WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Efektywna Komunikacja i Analityka z AI
Tworzenie tekstów biznesowych z Copilot i ChatGPT | Edycja 2.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- 5 krytycznych błędów popełnianych podczas korzystania z narzędzi AI2024-02-22T12:47:47ZW szybko zmieniającym się krajobrazie narzędzi biznesowych AI, wiele organizacji decyduje się na wdrożenie rozwiązań AI aby wykorzystać ich moc dla zwiększenia produktywności i innowacyjności. Jednak droga ta jest pełna powszechnych błędów, które mogą podważyć korzyści, jakie te technologie obiecują.
- Przyszłość analityki biznesowej – wyzwania świata automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji2023-11-24T09:07:39ZZadaniem analityków biznesowych jest spoglądanie w przeszłość i teraźniejszość, aby na tej podstawie zbudować wizję przyszłości. Nic zatem dziwnego, że specjaliści od BA usiłują określić trendy na najbliższe lata. Również te dotyczące ich zawodu. Co zatem czeka analityków biznesowych i czy profesja ta ma szansę wyginąć?
- COO przyszłości. Czy zastąpi go sztuczna inteligencja?2023-10-20T10:46:08ZDyrektor Operacyjny musi być gotowy na wielowymiarowe wyzwania, które obejmują nie tylko technologiczne innowacje, ale także zmieniające się konteksty ekonomiczne, prawne, społeczne i środowiskowe. Musi radzić sobie ze skutkami pandemii, konfliktów zbrojnych, przygotowaniem firmy na cyberataki i oszustwa internetowe. Czy sztuczna inteligencja może go zastąpić?
- Tworzenie wartości dla klientów przez dział PR w dobie AI2023-10-03T09:41:45ZWykorzystanie potencjału AI może przynieść znaczący sukces zarówno dla działu PR, jak i całej organizacji. Kluczowe jest zachowanie równowagi między technologią a ludzkim czynnikiem, zachowując w centrum uwagi potrzeby i oczekiwania klientów. W dobie AI, tworzenie wartości dla klientów przez dział PR staje się nie tylko celem, ale również kluczowym elementem strategii działu PR.
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej2023-08-21T14:38:29ZPrzyzwyczailiśmy się już do tego, że co jakiś czas pojawia się wynalazek lub technologia, która rewolucjonizuje to, jak pracujemy i prowadzimy biznes. Ostatnio zmienia się jedynie to, jak często pojawiają się nowe gorące rozwiązania.
- Sztuczna inteligencja w HR: skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi z pomocą AI2023-06-28T11:36:38ZPoprawa employee experience, zwiększona wydajność, obniżenie kosztów rekrutacyjnych, szybsze rozwiązywanie problemów i ograniczenie rutynowych obowiązków — sztuczna inteligencja w HR może przynieść liczne korzyści. Jak jednak w praktyce AI wspiera specjalistów ds. zasobów ludzkich? Jakie są obecne ograniczenia tej technologii i perspektywy jej rozwoju? Przyjrzymy się temu, w jaki sposób wykorzystać rozwiązania AI do wsparcia działów HR.
- Jak budować pozytywne doświadczenia klienta w digitalu2021-02-22T13:44:28ZRzeczywistość cyfrowa daje praktycznie nieograniczone perspektywy. Kluczową rolę odgrywają w niej doświadczenia użytkownika. Zobacz, jak zadbać o UX i osiągać dzięki temu wymierne biznesowe korzyści.
- Automatyzacja i robotyzacja działu HR: dlaczego warto zautomatyzować proces HR?2020-11-27T11:56:10ZZarządzanie zasobami ludzkimi to złożone zagadnienie, które wymaga sporej wiedzy i kompetencji, zwłaszcza w niepewnych czasach. Warto postawić na automatyzację procesów HR i korzystać z możliwości, jakie dają nowe technologie.
- Contact Center w nowej rzeczywistości: Łączenie pracy człowieka i bota w contact center2020-11-09T08:10:43ZSprawnie działające Contact Center to jeden z najważniejszych aspektów funkcjonowania biznesu. Zwłaszcza w kontekście rozwoju nowych technologii. Coraz większą popularnością cieszy się przy tym wykorzystanie botów.
- Czego zarząd potrzebuje od analityki danych?2020-08-31T11:54:40ZCzy z każdą firmą, z każdym zarządem można pracować nad strategią wykorzystania danych do celów biznesowych?
- Wizualizacja danych – jakie narzędzie wybrać?2020-06-16T09:26:38ZPodejmowanie decyzji marketingowych w świecie big data nie jest już wyłącznie opieraniem działań o osobiste doświadczenie. Rewolucja cyfrowa sprawia, że wysyłamy o sobie więcej danych niż jestesmy w stanie sami przepracować. Jak poradzić sobie ze zbiorami informacji? Z pomocą przychodzą narzędzia do wizualizacji danych.
- Miejsce człowieka w transformacji opartej na danych2020-06-01T09:36:18ZWiele osób słusznie twierdzi, że transformacja biznesowa, która ma efektywnie wykorzystać dane do celów biznesowych, musi być budowana „wokół człowieka”. Niezależnie od tego, czy jest nim pracownik, klient albo dostawca, za każdym razem jest to jakaś konkretna osoba. Jednostki te mają być ogniwami zmieniającymi procesy biznesowe i gwarantującymi, że będą to zmiany idące w dobrym kierunku.
- Analiza danych w biznesie. Poradnik dla przedsiębiorców w czasie transformacji2020-05-29T12:30:01ZŻyjemy w czasach, w których informacje magazynowane przez każde przedsiębiorstwo stają się jego podstawowym potencjałem. Termin Data-Driven już dawno przestał być tylko pustym frazesem: przeobraził się przy tym w filozofię, która stoi u podstaw każdego efektywnego biznesu.
- Skuteczna konfiguracja rozwiązań Business Intelligence dla Twojego biznesu2020-04-23T07:28:21ZPosiadanie dostępu do wiarygodnych informacji to warunek prowadzenia dochodowego biznesu. Jednocześnie jednak ich pozyskiwanie i skuteczna analiza to także jedno z największych wyzwań. Z pomocą przychodzą rozwiązania Business Intelligence, które nie są jedynie domeną olbrzymich podmiotów.
- 4 pułapki, w które możesz wpaść przy wdrażaniu robotyzacji i AI w contact center2020-02-12T08:30:42ZW dzisiejszych realiach RPA stosowane jest głównie do zautomatyzowania obsługi klienta w contact center, pełniąc de facto rolę „bardziej inteligentnego IVR-a”. Z kolei AI koncentruje się głównie na identyfikacji potrzeb kontaktujących się z nami klientów.