pb.pl

Human Resources

IV Kongres HR Summit

27-28.09.2017, Warszawa,
Sound Garden Hotel(ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 28 września 2017)

Kongres. Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji!

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.

~Henry Ford

 

Szanowni Państwo,

przed nami 4 edycja kongresu HR Summit, która odbędzie się 27-28 września 2017 w Warszawie. Po sukcesie poprzedniej edycji podążać będziemy w kierunku relacji międzyludzkich i ich znaczenia dla rozwoju i funkcjonowania organizacji.  Tematem przewodnim Kongresu będzie: Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji!

O różnorodności, relacjach i miejscu człowieka w organizacji mówi się od dawna, niemniej jednak jest to temat, który nie wyczerpie się nigdy. Zależy nam na tym, by każdy z Państwa zaangażował się w dyskusję i wspólnie z uczestnikami Kongresu tworzył unikalna platformę wymiany doświadczeń. Tylko na bazie takich spotkań możemy kształtować pozytywne i otwarte na ludzi środowisko pracy.

Naszym tegorocznym założeniem jest dyskusja na temat zarządzania szeroko rozumianą różnorodnością w organizacji oraz tematyka związana z siłą relacji - zarówno tych pozytywnych (ich oddziaływanie na otoczenie, budowanie zaangażowania, motywację etc.), jak również negatywnych (toksyczny lider, niezaangażowany pracownik, wypalenie zawodowe, brak rozwoju etc.). Poza prelekcjami - studiami przypadków oraz sesjami inspirującymi i motywacyjnymi, przygotowaliśmy dla Państwa 4 warsztaty.

Mam wielka nadzieję, że zainspirujemy Państwa do działania, zachęcimy do zmian, zwiększymy świadomość na wielu płaszczyznach i pokażemy, że niemożliwe nie istnieje.

Zachęcam Państwa do zapoznania się z programem kongresu, a jeśli będą mieli Państwo choć cień wątpliwości, czy warto do nas dołączyć, postaramy się je rozwiać.

Do zobaczenia,

Ewelina Stęplewska

Project Manager

Kogo zapraszamy do udziału w kongresie?

Przede wszystkim każdego managera, dla którego tematyka zarządzania ludźmi jest ważna. Zdecydowanie nie może zabraknąć Ciebie, jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem Personalnym, HR Managerem
  • HR Business Partnerem
  • HR Generalistą
  • Odpowiadasz za rozwój talentów, zarządzasz szkoleniami, odpowiadasz za rekrutację
  • Jesteś managerem zespołu, odpowiadasz za rozwój swoich podwładnych i zależy Ci na ich zmotywowaniu i efektywności

Co gwarantujemy?

  • Przede wszystkim zaangażowanie w jak najwyższą jakość merytoryczną
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Pomysły i case studies przedstawione przez znakomitych ekspertów – praktyków
  • Udział w Panelu HR Influencers – jednej z kluczowych inicjatyw branży HR
  • Przedstawienie punktu widzenia wielu branż
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów


Partner:

Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka powstała w 1993 roku. Od wielu lat jest jedną z największych, niezależnych polskich kancelarii prawniczych. Ma swoją siedzibę w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Doradza klientom łącząc liczne specjalizacje prawnicze z różnymi obszarami ich działalności.

Atutem DZP jest zrozumienie zarówno prawnych, jak i biznesowych potrzeb klientów oraz wieloletnie doświadczenie specjalistów. Szeroka sieć powiązań i relacji z kancelariami, firmami doradczymi, partnerami biznesowymi i stowarzyszeniami pozwala na doradztwo na rynku międzynarodowym.

Od 15 lat zdobywa liczne rekomendacje i utrzymuje wysoką pozycję w międzynarodowych rankingach - Legal 500, Chambers & Partners, IFLR1000 i WTR 1000.


Benefit Systems

Jesteśmy obecni na rynku świadczeń pozapłacowych od 17 lat, a od 2010 roku działamy również za granicą – na rynku czeskim, słowackim i bułgarskim. Wspieramy pracodawców, oferując im innowacyjne programy motywacyjne dla pracowników z zakresu sportu i rekreacji, kultury, rozrywki i turystyki.

Z naszych programów w Polsce i za granicą korzysta już ponad 800 tysięcy Użytkowników. Dynamicznie rozwijamy nasz flagowy produkt – Program MultiSport. Obecnie karta sportowa ma już ponad pół miliona Użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Wspieramy zdrowy i aktywny tryb życia pracowników, a także działamy na rzecz rozwoju rynku fitness i szerokiego dostępu do obiektów sportowych.

Wiemy, że na nasz sukces składają się partnerskie relacje z naszymi Klientami i Partnerami.


Westhill Consulting

Skutecznie wdrażamy rozwiązania doradcze i szkoleniowe. Wspieramy naszych Klientów w zarządzaniu, sprzedaży oraz obsłudze Klienta. Dzięki specjalizacji, możemy w tych obszarach wspierać naszych Klientów kompleksowo, wykraczając często poza ich oczekiwania.

Odwołując się do wartości, podejmujemy się jedynie tych projektów, które dają rzeczywisty efekt. Ważna jest dla nas satysfakcja i duma z tego, że wykonujemy rzetelną pracę.

Jako jedni z niewielu w Polsce, nasze projekty szkoleniowo-doradcze posypujemy solą grywalizacji, co czyni je niezwykle skutecznymi oraz bardzo angażującymi.

Nasze produkty, to:
Szkolenia menedżerskie, Szkolenia sprzedaż i obsługa Klienta, Doradztwo sprzedaż i obsługa Klienta, Doradztwo organizacyjne.

Więcej na Westhill.pl


Capital Service SA

PayDay nowatorski benefit pracowniczy dostarczany przez Capital Service SA, lidera usług finansowych oferującego pożyczki  kredyty i ubezpieczenia w 110 oddziałach KredytOK. Firma notowana na rynku Catalyst GPW S.A., istnieje od 1999 roku".

Availo Sp. z o.o.

„Availo Sp. z o.o. świadczy usługi prawne direct. Doświadczenie i wiedza umożliwiły wdrożenie  systemu, który zapewnia Klientom dostęp do szybkich usług prawnych przez telefon przy zachowaniu ich standardów i profesjonalizmu.

Partnerzy

Partner

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 28 września 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
IV Kongres HR Summit
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

12. Strony niniejszej umowy wyrażają zgodę, aby korespondencja pomiędzy nimi, w tym wezwanie do zapłaty, odbywały się w formie elektronicznej na adresy poczty elektronicznej wskazane poniżej. Korespondencję na wskazany adres e-mailowy uznaje się za skuteczną, o ile Strona nie poinformowała drugiej Strony, w formie przewidzianej umową, o zmianie podanego w niniejszej umowie adresu.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter