Contact Center Team Management
Cel
Szanowni Państwo,
wiem, jak ogromnym wyzwaniem jest zbudowanie i efektywne zarządzanie działem Contact Center. Charakter i specyfika pracy telemarketera wpływa na jego zaangażowanie, motywację i przywiązanie do firmy. Dlatego tak ważne w tym przypadku jest efektywne zarządzanie ludźmi i stworzenie przyjaznych, ale przede wszystkim dostosowanych do ich potrzeb, warunków pracy.
Zapraszam więc na praktyczny warsztat, podczas którego najlepsi eksperci oraz trenerzy opowiedzą o skutecznych i sprawdzonych strategiach zarządzania działem Contact Center. Podczas spotkania, dowiecie się Państwo, jak z powodzeniem zarządzać działem CC, jak zatrudniać, jak motywować oraz w jakie narzędzia uzbroić pracowników, żeby mogli jak najefektywniej realizować założone cele. Całe spotkanie opierać się będzie na czterech praktycznych blokach tematycznych dotyczących największych wyzwań menedżera Contact Center. Nie zabraknie praktycznych ćwiczeń, podczas których będziecie mieć szansę dokładnego zrozumienia przedstawianych koncepcji.
Zapraszam serdecznie do udziały w Warsztatach!
Magdalena Marczak - Makowska
Project Manager, Puls Biznesu
UWAGA! Wszyscy uczestnicy mogą skorzystać z bezpłatnego parkingu. W chwili wjazdu na parking trzeba pobrać bilet i w momencie wyjazdu udać się z tym biletem do recepcji, podając nazwę wydarzenia.
Podczas warsztatów zaprezentujemy 4 praktyczne bloki:
REKRUTACJA W CONTACT CENTER
EFEKTYWNE ZARZĄDZENIE LUDŹMI
MOTYWACJA I WYPALENIE ZAWODOWE
OPTYMALIZACJA PROCESÓW - CO MIERZYĆ W CONTACT CENTER?
Prowadzący warsztat:
Tomasz Czyż, Country Manager, Consultant, Hancock Training
Ewa Czarnecka, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Voice Contact Center Sp.zo.o.
Kamila Krawczyk – Strawińska, trener, obsługa klienta, sprzedaż i call center, Hillway Training & Consulting
Rafał Jarosz, ekspert call/contact center i CRM; trener biznesowy, menedżer i konsultant, Hillway Training & Consulting
Do udziału zapraszamy:
Dyrektorów Call/Contact Center
Managerów Call/Contact Center
Team Leaderów Call/Contact Center
Analityków Call/Contact Center
Zapewniamy uczestnikom warsztatów bezpłatny parking na terenie hotelu.
KONTEL to wyłączny dystrybutor słuchawek nagłownych B2B Plantronics w Polsce. Od prawie trzydziestu lat pomaga budować contact centra, wyposażając telemarketerów w ich narzędzie pracy. Kontel w swojej ofercie kładzie duży nacisk na usprawnienie komunikacji między ludźmi, dzięki czemu znajdziemy w niej rozwiązania telefonii VoIP i wideo- i audiokonferencyjne. Więcej na: www.kontel.pl
Plantronics od 50 lat jest pionierem komunikacji głosowej dedykowanej klientom B2B i B2C. Od słuchawek UC, CC, przez zestawy Bluetooth, Plantronics zapewnia bezkompromisową jakość, znakomite doświadczenia i wysokiej jakości usługi. Rozwiązania te wykorzystywane są przez każdą firmę z rankingu 100 największych przedsiębiorstw magazynu Fortune, a także przez operatorów centrów alarmowych, kontrolerów ruchu lotniczego oraz konsumentów z całego świata. Więcej na: www.plantronics.com
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy