pb.pl

Marketing i PR

13. Kongres Public Relations i Komunikacji

24-25.10.2017, Warszawa,
Hotel Indigo Warsaw, ul. Smolna 40

udział w konferencji netto
1395.00 PLN (od 26 czerwca 2017 do 8 września 2017)
1695.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
udział w konferencji i warsztacie netto
1995.00 PLN (od 26 czerwca 2017 do 8 września 2017)
2495.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)

Kongres. Jak zarządzać nowoczesnym Public Relations?

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,


zapraszam na 13. już Kongres Public Relations i Komunikacji, który odbędzie się 24-25 października w Warszawie. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.

Rokrocznie podczas tego spotkania przedstawiamy najnowsze trendy, omawiamy najważniejsze wydarzenia branżowe i wraz z czołowymi polskimi ekspertami zastanawiamy się nad kierunkiem nadchodzących zmian.

Dbamy o jak najwyższą jakość oraz merytorykę wydarzenia, a to za sprawą najlepszych praktyków rynku występujących podczas Kongresu. Naszym nadrzędnym celem jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju miejsca wymiany doświadczeń oraz przekazanie niezbędnej wiedzy, aby umożliwić naszym uczestnikom indywidualny rozwój, tak ważny w karierze każdego PRowca.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu jest budowanie silnych kompetencji PR w firmach w Polsce. Zorientowanie na słuchanie interesariuszy i ciągły dialog.. Porozmawiamy o wpływie komunikacji na rozwój biznesu i na wykorzystaniu najnowszych narzędzi PR.

Zapraszam serdecznie do udziału w Kongresie!

Magdalena Marczak
Project Manager

 

Podczas Kongresu m.in.:

Czym jest PR w dzisiejszych czasach i jaka jest jego funkcja? Czy PR jeszcze istnieje?
Trendy w Nowych Mediach
Influencerzy i ich wpływ na decyzje klientów
Transparentna Komunikacja
Transformacja PR-owa Organizacji - Case Study
Everyday Crisis – dobre praktyki

 

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane:
Kierownikom, Managerom działów PR
Rzecznikom Prasowym
Specjalistom ds. PR
Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
Przedstawicielom Agencji PR

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

24 października 2017

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Kongresu

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Sebastian Hejnowski, CEO Central and Eastern Europe, MSL

09:10

CASE no.1 - Sabre 2017

Sebastian Stępak, Managing Director, MSL

Podczas Kongresu przedstawimy Państwu szereg nagrodzonych oraz wyróżnionych kampanii PRowych na tegorocznych festiwalach - polskich oraz światowych. Wybrane i zaprezentowane zostaną przez Sebastiana Stępaka, dyrektora zarządzającego MSL, który opowie równocześnie o światowych trendach w tworzeniu efektywnych kampanii PRowych, posiłkując się przy tym najlepszymi przykładami z ostatniego czasu. Z pewnością nie zabraknie emocji oraz inspiracji do nowych wyzwań!

09:25

PR w światowej perspektywie

Guillaume Herbette, Global CEO, MSL

Spojrzenie na branżę Public Relations ze światowej perspektywy. Jak PR uzupełnia się z pozostałymi gałęziami marketingu i komunikacji. Dlaczego jest to najlepszy zawód świata.

* prelekcja w języku angielskim, organizator nie zapewnia tłumaczenia

10:00

CASE no.2 - Sabre 2017

10:15

PR, Digital, Social – nowa era zarządzania wizerunkiem

Anthony Poncier, Head of Social and Digital EMEA, Publicis Consultants

Na czym polega zarządzanie nowoczesnym Public Relations? Można pokusić się o stwierdzenie, że tradycyjny PR stracił na znaczeniu na rzecz nowoczesnych kanałów komunikacyjnych. A ze wzglądu na gigantyczny szum informacyjny i natłok komunikatów, te nowoczesne kanały kryją w sobie dużo pułapek i niezwykle ważna jest czujność w podążaniu za kolejnymi trendami. Jak zatem efektywnie zarządzać wizerunkiem w nowych mediach?

* prelekcja w języku angielskim, organizator nie zapewnia tłumaczenia

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

11:30

CASE no.3 - KTR 2017

11:45

Influencerzy i ich wpływ na decyzje klientów

Tamara Gonzalez Perea, Macademian Girl
Marcin Kraszewski, Influencer Specialist, MSL

Kim jest efektywny influencer i na czym polega wykorzystywanie go do działań PRowych? Czemu tak ważny jest dla promocji w dzisiejszych czasach, kto go słucha i z jakimi wyzwaniami wiąże się taka współpraca? I co ważniejsze, jak go wybrać? O tym porozmawiają- jedna z najważniejszych polskich influencerek – Macademian Girl oraz Marcin Kraszewski, osoba odpowiedzialna właśnie za współpracę z influencerami.

12:30

CASE no.4 - Złote Spinacze 2017

12:45

DYSKUSJA. Komunikacja i PR jako narzędzie zmiany postaw - walka o czyste powietrze w Polsce

MODERATOR: dr Agnieszka Liszka-Dobrowolska, Założycielka i pomysłodawczyni, Oddech to Życie; polska socjolog, dziennikarka, w latach 2007–2008 rzecznik prasowy rządu Donalda Tuska i podsekretarz stanu w Kancelarii Premiera
PANELIŚCI:
Marek Józefiak, prawnik, ekolog, kampanier ds. klimatu i energii w Polskiej Zielonej Sieci
Dr Adrian Wójcik, psycholog społeczny, UMK
Ilona Jędrasik, Menadżer ds. komunikacji i polityki, Programy Klimat i Energia oraz Czyste Powietrze
Jerzy Durlik, Szef Reporterów TVN24, Redaktor Naczelny „Czarno Na Białym", TVN24
Piotr Siergiej, Polski Alarm Smogowy

Walka z zanieczyszczeniem powietrza w Polsce trwa od zaledwie kilku lat, zaczęło się od kilku zatroskanych rodziców z Krakowa. Dziś tematem zajmują się grupy obywatelskie w całej Polsce, media lokalne i krajowe, władze samorządowe  i rząd. Jak to się stało? Jak temat przez lata zamiatany pod dywan trafił do głównych programów informacyjnych i dyskusji rodzinnych w całej Polsce?  Jaką rolę w działaniach prośrodowiskowych w Polsce odgrywa komunikacja, kontakty z mediami i inne narzędzia komunikacyjne. Co jest naprawdę skuteczne i jak grupa społeczników zmieniła opinię Polaków o jakości powietrza?

13:40

Przerwa na lunch oraz networking

14:30

CASE no.5 - Cannes 2017

14:45

PR Driven Company – czyli proces pełnej transformacji komunikacji na przykładzie dużej korporacji

Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, Carrefour Polska

Prędkość zmian rynkowych, często popycha do zmian. Czasami chodzi o zmiany kosmetyczne, ale zdarza się również, że aby odnieść sukces – potrzebna jest gruntowna transformacja. Tak ogromne wyzwanie wymaga nie tylko nakładu pracy, czy finansowych środków. Jak tego dokonać, żeby odnieść sukces? - CASE STUDY CARREFOUR

15:30

CASE no.6 - Cannes 2017

15:45

Budowanie wizerunku w wymagających czasach digitalizacji

Martyna Węgrzyn, Kierownik działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów na Polskę i Kraje Bałtyckie, DANONE

Fake news, trolle, memy - to rzeczywistość, w której marka musi potrafić sprawnie się poruszać. Jakie działania mogą pomóc jej uniknąć kryzysu oraz kiedy  faktycznie mamy z tym kryzysem do czynienia? Zapraszam do rozmowy o zależności między wizerunkiem, sprzedażą, a społecznością internautów i mediami - CASE STUDY ŻYWIEC ZDRÓJ

16:45

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

25 października 2017

WARSZTAT Budowanie oraz wdrażanie kompetencji PR w firmie oraz korzystanie z konsultingu PRowego

Stary dowcip mówi:
- Czym różni się PR-owiec od Prezesa?
- Pensją...


Od jakiegoś czasu, PR rośnie w siłę i staje się coraz ważniejszą funkcją w przedsiębiorstwach. Firmy integrują w działach PR wszystkie działania komunikacji, które budują reputację. Tym samym słowo PR w naszym kraju zaczyna przypominać swoje pierwotne znaczenie a nie wyłącznie funkcję wysyłki informacji prasowych. Wynika więc z tego, że model działania zarówno struktur PRowych w firmach, jak i agencji konsultingowych dynamicznie się zmienia, bo dostosowuje się do nowej rzeczywistości i idących za tym potrzeb.
Jak więc odnaleźć się w nowej, rzeczywistości? Jaką rolę ma współczesny PR w firmie i jak go w niej usytuować? Jak efektywnie budować strategię komunikacyjną, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stawiać sobie realne cele, jak je mądrze budżetować i co więcej, jak te założenia osiągać? Innymi słowy, jak MUSIMY zmienić strategię swoich działań PRowych, żeby spełniał on swoją rolę?
Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego znakomici eksperci wraz z zaproszonymi praktykami odpowiedzą na wyżej wymienione pytania, wymienią się swoimi najważniejszymi doświadczeniami i zainspirują do efektywnego PRu!


Podczas warsztatu m.in.:
Umieszczenie PR w strukturze organizacyjnej
Identyfikacja interesariuszy
Rozbudowane cele i zadania PR
Umieszczenie PR w sercu komunikacji marketingowej
Kosztorysowanie i budżetowanie
Współpraca między agencją a firmą
Tworzenie procedur kryzysowych

AGENDA


9:00 Rejestracja, poranna kawa
9:30 WARSZTAT część 1
11:00 Przerwa na kawę
11:15 WARSZTAT część 2
13:00 Przerwa na lunch
13:45 WARSZTAT część 3
15:45 Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

 

Prowadzący warsztat:

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1395.00 PLN (od 26 czerwca 2017 do 8 września 2017)
1695.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
udział w konferencji i warsztacie
1995.00 PLN (od 26 czerwca 2017 do 8 września 2017)
2495.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
13. Kongres Public Relations i Komunikacji
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1
2
3
4
5

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Gniew suwerena

Ale się porobiło… Wszystkie znaki na politycznym...
News

Trener z rynku czy własnego chowu

Kiedy korzystać z...
News

Dyskwalifikujący błąd z pośpiechu

Nakazując błyskawiczne...
News

Sąd Najwyższy spacyfikowany

Żeby przeforsować ustawę...
News

Księgowo wyszło dość przyzwoicie

 
News

Prezydent wchodzi zaskakująco do gry

W czwartkowym bloku...
News

Naucz klienta, jak ma cię traktować

Wypchany portfel może nie...
News

Prywatyzacja norm konstytucji

Ustawa o Sądzie Najwyższym...
Najlepsze blogi o biznesie