pb.pl

Marketing i PR

13. Kongres Public Relations i Komunikacji

24-25.10.2017, Warszawa,
Hotel Indigo Warsaw, ul. Smolna 40

udział w konferencji netto
1695.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
udział w konferencji i warsztacie netto
2495.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)

Rejestracja zakończona, brak wolnych miejsc

Kongres. Jak zarządzać nowoczesnym Public Relations?


Dziękujemy za tak duże zainteresowanie XIII Kongresem PR. Z uwagi na brak wolnych miejsc, rejestracja on-line została zakończona. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z Rafałem Przyborkiem: r.przyborek@pb.pl, 22 333 97 77.

Szanowni Państwo,


zapraszam na 13. już Kongres Public Relations i Komunikacji, który odbędzie się 24-25 października w Warszawie. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.

Rokrocznie podczas tego spotkania przedstawiamy najnowsze trendy, omawiamy najważniejsze wydarzenia branżowe i wraz z czołowymi polskimi ekspertami zastanawiamy się nad kierunkiem nadchodzących zmian.

Dbamy o jak najwyższą jakość oraz merytorykę wydarzenia, a to za sprawą najlepszych praktyków rynku występujących podczas Kongresu. Naszym nadrzędnym celem jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju miejsca wymiany doświadczeń oraz przekazanie niezbędnej wiedzy, aby umożliwić naszym uczestnikom indywidualny rozwój, tak ważny w karierze każdego PRowca.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu jest budowanie silnych kompetencji PR w firmach w Polsce. Zorientowanie na słuchanie interesariuszy i ciągły dialog.. Porozmawiamy o wpływie komunikacji na rozwój biznesu i na wykorzystaniu najnowszych narzędzi PR.

Zapraszam serdecznie do udziału w Kongresie!

 

 

 

 

 

Magdalena Marczak
Project Manager

 

Podczas Kongresu m.in.:

Czym jest PR w dzisiejszych czasach i jaka jest jego funkcja? Czy PR jeszcze istnieje?
Trendy w Nowych Mediach
Influencerzy i ich wpływ na decyzje klientów
Transparentna Komunikacja
Transformacja PR-owa Organizacji - Case Study
Everyday Crisis – dobre praktyki

 

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane:
Kierownikom, Managerom działów PR
Rzecznikom Prasowym
Specjalistom ds. PR
Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
Przedstawicielom Agencji PR

 

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1695.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
udział w konferencji i warsztacie
2495.00 PLN (od 9 września 2017 do 25 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
13. Kongres Public Relations i Komunikacji
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter