WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Voiceboty dochodzą do głosu. Jakie korzyści dla biznesu dają wirtualni doradcy?2024-03-25T07:38:27ZWzmocnienie samodzielności klientów, nieograniczona dostępność usług oraz personalizacja komunikacji to tylko kilka przykładów zmian w biznesie zasilanych nową technologią. Wiemy już, że branża nie jest ograniczeniem dla botów, a nowoczesne algorytmy ułatwiają im szybką naukę. Wirtualni doradcy uczą się skutecznie wspierać także proces windykacyjny, dostarczają klientom wielu niezbędnych informacji i wzmacniają efektywność pracy zespołu.
- Customer Experience. Prognozy na 2024 rok2023-12-13T12:30:01ZKlientocentryczność jest filarem strategii wielu firm. Globalne firmy takie jak Apple, Microsoft, Google stawiają klientów i ich doświadczenia na pierwszym miejscu. Jeff Bezos mówi, że Amazon ma obsesję na punkcie klienta. To co wydaje się oczywiste – dbanie o klientów – w korporacjach często wymaga zaangażowania wyspecjalizowanych zespołów. Zadowolenie klientów powinno być naturalnym priorytetem dla wszystkich pracowników, na równi z osiąganiem wyników finansowych.
- Przyszłość Customer Experience: trendy i wyzwania na 20242023-11-06T10:56:25ZRok 2023 przyniósł wiele istotnych zmian w obszarze Customer Experience. Można mówić śmiało o rewolucji w obszarze obsługi klienta. Wszystko dzięki nowym technologiom i rosnącej świadomości ich wykorzystania. Nowe podejście dotyczy także klientów, którzy mają coraz wyższe oczekiwania i wiedzą też, że biznes tworzy rozwiązania specjalnie dla nich. Czy 2024 r. przyniesie kolejne możliwości w projektowaniu doświadczeń klientów? Ten artykuł zaprowadzi Cię w podróż przez te perspektywy i wyzwania oraz pozwoli odkryć najnowsze trendy.
- 5 sposobów na zarządzanie rentownością w dobie ciągłej inflacji2023-10-09T09:22:37ZWszystkie przedsiębiorstwa w Polsce zmagają się z rosnącymi kosztami. Długotrwała wysoka inflacja wpływa na praktycznie wszystkie kategorie kosztów biznesowych. Osiągnięcie przynajmniej zadowalającej rentowności staje się coraz większym wyzwaniem. Dlatego też tak istotne jest przyjęcie strategii, która zminimalizuje wpływ inflacji.
- Ile biegów w pricingowej skrzyni biegów?2023-10-05T08:57:15ZCiągle gdzieś pędzimy, ciągle gdzieś się spieszymy… i to zarówno prywatnie jak i biznesowo. Skoro jesteśmy w takim ciągłym wyścigu, to do czego się ścigamy?
- Aktualne wyzwania w projektowaniu polityki cenowej firmy2023-07-20T12:30:07ZJak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób?
- 7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience2018-10-01T14:24:19ZZ miesiąca na miesiąc przybywa w Polsce firm, które uświadamiają sobie, że ich klient się zmienia. Oczekuje dziś dużo więcej niż kilka lat temu.
- Jak zbudować i udoskonalać zespół sprzedażowy?2023-05-24T13:51:32ZW życiu zawodowym każdego szefa sprzedaży, na pewnym etapie pojawia się potrzeba pozyskania eksperta, a podczas Sales Team Level Up, wspólnie z naszymi prelegentami, porozmawiamy o 5-cio etapowym procesie jego wdrażania, a co za tym idzie - ciągłego budowania i udoskonalania zespołu sprzedażowego.
- Czym jest "magiczna formuła" w pricingu?2023-04-24T14:22:55ZJeżeli nie ma struktury, sekwencji i symulacji, nie ma sukcesu w podejmowaniu decyzji cenowych.
- Spójny pricing w zmiennych czasach2023-04-14T10:30:49ZPewnie każdy z nas był w takiej sytuacji, kiedy robimy coś i robimy, a to nie wychodzi i nie wychodzi. A my robimy dalej i dalej, bo wydaje nam się, że w końcu wyjdzie… Czy wyjdzie? To zależy, czy coś zmienimy w tym co i jak robimy czy nie. Bo jak to powiedział jeden mądry człowiek (a za takiego mam Alberta Einsteina): „szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”.
- Własny sklep czy marketplace? Branżowe wyzwanie e-sprzedawców2023-03-22T12:37:18ZLiczba sklepów internetowych w Polsce wzrosła na koniec 2022 r. o 10,7 proc., do 57,9 tys. – wynika z danych Dun & Bradstreet Poland. O ile dynamika wzrostu jest nieco wolniejsza niż we wcześniejszych latach, o tyle jedno jest pewne - e-commerce to jeden z najlepiej i najszybciej rozwijających się segmentów handlu. Na co zatem postawić – własny e-sklep czy globalny marketplace, by internetowe przedsięwzięcie okazało się sukcesem?
- Jak rozwijać kulturę firmy, która wspiera tworzenie wartości dla klienta2023-03-17T09:54:19ZCustomer Experience (CX) z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu. Coraz więcej menedżerów uważa, że zadbanie o pozytywne doświadczenia klientów będzie nawet ważniejsze, niż w 2022 r. Takie podejście potwierdzają także inne statystyki. Ponad 65% firm twierdzi, że w 2023 roku zwiększy wydatki na CX, średnio o 24%* . Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że nie przestanie kupować w kryzysie lub wyda nawet więcej na zakupy w firmach, które będą o nich dbać** . W tym roku ważna też będzie umiejętność pokazania zwrotu z inwestycji w CX. Skupienie się na misji, wartościach, mocnych stronach organizacji oraz wzmacnianie słabszych stron będą definiowały sukces w 2023 roku.
- Konsolidacja, decentralizacja i cyfryzacja. Najważniejsze zadania dla logistyki2023-03-03T11:14:57ZDrogie paliwo, rosnące oczekiwania klientów i troska o klimat - przed branżą logistyczną nowe wyzwania. Najlepiej poradzą sobie jak zwykle najbardziej elastyczne firmy. Droga do sukcesu? Konsolidacja, decentralizacja i cyfryzacja - przekonuje Łukasz Zembowicz z DPD Polska.
- Jak sprawić, by w puli 50 mln klientów każdy czuł się unikatowy2023-03-01T08:10:20ZButik, który pomieści 50 milionów klientów i każdemu z nich zapewni indywidualną obsługę? W Zalando to możliwe dzięki skutecznej realizacji wizji, aby stać się Starting Point for Fashion, czyli pierwszym miejscem, do którego kierują się klienci, myśląc o modzie.
- Polskie e-sklepy szturmują zagraniczne rynki. Jakie widzą bariery dla ekspansji?2023-02-23T11:32:22ZW 2022 r. blisko połowa polskich e-sklepów rozpoczęła działalność na co najmniej jednym rynku zagranicznym. Choć ekspansja poza Polską jest celem co piątego przedsiębiorcy, wielu z nich nadal obawia się wyzwań związanych z logistyką, regulacjami prawnymi i płatnościami za zakupy.