pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

XIV Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

04-05.10.2017, Warszawa,
Hotel Hilton, ul. Grzybowska 63

koszt uczestnictwa netto
1495.00 PLN (od 1 maja 2017 do 11 sierpnia 2017)
1795.00 PLN (od 12 sierpnia 2017 do 5 października 2017)

GB

Forum. LOGISTICS REVOLUTION. Najważniejsze Spotkanie Liderów Logistyki!

Zarejestruj się

 

Szanowni Państwo,

zapraszam serdecznie na kolejną, 14. już edycję Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA - jedno z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym. Spotkanie odbędzie się 4-5 października 2017 roku w Hotelu Hilton w Warszawie.

Forum na stałe już wpisało się w kalendarze branżowe najlepszych ekspertów. Każdego roku przyciąga coraz szersze grono słuchaczy, a zeszłoroczna edycja zgromadziła ponad 300 osób działających w dziedzinie logistyki.

Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA to przede wszystkim wyjątkowa okazja do dyskusji w gronie praktyków, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, zarządzanie zapasami i strategie logistyczne. Rokrocznie poznajemy nowe, światowe trendy i odpowiadamy na najistotniejsze pytania trapiące cały logistyczny rynek. Zaproszeni eksperci wskażą nowoczesne rozwiązania oraz sprawdzone praktyki optymalizacji działań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, zaopatrzenia, transportu, produkcji oraz magazynowania.

Myślą przewodnią tegorocznego forum będzie szeroko rozumiana KOMUNIKACJA — efektywne zarządzanie nią jest kluczem do sukcesu każdego biznesu. Skupimy się przede wszystkim na nowoczesnej roli Lidera Logistyki – na jego wyzwaniach w zarządzaniu oraz budowaniu efektywnych zespołów, ale również na konieczności i sposobach budowania dobrych relacji z rynkiem.

Podczas Forum nie zabraknie ciekawych dyskusji panelowych, w których będą mogli Państwo zabrać głos w sprawie i wyzwań, z jakimi się Państwo mierzą w swojej codziennej praktyce.

Zgodnie z naszą coroczną tradycją po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w wieczornym bankiecie branżowym. Będzie to doskonała okazja do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, partnerskich dyskusji w nieformalnej atmosferze.

Uwaga! Zgodnie z tradycją, po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w branżowym bankiecie, który będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.
Również w tym roku, zapraszamy na bankiet do Teatru Kamienica, tym razem na spektakl - "Rozkład jazdy" w wykonaniu Hanny Konarowskiej oraz Sebastiana Cybulskiego.

Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

Podczas tegorocznego forum m.in.:

Organizacja zaopatrzenia (supply chain) – współpraca i komunikacja miedzy jednostkami organizacyjnymi w różnych krajach
Dialog z firmą – rola nowoczesnego Lidera Logistyki
B2B i B2C pod jednym dachem – zarządzanie nowoczesną logistyką
Wyzwania logistycznego rynku pracy – jak zatrudniać?
Komunikacja digitalowa w logistyce, wymiana danych w chmurze
Big Data - zarządzanie trudnymi danymi w Logistyce
AKADEMIA MENEDŻERA LOGISTYKI:

  • Dialog z klientem. Budowanie dobrych relacji z klientami
  • Customer Experience Management

 

Udział w XIV Forum Polskich Menedżerów Logistyki to m.in.:

Inspirujące prelekcje, ożywione dyskusje – zdobądź kompleksową wiedzę na jedynym, unikalnym wydarzeniu
Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
Innowacyjna formuła Akademii Menedżera Logistyki – weź udział w specjalistycznych warsztatach dedykowanym menedżerom logistyki
Najważniejsze debaty o kluczowych dla branży zagadnień – spotkaj się z osobami decydującymi o kierunkach rozwoju branży
Ponad 2300 specjalistów dotychczasowych edycji! – wykorzystaj niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami branży

 

Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

łańcuchem dostaw
logistyką
transportem i zaopatrzeniem
magazynem i przepływem materiałów
strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, produkcyjnych, firm kurierskich i spedycyjnych i wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.
Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Honorowy

Patron Medialny

4 października 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

Zapraszamy do rejestracji oraz na kawę, herbatę i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

09:30

Uroczyste otwarcie Forum

Magdalena Marczak, Project Manager, Puls Biznesu
Tomasz Sączek, właściciel firmy TESLOG, Interim Manager, Ekspert w projektach logistycznych

09:40

DYSKUSJA Logistyka w Polsce i Europie

Moderator: Tomasz Sączek, właściciel firmy TESLOG, Interim Manager, Ekspert w projektach logistycznychh
Prelegenci: Piotr Sędziak, Dyrektor Operacyjny, ABC Data S.A. Małgorzata Połeć-Włoch, Regional Operations Director CSE, Central South East Europe Red Bull Sp.z.o.o.
Tomasz Rusak, Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Rozwoju, Rusak Business Services

Podsumowanie minionego roku
Jak zmienia się rynek logistyczny w Polsce i Europie oraz na jakie zmiany powinniśmy się przygotować w najbliższym czasie
Zmiany gospodarcze i ich wpływa na rynek logistyczny

LOGISTICS LEADERSHIP

10:30

Lean Leadership w logistyce

dr Rafał Tarasewicz, Operational Excellence Director Europe, DB Schenker

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

11:30

Dialog z firmą na przykładzie zakupów – rola nowoczesnego Lidera Logistyki

Radosław Nowak, Supply Chain Director, NIVEA Polska Sp. z o.o.

Organizacja działu zakupów w ramach Grupy Beiersdorf/Nivea
Współpraca i komunikacja miedzy jednostkami organizacyjnymi w różnych krajach - wyzwania komunikacyjne, możliwości synergii i problemy z tym związane
Rola zakupowca i innych działów w procesie zakupowym

12:15

B2B i B2C pod jednym dachem – zarządzanie nowoczesną logistyką

Monika Gochnia, Manager ds. Logistyki e-commerce, Grupa SMYK
Michał Janikowski, Supply Chain Director, Grupa SMYK

Prognostyka/fluktuacja popytu
Asortyment rozumiany, jako natura produktów (gabaryty, drobnica, produkty luksusowe) oraz kategoryzacja
Infrastruktura magazynowa
Analiza procesów w zależności m.in. do profilu Klienta
Wybór WMS

13:00

DISCUSSION Challenges in front of the logistics labour market – how do we hire new employees?

Moderator: Tomasz Sączek, właściciel firmy TESLOG, Interim Manager, Ekspert w projektach logistycznych
Paneliści: Katarzyna Słabowska, Logistics Department Director, Żabka Polska sp. z o.o.
Marcin Potkański, Brand Advisor, CEO, Trainer, Lecturer, Mentor, Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast

Rynek pracownika – jak rekrutować i jak zatrudniać?
Motywacja pracowników
Koszty pracy i zatrudnianie obcokrajowców

13:45

Przerwa na lunch oraz networking

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

TRANSPORT                           MAGAZYNY                                         E-COMMERCE

14:45

Nowe trendy współpracy w transporcie i logistyce z wykorzystaniem kontenerów wymiennych BDF

Adam Opoka, Dyrektor Operacyjny VIVE Transport

CASE STUDY Grupa VIVE i historia kontenerów wymiennych w grupie i nie tylko
Zapoznanie z systemem kontenerów wymiennych BDF
Przedstawienie funkcjonalności kontenerów wymiennych
Funkcja magazynowania za pomocą kontenerów BDF
Elastyczność nadwozi wymiennych
Porównanie przewagi za pomocą kontenerów wymiennych i magazynowej, z klasycznym transportem
Funkcja transportowa w odniesieniu do bezpieczeństwa i jakości świadczonych usług

Dyskusja. Rynek magazynowy i jego gigantyczne przyrosty

Moderator: Tomasz Mika, Head of Industrial Agency Poland, JLL

Duży wzrost popytu na powierzchnię magazynową w Europie Środkowo-Wschodniej
O co powinni zadbać developerzy, czego potrzebują klienci?

Elektroniczny handel transgraniczny

Arkadiusz Kawa, Assistant Professor, Poznań University of Economics

Charakterystyka i struktura rynku
Korzyści
Ograniczenia
Rola logistyki
Kierunki rozwoju

15:40

Transport Intermodalny

Najlepsze praktyki w Polsce i na świecie- jak mądrze zarządzać transportem intermodalnym
Nowoczesne rozwiązania, trendy w transporcie intermodalnym

 

Kontrola zdalna nad towarem w magazynie

RFID - nowoczesne rozwiązania - kiedy się sprawdzają a kiedy są niepotrzebnym kosztem?
Procesy automatyzacji w magazynie - koszty wdrożenia; potencjalne korzyści i zagrożenia – dehumanizacja procesów

 

Nowości i innowacje na rynku KEP

Usługi on demand- czy są potrzebne?
Nowe rozwiązania, trendy – czego potrzebują klienci, ile kosztują nowe rozwiązania i czy przynoszą realne korzyści?

16:30

Zakończenie pierwszego dnia Forum

19:00

Wieczorny bankiet

Zgodnie z tradycją, po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w branżowym bankiecie, który będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.

20:30

Spektakl w Teatrze Kamienica

Tuż po bankiecie zapraszamy Państwa na wyjątkowy spektakl - "Rozkład jazdy" w wykonaniu Hanny Konarowskiej oraz Sebastiana Cybulskiego.

Jest to zabawna sztuka, w której tradycja najlepszej farsy angielskiej łączy się z inteligentnym i nastrojowym czeskim humorem. Autor, Petr Zelenka, wykorzystując fragmenty farsy „Chińczycy” Michaela Frayna, snuje historię aktorów, którzy muszą odegrać przedstawienie rozpisane na siedem osób - tylko we dwoje.

Na bankiet oraz spektakl zapraszamy do Teatru Kamienica, Al. Solidarności 93.

Źródło: http://teatrkamienica.pl/pl/spektakle/90/rozklady-jazdy

5 października 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

Zapraszamy do ponownej rejestracji oraz na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

09:30

Logistyka z innej beczki

NEW LOGISTICS

10:00

Mój kolega Robot, czyli czym jest automatyzacja dla Logistyka?

Łukasz Chmaj, Audytor procesów logistycznych i automatyzacji magazynowej, Lokom

Badanie potrzeb wewnętrznych – jak efektywnie i optymalnie zautomatyzować logistykę?
Inwestycja w nowe rozwiązania, czyli jak mądrze decydować o zmianach? Jak zadbać, by nie automatyzacja nie była droga i skomplikowana?
Jak planować realne zwroty z inwestycji?

10:40

Komunikacja digitalowa w logistyce, wymiana danych w chmurze

Nowoczesna komunikacja jako optymalizacja czasowa oraz finansowa – ale co z zagrożeniami?
Najnowsze rozwiązania narzędziowe do przechowywania i przekazywania danych wrażliwych
Cyberbezpieczeństwo - czy jesteśmy gotowi na rewolucję komunikacyjną?

11:20

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

11:50

DYSKUSJA Ekologia- w zgodzie z otoczeniem – logistyka z myślą o środowisku. Ile możemy zyskać myśląc logistycznie?

Moderator: Tomasz Sączek, właściciel firmy TESLOG, Interim Manager, Ekspert w projektach logistycznych
Prelegenci: Małgorzata Połeć-Włoch, Regional Operations Director CSE, Central South East Europe Red Bull Sp.z.o.o.

Światowe trendy dla logistyki wpływające na poprawę jakości środowiska
Najciekawsze rozwiązania oraz wdrożenia
Ile realnie kosztuje dbanie o środowisko w branży logistycznej?
Dlaczego podejście pro-środowiskowe jest ważne i jakiego rodzaju korzyści płyną z niego dla przedsiębiorstwa?

12:40

Wystąpienie partnera

COMMUNICATION IN LOGISTICS

13:10

DYSKUSJA Efektywne zarządzanie KOMUNIKACJĄ w logistyce, czyli jak się teraz osiąga przewagę konkurencyjną?

Moderator: Tomasz Sączek, właściciel firmy TESLOG, Interim Manager, Ekspert w projektach logistycznych
Prelegenci: Katarzyna Duczmal, Manager Współpracy z Dostawcami, OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.

Czemu budowanie relacji jest tak ważne w biznesie? Jak dbać o dobrą komunikację z rynkiem?
Jak rozmawiać z klientami/kontrahentami w dobie dużej konkurencyjności?
Efektywne zasady komunikacji - czemu partnerstwo jest ważne i jak osiągać wspólne cele?
Nowoczesne narzędzia komunikacyjne ułatwiające współpracę – czyli jak ułatwić sobie komunikację?

13:50

Przerwa na lunch oraz networking

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z partnerami, prelegentami oraz uczestnikami konferencji!

AKADEMIA MENEDŻERA LOGISTYKI

14:30

Dialog z klientem. Budowanie dobrych relacji z klientami

Joint business planning- partnership relations with your strategic clients
Kompleksowość usług logistycznych – czego potrzebują nasi klienci?

Customer Experience Management

Bartłomiej Wrzosek, Managing Director/Senior Trainer/Consultant, DEVELOR
Paweł Grudziński, Senior Trener, Konsultant, DEVELOR Polska Sp. z o.o.

Badanie potrzeb i doświadczeń klientów/kontrahentów w branży logistycznej
„Co jeszcze mogę dla Pana/i zrobić?” – czyli jak zadbać o klienta w czasach dużej konkurencyjności

16:30

Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1495.00 PLN (od 1 maja 2017 do 11 sierpnia 2017)
1795.00 PLN (od 12 sierpnia 2017 do 5 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XIV Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1495.00 PLN
2 1495.00 PLN
3 1495.00 PLN
4 1495.00 PLN
5 1495.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie