pb.pl

 

IV Kongres HR Summit

27-28.09.2017, Warszawa,
Sound Garden Hotel(ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
1995.00 PLN (od 31 marca 2017 do 4 sierpnia 2017)
2495.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 28 września 2017)

Kongres. Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji!

Zarejestruj się

 

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej.

~Henry Ford

 

Szanowni Państwo,

przed nami 4 edycja kongresu HR Summit, która odbędzie się 27-28 września 2017 w Warszawie. Po sukcesie poprzedniej edycji podążać będziemy w kierunku relacji międzyludzkich i ich znaczenia dla rozwoju i funkcjonowania organizacji.  Tematem przewodnim Kongresu będzie: Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji!

O różnorodności, relacjach i miejscu człowieka w organizacji mówi się od dawna, niemniej jednak jest to temat, który nie wyczerpie się nigdy. Zależy nam na tym, by każdy z Państwa zaangażował się w dyskusję i wspólnie z uczestnikami Kongresu tworzył unikalna platformę wymiany doświadczeń. Tylko na bazie takich spotkań możemy kształtować pozytywne i otwarte na ludzi środowisko pracy.

Naszym tegorocznym założeniem jest dyskusja na temat zarządzania szeroko rozumianą różnorodnością w organizacji oraz tematyka związana z siłą relacji - zarówno tych pozytywnych (ich oddziaływanie na otoczenie, budowanie zaangażowania, motywację etc.), jak również negatywnych (toksyczny lider, niezaangażowany pracownik, wypalenie zawodowe, brak rozwoju etc.). Poza prelekcjami - studiami przypadków oraz sesjami inspirującymi i motywacyjnymi, przygotowaliśmy dla Państwa 4 warsztaty.

Mam wielka nadzieję, że zainspirujemy Państwa do działania, zachęcimy do zmian, zwiększymy świadomość na wielu płaszczyznach i pokażemy, że niemożliwe nie istnieje.

Zachęcam Państwa do zapoznania się z programem kongresu, a jeśli będą mieli Państwo choć cień wątpliwości, czy warto do nas dołączyć, postaramy się je rozwiać.

Do zobaczenia,

Ewelina Stęplewska

Project Manager

Kogo zapraszamy do udziału w kongresie?

Przede wszystkim każdego managera, dla którego tematyka zarządzania ludźmi jest ważna. Zdecydowanie nie może zabraknąć Ciebie, jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem Personalnym, HR Managerem
  • HR Business Partnerem
  • HR Generalistą
  • Odpowiadasz za rozwój talentów, zarządzasz szkoleniami, odpowiadasz za rekrutację
  • Jesteś managerem zespołu, odpowiadasz za rozwój swoich podwładnych i zależy Ci na ich zmotywowaniu i efektywności

Co gwarantujemy?

  • Przede wszystkim zaangażowanie w jak najwyższą jakość merytoryczną
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Pomysły i case studies przedstawione przez znakomitych ekspertów – praktyków
  • Udział w Panelu HR Influencers – jednej z kluczowych inicjatyw branży HR
  • Przedstawienie punktu widzenia wielu branż
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów


Partner:

Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka powstała w 1993 roku. Od wielu lat jest jedną z największych, niezależnych polskich kancelarii prawniczych. Ma swoją siedzibę w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Doradza klientom łącząc liczne specjalizacje prawnicze z różnymi obszarami ich działalności.

Atutem DZP jest zrozumienie zarówno prawnych, jak i biznesowych potrzeb klientów oraz wieloletnie doświadczenie specjalistów. Szeroka sieć powiązań i relacji z kancelariami, firmami doradczymi, partnerami biznesowymi i stowarzyszeniami pozwala na doradztwo na rynku międzynarodowym.

Od 15 lat zdobywa liczne rekomendacje i utrzymuje wysoką pozycję w międzynarodowych rankingach - Legal 500, Chambers & Partners, IFLR1000 i WTR 1000.

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

27 września 2017

Dzień inspiracji

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

09:00

Uroczyste przywitanie uczestników HR Summit

Agnieszka Stojak, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Bonnier Business Polska
Ewelina Stęplewska, Project Manager, Bonnier Business Polska

09:10

HR w erze sztucznej inteligencji

Elżbieta Tomczuk, HR Tech Lider, PwC

  • Globalne trendy HR
  • Zarządzania talentami w erze digitalizacji w oczach prezesów - wnioski z  badania PwC "Managing men and machine"
  • Wpływ  technologii na środowisko pracy, funkcję i procesy HR, profil kandydatów
  • Globalne trendy  IT wspierające HR w wyzwaniach z obszaru zarządzania talentami

 

09:30

Czego potrzebują zespoły w czasie zmian, czyli skuteczny lider w erze niepewności

Angelika Chimkowska, strateg, niezależny konsultant i mówca

Wizja powszechnego oporu przed zmianą niczym mityczny stwór powstrzymuje managerów przed wprowadzaniem zmian i działaniem w nowy, niestandardowy sposób. Smutną konsekwencją jest mijanie się z okazjami biznesowymi, powielanie wciąż tych samych błędów oraz brak kultury nieustannego uczenia się. Dzięki Angelice Chimkowskiej nie tylko poznasz prawdziwe potrzeby stojące za typowymi reakcjami na zmiany, ale dowiesz się co robić, aby zmiana stała się elementem firmowego DNA.

10:00

Sztuka autentycznego życia

Ewa Foley, www.ewafoley.pl

„Jeżeli nie zamierzasz być sobą - to kto Tobą będzie…?”

Ewa Foley będzie mówić o sztuce autentycznego życia. Powołując się na swoje życiowe doświadczenia, zainspiruje do uporządkowania swojego życia, kształtowania zdrowych nawyków, zarządzania swoją energią i bycia autentycznie SOBĄ. Przedstawi holistyczną koncepcję tożsamości człowieka, którą odzwierciedla hinduskie przysłowie: człowiek jest jak dom o czterech pokojach - jest pokój ciała, pokój umysłu, pokój emocji i pokój ducha.

„Ty też w każdej chwili możesz zacząć od nowa. Nigdy nie jest za późno na porządki w domu swojej tożsamości.”

Ta prelekcja pełna będzie prostych wskazówek, ciekawych konkluzji i niezwykłych spostrzeżeń przeplatanych wspomnieniami z inspirujących wydarzeń jej kolorowego życia. Ewa zawsze stwarza klimat ciepła, otwartości i serdeczności. Jej wrodzony entuzjazm, radość życia i wiara w nieograniczone możliwości człowieka udzielają się wszystkim, z którymi ma kontakt. Niektóre refleksje Ewy są oczywiste, inne nigdy nie przyszłyby Ci do głowy. Wszystkie podniosą jakość Twojego życia i TWOICH RELACJI.

„W prezencie od życia dostajesz codziennie całkiem nowe 24 godziny. Możesz ten czas zmarnować lub wykorzystać mądrze i świadomie. Wybór należy do Ciebie.”

Ewa Foley

10:50

Przerwa na kawę i networking

11:10

Przekraczanie granic i kreatywność

Katarzyna Niezgoda, Managing Partner, Tower Executive Search

  • Sukces i życiowa satysfakcja na wyciągnięcie ręki
  • Blokada rozwoju osobistego – stereotypy i konwenanse
  • Decyzyjność, odwaga i co jeszcze…?

12:00

H2H zamiast B2C - nowy paradygmat biznesowy czy "stare" nazwane od nowa?

Joanna Malinowska-Parzydło, Chief Visionary Officer, Personal Brand Institute Sp. z o.o.

Żyjemy w czasach nieoczekiwanych zmian polityczno-gospodarczych, przewartościowania pojęć takich jak „prawda” i zmiany postaw młodych pracowników. Firmy, poszukując nowych pomysłów na uzyskanie przewag konkurencyjnych, odkrywają, że budowanie marki czy Customer Experience, wymagają nowych założeń biznesowych. Jednym z nich jest H2H, czyli Human to Human. Co się kryje w tym podejściu, jakie niesie implikacje dla strategii biznesowej i strategii personalnej, o tym porozmawiamy podczas wystąpienia.

  • Dlaczego H2H jest ważnym paradygmatem, a nie kolejną nowinką rynku doradczo-szkoleniowego
  • Co oznacza H2H dla biznesu i działu HR
  • Jakich nowych kompetencji wymaga podejście H2H od kadry menedżerskiej

12:50

Przerwa na lunch

13:50

Wielki Brat patrzy - kontrola pracowników w zgodzie z prawem

Agata Mierzwa, Adwokat w Zespole Prawa Pracy, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka

W sposób praktyczny, z wykorzystaniem kazusów opowiemy:

·         O zakresie dozwolonej kontroli, czyli kogo i co można kontrolować?

·         Czy zgoda pracownika rzeczywiście jest potrzebna, czyli co zrobić, aby kontrolować zgodnie z prawem?

·         Jak mają się przepisy o ochronie danych osobowych do kontroli pracowników?

·         Czy informacje pozyskane w wyniku nielegalnej kontroli mogą stanowić podstawę do zwolnienia pracownika?

·         Co zrobić, jeśli to pracownik zaczyna kontrolować pracodawcę?

14:40

Czy czujesz, że w Pracy masz Cyrk ?

Kamila i Michał Niewiadomscy, Autorzy pierwszej w Polsce książki o Sztuce Nowego Cyrku pod tytułem “ Moje życie to cyrk”, Mimello

  • Krótka historia o realizacji marzeń, czyli od zarabiania do kapelusza na ulicy, aż do założenia spółki komandytowej
  • Pracownik - Studium przypadku - czyli HR krasnoludka, siłacza, brzuchomówcy, magika czy mima
  • Klient - Studium przypadku -  czyli jak rozmawiać z producentem okien, rur czy hamulców o sztuce cyrkowej
  • Film motywacyjny w wykonaniu cyrkowców
  • Pytania z sali

15:30

Przerwa na kawę i networking

15:50

Różnorodność w biznesie- koszt, zysk czy dobrze mierzony potencjał? Co na ten temat sądzi Twoja kadra menedżerska?-panel dyskusyjny

Uczestnicy Panelu: Członkowie HR Influencers

Czym konkretnie jest różnorodność w biznesie?

Różnorodność - mądrość lidera czy kolejna korporacyjna moda?

Siła różnorodności – kto i jak ją mierzy, kto nią skutecznie zarządza?

Rola HR w rozwijaniu (kompetencji) zarządzania różnorodnością.

 

16:50

Zakończenie pierwszego dnia kongresu

28 września 2017

Zarządzanie różnorodnością i relacjami

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

09:00

Business Resource Groups - wyzwania i możliwości związane z budowaniem zaangażowania pracowników w ramach programu różnorodności

Beata Markowska, Specjalistka ds. Równości Szans i Różnorodności w IBM

Obecna dynamika zmian biznesowych, społecznych oraz kulturowych sprawia, iż na rynku najbardziej widoczne i efektywne są marki, które są w stanie najszybciej się do tych zmian dostosować. Odpowiednie zarządzanie różnorodnością w firmie poprawia jej konkurencyjność rynkową, usprawnia możliwość szybszego odczytywania potrzeb klientów oraz wzmacnia zaangażowanie pracowników. Jednym z bardzo istotnych elementów wspierających budowanie strategii różnorodności są Business Resource Groups. Są to grupy tworzone przez pracowników w celu wzmocnienia motywacji oraz wsparcia marki i biznesu.

Przez wiele lat współpracowałam z Business Resource Groups i obserwowałam bardzo pozytywne rezultaty tworzenia takich grup w firmach. Chciałabym się z Państwem podzielić tym jak tworzyć Business Resource Groups, jak zarządzać tym programem, aby przynosił najlepsze rezultaty oraz jak mierzyć jego efektywność. Możecie się Państwo spodziewać nie tylko teorii, ale również wielu praktycznych przykładów.

 

  • Business Resource Group - definicja i historia
  • Wpływ Business Resource Group na zaangażowanie pracowników i wzmocnienie kultury firmy
  • Struktura BRG, model zarządzania, proces tworzenia oraz mierzenia krok po kroku
  • Przykłady działań prowadzonych przez BRG w IBM

 

Wyjdź poza strefę komfortu – poszukiwanie i rozwój w kierunku nieznanego

Mirosława Wojtowicz, HR Country Manager, Unit4 Polska

  • Cztery Pokoje Zmian – model przechodzenia przez zmianę
  • Samoocena swoich zachowań w obliczu zmian
  • Wypracowanie „przewodnika” do zarządzania sobą i innymi nawigując przez 4 pokoje zmian

10:00

Pracodawca na lato?... Pracodawca na lata...,czyli historia o tym jak być atrakcyjnym pracodawcą

Jacek Kowalski, Członek Zarządu ds. Zasobów Ludzkich, Orange Polska S.A.

 

 

Wyzwalanie potencjału różnorodności w procesach grupowych – siła obrazu

Monika Kantowicz-Gdańska, Konsultant, audytor, moderator, MKG Consulting

  • Projektowanie procesów grupowych zorientowanych na efekty, czyli jedynie słuszne podejście do rozwoju zespołowego
  • Wykorzystanie różnych technik pracy z obrazem w pracy zespołowej i znaczenie obrazu w procesie grupowym
  • Studia przypadków (przykłady warsztatów zespołowych ukierunkowanych na efekt, wykorzystujących obraz do uzyskania pożądanych rezultatów)

10:50

Przerwa na kawę i networking

11:10

Człowiek z pasją - jak pasje pracownika wpływają na jego efektywność i zaangażowanie oraz rozwój organizacji?

Monika Mostowik-Wanat, Senior HR Manager Poland / GFSS HR Business Partner/ HRSSC EMEA Team Manager, HITACHI DATA SYSTEMS (POLSKA)

  • Have fun! Czyli Millenialsi w pracy
  • Work & life balance – życie w pracy czy po pracy
  • Harmonia po japońsku – wartości Hitachi i kultura organizacji sprzyjająca budowaniu zaangażowania pracowników
  • Ciągłe doskonalenie – kreatywność i swoboda w miejscu pracy
  • Duch zespołu czyli zarażanie się pasjami

Coach-manager - jak wspierać pracownika na kontrakcie w procesie adaptacji i zmiany, czyli zarządzanie w stylu coachingowym w praktyce

Sławomir Facon, Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem, PKO Finat

  • Jakie problemy zgłaszają kontraktorzy w badaniach
  • Czym jest coachingowi styl zarządzania
  • Jakie narzędzia może wykorzystać menedżer

12:10

Employer branding i marketing kandydata-najlepsze praktyki, case study

Tomasz Ślęzak, Wiceprezes Zarządu, Work Service

  • Najlepsze praktyki rynkowe z zakresu employer brandingu, marketingu kandydata
  • Rzeczywiste przykłady skutecznych kampanii rekrutacyjnych wychodzących poza utarte schematy, wraz z ich rezultatami
  • Wskazówki i ukryte podpowiedzi jak skutecznie rekrutować i utrzymywać pracowników zaczerpnięte od najlepszych
  • Najnowsze trendy branżowe: co i jak robić, a czego unikać w przygotowaniu i wdrożeniu kampanii employer brandingowych.

