pb.pl

Marketing i PR

Digital Marketing

14-15.02.2018, Warszawa,
Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 8 listopada 2017 do 20 grudnia 2017)
2095.00 PLN (od 21 grudnia 2017 do 15 lutego 2018)

Konferencja. Jak utrzymać uwagę klienta w cyfrowym świecie

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,

przedstawiam Państwu program konferencji „Digital marketing”, która odbędzie się w dniach 14-15 lutego 2018 w Warszawie. Przewodnim hasłem wydarzenia jest utrzymanie uwagi klienta w cyfrowym świecie. W programie znajdują się aktualne i ważne tematy, które można w gotowej postaci  przenieść na grunt organizacji.

 

  • Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu odpowiadając na pytanie jaką wybrać formę automatyzacji.
  • Pokażemy m.in.  jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
  • Zastanowimy się jakie działania w digital marketingu będą „trendować” w 2018 roku i na co warto położyć nacisk by podążać za potrzebami rynkowymi.
  • Podpowiemy jak wzmocnić przekaz za pomocą video marketingu.
  • Naświetlimy zmiany z jakimi mamy do czynienia w obszarze customer journey oraz obsłudze klienta w mediach społecznościowych.
  • Przekażemy liczne wskazówki na temat personalizacji kampanii digital marketingowych oraz długofalowego utrzymywania uwagi odbiorców w digitalu.

 

Jak się okazuje, obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny. Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

Zachęcamy do udziału w wydarzeniu, podczas którego uzyskacie Państwo dużo konkretnej wiedzy. Damy wskazówki, jak realnie podnieść skuteczność Państwa działań w digitalu.

 

Serdecznie zapraszam,

Ewelina Stęplewska

Project manager

 


Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • Dyrektorów, Menedżerów Marketingu i Komunikacji;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
  • Project i Brand Menedżerów;
  • Osoby odpowiedzialnych za portale i serwisy internetowe;
  • Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
  • Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
  • Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży.

Zarejestruj się

14 lutego 2018

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Dokąd zmierza digital marketing?

Łukasz Głombicki, Szef komunikacji, Life Tube

  • Influencer marketing w Polsce i na świecie
  • Jak pracować z influencerami
  • Perfect match - jak dobrać Twórcę do marki
  • Content, Video, Influencers - jak zmieniał się digital marketing
09:30

Obsługa klienta w mediach społecznościowych

Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist w Brand 24

  • Klienta trzeba w sobie rozkochać
  • Wszystko w sieci jest, ale nie zawsze nad tym panujemy
  • Internauta to też klient, jak nie teraz to za jakiś czas
  • Okazje sprzedażowe w sieci, jak wykorzystać
  • case study social sellingu
10:20

Sprzedaż offline i online - współpraca zamiast konkurencji ?

tristan tresar™, trener biznesu, menedżer i konsultant

mówiąc językiemSprzedaży to nie konkurencja i nie współpraca, tylko jedno sprzedawanie. to po prostu sprzedawanie. i to dziś sprzedawanieEfektywne. na podstawie doświadczeń kilku menedżerów sprzedaży i marketingu, opowiem Wam, jak nie dopuścili oni do tego, by świat ten ktoś Im rozdzielił. a próbowali. oni nie pozwolili, walczyli i była walka, którą warto było stoczyć.

po co?

po pierwsze, po to by dziś mieć proceSprzedaży i procesZakupowy zdefiniowany i opisany jednocześnie.

jednocześnie po to, by zidentyfikować te elementy tych procesów, które:

  • można dziś zautomatyzować.
  • później zoptymalizować lub zmienić.
  • a w efekcie zyskać.
11:10

Przerwa na kawę

11:30

Marketing automation - jaką formę automatyzacji wybrać ?

Piotr Suchodolski, Marketing Director, Virgin Mobile Polska

•  Produkt i usługa w dobie automatyzacji

• Jak poznawać i uczyć się potrzeb naszych klientów

• Gdzie są granice poznawania i gdzie nie wolno ich przekraczać

• Jaki dopasować narzędzia do naszej organizacji  i w pełni je wykorzystywać

 

12:20

User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym

Szymon Słowik, Digital marketing strategist w Takaoto

  • Najczęstsze błędy w UX - czy w ogóle wiemy, czym jest User Experience?
  • Na czym polega audyt UX sklepu internetowego?
  • Kluczowe elementy analizy i optymalizacji konwersji
  • UX a customer lifetime value

Wystąpienie będzie miało na celu:

