WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Komunikacja wewnętrzna w trakcie sytuacji kryzysowej – konieczność, zagrożenie czy szansa2023-11-07T12:35:48ZNiektórych być może tym stwierdzeniem zmartwię, dla innych będzie to coś całkiem oczywistego: nie ma jednej złotej rady na prowadzenie komunikacji wewnętrznej, tak jak nie ma jednej recepty na zarządzenie sytuacją kryzysową.
- 3 powody, dla których kreowanie kryzysu wizerunkowego może mieć sens2023-10-31T13:57:57ZKryzys wizerunkowy może wyjść nam na dobre. Dlatego czasem firmy czy osoby publiczne same takie kryzysy wywołują. Czy i kiedy warto? Z jakimi konsekwencjami należy się liczyć? Czy kryzysem zawsze da się zarządzić?
- Jak zachować się w social media, gdy wybucha kryzys2023-10-31T13:30:32ZWydawać by się mogło, że wszyscy już wiedzą, jak postępować w sytuacjach kryzysowych. Praktyka pokazuje jednak, że wiele firm popełnia podstawowe błędy.
- 8 wyzwań dla PR-owców w erze zmian2023-10-23T08:40:19ZOrganizacje mierzą się z koniecznością dostosowania do nieustannych zmian. Dopasowanie komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwem a interesariuszami staje się jeszcze ważniejsze. Stąd i przed pracownikami działów public relations pojawiają się duże szanse i równie wielkie wyzwania. Czego zatem mogą spodziewać się PR-owcy w najbliższych miesiącach i latach?
- 3 pytania o influencer marketing2023-10-10T13:43:13ZNa 3 pytania o influencer marketing odpowiada Krzysztof Lehmann, zastępca dyrektora delegatury bydgoskiej, UOKiK, uczestnik dyskusji panelowej “Rola odpowiedzialnego influencer marketingu w budowanie świadomości marki – czego nauczył nas miniony rok?” podczas 19. Kongresu PR i Komunikacji (24-25 października, Warszawa)
- Tworzenie wartości dla klientów przez dział PR w dobie AI2023-10-03T09:41:45ZWykorzystanie potencjału AI może przynieść znaczący sukces zarówno dla działu PR, jak i całej organizacji. Kluczowe jest zachowanie równowagi między technologią a ludzkim czynnikiem, zachowując w centrum uwagi potrzeby i oczekiwania klientów. W dobie AI, tworzenie wartości dla klientów przez dział PR staje się nie tylko celem, ale również kluczowym elementem strategii działu PR.
- Koniec “wolnej amerykanki” w reklamie internetowej2023-09-28T09:08:53ZGdy próbowałam przekonywać biznes do oznaczania treści reklamowych w mediach społecznościowych, często pojawiały się głosy oburzenia („Przecież nikt tak nie robi!”). Od kiedy pojawiły się Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów (jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki a stało się to w 2022 r.) rozmowy zaczęły przybierać zupełnie inny wymiar.
- Komunikacja 3.02023-09-13T07:35:58ZKomunikacja to jedna z podstawowych umiejętności w nowoczesnym miejscu pracy. Jest dzisiaj niezbywalną częścią każdej organizacji. To już nie art decoratif, a bardziej science applied, służąca rozwiązywaniu konkretnych i rzeczywistych problemów w biznesie.
- Diversity&Inclusion w komunikacji PR-owej - moda czy must have2023-08-30T14:19:13ZRozmowa z Katarzyną Zabratańską, menedżerką ds. równości i włączającej kultury organizacji w Grupie Żabka
- Co spędza sen z powiek PR-owcom2023-07-17T11:08:52ZW dobie szumu informacyjnego, postprawdy, fake newsów i coraz większej obecności sztucznej inteligencji, zadania stojące przed PR-owcami stają się coraz bardziej trudne. Niepewne otoczenie i spowolnienie gospodarcze dodatkowo komplikują sytuację.
- Prawne pułapki czyhają na PR-owców2023-06-06T12:23:41ZPrawo zmienia się błyskawicznie, a nieznajomość prawa szkodzi - dlatego serdecznie zapraszamy na konferencję Prawo dla PR-owców, która odbędzie się 4 lipca w Warszawie.
- Bezpieczeństwo w social media2023-02-06T12:32:18ZW czasach, gdy na porządku dziennym są tzw. „kradzieże kont”, a portale internetowe donoszą wciąż o nowych zagrożeniach cybernetycznych, to każdy użytkownik social media, każdego dnia powinien zachowywać zasady bezpieczeństwa i brać pod uwagę, że to właśnie on może stać się ofiarą cyberataku.
- 7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.
- Jaka powinna być odpowiedź biznesu na kryzys zaufania do mediów społecznościowych2023-02-01T08:55:43ZLiczne badania, jak chociażby „Digital Trust Benchmark 2022”, wyraźnie pokazują, że każda platforma społecznościowa doświadczyła spadku ogólnego zaufania użytkowników w 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Zaufanie do platform spadło przede wszystkim w takich obszarach jak prywatność i bezpieczeństwo, ale także w kontekście trafności reklam. To realne zagrożenie również dla marek obecnych na platformach.
- Jak oceniać efektywność działań w mediach społecznościowych2023-01-25T11:56:19ZPonadczasowa mądrość Winstona Churchilla: „jakkolwiek wspaniała jest strategia, czasem należy przyjrzeć się efektom” jest bezdyskusyjna dla wielu obszarów, a zwłaszcza dla działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Dowiedz się, na które wskaźniki KPI warto patrzeć, aby precyzyjnie analizować efektywność wdrożonej strategii w social mediach.