 

Przewaga zespołów różnorodnych kulturowo- czego pantera nauczy się od żółwia

Sylwia Janas, Human Resources Manager, HEINEKEN

  • Dostrzeganie różnorodności kulturowej w zespole w tym kluczowych talentów
  • Sprawiedliwie traktowanie członków zespołu wielokulturowego
  • Zmiana nastawienia do zarządzania różnorodnością w zespole i praktyczny wpływ na efektywność
  • Udzielanie informacji zwrotnej w zespole wielokulturowym
  • Zachęcanie do interakcji z osobami odmiennymi kulturowo
13:00

Przerwa na lunch

Sesje warsztatowe

14:00

spotkanie z Damami, z Panią Oporzycą i Panią Symuluntą

tristan tresar, trener biznesu, menedżer i konsultant

to spotkanie z Damami, to krótki warsztat symulacyjny o budowaniu relacji poza „ulubioną strefą komfortu”.

bohaterkami warsztatu są dwie damy: Pani Oporzyca i Pani Symulanta. Obie Panie będą bohaterkami dwóch mini-symulacji warsztatowych, których celem jest wzmacnianie relacji w zespole poprzez symulowanie w bezpiecznych warunkach sytuacji „trudnych”. to w takich sytuacjach rodzą się więzi, wykuwają się charaktery. będzie opór, będzie jego przezwyciężanie i jego wykorzystanie. a sytuacje trudne dotyczyć będą wprowadzenia dwóch trudnych zmian: zmiany formy zatrudnienia z etatu na działalność i wydłużenia czasu pracy sieci sklepów bez zwiększania ilości etatów. Damy zapraszają a Panie i Panowie nie odmawiają.

Przemawiaj i buduj relacje

Lidia Buksak, trener wystąpień biznesowych i logopeda medialny

  • O co chodzi w wystąpieniach publicznych?
  • Jak wywierać wpływ, budować relacje i dawać wartość swoim odbiorcom?
  • Jak mieć fun w wystąpieniach publicznych?

15:15

Przerwa na kawę i networking

15:35

Narzędzia zmiany, która jest częścią firmowego DNA

Angelika Chimkowska, strateg, niezależny konsultant i mówca

Zmiana jest świadomym wyborem odważnych organizacji, która finalnie decyduje o przewadze konkurencyjnej i efektywnym wykorzystywaniu okazji biznesowych.

Podczas tego warsztatu poznasz metody na zmianę do stosowania w codziennej pracy, które:

  • wspomagają kreatywność i innowacyjność w zespole,
  • usprawniają komunikację i informację zwrotną,
  • aktywizują wszystkich członków zespołu.

Warsztat oparty o narzędzia stosowane w różnorodnych organizacjach (różne branże i typy firm) oraz unikalną metodę Lean Change Management.

Jak spojrzeć na organizację przez pryzmat zaangażowania pracowników?

Maciej Sasin, Coach, trener rozwoju osobistego

  • Budowanie kultury zaangażowania pracowników w cele organizacji wg modelu Pro Active Tools
  • Zapobieganie patologiom organizacyjnym
  • Tworzenie angażującego środowiska pracy

16:45

Zakończenie kongresu i wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1995.00 PLN (od 31 marca 2017 do 4 sierpnia 2017)
2495.00 PLN (od 5 sierpnia 2017 do 28 września 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
IV Kongres HR Summit
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1995.00 PLN
2 1995.00 PLN
3 1995.00 PLN
4 1995.00 PLN
5 1995.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Sojusz potęgą ze słabościami

Dla nas szczęściem w...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Morawiecki przykręca śrubę przedsiębiorcom....

Coraz częściej wydaje mi...
News

The ball is in your court

Środa: słówko na dziś....
News

Problem z terminowością w Twoim zespole?

Jest jedna rzecz, której...
News

Shadow Banking 3.0 – Platformy hostujące a…...

… czyli tak, jak...
News

Terrorysta uderzył w systemową wadę

Podczas wychodzenia z...
Najlepsze blogi o biznesie