pb.pl

Human Resources

IV Kongres HR Summit

27-28.09.2017, Warszawa,
Sound Garden Hotel(ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 28 września 2017)

Kongres. Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji!

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.

~Henry Ford

 

Szanowni Państwo,

przed nami 4 edycja kongresu HR Summit, która odbędzie się 27-28 września 2017 w Warszawie. Po sukcesie poprzedniej edycji podążać będziemy w kierunku relacji międzyludzkich i ich znaczenia dla rozwoju i funkcjonowania organizacji.  Tematem przewodnim Kongresu będzie: Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji!

O różnorodności, relacjach i miejscu człowieka w organizacji mówi się od dawna, niemniej jednak jest to temat, który nie wyczerpie się nigdy. Zależy nam na tym, by każdy z Państwa zaangażował się w dyskusję i wspólnie z uczestnikami Kongresu tworzył unikalna platformę wymiany doświadczeń. Tylko na bazie takich spotkań możemy kształtować pozytywne i otwarte na ludzi środowisko pracy.

Naszym tegorocznym założeniem jest dyskusja na temat zarządzania szeroko rozumianą różnorodnością w organizacji oraz tematyka związana z siłą relacji - zarówno tych pozytywnych (ich oddziaływanie na otoczenie, budowanie zaangażowania, motywację etc.), jak również negatywnych (toksyczny lider, niezaangażowany pracownik, wypalenie zawodowe, brak rozwoju etc.). Poza prelekcjami - studiami przypadków oraz sesjami inspirującymi i motywacyjnymi, przygotowaliśmy dla Państwa 4 warsztaty.

Mam wielka nadzieję, że zainspirujemy Państwa do działania, zachęcimy do zmian, zwiększymy świadomość na wielu płaszczyznach i pokażemy, że niemożliwe nie istnieje.

Zachęcam Państwa do zapoznania się z programem kongresu, a jeśli będą mieli Państwo choć cień wątpliwości, czy warto do nas dołączyć, postaramy się je rozwiać.

Do zobaczenia,

Ewelina Stęplewska

Project Manager

Kogo zapraszamy do udziału w kongresie?

Przede wszystkim każdego managera, dla którego tematyka zarządzania ludźmi jest ważna. Zdecydowanie nie może zabraknąć Ciebie, jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem Personalnym, HR Managerem
  • HR Business Partnerem
  • HR Generalistą
  • Odpowiadasz za rozwój talentów, zarządzasz szkoleniami, odpowiadasz za rekrutację
  • Jesteś managerem zespołu, odpowiadasz za rozwój swoich podwładnych i zależy Ci na ich zmotywowaniu i efektywności

Co gwarantujemy?

  • Przede wszystkim zaangażowanie w jak najwyższą jakość merytoryczną
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Pomysły i case studies przedstawione przez znakomitych ekspertów – praktyków
  • Udział w Panelu HR Influencers – jednej z kluczowych inicjatyw branży HR
  • Przedstawienie punktu widzenia wielu branż
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów


Partner:

Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka powstała w 1993 roku. Od wielu lat jest jedną z największych, niezależnych polskich kancelarii prawniczych. Ma swoją siedzibę w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Doradza klientom łącząc liczne specjalizacje prawnicze z różnymi obszarami ich działalności.

Atutem DZP jest zrozumienie zarówno prawnych, jak i biznesowych potrzeb klientów oraz wieloletnie doświadczenie specjalistów. Szeroka sieć powiązań i relacji z kancelariami, firmami doradczymi, partnerami biznesowymi i stowarzyszeniami pozwala na doradztwo na rynku międzynarodowym.

Od 15 lat zdobywa liczne rekomendacje i utrzymuje wysoką pozycję w międzynarodowych rankingach - Legal 500, Chambers & Partners, IFLR1000 i WTR 1000.


Benefit Systems

Jesteśmy obecni na rynku świadczeń pozapłacowych od 17 lat, a od 2010 roku działamy również za granicą – na rynku czeskim, słowackim i bułgarskim. Wspieramy pracodawców, oferując im innowacyjne programy motywacyjne dla pracowników z zakresu sportu i rekreacji, kultury, rozrywki i turystyki.

Z naszych programów w Polsce i za granicą korzysta już ponad 800 tysięcy Użytkowników. Dynamicznie rozwijamy nasz flagowy produkt – Program MultiSport. Obecnie karta sportowa ma już ponad pół miliona Użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Wspieramy zdrowy i aktywny tryb życia pracowników, a także działamy na rzecz rozwoju rynku fitness i szerokiego dostępu do obiektów sportowych.

Wiemy, że na nasz sukces składają się partnerskie relacje z naszymi Klientami i Partnerami.


Westhill Consulting

Skutecznie wdrażamy rozwiązania doradcze i szkoleniowe. Wspieramy naszych Klientów w zarządzaniu, sprzedaży oraz obsłudze Klienta. Dzięki specjalizacji, możemy w tych obszarach wspierać naszych Klientów kompleksowo, wykraczając często poza ich oczekiwania.

Odwołując się do wartości, podejmujemy się jedynie tych projektów, które dają rzeczywisty efekt. Ważna jest dla nas satysfakcja i duma z tego, że wykonujemy rzetelną pracę.

Jako jedni z niewielu w Polsce, nasze projekty szkoleniowo-doradcze posypujemy solą grywalizacji, co czyni je niezwykle skutecznymi oraz bardzo angażującymi.

Nasze produkty, to:
Szkolenia menedżerskie, Szkolenia sprzedaż i obsługa Klienta, Doradztwo sprzedaż i obsługa Klienta, Doradztwo organizacyjne.

Więcej na Westhill.pl


Capital Service SA

PayDay nowatorski benefit pracowniczy dostarczany przez Capital Service SA, lidera usług finansowych oferującego pożyczki  kredyty i ubezpieczenia w 110 oddziałach KredytOK. Firma notowana na rynku Catalyst GPW S.A., istnieje od 1999 roku".

Availo Sp. z o.o.

„Availo Sp. z o.o. świadczy usługi prawne direct. Doświadczenie i wiedza umożliwiły wdrożenie  systemu, który zapewnia Klientom dostęp do szybkich usług prawnych przez telefon przy zachowaniu ich standardów i profesjonalizmu.

Partnerzy

Partner

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 28 września 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
IV Kongres HR Summit
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres zgoda@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Zmiana sternika dobrze przyjęta

Wymiana reprezentanta...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Komitety audytu – nie tylko dla dużych!

Dokładnie za 5 dni (21...
News

Reformowanie powierzchowne

Na froncie wewnętrznej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Wolność, równość… regulacje

Innowacyjność kontra...
News

Prokuratorskie dwie prędkości

Organ ścigania z...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie