pb.pl

Marketing i PR

MARKETING INTERDYSCYPLINARNY

08-09.11.2017, Warszawa,

koszt uczestnictwa netto
1995.00 PLN (od 2 sierpnia 2017 do 6 października 2017)
2495.00 PLN (od 7 października 2017 do 9 listopada 2017)

Warsztaty. Budowanie marketingowej przewagi konkurencyjnej, bez obciążania budżetu

Zarejestruj się

 

Drogi Uczestniku,

już w listopadzie br. zapraszamy na jedno z najważniejszych, praktycznych spotkań dotyczących efektywnego marketingu. Podczas prezentowanego warsztatu nie będziemy rozmawiać o nowym marketingu, nie odkryjemy przysłowiowej Ameryki i nie skupimy się na poznawaniu kosmicznych narzędzi..

Pokażemy za to, jak łączyć pomysły i możliwości. Jak tworzyć  marketing, wykorzystujący synergię narzędzi innowacyjnych z tymi dobrze znanymi. Jak opuścić swoją marketingową strefę komfortu. Ale przede wszystkim, jak myśleć wielopłaszczyznowo i interdyscyplinarnie o biznesie. Pokażemy jak nie myśleć silosami, łączyć narzędzia, komunikować skutecznie do właściwego konsumenta. Opowiemy o tym jak przestać myśleć kategoriami ,,ja” i nauczymy myśleć o marketingu jako o Customer Journey.

Podczas warsztatów, zaprezentujemy 6 wyjątkowych bloków tematyczny, podczas których znakomici eksperci oraz praktycy opowiedzą o efektywnym wykorzystaniu podejść i narzędzi marketingowych. Zaprezentują nowe możliwości, wyjaśnią na czym polega efektywne ich wykorzystanie, ale co więcej, poprowadzą ćwiczenia, których celem będzie dogłębne zrozumienie mechanizmów ich działania. Dzięki naszemu, w 100% praktycznemu warsztatowi dowiecie się jak zbudować marketingową przewagę konkurencyjną!

Pokażemy przewagę w sposobie myślenia w marketingu!


Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak
Project Manager

 

Podczas warsztatów 6 BLOKÓW TEMATYCZNYCH:


Wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność w skutecznym marketingu
Targetowanie psychograficzne
Targetowanie behawioralne
Real time marketing
Projektowanie rozwiązań z wykorzystanie Big Data na przykładzie Lojalności 3.0
Monitorowanie mediów a strategia marketingowa

 

Każdy BLOK TEMATYCZNY składać się będzie z 3 części:


wprowadzenie teoretyczne dotyczące danego narzędzia
CASE STUDY, czyli konkretny przykład efektywnego jego wykorzystania
praktyczne ćwiczenie utrwalające mechanikę jego działania

 

Warsztat skierowany do:


Dyrektora, Kierownika Marketingu
Dyrektora, Kierownika Sprzedaży
Dyrektora Zarządzającego

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

8 listopada 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Oficjalne rozpoczęcie, wprowadzenie do warsztatu

Magdalena Marczak, Puls Biznesu
Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

09:45

Wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność w skutecznym marketingu

Tomasz Kozłowski, psycholog, konsultant, coach, Humanskills
Wojciech Medyński, aktor teatralny, telewizyjny i filmowy

TAKersi atakują, czyli ludzie, ktorzy są “na TAK” i każda sytuacja życiowa jest dla nich prezentem, a nie przeszkodą! Poznajcie nową filozofię życia dzięki której, będziecie OTWARCI na MOŻLIWOŚCI 24/7 , przez co nic nie umknie Waszej uwadze, a do tego po raz pierwszy od lat poćwiczycie MIĘSIEŃ KREATYWNOŚCI , którego używacie, ale nie rozwijacie. Jak zostać TAKERSEM W MARKETINGU? Jak być unikatowym, jedynym w swoim rodzaju i elastycznym?

Spróbujecie i przekonacie się, że bez oceny innych i siebie samego można żyć, co więcej uważnie i nieschematycznie. Gdy świadomie zaczniesz współpracować ze swoim mózgiem i mu zaufasz to nie bedziesz musiał wszystkiego drobiazgowo planować i chodzić juz utartymi szlakami.

Wojciech Medyński, aktor teatralny, telewizyjny i filmowy


Dodatkowo, w trakcie bloku dowiecie się o przełamywaniu schematów na podstawie świadomej ak-ceptacji swoich  słabości. Wyjście poza ramy możliwe jest tylko wtedy, kiedy rozumie się  to, jakie błędy człowiek popełnia w ramach swojego codziennego funkcjonowania.

Tomasz Kozłowski, psycholog, konsultant, coach, Humanskills

11:45

Przerwa kawowa

12:00

Targetowanie psychograficzne

Katarzyna Pawlikowska, założycielka agencji Garden of Words

Obserwujesz swoją sprzedaż? Śledzisz rynkowe trendy? Realizujesz kampanie w oparciu o określoną demograficznie i behawioralnie grupę docelową? A czy wiesz co motywuje Twoich konsumentów w oderwaniu od Twojego brandu? Jakie wartości są dla nich ważne? Jak żyją - co ich bawi a co dener-wuje? Jakie mają poglądy? To właśnie w tej wiedzy ukryte są najbardziej wartościowe insighty kon-sumenckie. Inighty, które wpisują się w życie i schemat myślowy grupy docelowej.

Spotkanie z Katarzyną Pawlikowską to spotkanie o tym, dlaczego demografia jest passée, a psycho-grafia to przyszłość. I o tym, jak najpierw trzeba oderwać się od marki, żeby dać jej nowy napęd...także o tym, jak zwiększyć sprzedaż bez podwajania nakładów. To prezentacja systemu myślenia i działania odnoszących międzynarodowe sukcesy. Oparta na polskich realiach, połączona z warsztatem, po to, by z poczuciem humoru, lekko, interesująco i PRAKTYCZNIE zmienić myślenie o tym, jak
skutecznie zdobyć konsumenta.

14:00

Przerwa na lunch

15:00

Podążaj za użytkownikiem, czyli jak trafić z właściwym przekazem do właściwego odbiorcy w najlepszym momencie. Poznaj podejście oparte na danych behawioralnych.

Tomasz Starzyński, prezes zarządu i managing partner, Up&More

Czy wykorzystujesz dane behawioralne w swoich działaniach? Jak analizujesz swoją grupę docelową? Podczas warsztatu poznasz przewagi rozwiązań behawioralnych, które być może odwrócą dotychczasowe podejście o 180 stopni i pozwolą oprzeć kampanie tylko i wyłącznie na danych behawioralnych. To wszystko zaprezentuję na praktycznych przykładach i konkretnych technologiach w systemach reklamowych. Pokażę, w jaki sposób poznać pełną ścieżkę użytkownika od pierwszego kontaktu z marką przez kolejne interakcje, i jak to wykorzystać w działaniach marketingowych.

17:00

Zakończenie pierwszego dnia warsztatu

9 listopada 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Be there in the moment! - czyli jak przeżyć, nie oszaleć i nadal sprzedawać we współczesnym dynamicznym środowisku

Justyna Bąba, Strategy Manager, Dentsu Aegis Network
CASE STUDY

Obszar marketingu jest szczególnie wystawiony na szybkie zmiany płynące z otoczenia. To praca na froncie. Pokażę z różnych perspektyw, że żyjemy w innej rzeczywistości, niż przywykliśmy - rzeczywi-stości turbulencyjnej, w której tempo zmian jest znacznie szybsze, a przewidywalność procesów ograniczona. W związku z tym konieczne są zmiany w nastawieniu do pracy, do planowania krótko i długofalowego.

W zmianie pomocne są postawy oparte na:

  • akceptacji tego co się dzieje i co się nagle pojawia (inna postawa nie ma zwyczajnie sensu - uzasadnienie psychologiczne)
  • większej zwinności - odwołanie do teorii Agile, ale tez krytyka form, w jakich Agile jest wpro-wadzany
  • improwizacji w bezpieczny sposób
  • współpracy z ludźmi ("sam dziś meczu nie wygrasz...")

Opowiem o potrzebie zmiany z perspektywy pracownika/szefa działu marketingu oraz o potrzebie zmiany podejścia z perpektywy planującego procesy marketingowe.

11:30

Przerwa kawowa

11:50

Projektowanie rozwiązań z wykorzystanie Big Data na przykładzie Lojalności 3.0 - Jak z nadawania na innych falach osiągnąć synergię przy tworzeniu projektów na styku marketingu a IT? Czy rozwiązania oparte o BIG DATA zawsze są sprawdzają?

Marlena Wieteska, New Business Partner, Garden of Words
Radosław Bałdak, Analityk Biznesowy i Systemowy, ITI Neovision

Wszystko zaczyna się od wizji. Opowiem o tym, jak istotne jest wspólne działanie marketera z architektem IT na etapie wizji. I dlaczego z architektem? Na ile przewidywanie kolejnych etapów rozwoju projektu jest istotne na starcie a na ile ważna jest elastyczność? Czy wiemy co do siebie mówimy i co słyszymy? Czy warto uczyć się na błędach innych? Czy warto włączyć potencjalnych klientów/partnerów na etapie wizji i dlaczego? Kiedy mamy do czynienia z przerostem formy nad treści i czy skomplikowane rozwiązania zawsze są potrzebne?

Opowiemy o Marketing Mining jako koncepcji modułowego tworzenia wiedzy o Kliencie

13:50

Przerwa na lunch

14:40

Kiedy poważna firma umie w internety - case study wykorzystania monitoringu w dużej firmie

Mikolaj Winkiel, Chief Evangelist @Brand24
Sebastian Kucharski, eMarketing Manager/ Social Media Officer / Digital Marketing Communications / Online Marketing Communications, BSH Home Appliances Group

CASE STUDY BOSH/SIEMENS

Z monitoringu internetu jesteśmy w stanie bardzo dużo się dowiedzieć, nic też nie stoi na przeszkodzie aby to dobrze wykorzystać. Tak do pogłębiania wiedzy o swoich klientach, do odważnych działań oraz do CSRu. Czy monitoring jest odpowiedzią na wszystko? Nie. Ale skuteczne jego wykorzystanie pozwala przenieść firmę na inny poziom.

16:40

Podsumowanie warsztatu

Katarzyna Pawlikowska, Garden of Words

17:00

Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1995.00 PLN (od 2 sierpnia 2017 do 6 października 2017)
2495.00 PLN (od 7 października 2017 do 9 listopada 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
MARKETING INTERDYSCYPLINARNY
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1995.00 PLN
2 1995.00 PLN
3 1995.00 PLN
4 1995.00 PLN
5 1995.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ułatw sobie życie podczas sezonu wynikowego...

Dobry PR-owiec nawet...
News

Rynek magazynowy w Polsce ciągle w górę

Za nami udane sześć...
News

Wojna cywilów rozkłada wojsko

Prezydent nie godzi się,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Dwóch panów z fryzurami

Podobno historia uczy nas tylko tego, że jeszcze...
News

Rekordowa wtopa z bezmyślności

Od rocznicy wybuchu...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie