pb.pl

Marketing i PR

13. Kongres Public Relations i Komunikacji

24-25.10.2017, Warszawa,
Hotel Indigo Warsaw, ul. Smolna 40

udział w konferencji netto
1695.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
udział w konferencji i warsztacie netto
2495.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)

Kongres. Jak zarządzać nowoczesnym Public Relations?

Zarejestruj się

Szanowni Państwo,


zapraszam na 13. już Kongres Public Relations i Komunikacji, który odbędzie się 24-25 października w Warszawie. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.

Rokrocznie podczas tego spotkania przedstawiamy najnowsze trendy, omawiamy najważniejsze wydarzenia branżowe i wraz z czołowymi polskimi ekspertami zastanawiamy się nad kierunkiem nadchodzących zmian.

Dbamy o jak najwyższą jakość oraz merytorykę wydarzenia, a to za sprawą najlepszych praktyków rynku występujących podczas Kongresu. Naszym nadrzędnym celem jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju miejsca wymiany doświadczeń oraz przekazanie niezbędnej wiedzy, aby umożliwić naszym uczestnikom indywidualny rozwój, tak ważny w karierze każdego PRowca.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu jest budowanie silnych kompetencji PR w firmach w Polsce. Zorientowanie na słuchanie interesariuszy i ciągły dialog.. Porozmawiamy o wpływie komunikacji na rozwój biznesu i na wykorzystaniu najnowszych narzędzi PR.

Zapraszam serdecznie do udziału w Kongresie!

 

 

 

 

 

Magdalena Marczak
Project Manager

 

Podczas Kongresu m.in.:

Czym jest PR w dzisiejszych czasach i jaka jest jego funkcja? Czy PR jeszcze istnieje?
Trendy w Nowych Mediach
Influencerzy i ich wpływ na decyzje klientów
Transparentna Komunikacja
Transformacja PR-owa Organizacji - Case Study
Everyday Crisis – dobre praktyki

 

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane:
Kierownikom, Managerom działów PR
Rzecznikom Prasowym
Specjalistom ds. PR
Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
Przedstawicielom Agencji PR

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

24 października 2017

08:30

Rejestracja, poranna kawa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Kongresu

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Sebastian Hejnowski, CEO Central and Eastern Europe, MSL

09:10

CASE no.1 - Sabre 2017

Sebastian Stępak, Managing Director, MSL

Podczas Kongresu przedstawimy Państwu szereg nagrodzonych oraz wyróżnionych kampanii PRowych na tegorocznych festiwalach - polskich oraz światowych. Wybrane i zaprezentowane zostaną przez Sebastiana Stępaka, dyrektora zarządzającego MSL, który opowie równocześnie o światowych trendach w tworzeniu efektywnych kampanii PRowych, posiłkując się przy tym najlepszymi przykładami z ostatniego czasu. Z pewnością nie zabraknie emocji oraz inspiracji do nowych wyzwań!

09:25

PR w światowej perspektywie

Guillaume Herbette, Global CEO, MSL

Spojrzenie na branżę Public Relations ze światowej perspektywy. Jak PR uzupełnia się z pozostałymi gałęziami marketingu i komunikacji. Dlaczego jest to najlepszy zawód świata.

* prelekcja w języku angielskim, organizator nie zapewnia tłumaczenia

10:00

CASE no.2 - Sabre 2017

10:15

PR, Digital, Social – nowa era zarządzania wizerunkiem

Anthony Poncier, Head of Social and Digital EMEA, Publicis Consultants

Na czym polega zarządzanie nowoczesnym Public Relations? Można pokusić się o stwierdzenie, że tradycyjny PR stracił na znaczeniu na rzecz nowoczesnych kanałów komunikacyjnych. A ze wzglądu na gigantyczny szum informacyjny i natłok komunikatów, te nowoczesne kanały kryją w sobie dużo pułapek i niezwykle ważna jest czujność w podążaniu za kolejnymi trendami. Jak zatem efektywnie zarządzać wizerunkiem w nowych mediach?

* prelekcja w języku angielskim, organizator nie zapewnia tłumaczenia

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

11:30

CASE no.3 - KTR 2017

11:45

Influencerzy i ich wpływ na decyzje klientów

Tamara Gonzalez Perea, Macademian Girl
Bartek Janik, Head of Digital, MSL

Kim jest efektywny influencer i na czym polega wykorzystywanie go do działań PRowych? Czemu tak ważny jest dla promocji w dzisiejszych czasach, kto go słucha i z jakimi wyzwaniami wiąże się taka współpraca? I co ważniejsze, jak go wybrać? O tym porozmawiają- jedna z najważniejszych polskich influencerek – Macademian Girl oraz Bartek Janik, Head of Digital w MSL.

12:30

CASE no.4 - Złote Spinacze 2017

12:45

DYSKUSJA. Komunikacja i PR jako narzędzie zmiany postaw - walka o czyste powietrze w Polsce

MODERATOR: dr Agnieszka Liszka-Dobrowolska, Założycielka i pomysłodawczyni, Oddech to Życie; polska socjolog, dziennikarka, w latach 2007–2008 rzecznik prasowy rządu Donalda Tuska i podsekretarz stanu w Kancelarii Premiera
PANELIŚCI:
Marek Józefiak, prawnik, ekolog, kampanier ds. klimatu i energii w Polskiej Zielonej Sieci
Dr Adrian Wójcik, psycholog społeczny, UMK
Ilona Jędrasik, Communications and Policy Manager, ClientEarth Prawnicy dla Ziemi
Jerzy Durlik, Szef Reporterów TVN24, Redaktor Naczelny „Czarno Na Białym", TVN24
Piotr Siergiej, Polski Alarm Smogowy

Walka z zanieczyszczeniem powietrza w Polsce trwa od zaledwie kilku lat, zaczęło się od kilku zatroskanych rodziców z Krakowa. Dziś tematem zajmują się grupy obywatelskie w całej Polsce, media lokalne i krajowe, władze samorządowe  i rząd. Jak to się stało? Jak temat przez lata zamiatany pod dywan trafił do głównych programów informacyjnych i dyskusji rodzinnych w całej Polsce?  Jaką rolę w działaniach prośrodowiskowych w Polsce odgrywa komunikacja, kontakty z mediami i inne narzędzia komunikacyjne. Co jest naprawdę skuteczne i jak grupa społeczników zmieniła opinię Polaków o jakości powietrza?

13:40

Przerwa na lunch oraz networking

14:30

CASE no.5 - Cannes 2017

14:45

PR Driven Company – czyli proces pełnej transformacji komunikacji na przykładzie dużej korporacji

Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR, Rzecznik Prasowy, Carrefour Polska

Prędkość zmian rynkowych, często popycha do zmian. Czasami chodzi o zmiany kosmetyczne, ale zdarza się również, że aby odnieść sukces – potrzebna jest gruntowna transformacja. Tak ogromne wyzwanie wymaga nie tylko nakładu pracy, czy finansowych środków. Jak tego dokonać, żeby odnieść sukces? - CASE STUDY CARREFOUR

15:30

CASE no.6 - Cannes 2017

15:45

Budowanie wizerunku w wymagających czasach digitalizacji

Martyna Węgrzyn, Kierownik działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów na Polskę i Kraje Bałtyckie, DANONE

Fake news, trolle, memy - to rzeczywistość, w której marka musi potrafić sprawnie się poruszać. Jakie działania mogą pomóc jej uniknąć kryzysu oraz kiedy  faktycznie mamy z tym kryzysem do czynienia? Zapraszam do rozmowy o zależności między wizerunkiem, sprzedażą, a społecznością internautów i mediami.

16:45

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

25 października 2017

WARSZTAT Budowanie oraz wdrażanie kompetencji PR w firmie oraz korzystanie z konsultingu PRowego

Stary dowcip mówi:
- Czym różni się PR-owiec od Prezesa?
- Pensją...


Od jakiegoś czasu, PR rośnie w siłę i staje się coraz ważniejszą funkcją w przedsiębiorstwach. Firmy integrują w działach PR wszystkie działania komunikacji, które budują reputację. Tym samym słowo PR w naszym kraju zaczyna przypominać swoje pierwotne znaczenie a nie wyłącznie funkcję wysyłki informacji prasowych. Wynika więc z tego, że model działania zarówno struktur PRowych w firmach, jak i agencji konsultingowych dynamicznie się zmienia, bo dostosowuje się do nowej rzeczywistości i idących za tym potrzeb.
Jak więc odnaleźć się w nowej, rzeczywistości? Jaką rolę ma współczesny PR w firmie i jak go w niej usytuować? Jak efektywnie budować strategię komunikacyjną, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stawiać sobie realne cele, jak je mądrze budżetować i co więcej, jak te założenia osiągać? Innymi słowy, jak MUSIMY zmienić strategię swoich działań PRowych, żeby spełniał on swoją rolę?
Zapraszamy na praktyczny warsztat, podczas którego znakomici eksperci wraz z zaproszonymi praktykami odpowiedzą na wyżej wymienione pytania, wymienią się swoimi najważniejszymi doświadczeniami i zainspirują do efektywnego PRu!


Podczas warsztatu m.in.:
Umieszczenie PR w strukturze organizacyjnej
Identyfikacja interesariuszy
Rozbudowane cele i zadania PR
Umieszczenie PR w sercu komunikacji marketingowej
Kosztorysowanie i budżetowanie
Współpraca między agencją a firmą
Tworzenie procedur kryzysowych

AGENDA


9:00 Rejestracja, poranna kawa
9:30 WARSZTAT część 1
11:00 Przerwa na kawę
11:15 WARSZTAT część 2
13:00 Przerwa na lunch
13:45 WARSZTAT część 3
15:45 Zakończenie warsztatu, wręczenie certyfikatów

 

Prowadzący warsztat:

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1695.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
udział w konferencji i warsztacie
2495.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
13. Kongres Public Relations i Komunikacji
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1
2
3
4
5

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Niemcom nie jest potrzebna tzw. dobra zmiana

Wyborcy rozrzucili głosy...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Część inwestycyjna poczeka długie lata

ICS uznawany jest przez...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Zachowawczy, jak menedżer

Bez ułańskich szarż – to...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Internet of Things

Środa: słówko na dziś. Czyta Kevin Aiston.
News

Nowy Londyn powstanie nad Wisłą

Po naszych ulicach jeżdżą...
Najlepsze blogi o biznesie