pb.pl

Finanse

Jednolity plik kontrolny

13.10.2017, Warszawa,
Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
1695.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 13 października 2017)

Warsztaty. Doświadczenie z e-raportowaniem danych podatkowych

Szanowni Państwo,

Z dniem 1 lipca 2016 r. weszły w życie znowelizowane przepisy Ordynacji podatkowej w zakresie elektronicznego raportowania przez podatników danych na potrzeby służb skarbowych.

W myśl nowych przepisów, standardem raportowania danych w formie elektronicznej stał się tzw. Jednolity Plik Kontrolny (JPK - ang. Standard Audit File-Tax – SAF-T), który stanowi zbiór danych tworzony z systemów informatycznych podatników. JPK zawiera informacje o operacjach gospodarczych za dany okres, przedstawione w ustandaryzowanym układzie i formacie (schemat XML) umożliwiającym jego łatwe przetwarzanie.

Obowiązki podatników związane z JPK polegają zasadniczo na przedłożeniu danych w formie JPK na żądanie w trakcie czynności organów podatkowych oraz przesyłania comiesięcznie informacji o ewidencji VAT (JPK_VAT).

Krajowa Administracja Skarbowa już teraz wykorzystuje przekazane pliki JPK do identyfikacji nieprawidłowości w realizacji obowiązków podatkowych. Przykładowo, po analizie comiesięcznych JPK_VAT, które złożono w lutym 2017 r., stwierdzono ponad 63 000 transakcji w rejestrach zakupów budzących wątpliwości w odniesieniu do ich rzetelności i prawidłowości (np. posługiwanie się fakturami VAT od podatników nieuprawnionych do wystawiania faktur VAT).

Ponadto, podatnicy powinni być przygotowani na działania kontrolne nowej Krajowej Administracji Skarbowej z wykorzystaniem struktur JPK innych niż dla ewidencji VAT, czyli tzw. e-kontrole.

W związku z tym zapraszamy Państwa do udziału w II edycji specjalistycznego szkolenia w zakresie problematyki JPK, które zostanie przeprowadzone przy współpracy z firmą doradztwa podatkowego PwC. Podczas szkolenia zostanie omówiona problematyka uprawnień organów Krajowej Administracji Skarbowej do żądania od podatników przekazywania danych w formie JPK i sposoby korzystania z tych danych przez nową administrację podatkową. Ponadto, przedstawiony zostanie projekt resortu finansów dotyczący rozwoju katalogu usług cyfrowych w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego, a także dalsze plany dotyczące rozszerzania standardu raportowania danych podatkowych w formie JPK.

PwC posiada kompleksową metodykę i doświadczenie w realizacji projektów na potrzeby wdrożenia Jednolitego Pliku Kontrolnego pozwalającą na osiągnięcie zgodności rozwiązań technologicznych w przedsiębiorstwach z wymaganiami stawianymi przez przepisy prawa, struktury JPK i wytyczne Ministerstwa Finansów w zakresie JPK. Dodatkowo, PwC dysponuje stosowną wiedzą praktyczną przy wspieraniu podatników w zbudowaniu wewnętrznych rozwiązań na potrzeby raportowania JPK (w tym prac koncepcyjnych oraz wsparcia na etapie implementacji przyjętych rozwiązań) oraz wdrożenia aplikacji Taxolite – rozwiązania PwC zapewniającego możliwości raportowania Jednolitego Pliku Kontrolnego.

Z poważaniem,

Ewelina Stęplewska
Project Manager

Do udziału zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką JPK, w szczególności:
  • Dyrektorów Finansowych
  • Głównych Księgowych
  • Dyrektorów Departamenty Podatkowego
  • Dyrektorów Departamentu Rachunkowości
  • Księgowych
  • Specjalistów/Ekspertów Podatkowych
  • Tax Managerów

Patron merytoryczny:


PwC jako wiodąca globalna organizacja świadczy profesjonalne usługi doradcze.
Naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Korzystając z wiedzy i kwalifikacji ponad 233 tysięcy pracowników w 157 krajach, dostarczamy naszym klientom najwyższą jakość w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego.
W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 3500 specjalistów i kadry wspierającej w ośmiu miastach: w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Wrocławiu i Warszawie.
Nasza oferta jest kierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1695.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 13 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Jednolity plik kontrolny
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter