Warszawa
Warsztaty
22 ‑ 23 lutego 2018
22 ‑ 23 lutego 2018
Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)
Reklamacje na rynku finansowym
None
V edycja - Skuteczne zarządzanie procesem reklamacji drogą do zadowolenia klientów
Ikona zamknięcia

Cel

Szanowni Państwo,

Chcąc wyjść naprzeciw Państwa potrzebom przygotowaliśmy warsztaty „Reklamacje na rynku finansowym”, które odbędą się 22-23 lutego 2018 r., w Warszawie.

Celem spotkania jest podzielenie się doświadczeniami w zakresie radzenia sobie z wciąż rosnącą ilością reklamacji w branży finansowej oraz pokazanie szeregu możliwości zarządzania w oparciu o liczne case studies.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę, czy zarekomenduje nasz produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym oraz jak zarządzać, aby reklamacji było coraz mniej – to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w warsztatach!

Aldona Mlonek
Project Manager

________________________________________
W programie m.in.:

• Reklamacje w branży finansowej w świetle działań podejmowanych przez organy nadzoru
• Rzecznik Finansowy a problematyka reklamacji
• Zarządzanie procesem reklamacji jako istotny element systemu zarządzania produktem finansowym
• Szanse i ryzyka w integrowaniu procesów obsługi reklamacji
• Klauzule niedozwolone na rynku usług finansowych – identyfikacja, ryzyka i nowe kompetencje Prezesa UOKiK
________________________________________
Do udziału zapraszamy przede wszystkim Dyrektorów i Managerów departamentów:

• Zarządzania Reklamacjami
• Utrzymania Klienta
• Obsługi Klienta
• Jakości
• oraz wszystkie osoby zainteresowane i zajmujące się na co dzień tematyką reklamacji na rynku usług finansowych
________________________________________
Uczestnikom warsztatów gwarantujemy:

• wiedzę na najwyższym poziomie
• rozwiązania prezentowane przez doświadczonych ekspertów oparte o studia przypadków
• pomysły, które można wdrożyć w swojej organizacji
• atmosferę sprzyjającą twórczemu rozwiązywaniu problemów
• certyfikat potwierdzający udział w warsztatach


Zapewniamy uczestnikom konferencji bezpłatny parking na terenie hotelu.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1)


Warszawa

Patron Medialny