- wskazanie poważnych błędów popełnianych przez marketerów i e-commerce managerów,

- przedstawienie skutecznych metod pracy nad podniesieniem współczynnika konwersji i wartości sprzedaży w sklepach internetowych


13:00

Przerwa na lunch

14:10

Od touchpointów do mikromomentów - zmiany w customer journey

Agnieszka Stelmaszczyk, Social Media Ekspert, Prezes agencji digitalowej FENO

  • Mikromomenty to nowa przestrzeń walki o klienta
  • Kultura nanosekundy
  • Potrzeba natychmiastowej informacji/ odpowiedzi/ oferty
  • Dostępność ważniejsza niż Świadomość
  • Jak zmienia się Customer Journey w erze mobile?

15:00

Jak utrzymać uwagę w digitalu ?

wybrany Twórca/Twórcy Life Tube

16:00

Zakończenie I dnia Konferencji

15 lutego 2018

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Videomarketing

Katarzyna Czuchaj-Łagód, Chief Research Officer, Co-founder at Mobile Institute

10:10

Doświadcz jak chatboty zrewolucjonizowały marketing, sprzedaż i obsługę Klienta. Sprawdź, jak Twoja konkurencja wykorzystuje algorytmy Artificial Intelligence, Machine Learning i Deep Learning. Stwórz unikalne Immersive Experiences dla Twoich Klientów!

Ewelina Ciach, przyspiesza innowacje i strategiczne transformacje marketingu, e-Commerce & CRM; SAP Hybris Centre of Excellence

  • Zastosowania ML w ujęciu łańcucha wartości
  • Analiza ekspozycji marki & ROI z aktywności sponsoringowych i marketingowych
  • Segmenty klientów oparte o marżowość i Customer Lifetime value (CLTV)
  • Rekomendacje produktowe w oparciu o zdjęcia
  • Poznaj Charliego dzisiaj, bo jutro będziesz z nim rozmawiać więcej niż własnym Partnerem

11:00

Przerwa na kawę

11:20

Regulacje prawne dotyczące digital marketingu

Piotr Dynowski, LL.M. – Radca Prawny, Partner współkierujący praktyką własności intelektualnej i kierujący praktyką TMT w polskim biurze Bird & Bird; Piotr Zawadzki – Adwokat, Rzecznik patentowy, Senior Associate w zespole prawa własności intelektualnej i ochrony danych osobowych w polskim biurze Bird & Bird

  • Przegląd regulacji prawnych, które mają wpływ na strategie i narzędzia digital marketingu.
  • Kiedy przekaz jest reklamą? Bloggerzy i influencerzy a ukryta reklama.
  • Personalizacja przekazu i profilowanie klientów a prywatność użytkowników.
  • Legalne przesyłanie informacji handlowej a SPAM – obecne i planowane regulacje.
  • Odpowiedzialność za treść i formę przekazu marketingowego w środowisku cyfrowym.

 

12:20

Skuteczne kampanie PPC w social media

Artur Jabłoński, Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec

  • Dowiesz się, jak działa reklama PPC w social media
  • Poznasz najczęstsze błędy przy uruchamianiu kampanii
  • Nauczysz się, które metryki warto obserwować i jak wyciągać z nich wnioski
  • Poznasz skuteczne grupy metody tworzenia grup odbiorców reklam w social media
13:10

Przerwa na lunch

14:10

Indywidualizacja reklamy, personalizacja kampanii digital marketingowych

Magdalena Daniłoś, CEO, Bartłomiej Daniłoś, COO, OFFON Agency

  • Zasięg kontra wąska grupa odbiorców, która strategia jest bardziej efektywna?
  • Personalizacja najlepszą drogą do podniesienia skuteczności i optymalizacji kosztów reklamy internetowej
  • Jakie platformy komunikacyjne i reklamowe pozwalają nam na spersonalizowanie przekazu?
  • Jak w praktyce wykorzystać trend indywidualizacji reklamy?
  • 5 przykazań personalizacji kampanii reklamowych, które musisz poznać
15:10

Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories

Maciej Leonard Żybula, Prezes agencji interaktywnej Social Art, trener, aktor i wykładowca studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

16:00

Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 8 listopada 2017 do 20 grudnia 2017)
2095.00 PLN (od 21 grudnia 2017 do 15 lutego 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Digital Marketing
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1695.00 PLN
2 1695.00 PLN
3 1695.00 PLN
4 1695.00 PLN
5 1695.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter