pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

XIV Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

04-05.10.2017, Warszawa,
Hotel Hilton, ul. Grzybowska 63

koszt uczestnictwa netto
1795.00 PLN (od 12 sierpnia 2017 do 5 października 2017)

GB

Forum. LOGISTICS REVOLUTION. Najważniejsze Spotkanie Liderów Logistyki!

 

Szanowni Państwo,

zapraszam serdecznie na kolejną, 14. już edycję Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA - jedno z największych i najważniejszych wydarzeń na polskim rynku logistycznym. Spotkanie odbędzie się 4-5 października 2017 roku w Hotelu Hilton w Warszawie.

Forum na stałe już wpisało się w kalendarze branżowe najlepszych ekspertów. Każdego roku przyciąga coraz szersze grono słuchaczy, a zeszłoroczna edycja zgromadziła ponad 300 osób działających w dziedzinie logistyki.

Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA to przede wszystkim wyjątkowa okazja do dyskusji w gronie praktyków, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, zarządzanie zapasami i strategie logistyczne. Rokrocznie poznajemy nowe, światowe trendy i odpowiadamy na najistotniejsze pytania trapiące cały logistyczny rynek. Zaproszeni eksperci wskażą nowoczesne rozwiązania oraz sprawdzone praktyki optymalizacji działań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, zaopatrzenia, transportu, produkcji oraz magazynowania.

Myślą przewodnią tegorocznego forum będzie szeroko rozumiana KOMUNIKACJA — efektywne zarządzanie nią jest kluczem do sukcesu każdego biznesu. Skupimy się przede wszystkim na nowoczesnej roli Lidera Logistyki – na jego wyzwaniach w zarządzaniu oraz budowaniu efektywnych zespołów, ale również na konieczności i sposobach budowania dobrych relacji z rynkiem.

Podczas Forum nie zabraknie ciekawych dyskusji panelowych, w których będą mogli Państwo zabrać głos w sprawie i wyzwań, z jakimi się Państwo mierzą w swojej codziennej praktyce.

Zgodnie z naszą coroczną tradycją po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w wieczornym bankiecie branżowym. Będzie to doskonała okazja do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, partnerskich dyskusji w nieformalnej atmosferze.

Uwaga! Zgodnie z tradycją, po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w branżowym bankiecie, który będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.
Również w tym roku, zapraszamy na bankiet do Teatru Kamienica, tym razem na spektakl - "Rozkład jazdy" w wykonaniu Hanny Konarowskiej oraz Sebastiana Cybulskiego.

Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

Podczas tegorocznego forum m.in.:

Organizacja zaopatrzenia (supply chain) – współpraca i komunikacja miedzy jednostkami organizacyjnymi w różnych krajach
Dialog z firmą – rola nowoczesnego Lidera Logistyki
B2B i B2C pod jednym dachem – zarządzanie nowoczesną logistyką
Wyzwania logistycznego rynku pracy – jak zatrudniać?
Komunikacja digitalowa w logistyce, wymiana danych w chmurze
Big Data - zarządzanie trudnymi danymi w Logistyce
AKADEMIA MENEDŻERA LOGISTYKI:

  • Błyskawiczna redukcja zapasów o 20%
  • Customer Experience Management

 

Udział w XIV Forum Polskich Menedżerów Logistyki to m.in.:

Inspirujące prelekcje, ożywione dyskusje – zdobądź kompleksową wiedzę na jedynym, unikalnym wydarzeniu
Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
Innowacyjna formuła Akademii Menedżera Logistyki – weź udział w specjalistycznych warsztatach dedykowanym menedżerom logistyki
Najważniejsze debaty o kluczowych dla branży zagadnień – spotkaj się z osobami decydującymi o kierunkach rozwoju branży
Ponad 2300 specjalistów dotychczasowych edycji! – wykorzystaj niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami branży

 

Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

łańcuchem dostaw
logistyką
transportem i zaopatrzeniem
magazynem i przepływem materiałów
strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, produkcyjnych, firm kurierskich i spedycyjnych i wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.
Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.

 


 

O Partnerach:

ABC Data S.A. jest liderem nowoczesnej dystrybucji sprzętu IT i elektroniki użytkowej w regionie CEE, który działa bezpośrednio w ośmiu państwach Europy Środkowo-Wschodniej. ABC Data, wyprzedzając trendy, systematycznie rozwija kolejne kompetencje i wychodzi poza tradycyjną dystrybucję. Obecnie spółka stawia na usługi z wartością dodaną, platformę chmurową oraz usługi e-commerce świadczone poprzez innowacyjne narzędzia. W latach 2009 – 2017 ABC Data została siedmiokrotnie wyróżniona, jedną z najważniejszych w branży, nagrodą EMEA Channel Academy dla najlepszego dystrybutora regionu CEE. Od 2010 roku jest też notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

DB Schenker - Moc logistyki dla Twojego biznesu! Oferujemy pełny zakres rozwiązań logistycznych. Zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw wiodących marek. Dla naszych klientów pracuje ponad 66 000 ludzi w 2 000 lokalizacji na całym świecie. W Polsce mamy efektywną sieć logistyczną - 17 terminali przeładunkowych, które łączą codzienne linie samochodowe. Ponadto mamy w kraju 13 magazynów, biura lotnicze, oceaniczne, kolejowe, oraz 13 agencji celnych. Dzięki temu towary szybko trafiają na sklepowe półki i linie produkcyjne.
Twoje przesyłki sprawnie docierają na światowe rynki dzięki sieci połączeń lądowych, lotniczych i oceanicznych. Wspieramy przewagę konkurencyjną, realizację ekonomicznych i ekologicznych celów naszych klientów. Prowadzimy dedykowane projekty dla firm z różnych branż.
Więcej na www.dbschenker.pl

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe usługi na rynku nieruchomości, sklasyfikowaną na liście Fortune 500. JLL zatrudnia ponad 77 000 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. Roczny przychód firmy sięga 6.8 mld USD. Na rzecz klientów, JLL zarządza i świadczy usługi dla portfolio obiektów o łącznej powierzchni ok. 409 mln mkw. W 2016 r. firma zrealizowała na całym świecie transakcje o wartości 136 mld USD. LaSalle Investment Management (spółka w ramach grupy), zarządza aktywami o łącznej wartości ok. 60,1 mld USD.

Rusak Business Services to międzynarodowa firma ekspercka z blisko 30-letnim doświadczeniem w dziedzinie: kompleksowej obsługi celnej, Customs Compliance oraz doradztwa w handlu zagranicznym. Działamy w kilkunastu biurach w Polsce, posiadamy także trzy oddziały zagraniczne, obsługujemy składy celne oraz gwarantujemy szereg miejsc uznanych dla procedury uproszczonej. Naszą misją jest kompleksowe działanie w oparciu o doświadczenie, wiedzę i stałe doskonalenie swoich umiejętności. Jesteśmy wsparciem w dynamicznie zmieniającym się świecie. Dbamy o formalności związane z procedurami celnymi, zapewniając naszym Klientom komfort skupienia się na ich codziennej działalności.

RAJAPACK jest polskim oddziałem RAJA Group, która jest nr 1 w Europie w opakowaniach. Oferujemy ponad 2500 produktów dostępnych od ręki. Naszą specjalnością są opakowania i wszelkiego rodzaju urządzenia oraz akcesoria służące do zabezpieczania produktów podczas wysyłki i magazynowania. Wykonujemy także opakowania na wymiar i z indywidualnym nadrukiem. Nasi konsultanci służą profesjonalnym doradztwem w doborze optymalnych metod pakowania.

Firma MTL ASCO Sp. z o. o.
od 1992 roku działa w branży urządzeń transportu wewnętrznego bliskiego, zarówno po stronie sprzedaży, jak i przy obsłudze po sprzedażowej i jest wyłącznym dystrybutorem sprzętu marki HELI oraz TCM na terenie Polski. Obecnie wśród głównych obszarów aktywności Spółki możemy wyróżnić: sprzedaż/ wynajem oraz serwis i naprawa urządzeń transportu wewnętrznego w szczególności jHELI, Unicarriers (były TCM) oraz części zamiennych do powyżej wymienionego sprzętu, sprzedaż i montaż systemów magazynowych (regały wysokiego skladowania) włoski producent METALSISTEM, AR System, Credit. Wśród naszych największych klientów możemy wymienić tak prestiżowe firmy jak: Poczta Polska, Wojsko Polskie, ArcelorMittal (Huta Dąbrowa Górnicza, Huta Sędzimira oraz Huta Zdziszowice), KGHM S.A.

Transporeon
- firma dostarcza oprogramowanie w formie usługi (SaaS – Software-as-a-Service), które upraszcza procesy w logistyce transportu: zapewnia skrócenie czasu postoju i ograniczenie pustych przebiegów, co oznacza zmniejszenie kosztów i oszczędność czasu. Zintegrowane cyfrowo procesy transportowe w całym łańcuchu dostaw umożliwiają efektywniejsze planowanie i zwiększenie wydajności, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

RABEN LOGISTICS POLSKA
oferuje usługi dystrybucji krajowej, międzynarodowej, kompleksowej obsługi logistycznej oraz frachtu morskiego i lotniczego. Zasoby firmy: ok. 3700 pracowników, 39 oddziałów, 500 tys. m2 pow. magazynowej i ponad 3000 środków transportu. W Europie Grupa Raben działa już ponad 85 lat (od 1931 r.) dysponując własnymi oddziałami zlokalizowanymi nie tylko na terenie Polski, ale również w krajach takich jak: Czechy, Estonia, Holandia, Niemcy, Litwa, Łotwa, Rumunia, Słowacja, Ukraina, Węgry i Włochy.
www.raben-group.com

Panattoni Europe jest częścią Panattoni Development Company, jednego z największych deweloperów powierzchni przemysłowych na świecie, prowadzącego działalność w 26 oddziałach w Ameryce Północnej i Europie. Panattoni obecny jest w Europie Środkowej od 2005 roku. Deweloper wybudował dotychczas w Polsce, Czechach i Niemczech ponad 5 miliona m kw. nowoczesnej powierzchni przemysłowej. W ramach Panattoni Europe działa struktura, dedykowana projektom dopasowanym do indywidualnych potrzeb najemców, typu build-to-suit. Wśród kluczowych klientów są takie firmy jak Amazon, Arvato services Polska, Coty Cosmetics, DSV, H&M, Intermarché, Leroy Merlin, ND Logistics, Still, Schenker, Selgros czy Tesco. Oprócz Polski Panattoni Europe ma swoje przedstawicielstwa w Wielkiej Brytanii, Czechach, Luksemburgu,  Niemczech i teraz w Rumunii. www.panattonieurope.com

Crusar z główną siedzibą  we Wrocławiu oraz filiami w innych krajach europejskich należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się podmiotów sektora TSL. Firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze logistycznej oferując transport drogowy, morski oraz lotniczy, a także zindywidualizowane koncepty transportowe, usługi magazynowe, konsulting logistyczny i produkcyjny, outsourcing pracowników oraz wynajem, sprzedaż i mycie pojemników. Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania oraz zainteresowani wdrażaniem nowatorskich rozwiązań u naszych Klientów.

Hörmann oferuje bramy i inne rozwiązania techniczne dla sektorów o różnej specyfice. Jej produkty odpowiadają wymaganiom stawianym przez branżę magazynową, gdzie ważna jest dobra izolacja termiczna, jak i przemysłową, gdzie liczy się też możliwość zastosowania w różnych sytuacjach montażowych. Ma również szeroką ofertę dla branży logistycznej, a także deweloperów szukających bram do garaży zbiorczych. Uzupełnieniem bogatego asortymentu jest 24 - godzinny serwis, który daje gwarancję ciągłości procesów technologicznych.

BOLLORÉ LOGISTICS to jeden z 10 największych operatorów logistycznych na świecie. Specjalizuje się w organizacji transportu morskiego i lotniczego. Pochodzi z Francji, gdzie jest liderem rynku TSL. Jest także największym dostawcą usług transportu i logistyki w Afryce.

Consafe Logistics jest jednym z wiodących w Europie dostawców rozwiązań do zarządzania magazynem, który tworzy przewagę konkurencyjną dla firm na całym świecie. Projektujemy, opracowujemy i wdrażamy rozwiązania dla wszystkich branż, zapewniając naszym klientom przewagę konkurencyjną w ich działalności operacyjnej. Nasze doświadczenie i wiedzę w zakresie magazynowania łączymy z oferowanym portfolio oprogramowania ze szczególnym uwzględnieniem naszego sprawdzonego i zaufanego systemu klasy WMS. Zatrudniamy ponad 350 pracowników w biurach w Szwecji, Norwegii, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii i obsługujemy klientów w 30 krajach na świecie.

Hays Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy Hays plc, która jest największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną. Działając na rynku rekrutacyjnym od ponad 40 lat, Hays posiada 250 biur w 33 krajach, w których pracuje ponad 10 000. W Polsce pierwsze biuro Hays zostało otwarte w 2002 roku. Od tego czasu firma umocniła swoją pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej.

 

Partnerzy

Partner

Partner Merytoryczny

Patron Honorowy

Patron

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1795.00 PLN (od 12 sierpnia 2017 do 5 października 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XIV Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Kolejna polska spółka przenosi się za...

O tym, że Amrest zamierza...
Najlepsze blogi o biznesie