pb.pl

Marketing i PR

MARKETING INTERDYSCYPLINARNY

08-09.11.2017, Warszawa,
Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1

koszt uczestnictwa netto
1995.00 PLN (od 2 sierpnia 2017 do 6 października 2017)
2495.00 PLN (od 7 października 2017 do 9 listopada 2017)

Warsztaty. Budowanie marketingowej przewagi konkurencyjnej, bez obciążania budżetu

Zarejestruj się

 

Drogi Uczestniku,

już w listopadzie br. zapraszamy na jedno z najważniejszych, praktycznych spotkań dotyczących efektywnego marketingu. Podczas prezentowanego warsztatu nie będziemy rozmawiać o nowym marketingu, nie odkryjemy przysłowiowej Ameryki i nie skupimy się na poznawaniu kosmicznych narzędzi..

Pokażemy za to, jak łączyć pomysły i możliwości. Jak tworzyć  marketing, wykorzystujący synergię narzędzi innowacyjnych z tymi dobrze znanymi. Jak opuścić swoją marketingową strefę komfortu. Ale przede wszystkim, jak myśleć wielopłaszczyznowo i interdyscyplinarnie o biznesie. Pokażemy jak nie myśleć silosami, łączyć narzędzia, komunikować skutecznie do właściwego konsumenta. Opowiemy o tym jak przestać myśleć kategoriami ,,ja” i nauczymy myśleć o marketingu jako o Customer Journey.

Podczas warsztatów, zaprezentujemy 6 wyjątkowych bloków tematyczny, podczas których znakomici eksperci oraz praktycy opowiedzą o efektywnym wykorzystaniu podejść i narzędzi marketingowych. Zaprezentują nowe możliwości, wyjaśnią na czym polega efektywne ich wykorzystanie, ale co więcej, poprowadzą ćwiczenia, których celem będzie dogłębne zrozumienie mechanizmów ich działania. Dzięki naszemu, w 100% praktycznemu warsztatowi dowiecie się jak zbudować marketingową przewagę konkurencyjną!

Pokażemy przewagę w sposobie myślenia w marketingu!

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak
Project Manager

 

 

Podczas warsztatów 6 BLOKÓW TEMATYCZNYCH:


Wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność w skutecznym marketingu
Targetowanie psychograficzne
Targetowanie behawioralne
Real time marketing
Projektowanie rozwiązań z wykorzystanie Big Data na przykładzie Lojalności 3.0
Monitorowanie mediów a strategia marketingowa

 

Każdy BLOK TEMATYCZNY składać się będzie z 3 części:


wprowadzenie teoretyczne dotyczące danego narzędzia
CASE STUDY, czyli konkretny przykład efektywnego jego wykorzystania
praktyczne ćwiczenie utrwalające mechanikę jego działania

 

Warsztat skierowany do:


Dyrektora, Kierownika Marketingu
Dyrektora, Kierownika Sprzedaży
Dyrektora Zarządzającego

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

8 listopada 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Oficjalne rozpoczęcie, wprowadzenie do warsztatu

Magdalena Marczak, Puls Biznesu
Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

09:45

Wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność w skutecznym marketingu

Tomasz Kozłowski, psycholog, konsultant, coach, Humanskills
Wojciech Medyński, aktor teatralny, telewizyjny i filmowy

TAKersi atakują, czyli ludzie, ktorzy są “na TAK” i każda sytuacja życiowa jest dla nich prezentem, a nie przeszkodą! Poznajcie nową filozofię życia dzięki której, będziecie OTWARCI na MOŻLIWOŚCI 24/7 , przez co nic nie umknie Waszej uwadze, a do tego po raz pierwszy od lat poćwiczycie MIĘSIEŃ KREATYWNOŚCI , którego używacie, ale nie rozwijacie. Jak zostać TAKERSEM W MARKETINGU? Jak być unikatowym, jedynym w swoim rodzaju i elastycznym?

Spróbujecie i przekonacie się, że bez oceny innych i siebie samego można żyć, co więcej uważnie i nieschematycznie. Gdy świadomie zaczniesz współpracować ze swoim mózgiem i mu zaufasz to nie bedziesz musiał wszystkiego drobiazgowo planować i chodzić juz utartymi szlakami.

Wojciech Medyński, aktor teatralny, telewizyjny i filmowy


Dodatkowo, w trakcie bloku dowiecie się o przełamywaniu schematów na podstawie świadomej akceptacji swoich  słabości. Wyjście poza ramy możliwe jest tylko wtedy, kiedy rozumie się  to, jakie błędy człowiek popełnia w ramach swojego codziennego funkcjonowania.

Tomasz Kozłowski, psycholog, konsultant, coach, Humanskills

11:45

Przerwa kawowa

12:00

Targetowanie psychograficzne

Katarzyna Pawlikowska, założycielka agencji Garden of Words

Obserwujesz swoją sprzedaż? Śledzisz rynkowe trendy? Realizujesz kampanie w oparciu o określoną demograficznie i behawioralnie grupę docelową? A czy wiesz co motywuje Twoich konsumentów w oderwaniu od Twojego brandu? Jakie wartości są dla nich ważne? Jak żyją - co ich bawi a co denerwuje? Jakie mają poglądy? To właśnie w tej wiedzy ukryte są najbardziej wartościowe insighty konsumenckie. Inighty, które wpisują się w życie i schemat myślowy grupy docelowej.

Spotkanie z Katarzyną Pawlikowską to spotkanie o tym, dlaczego demografia jest passée, a psychografia to przyszłość. I o tym, jak najpierw trzeba oderwać się od marki, żeby dać jej nowy napęd...także o tym, jak zwiększyć sprzedaż bez podwajania nakładów. To prezentacja systemu myślenia i działania odnoszących międzynarodowe sukcesy. Oparta na polskich realiach, połączona z warsztatem, po to, by z poczuciem humoru, lekko, interesująco i PRAKTYCZNIE zmienić myślenie o tym, jak
skutecznie zdobyć konsumenta.

14:00

Przerwa na lunch

15:00

Podążaj za użytkownikiem, czyli jak trafić z właściwym przekazem do właściwego odbiorcy w najlepszym momencie. Poznaj podejście oparte na danych behawioralnych.

Tomasz Starzyński, prezes zarządu i managing partner, Up&More

Czy wykorzystujesz dane behawioralne w swoich działaniach? Jak analizujesz swoją grupę docelową? Podczas warsztatu poznasz przewagi rozwiązań behawioralnych, które być może odwrócą dotychczasowe podejście o 180 stopni i pozwolą oprzeć kampanie tylko i wyłącznie na danych behawioralnych. To wszystko zaprezentuję na praktycznych przykładach i konkretnych technologiach w systemach reklamowych. Pokażę, w jaki sposób poznać pełną ścieżkę użytkownika od pierwszego kontaktu z marką przez kolejne interakcje, i jak to wykorzystać w działaniach marketingowych.

17:00

Zakończenie pierwszego dnia warsztatu

9 listopada 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Be there in the moment! - czyli jak przeżyć, nie oszaleć i nadal sprzedawać we współczesnym dynamicznym środowisku

Justyna Bąba, Strategy Manager, Dentsu Aegis Network
CASE STUDY

Obszar marketingu jest szczególnie wystawiony na szybkie zmiany płynące z otoczenia. To praca na froncie. Pokażę z różnych perspektyw, że żyjemy w innej rzeczywistości, niż przywykliśmy - rzeczywistości turbulencyjnej, w której tempo zmian jest znacznie szybsze, a przewidywalność procesów ograniczona. W związku z tym konieczne są zmiany w nastawieniu do pracy, do planowania krótko i długofalowego.

W zmianie pomocne są postawy oparte na:

  • akceptacji tego co się dzieje i co się nagle pojawia (inna postawa nie ma zwyczajnie sensu - uzasadnienie psychologiczne)
  • większej zwinności - odwołanie do teorii Agile, ale tez krytyka form, w jakich Agile jest wprowadzany
  • improwizacji w bezpieczny sposób
  • współpracy z ludźmi ("sam dziś meczu nie wygrasz...")

Opowiem o potrzebie zmiany z perspektywy pracownika/szefa działu marketingu oraz o potrzebie zmiany podejścia z perspektywy planującego procesy marketingowe.

11:30

Przerwa kawowa

11:50

Projektowanie rozwiązań z wykorzystanie Big Data na przykładzie Lojalności 3.0 - Jak z nadawania na innych falach osiągnąć synergię przy tworzeniu projektów na styku marketingu a IT? Czy rozwiązania oparte o BIG DATA zawsze są sprawdzają?

Marlena Wieteska, New Business Partner, Garden of Words
Radosław Bałdak, Analityk Biznesowy i Systemowy, ITI Neovision

Wszystko zaczyna się od wizji. Opowiem o tym, jak istotne jest wspólne działanie marketera z architektem IT na etapie wizji. I dlaczego z architektem? Na ile przewidywanie kolejnych etapów rozwoju projektu jest istotne na starcie a na ile ważna jest elastyczność? Czy wiemy co do siebie mówimy i co słyszymy? Czy warto uczyć się na błędach innych? Czy warto włączyć potencjalnych klientów/partnerów na etapie wizji i dlaczego? Kiedy mamy do czynienia z przerostem formy nad treści i czy skomplikowane rozwiązania zawsze są potrzebne?

Opowiemy o Marketing Mining jako koncepcji modułowego tworzenia wiedzy o Kliencie

13:50

Przerwa na lunch

14:40

Kiedy poważna firma umie w internety - case study wykorzystania monitoringu w dużej firmie

Mikolaj Winkiel, Chief Evangelist @Brand24
Sebastian Kucharski, E-marketing Manager, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

CASE STUDY BOSH/SIEMENS

Z monitoringu internetu jesteśmy w stanie bardzo dużo się dowiedzieć, nic też nie stoi na przeszkodzie aby to dobrze wykorzystać. Tak do pogłębiania wiedzy o swoich klientach, do odważnych działań oraz do CSRu. Czy monitoring jest odpowiedzią na wszystko? Nie. Ale skuteczne jego wykorzystanie pozwala przenieść firmę na inny poziom.

16:40

Podsumowanie warsztatu

Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

17:00

Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1995.00 PLN (od 2 sierpnia 2017 do 6 października 2017)
2495.00 PLN (od 7 października 2017 do 9 listopada 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
MARKETING INTERDYSCYPLINARNY
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1995.00 PLN
2 1995.00 PLN
3 1995.00 PLN
4 1995.00 PLN
5 1995.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Niemcom nie jest potrzebna tzw. dobra zmiana

Wyborcy rozrzucili głosy...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Część inwestycyjna poczeka długie lata

ICS uznawany jest przez...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zachowawczy, jak menedżer

Bez ułańskich szarż – to...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Internet of Things

Środa: słówko na dziś. Czyta Kevin Aiston.
News

Nowy Londyn powstanie nad Wisłą

Po naszych ulicach jeżdżą...
Najlepsze blogi o biznesie