pb.pl

Sprzedaż

TRENDY SPRZEDAŻY 2018

10-11.01.2018, Warszawa,
Hotel Radisson Blu, ul. Grzybowska 24

koszt uczestnictwa netto
2695.00 PLN (od 2 grudnia 2017 do 11 stycznia 2018)

Konferencja. SALES REVOLUTION - Najważniejsze Spotkanie Dyrektorów Sprzedaży!

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,

przed Nami kolejna, 5. już edycja Trendów Sprzedaży – jednego z najważniejszych wydarzeń dedykowanych Dyrektorom Sprzedaży, które odbędzie się 10-11 stycznia w Warszawie. Co roku, poruszamy najważniejsze dla branży tematy, skupiamy najlepszych ekspertów i przedstawiamy najciekawsze rozwiązania ułatwiające ciągły rozwój tego sektora.

Zarządzanie Sprzedażą wiąże się z szeregiem wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Co więcej, wyzwania te, z roku na rok ewoluują, najważniejszą więc rolą Nowoczesnego Dyrektora Sprzedaży jest nadążanie i ciągle dostosowywanie się do tychże zmian. Dołożyłam więc wszelkich starań, aby stworzyć Państwu przestrzeń przede wszystkim do wymiany doświadczeń, ale i do kreowania nowych rozwiązań w dziedzinie nowoczesnego zarządzania sprzedażą!

W tym roku, zapewnimy Państwu ogromną dawkę inspiracji, pokażemy jak nieszablonowo wykorzystywać nie-sprzedażową wiedzę oraz zapewnimy szereg warsztatów zawierających ciekawe rozwiązania dotyczące nowoczesnego zarządzania sprzedażą dostosowane do Państwa potrzeb.

 

Zapraszam serdecznie!
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

 

 

 

 

 

 

 


 

Podczas Trendów Sprzedaży 2018:

Fenomen turkusowych organizacji - utopia czy naturalny proces rozwoju świadomości biznesu i społeczeństwa?

Sprzedaż Na Dzisiejsze Czasy – Sprzedaż Transformacyjna

Język wartości sprzedaży jako odpowiedz na post growth economy

Klient nasz … Pan czy Przyjaciel? Czyli o budowaniu relacji z klientami

Everybody lies… – czyli dlaczego właściwie kłamiemy?

Moc i siła zespołu międzypokoleniowego, czyli cała prawda o Millenialsach

Akademia Menedżera Sprzedaży - specjalistyczne warsztaty dotyczące rozwoju nowoczesnej sprzedaży dla sektora B2B oraz B2C

 

 


Trendy Sprzedaży 2018 to m.in.:

 

Najciekawsze tematy oraz najlepsi eksperci w jednym miejscu, a wraz z nimi - odpowiedzi na najważniejsze pytanie trapiące aktualnie rynek sprzedażowy

Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania nowoczesną sprzedażą!

Innowacyjna formuła Akademii Menedżera Sprzedaży – weź udział w specjalistycznych warsztatach przeznaczonych dla dyrektorów sprzedaży dostosowanych do potrzeb poszczególnych sektorów – B2B oraz B2C!

 

 


Do udziału w Trendach Sprzedaży 2018 zapraszamy:

 

Dyrektorów oraz managerów sprzedaży

Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży

Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży

Dyrektorów oraz managerów handlowych

Key Accountów

Sales Managerów

Dyrektorów oraz managerów marketingu

Dyrektorów oraz managerów działów obsługi klienta


YesIndeed

YesIndeed prowadzi innowacyjne programy aktywizacji i wsparcia sprzedaży dla firm, które posiadają wewnętrzne lub zewnętrzne sieci sprzedaży. Specjalizujemy się w działaniach, których głównym celem są: wzrosty sprzedaży i budowa trwałych relacji z siecią sprzedaży.

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Patron Medialny

10 stycznia 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Konferencji

Magdalena Marczak, Project Manager, Puls Biznesu

09:05

Intro - TRENDY SPRZEDAŻY 2018

Krzysztof Kasperuk, PANHERI

Dzisiejszy świat zmienia się z dynamiką światła. U jednych rodzi to radość na nowe i nieznane, nadzieje i pozytywne oczekiwania. Inni zaś boją się zmian, w których czują się zwyczajnie zagubieni.
Ekspertem od nowego są kolejne generacje, które w tym nowym się urodziły i innego nie znają. Powinny więc stać się łącznikiem dawnego ładu z obecnym.
Z jednej strony „młodzi” są multi-zadaniowi, co jest wyrazem holistyki i gwarantem szerokich kompetencji oraz różnorodności. Ale z drugiej strony potrzebują oparcia, nauki i doświadczenia.
To jednak jest możliwe jeżeli Ci, którzy już posiadają tą wiedzę otworzą się na porozumienie, komunikację i wspólne funkcjonowanie w ekosystemie, który nosi nazwę turkusowej organizacji.
Zawiera ona zasady, które tworzą szczególnego rodzaju atmosferę wzrostu, współistnienia, akceptacji oraz współpracy w ramach indywidualnych potencjałów każdego z jej członków.
Co ważne, może to nastąpić dopiero gdy stare znajdzie z nowym przestrzeń do współistnienia bez uprzedzeń, z otwartością i rozsądkiem.
To są właśnie najnowsze trendy. Kierunek, połączenie i most do kolejnego rozdziału w świecie biznesu.

Witajcie na trendach sprzedaży 2018. W nowej epoce.

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

09:45

Fenomen turkusowych organizacji - utopia czy naturalny proces rozwoju świadomości biznesu i społeczeństwa?

Żaneta Poirieux, International mentor business career, CEO humanintegralinstitute.pl, Autor firmazdusza.pl

  • Ewolucja rozwoju ludzkości – od czerwieni do turkusu
  • Turkus - naturalny paradygmat zarządzania skutecznym biznesem z ludźmi i dla ludzi
  • Podstawowe filary turkusowych organizacji – warunkiem budowania trwałych biznesów
  • Turkusowe organizacje na świecie i w Polsce – jaką wartość wnoszą dla społeczeństwa, rynku, pracowników, klientów, kontrahentów, dostawców, środowiska ?
  • Turkusowe podejście w sprzedaży – paradoks czy nowe możliwości ?
10:30

Aktywizacja sprzedaży – jak budować zespołowość i realizować cele sprzedażowe?

Paweł Kornosz, Loyalty Platforms & Sales Support Director, InDreams / YesIndeed

  • Czy lojalność w biznesie jest możliwa? Tak, ale dyktowana ceną.
  • Motywacja w strukturach sił dystrybucyjnych, a więc niezależnych od nas? Tak, można ja zbudować.
  • Lojalność czy motywacja wśród moich pracowników? A może jedno i drugie?
  • Ale zaraz – motywacja i lojalność bez edukacji?
10:55

Przerwa na kawę

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

11:25

Sprzedaż Na Dzisiejsze Czasy – Sprzedaż Transformacyjna

Krzysztof Sarnecki, Prezes Quest Change Managers, twórca pierwszej w świecie nielinearnej V Generacji Sprzedaży

W naszym dynamicznie rozwijającym się kraju uczymy się rzeczywistej, konkurencyjnej sprzedaży dopiero od sześciu – ośmiu lat, czyli od czasu, gdy podaż w transformującej się Polsce przerosła popyt. Europa uczy się sprzedaży też od niedawna – od początku lat dziewięćdziesiątych. Dla wielu to stwierdzenie jest zaskakujące, co nie zmienia faktu, że tak jest. Dlatego też myślenie kategorią konkurencyjności to wciąż „gonienie świata”. Fundamentem dojrzałej, konkurencyjnej ekonomii jest „SPRZEDAŻ TRANSFORMACYJNA”, w której budowanie relacji nie wystarcza, tak jak rozpoznanie potrzeb klienta, a klasyczne ofertowanie to biznesowe średniowiecze. Jeśli do tego dodać konieczność zmiany myślenia z liniowego na nielinearne z powodu ekonomii chaosu – wyzwania świata menedżerów sprzedaży są poważne. Dlaczego pięcioetapowy proces sprzedaży to „minimum” skuteczności? Co to jest IV Generacja Sprzedaży? Co to jest sprzedaż nielinearna? I przede wszystkim: Jak działa Sprzedaż Transformacyjna? Na te pytania odpowie Krzysztof Sarnecki – którego pozaeuropejskie doświadczenia pozwalają na zaprezentowanie narzędzi i sposobu myślenia mało znanego na naszym kontynencie. Myślenia TRANSFORMACYJNEGO.

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIEM KLIENTEM

12:25

Język wartości sprzedaży jako odpowiedz na post growth economy.

Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

Jak zmieniają się oczekiwania klientów w erze gospodarki prowzrostowej? Jakimi wartościami kierują się ,,prowzrosotowi" konsumenci? Na jakiej płaszczyźnie można nawiązać z nimi dialog i co ich motywuje? Poznaj tajemnice akronimu ,,HUMANIST" - dowiedz się jak wykorzystać go w praktyce.

13:10

Przerwa na lunch oraz networking

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

14:00

Klient nasz … Pan czy Przyjaciel? Czyli o budowaniu relacji z klientami

Adam Szaran, Partner, Al Fianco Partners
Roman Kawszyn, Współzałożyciel, Al Fianco Partners

  • Modelowanie jako źródło skuteczności - wstęp do relacji
  • Trzy najskuteczniejsze techniki budowania relacji w sprzedaży
  • Mini warsztat (realne przykłady zastosowania technik)

 

14:45

Everybody lies… – czyli dlaczego właściwie kłamiemy?

Marta Marcjanik, badaczka, socjolożka, antropolożka, badania etnograficzne, Izmałkowa Consulting

Wszyscy kłamią. Nie kłamią tylko dane i dowody. Opowiem, w jaki sposób spośród kłamstw wydobywać prawdziwe insighty i jak można podejmować decyzje biznesowe w oparciu o prawdziwe, a nie tylko deklaratywne informacje.

15:30

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

15:45

Przygotować się! Millenialsi nadciągają do firm!

Sebastian Umiński, 3M, Lider mediów internetowych regionu CEEMEA

  • Millenialsi jako gatunek egzotyczny
  • Zbrojenia firm
  • Jak ich przekonać, żeby byli po naszej stronie
  • Millenialsów potrzeby w pracy

 

16:15

Moc i siła zespołu międzypokoleniowego - MILLENIALSI

Moderatorzy: Krzysztof Kasperuk, PANHERI
Joanna Kozłowska, Sales Manager, Yes Verona
Anna Wierzbicka, Menedżer Działu Merchandisingu, PMT Marketing System
Joasia Gawilk Dziadoń, Dyrektor Wielkopolskiej Izby Coachingu
Michał Chochołek, Key Account Manager, Raben Transport

Warsztat będzie ukazywał jak efektywnie można rozwiązać dany problem lub wyzwanie przy użyciu potencjałów różnych pokoleń. W praktycznej formie wykorzystamy synergię i techniki odpowiedniej komunikacji, które są kluczowe w świetle wyzwań międzypokoleniowych. Młodość posiada siłę, wolność od utartych przekonań. Wyznacza swoją własną ścieżkę. Natomiast by móc tę siłę nakierować we właściwym kierunku, potrzebuje wiedzy i doświadczenia tych, którzy od lat kreują otaczający nas świat. Przyjdź i przekonaj się o potencjale połączenia młodości i doświadczenia oraz o tym jak wspólnie możemy zwiększyść wyniki oraz efektywność naszych zespołów.

17:00

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

HIT! Networking międzypokoleniowy!

17:15 -18:15

Zapraszamy na: debaty pokoleń, moderowany networking międzypokoleniowy.
Zainteresowani uczestnicy konferencji oraz grupa  beneficjentów działalności Fundacji Panheri (uczestnicy programów wsparcia rozwoju kariery, wolontariusze, przedstawiciele samorządów oraz kół naukowych) będą mogli wspólnie:

  • lepiej się poznać,
  • dalej świetnie spędzać czas,
  • wymienić perspektywami na wyzwania współpracy pokoleń,
  • poszukać rozwiązań i pomysłów na podejście do konkretnych casów

ZAPRASZAMY!

11 stycznia 2018

08:30

Rejestracja, poranna kawa

Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY

09:00

Intro - AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY

Wojciech Medyński, aktor teatralny, telewizyjny i filmowy

Wojtek jest Takersem, czyli człowiekiem ze skłonnością na „TAK I”. Ma misję - zmienia ludzi, aby stawali się tacy jak on - słuchali innych, akceptowali rzeczywistość a wszystko co przynosi życie traktowali jako prezent. W toku rozmów z wieloma osobami od sprzedaży odkrył, że są to też cechy idealnego handlowca. Dlatego podczas swojego krótkiego warsztatu pomoże Wam wyjść poza codzienną rutynę i zostać Takersem od sprzedaży. Poprzez zabawę będzie uczyć Was uważnego słuchania klienta i otwartości w poznawaniu jego potrzeb. Po raz pierwszy od wielu lat poćwiczycie MIĘSIEŃ KREATYWNOŚCI, którego używacie a nie rozwijacie, a który pomoże Wam tworzyć nieszablonowe oferty.

Spróbujecie i przekonacie się, że bez oceny innych i siebie samego można żyć, co więcej uważnie i nieschematycznie. Gdy świadomie zaczniecie współpracować ze swoim mózgiem i zaufacie mu będzie mogli pozwolić sobie na większą swobodę i odrobinę improwizacji podczas prezentacji u klienta.

Nowoczesna strategia sprzedaży w sektorze B2B                                       Nowoczesna strategia sprzedaży w sektorze B2C

09:30

Nowoczesne techniki sprzedaży w sektorze B2B

Tomasz Kalko, Trener i menadżer z dwudziestoletnim stażem, ARATI

  • W jaki sposób epoka „cyfrowej komunikacji”, wpłynęła na kulturę sprzedaży?
  • Jakie „stare” techniki jeszcze działają, a które wymagają korekty lub zmiany?
  • Jak sprzedać dużo i drogo, jednocześnie budując zaufanie i poczucie bezpieczeństwa, … i czy to w ogóle jest możliwe?
  1. Paradoksy sprzedaży
  2. Miękkie narzędzia budowania relacji, wizerunku i finalizowania transakcji
  3. Wywieranie wpływu bez wywierania presji.


Korzyści z uczestnictwa w warsztatach:

  • Zrozumienie jak działam na klientów i współpracowników na poziomie nie świadomym.
  • Poznanie narzędzi, tworzących z klientów ambasadorów marki.
  • Poznanie narzędzi, umożliwiających stworzenie, indywidualnej tożsamości biznesowej, opartej na własnych zasobach.

Nowoczesne techniki/nowoczesne narzędzia sprzedaży w sektorze B2C

Karol Dudij, Head of Commercial, Unified Factory

  • Trendy rynkowe
  1. sales service i boty
  2. automatyzacja procesów obsługi klienta we wszystkich kanałach komunikacji z klientem
  • Co nie co o customer experience
  1. Czy na rynku znajdziemy jeszcze lojalnego klienta?
  2. Czy Twoi klienci są zadowoleni z obsługi jaką im oferujesz?
  3. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do budowanie customer experience
  4. Jak zaoszczędzić pieniądze i czas nie zmniejszając jakości obsługi klienta
  • Jakich narzędzi używasz do budowania  sprzedaży i customer experience
11:30

Przerwa na kawę

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

12:00

Badanie potrzeb klientów i wykorzystanie tej wiedzy w praktyce, czyli krótka historia o humanizacji sprzedaży w B2B

Tomasz Targosz, Certyfikowany Trener Sprzedaży, autor książek z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą

  • Quiz o krótkiej hisotrii sprzedaży - sprawdzimy, czy sprzedaż może być dziedziną nauk i odpowiemy m.in. na pytanie: kiedy powstały koncepcje indywidualnego podejścia do Klienta?
  • Jak uczyć innych badania potrzeb - stosować sprzedaż empatyczną a uczyć jej to zupełnie, co innego - dzięki tej umiejętności i odpowiednim narzędziom będziesz mógł dokonać zmian w swojej firmie.
  • Biznes też człowiek - poznaj główne różnice w poznaniu Klienta B2B i B2C, oraz dowiedz się jak zmienić nawyk myślenia o Kliencie, aby Twoje relacje były coraz korzystniejsze.
  • Nowoczesne techniki badania potrzeb Klientów - schemat oparty o pytania otwarte i zamknięte to za mało w dzisiejszej sprzedaży - co robić, aby etap badania potrzeb był efektywny i pomagał w nawiązaniu relacji?

 

"Ha, Ha, Ha! jutro znów Wam uciekniemy!”

tristan tresar, Trener Biznesu, Menedżer i Konsultant

 

  • To krótki warsztat o tym, co zrobić by konsumenci, tak jak znani bohaterowie filmu, z którego cytat pochodzi nie chcieli Nam uciekać.
  • Przekładając to na językSprzedaży, będzie to praktyczny warsztat o sprzedaży B2C.
  • WarsztatPraktyczny, który poprowadzę z doświadczonym marketerem.
  • Co zrobimy? powiemy Wam jak skutecznie zalgorytmizować, czyli opisać proceSprzedaży i procesZakupowy jednocześnie.
  • Jednocześnie po to, by zidentyfikować te ich elementy, które:
  1. po pierwsze można zautomatyzować.
  2. po drugie zoptymalizować.
  3. po trzecie zmienić.
  4. a w efekcie zyskać.
  • będzie po prostu:
  1. o skutecznejMetodzie prowadzenia projektów w obszarze współczesnej sprzedaży.
  2. o skutecznejMetodzie, którą wyznaczają cztery etapy projektu: algorytmizuję, automatyzuję, optymalizuję, zyskuję.

#warsztatKrotki #warsztatPraktyczny #jezykSprzedazy #proceSprzedazy #procesZakupowy #customerJourney #algorytmizujeAutomatyzujeOptymalizujeZyskuje #skutecznaMetoda

 

14:00

Przerwa na lunch oraz networking

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

14:45

Nowe podejście do budowania zespołu

Jowita Spychalska, Partner Zarządzający, Training Designers

  • Analiza – jaki zespół odnosi sukces w sprzedaży B2B w dzisiejszych czasach?
  • Jak zbudować efektywny zespół sprzedaży?
  • Jak rozwijać członków zespołu, aby podążali za liderem i realizowali cele? Szef liderem.
  • Narzędzia służące do profilowania zespołów dostępne na rynku.

Neurozarządzanie – budowanie zespołu sprzedażowego na bazie najnowszej wiedzy z dziedzin psychologii behawioralnej i neuronauki - Jak odkryć, wykorzystać i rozwiązać wewnętrzną siłę i wpływać na swój zespół B2C

Krzysztof Sroczyński, Prezes Brainwire Systems Sp.zo.o., Executive Coach, Trener, Doradca biznesowy

"Sukces nie jest metą, do której się biegnie, lecz nastawieniem
w duchu, którego podejmuje się podróż życia..."

Alex Nobel


Skuteczność i efektywność działania ludzi w organizacjach jest zależna od właściwego wykorzystania potencjału, którym dysponują.
Umiejętne zidentyfikowanie swoich indywidualnych talentów i predyspozycji, ich rozwój, doskonalenie i wykorzystanie gwarantuje wysoką automotywację, lojalność i zaangażowanie, stały wzrost umiejętności, otwartość na innowacje, generowanie nowych możliwości. Jest umiejętnością kluczową dla dalszego zarządzania swoim rozwojem i rozwojem swojego zespołu.

Jak tego dokonać?

Jest Warsztat przeznaczony dla osób, które chcą poznać i wzbogacić swoje osobiste zasoby i możliwości, a także podnieść skuteczność swoich działań w zespole.

  • Jak wykorzystać wiedzę o działaniu mózgu w zarządzaniu sobą oraz innymi ludźmi?
  • Relacje z pracownikami i ich związek z informacją zwrotną oraz sposoby jej wykorzystania – czyli wiedza, co robić dalej.
  • Sztuka motywacji – jak wydobyć z ludzi to co w nich najlepsze.
16:45

Zakończenie drugiego dnia Konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2695.00 PLN (od 2 grudnia 2017 do 11 stycznia 2018)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
TRENDY SPRZEDAŻY 2018
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2695.00 PLN
2 2695.00 PLN
3 2695.00 PLN
4 2695.00 PLN
5 2695.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter