pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

CORPORATE TRAVEL FORUM

25.05.2017, Warszawa,
Airport Hotel Okęcie, ul. 17 Stycznia 24, 02-146 Warszawa

udział w konferencji netto
bezpłatna (od 3 kwietnia 2017 do 25 maja 2017)

Konferencja branży Business Travel

Konferencja. Source. Book. Pay. