współpracy ze Związkiem Pracodawców "Transport i Logistyka Polska".

Polscy przewoźnicy drogowi są wypierani z rynku Unii Europejskiej na skutek protekcjonistycznych działań niektórych państw UE. Niemiecki MiLoG i francuskie Loi Macron to regulacje mające osłabić pozycję polskiego transportu w Europie.

Podobne skutki niesie za sobą dyrektywa o pracownikach delegowanych. Zdobywana przez lata ciężkiej pracy silna pozycja polskich przewoźników na rynku europejskim chwieje się. Do tego dochodzi ogromny deficyt rąk do pracy. Dziś brakuje aż 100 tys. kierowców. W 2025 r braki mogą wzrosnąć o kolejne 200 tys.

O tych, i wielu innych wyzwaniach branży transportowej porozmawiamy z najlepszymi ekspertami rynku, odpowiemy na najważniejsze pytania i wspólnie zastanowimy się nad kierunkiem kolejnych zmian.

 

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak – Makowska
Project Manager

 

 

 

 

 

 

 


Podczas Forum m.in.:

  • Proponowane zmiany dyrektywy o pracownikach delegowanych, przepisy socjalne zawarte w Pakiecie mobilności oraz kierunki prac nad harmonizacją przepisów socjalnych
  • Płaca minimalna w państwach Europejskich - przegląd ustawodawstwa krajowego w  wybranych państwach europejskich
  • Nowy model wynagradzania kierowców w Polsce jako wyjście naprzeciw europejskim zagrożeniom
  • Rynek państw dawnego Związku Radzieckiego, Bałkany i bliski wschód – szanse, zagrożenia, bariery
  • Zmiany podatkowe oraz prawne – wszystkie najświeższe oraz nadchodzące zmiany wpływające na rynek transportowy – jak się do nich przygotować?
  • Zarządzanie transportem w XXI wieku – technologiczna rewolucja vs. potrzeby pracowników.
  • W jaki sposób nowoczesne narzędzia telematyczne wpływają na poprawę bezpieczeństwa kierowców zawodowych?

Zapraszamy również do udziału w 3 interesujących dyskusjach:

  • Jakie skutki dla międzynarodowego transportu drogowego, wymiany towarowej i rynku pracy przyniosą nowe inicjatywy zmierzające do poprawy i ujednolicenia warunków pracy na unijnym rynku usług?
  • Jakie rynki mogą być alternatywą dla polskich przewoźników wykonujących dotychczas przewozy w kierunkach zachodnich? Czy mogą to być rynki wschodnie i południowe? Szanse na odblokowanie embarga w wymianie towarowej EU-Rosja i na jej wzrost.
  • Czy państwo polskie powinno wspierać branżę transportu drogowego? Jakie są oczekiwania przedsiębiorców? Co może a co powinien zrobić dla polskich przewoźników i logistyków polski Rząd?

Kto powinien wziąć udział:

Forum skierowane jest  do Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższej Kadry Zarządzającej, odpowiedzialnej za zarządzanie transportem i zaopatrzeniem, do operatorów transportowych oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w transporcie.

 


 

Zapewniamy uczestnikom forum bezpłatny parking na terenie hotelu.


Przewoźnicy pełni obaw co do propozycji KE ws. pakietu mobilności

Pb.pl  2017-06-07

Eksperci, przewoźnicy i eurodeputowani skrytykowali w środę w Brukseli przedstawiony w maju przez Komisję Europejską pakiet dotyczący międzynarodowego transportu drogowego. Obawy budzą zwłaszcza zapisy o delegowaniu pracowników w sektorze transportowym.

W środę w Parlamencie Europejskim odbyła się debata ws. propozycji KE w ramach pakietu mobilności. 31 maja KE opublikowała pakiet ośmiu inicjatyw legislacyjnych dotyczących transportu drogowego. Zmiany - jak zapewniała przedstawiająca projekt komisarz UE ds. transportu Violeta Bulc - miałyby poprawić funkcjonowanie rynku przewozów drogowych oraz warunki socjalne i zatrudnienie pracowników.(…)

GITD: pakiet mobilności KE może obniżyć bezpieczeństwo na drogach

Pb.pl  2017-09-29

Wprowadzenie niektórych rozwiązań z pakietu mobilności KE może obniżyć bezpieczeństwo na polskich drogach - poinformował podczas gali z okazji 15-lecia działalności kontrolnej Inspekcji Transportu Drogowego Łukasz Bryła zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego.

"Z punktu widzenia polskiej Inspekcji Transportu Drogowego wdrożenie niektórych propozycji z tego pakietu (mobilności - PAP) oznaczałoby po prostu obniżenie poziomu bezpieczeństwa, poprzez to, że nasi inspektorzy musieliby poświęcać czas na kwestie niezwiązane bezpośrednio z bezpieczeństwem" - powiedział Bryła. (…)


Partner:

DAF Trucks Polska Sp. z o.o. reprezentuje firmę DAF - producenta pojazdów ciężarowych. Trzy rozwiązania konstrukcyjne – seria LF, CF lub XF – jedna filozofia: jakość w każdym calu. Seria LF to wzorowy pojazd dystrybucyjny. Seria CF i XF to najbardziej efektywne pojazdy do transportu na dłuższe dystanse, bądź zastosowań specjalistycznych. O ich jakości świadczy tytuł Samochodu Ciężarowego Roku 2018 dla serii CF oraz XF.

Niezależnie od tego jak wielkie byłoby wyzwanie, mamy ciężarówkę DAF, która mu sprosta.

Idea Getin Leasing S.A. należy do najszybciej rozwijających się firm leasingowych w Polsce, jest liderem finansowania pojazdów dla przedsiębiorstw oraz jedną z chętniej wybieranych spółek finansujących inwestycje w maszyny i urządzenia. Idea Getin Leasing oferuje przedsiębiorcom kompleksowy pakiet usług finansowych: leasing, pożyczkę, kredyt, najem dla środków transportu ciężkiego, produkty flotowe, ubezpieczenia oraz produkty dodatkowe.

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

27 lutego 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Forum

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Maciej Wroński, Prezes, Związek Pracodawców "Transport i Logistyka Polska"

EUROPA BARDZIEJ SOCJALNA!

09:10

Najnowsze zmiany przepisów socjalnych w transporcie

Maciej Wroński, Prezes, Związek Pracodawców "Transport i Logistyka Polska"

  • proponowane zmiany dyrektywy o pracownikach delegowanych
  • przepisy socjalne zawarte w Pakiecie mobilności
  • kierunki prac nad harmonizacją przepisów socjalnych
09:40

Płaca minimalna w UE - praktyki kontrolne w wybranych państwach europejskich

Łukasz Włoch, Główny Ekspert, Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców

  • Kontrole płacy minimalnej w UE - rodzaje, przyczyny, statystki
  • Kontrola zagranicznej płacy minimalnej przez polską Państwową Inspekcję Pracy
  • Zbiór wymagań administracyjnych, różnice w poszczególnych krajach UE
  • Źródła informacji o płacy minimalnej - art. 5 dyr. 2014/67/UE
10:10

Przerwa na kawę oraz networking

10:40

DYSKUSJA Jakie skutki dla międzynarodowego transportu drogowego, wymiany towarowej i rynku pracy przyniosą nowe inicjatywy zmierzające do poprawy i ujednolicenia warunków pracy na unijnym rynku usług?

Moderator: Maciej Wroński, Prezes, Związek Pracodawców "Transport i Logistyka Polska"
Ewa Podgórska-Rakiel, NSZZ „Solidarność”
Do udziału w dyskusji zaproszony został Adrian Mazur, Dyrektor Departamentu Strategii Transportu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa
Andrzej Szymański, Dyrektor Zarządzający, Dartom
Bartosz Najman, Prezes OCRK oraz CEO VIAON

RYNKI ALTERNATYWNE

11:40

Jedwabny szlak – jakie są realne szanse uruchomienia masowych przewozów towarowych z Chin drogą lądową?

Marek Loos, redaktor redaktor naczelny czasopisma “Transport Manager”

  • Dlaczego idea reaktywacji Jedwabnego Szlaku odrodziła się po latach?
  • Nowy Jedwabny Szlak już działa. Którędy przebiega, jakie regiony łączy i jakie generuje dla nich szanse rozwoju?
  • Perspektywy, nadzieje i bariery wzrostu przewozów: kolejowych, samochodowych i intermodalnych na Nowym Jedwabnym Szlaku
12:10

DYSKUSJA Jakie rynki mogą być alternatywą dla polskich przewoźników wykonujących dotychczas przewozy w kierunkach zachodnich? Czy mogą to być rynki wschodnie i południowe? Szanse na odblokowanie embarga w wymianie towarowej EU-Rosja i na jej wzrost.

Moderator: Radosław Pyffel, Członek rady Dyrektorów Azjatyckiego Banku Inwestycji Infrastrukturalnych z ramienia RP
Bartłomiej Łapiński, Managing Director, Raben East sp. z o.o.
Piotr Prudzyński, Business Development Manager, Grupa DIREX

13:10

Przerwa na lunch oraz networking

CO DALEJ Z POLSKIM TRANSPORTEM DROGOWYM?

14:10

Rozwój sieci dróg krajowych do roku 2025

Iwona Stępień - Kotlarek, Zastępca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad

14:40

Nowy system poboru opłat drogowych

Olga Tworek, p.o. Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego

15:10

Czy budowa Centralnego Port Komunikacyjnego zwiększy polską gestię transportową w przewozach towarowych, czy jest szansą dla gospodarki magazynowej i transportu drogowego?

Mariusz Kuczek, Cargo Business Development Manager, Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego SA

15:40

DYSKUSJA Czy państwo polskie powinno wspierać branżę transportu drogowego? Jakie są oczekiwania przedsiębiorców? Co może a co powinien zrobić dla polskich przewoźników i logistyków polski Rząd?

Moderator: Radosław Pyffel, Członek rady Dyrektorów Azjatyckiego Banku Inwestycji Infrastrukturalnych z ramienia RP
Iwona Stępień - Kotlarek, Zastępca Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
Hubert Jednorowski, Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego, Główny Inspektorat Transportu Drogowegoo
Andrzej Bogdanowicz Dyrektor Generalny Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Transportu Drogowego
Maciej Wroński, Prezes, Związek Pracodawców "Transport i Logistyka Polska"

16:30

Zakończenie pierwszego dnia Forum

28 lutego 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

TRENDY W LOGISTYCE

09:00

Rynek transportowy w Polsce

dr inż. Waldemar Osmólski, Kierownik Centrum Wiedzy Logistycznej, Instytut Logistyki i Magazynowania

  • Charakterystyka rynku transportowego w Polsce i Europie
  • Najnowsze trendy i nadchodzące zmiany – na co i jak powinniśmy się przygotować w najbliższym czasie
09:30

Zmiany podatkowe oraz prawne – wszystkie najświeższe oraz nadchodzące zmiany wpływające na rynek transportowy – jak się do nich przygotować?

Barbara Klimczyk, adwokat, Associate w zespole prawa pracy w polskim biurze Bird&Bird
Bartłomiej Sikora, adwokat, doradca podatkowy, Senior Associate, kieruje praktyką podatkową w polskim biurze Bird & Bird
Bartłomiej Niewczas, Counsel w zespole sporów sądowych kancelarii Bird & Bird

10:20

Zarządzanie transportem w XXI wieku – technologiczna rewolucja vs. potrzeby pracowników.

Paweł Trębicki, dyrektor generalny oraz v-ce prezes, Raben Transport

  • Jak pogodzić potrzebę automatyzacji procesów z dobrym zarządzaniem komunikacją/relacjami z pracownikami
  • Podstawowe wyzwania we współczesnym transporcie drogowym
  • Technologia wykorzystywana w branży – bieżący status & inicjowane kierunki rozwoju
  • Rynek pracy w sektorze logistycznym
  • Potencjalne synergie oraz obszary wymagające radykalnego przedefiniowania
11:00

Przerwa na kawę oraz networking

11:30

Transport intermodalny – jakie perspektywy / kierunki rozwoju

Dariusz Szczerbinski, Dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta, Ekol Logistics

  • Zalety transportu intermodalnego
  • Aktualna sytuacja transportu intermodalnego w Polsce i Europie
  • Perspektywy rozwoju
12:15

Przyszłe zmiany w pojazdach ciężarowych – wyzwania i ograniczenia

Zbigniew Kołodziejek, Marketing Manager, DAF Trucks Polska Sp.z o.o.

13:00

Przerwa na lunch oraz networking

14:00

W jaki sposób nowoczesne narzędzia telematyczne wpływają na poprawę bezpieczeństwa kierowców zawodowych?

Kamil Korbuszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży, GBOX

  • Prezentacja wyników raportu „Ryzyka w transporcie drogowym” (badania przeprowadzone wśród właścicieli firm transportowych, osób zarządzających transportem oraz kierowców zawodowych)
  • Czy bieżące lokalizowanie pojazdu uchroni kierowców przed niebezpieczeństwem na drodze oraz podczas postoju?
  • Dlaczego nowoczesne urządzenia telematyczne zastępują komunikację telefoniczną pomiędzy kierowcą a spedytorem?
  • Czy telematyka  jest w stanie  wspierać rozliczanie czasu pracy kierowcy?
  • System powiadomień o nieplanowanych sytuacjach i zagrożeniach dla transportu: przekroczenie prędkości, wyjazd poza zaplanowaną trasę, napady, kradzieże, brak kontaktu ze strony kierowcy
14:45

Ekologiczny transport wewnętrzny w Polsce: dobre praktyki

Paweł Włuka, Dyrektor Marketingu STILL Polska

  • Technologie dla gospodarki bezemisyjnej
  1. Technologiczne możliwości zastąpienia wózków spalinowych przez pojazdy elektryczne
  2. Innowacyjne rozwiązania dla efektywności energetycznej transportu wewnętrznego
  • Ekologiczna intralogistyka w Polsce
  1. Rewolucyjne przemiany na polskim rynku ostatnich lat
  2. Przyczyny wzrostu popularności wózków elektrycznych w naszym kraju
  3. Przykłady wdrożeń ekologicznych flot intralologistycznych
15:30

Zakończenie drugiego dnia Forum

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1895 PLN (od 8 listopada 2017 do 12 stycznia 2018)
2295 PLN (od 13 stycznia 2018 do 28 lutego 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Polskie Forum Transportu
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2295 PLN
2 2295 PLN
3 2295 PLN
4 2295 PLN
5 2295 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter