pb.pl

Zarządzanie

II Dyrektor Administracyjny 2017

12-13.10.2017, Warszawa,
Centrum Konferencyjne NIMBUS (Aleje Jerozolimskie 98, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
2395.00 PLN (od 9 września 2017 do 13 października 2017)

Konferencja. Wzmocnij rolę procesów administracyjnych w organizacji!

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,

w imieniu  Bonnier Business Polska zapraszam Państwa do grona uczestników II edycji konferencji DYREKTOR ADMINISTRACYJNY 2017.

Podczas konferencji zostaną przeanalizowane zagadnienia poświęcone między innymi optymalizacji procesów i kosztów, zaprezentujemy przegląd tendencji i zjawisk na rynku nieruchomości, strategii zakupowej oraz roli i odpowiedzialności prawnej w różnych aspektach pracy Dyrektorów Administracyjnych.

Drugiego dnia konferencji zaplanowane są interaktywne warsztaty z zakresu przywództwa, pozycji i komunikacji . Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości.

Jestem przekonana, że II edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i inspiracji do działania. Dzięki wymianie doświadczeń oraz licznym merytorycznym prelekcjom i dyskusjom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwój biznesu.

Zapraszam do zapoznania się z programem i życzę efektywnego udziału w wydarzeniu. Do zobaczenia podczas konferencji!

Aldona Mlonek
Project Manager

 

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do:

  • Dyrektorów Administracyjnych
  • Prokurentów
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zarządzania Nieruchomościami
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zakupów
  • Dyrektorów i Managerów ds. Zarządzania Flotą
  • Facility Managerów
  • Office Managerów

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron

Patron Medialny

12 października 2017

08:30

Rejestracja, poranna kawa

08:50

Rozpoczęcie konferencji

Aldona Mlonek – Project Manager, Bonnier Business Polska

09:00

Odpowiedzialność prawna dyrektora administracyjnego

Karolina Stawicka – Adwokat, Counsel, kieruje zespołem prawa pracy, Kancelaria Bird & Bird
Katarzyna Otwinowska – Counsel, Radca prawny, Kancelaria Prawna Bird & Bird

  • Zakres odpowiedzialności prawnej dyrektora administracyjnego
  • Ryzyka prawne na jakie narażony jest dyrektor administracyjny
  • Odpowiedzialność karna
09:40

Outsourcing procesów zakupowych w firmach – czy warto się skupiać na dostawach herbaty i ciasteczek?

Mateusz Borowiecki - Prezes Zarządu, OptiBuy
Jakub Leszczyński – Senior Manager, OptiBuy

  • Dlaczego firmy decydują się przekazać część niestrategicznych zakupów na zewnątrz
  • Jakie elementu procesu można outsoursować
  • Korzyści i zagrożenia płynące z outsourcingu
  • Jak się przygotować do wydzielenia procesu zakupów
10:20

Wdrożyć zmianę i … przeżyć

Edward Nieboj - Partner Zarządzający, Biegły rewident, Grant Thornton

  • Dlaczego boimy się zmiany ?
  • Czy każdą zmianę można wdrożyć w ten sam sposób ?
  • Jak być liderem, który z sukcesem wdraża zmiany ?
  • Jak zbudować zaufanie zespołu i jak je stracić ?
11:00

Przerwa na kawę/networking

11:15

Kontrakty zakupowe i wynajmu – spojrzenie zawodowego negocjatora

Krzysztof Sarnecki – Prezes Zarządu, Partner, Quest Change Managers

  • Fundament zakupów – dlaczego deprecjonowanie wartości kupowanego produktu to ogromny błąd
  • 4 zasady na NIE w negocjacjach i 6 zasad na Tak – a główna, to NIE ARGUMENTUJ
  • Inżynieria Negocjacji Transformacyjnych – czyli nowoczesność w ekonomii chaosu
  • Mechanizm Akceptacji – klucz skuteczności negocjacyjnej
12:15

Efektywne zarządzanie flotą samochodową

Michał Gryczko - Office Manager, Bayer Sp. z o.o.

  • Serwisowanie w ASO czy poza siecią? – odwieczny dylemat Fleet Managera
  • Ubezpieczenia komunikacyjne – optymalizacja kosztów związanych z rosnącymi cenami polis
  • Nowoczesne systemy do zarządzania flotą
13:00

Lunch

13:50

Optymalizacja zarządzania flotą samochodową

Łukasz Jania – Prezes Zarządu, Fleet Partners

  • TCO a co to jest?
  • Jak realnie zaplanować wydatki związane z użytkowaniem pojazdów służbowych
  • Praktyczne przykłady wyliczeń TCO
  • Jak panować nad ryzykiem zależnym w zarządzaniu flotą
14:40

Umowa najmu powierzchni biurowej i komercyjnej – zagadnienia praktyczne

Artur Lisicki - Managing Associate, Radca prawny, Deloitte Legal
Patrycja Rosłońska - Senior Associate, Radca Prawny, Deloitte Legal

1.    Wprowadzenie – kluczowe zagadnienia
2.    Etap przed rozpoczęciem wykonywania umowy najmu

  • pre-let (pre-lease)
  • niedotrzymanie terminu przekazania powierzchni
  • ustalenie i zmiana powierzchni
  • prace wykończeniowe
  • incentives

3.    Wykonywanie umowy najmu

  • sposoby ustalania i rozliczania czynszu
  • powierzchnie wspólne i opłata eksploatacyjna
  • zabezpieczenia płatności stosowane w obrocie
  • skutki sprzedaży nieruchomości w trakcie trwania najmu

4.    Zakończenie stosunku najmu

  • wcześniejsze rozwiązanie umowy
  • zwrot przedmiotu najmu, zwrot zabezpieczenia
  • wzajemne rozliczenie stron
15:30

Koszty eksploatacji i utrzymania nieruchomości

Izabela Miazgowska - Deputy Head of Property Management, Knight Frank

  • Media - kluczowy element kosztów eksploatacyjnych
  • Możliwości kształtowania wysokości opłat eksploatacyjnych
  • Wpływ zmian w przepisach prawnych na koszty eksploatacyjne
  • Trendy na rynku - nasze spostrzeżenia i obserwacje
  • Koszty eksploatacyjne – tanio czy efektywnie? Rola zarządcy w budowaniu wartości nieruchomości

 

16:20

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

13 października 2017

08:30

Rejestracja, poranna kawa

WARSZTATY I

09:00

Dyrektor Administracyjny – pozycja, osiągnięcia, kariera

Kazimierz F. Nalepa - Analityk i doradca, trener, coach, TMTgroup

Podczas warsztatu w precyzyjny i usystematyzowany sposób omówimy kluczowe czynniki wpływające na skuteczność i wygodę pełnienia tej ważnej roli. Pokażemy jakie czynniki najsilniej wpływają utrzymanie odpowiednio silnej pozycji dyrektora i jakimi środkami się to osiąga. Omówimy typy trudności i wyzwań związane z tym stanowiskiem oraz środki, które pozwalają sobie z nimi dobrze radzić. Wskażemy na możliwe strategie realizowania własnej kariery na  różnych jej etapach zaawansowania. Zaprezentujemy siatki kompetencyjne i pokażemy przykłady dyrektorów oraz przyjęte przez nich strategie sukcesu. Wskażemy na sposoby w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości.

11:00

Przerwa na kawę

WARSZTATY II

11:15

Komunikacja - wyższy poziom. Trzy perspektywy – co wiedzą i potrafią najskuteczniejsi zarządzający i liderzy

Krzysztof Kasperuk – Trener i Mówca, Panheri

Świadomość i wiedza dają Ci władze. Umiejętność zastosowania w praktyce daje możliwości. Każdy z Nas wywiera wpływ na innych! Jedni robią to precyzyjnie i subtelnie. Mają dużo rezultatów i tracą niewiele energii. Drudzy odwrotnie. Mimo włożonego wysiłku, brakuje im satysfakcji i spodziewanych rezultatów.
Pytanie brzmi: co jest tego przyczyną? jak to działa w praktyce?
Jeżeli interesuje Ciebie odpowiedź na to pytanie?
Jeżeli interesuje Ciebie jak skuteczniej porozumiewać się z każdym rozmówcą?
Jeżeli czasami potrzebujesz pobudzić ludzi do bardziej twórczego lub zaangażowanego działania ?
Jeżeli chcesz zobaczyć co jest „w króliczej norze komunikacji”?
To zapraszam na ten warsztat.
Czego możesz się spodziewać?
Dużo praktycznych konkretnych przykładów.
Dużo sprawdzonych metod i strategii.
Dużo dobrej zabawy;)
W finale odpowiedzi na kluczowe pytanie … ? W co grają ludzie i jakie mechanizmy tym rządzą?

13:00

Lunch

WARSZTATY III

14:00

Przywództwo angażujące

Bartłomiej Wrzosek - Managing Director, DEVELOR POLSKA

Wielu liderów  średniego szczebla zakłada, że budowanie zaangażowania to priorytet wyłącznie dla Zarządu i HR. Warto jednak zastanowić się, czy faktycznie tylko oni mają wpływ na zaangażowanie pracowników? Zadajmy sobie pytanie, jaka odpowiedzialność spoczywa na menedżerach średniego szczebla i jakie daje to możliwości? Jeśli chcesz wiedzieć jak można budować swój autorytet jako lidera poprzez tworzenie angażującego środowiska pracy to nasz warsztat jest dla Ciebie!
Na naszym warsztacie zapoznamy uczestników z kluczowymi zagadnieniami zaangażowania takimi jak wpływ zaangażowania na KPI firmowe, czy też jakie czynniki budują motywację generacji X i Y. Ponadto w oparciu o koncepcję Podróży Pracownika stworzymy okazję do dyskusji i podzielenia się pomysłami i doświadczeniami w zakresie angażującego przywództwa.

16:00

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2395.00 PLN (od 9 września 2017 do 13 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
II Dyrektor Administracyjny 2017
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2395.00 PLN
2 2395.00 PLN
3 2395.00 PLN
4 2395.00 PLN
5 2395.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Aldona Mlonek
Project Manager

T 22 333 9830

F 22 333 97 78

a.mlonek@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Niemcom nie jest potrzebna tzw. dobra zmiana

Wyborcy rozrzucili głosy...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Część inwestycyjna poczeka długie lata

ICS uznawany jest przez...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zachowawczy, jak menedżer

Bez ułańskich szarż – to...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Internet of Things

Środa: słówko na dziś. Czyta Kevin Aiston.
Najlepsze blogi o biznesie