Warszawa
Konferencja
25 maja 2017
25 maja 2017
Airport Hotel Okęcie, ul. 17 Stycznia 24, 02-146 Warszawa
CORPORATE TRAVEL FORUM
None
Source. Book. Pay. Stay in Control.
Ikona zamknięcia

Cel

Odpowiedzialność za podróże służbowe (zarówno indywidualne podróże służbowe, jak i spotkania oraz wyjazdy grupowe) nie leży jedynie w gestii działu zakupów – jest przedmiotem zainteresowania wielu interesariuszy w każdej spółce: działu finansów, audytu, IT, HR, a także osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komunikację. Nie należy przy tym pomijać i samych zainteresowanych, czyli osób które regularnie wyjeżdżają służbowo.

Osoba zarządzająca podróżami służbowymi w firmie znajduje się w centrum większego systemu, w którym pełni rolę dyrygenta. Każdego dnia pracownicy zatrudnieni na tym stanowisku muszą zarządzać siecią interesariuszy w celu realizacji optymalizacji strategii zakupowej.

Aby wesprzeć te osoby w ich misji, firma HRS stworzyła wyjątkowe forum wymiany informacji na temat podróży służbowych. Mamy nadzieję, że spotkamy się na jednym z nadchodzących wydarzeń z serii konferencji CTF.


BERLIN - MEDIOLAN - SZANGHAJ - WARSZAWA - LONDYN - TOKIO - SAO PAULO - PARYŻ


Pozwolą one na lepsze zrozumienie całego szeregu wyzwań związanych z podróżami służbowymi na konkretnych rynkach oraz umożliwią lokalnym zespołom globalnych korporacji na dostęp do bogactwa treści i wyjątkowej platformy wymiany myśli i doświadczeń.


Organizator:


HRS
to globalny dostawca rozwiązań hotelowych, który oferuje rezerwacje pokoi w ponad 300 000 hotelach w 190 krajach. HRS oferuje wiele bezpłatnych narzędzi i usług wspierając klientów korporacyjnych w całym procesie rezerwacji hoteli – począwszy od akwizycji usług zakwaterowania, poprzez udostępnianie nowoczesnych metod płatności, aż po przekazywanie danych umożliwiających analizę kosztów podróży. HRS pracuje nad rozwiązaniami przystosowanymi do indywidualnych potrzeb każdego klienta, które mają na celu ułatwienie i optymalizację zarządzania podróżami, zwiększenie zadowolenia pracowników oraz redukcję kosztów. Ofertę dla firm uzupełniają inteligentne, kompleksowe rozwiązania z zakresu rezerwacji grup i konferencji. Wraz z milionami klientów prywatnych już ponad 40 000 klientów korporacyjnych korzysta z usług portalu HRS.
Więcej informacji można znaleźć na: https://corporate.hrs.com/pl

Partnerzy:

Airport Hotel Okęcie jest idealnym miejscem dla osób ceniących komfort, najlepszą jakość i profesjonalizm w niepowtarzalnych wnętrzach. Doskonała lokalizacja wybierana jest zarówno przez turystów, jak i klientów biznesowych. Oryginalny wystrój wnętrz przedstawiający historię lotnictwa w nowoczesnym wydaniu podoba się również mieszkańcom Warszawy, którzy bardzo chętnie odwiedzają naszą restaurację i bar. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu Airport Hotel Okęcie świadczy usługi na najwyższym poziomie, spełniając z sukcesem wszelkie oczekiwania swoich Gości.
Ponad 1500 m² powierzchni biznesowej złożonej z 16 sal konferencyjnych tworzy doskonałe warunki do organizacji wszelkich wydarzeń, zarówno biznesowych, jak i mniej formalnych. Nasze doświadczenie, profesjonalizm, dbałość o każdy szczegół oraz indywidualne podejście gwarantują sukces każdego organizowanego eventu.

PSML (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki / Polish Supply Management Leaders) jest organizacją non profit reprezentującą interesy polskich menedżerów łańcucha dostaw, logistyki i zakupów, działającą na rzecz misji budowania w Polsce centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy. Koncentrujemy się na rozwoju kwalifikacji zwiększających efektywność współpracy partnerów w łańcuchu wartości. Promujemy zasady współpracy opartej na wartości generowanej dla klienta, zmniejszamy bariery we współpracy sprzedający – kupujący, zlecający – realizujący usługi w łańcuchu dostaw.
We współpracy z firmami, organizacjami oraz członkami Stowarzyszenia realizujemy programy spełniające naszą misję i równocześnie przynoszące wartość naszym partnerom.
Tworzymy forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, promujemy najlepsze praktyki biznesowe. Działania inicjowane przez Stowarzyszenie i realizowane przy współpracy z partnerami i członkami przyczyniają się do wzmacniania pozycji zawodowej menedżerów łańcucha dostaw, logistyki i zakupów i zwiększania świadomości firm międzynarodowych o poziomie kwalifikacji kadry w Polsce.

Bonnier Business Polska sp. z o.o. należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu" - najbardziej opiniotwórcze medium biznesowe w kraju czytane przez 100 000 przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej, prowadzi również portal ekonomiczny pb.pl, docierający do ponad miliona użytkowników.

„Puls Biznesu” to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, ukazujący się od 1997 r. Prezentuje najważniejsze fakty z wielu branż przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Dziennikarze nie opierają tekstów na doniesieniach agencji, ale za wszelką cenę starają się dotrzeć do źródła informacji. Dzięki temu „Puls Biznesu” bardzo często jako pierwszy podaje newsy prosto z firm, co szczególnie w biznesie ma wielkie znaczenie – dla klientów, kontrahentów, konkurentów... „Puls Biznesu” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w 100 proc. koncentruje się na tematyce biznesowej.

Portal pb.pl to serwis informacyjny adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Korzysta z niego ponad 1mln użytkowników, dokonujących ponad 10 mln odsłon miesięcznie. Strona dostarcza blisko 200 tekstów dziennie.

ACTE - Association of Corporate Travel Executives to organizacja non-profit zajmująca się edukacją i prowadząca badania, obsługując branżę business travel w 70 krajach. Od 1988 roku, ACTE stworzyło wyjątkowy program dla travel managerów i innowacyjną politykę, które wpływają na poprawę warunków dla osób podróżujących służbowych oraz na wzrost przychodu w obrębie podróży biznesowych. Obecnie ACTE jest liderem w branży podróży służbowych jako organizator konferencji i spotkań branżowych na całym świecie, prowadzonych przez lokalne biura w Azji, Australii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Europie, z reprezentacją w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Południowej i Afryce.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Airport Hotel Okęcie, ul. 17 Stycznia 24, 02-146 Warszawa


Warszawa

Partner Strategiczny

Organizator

Partner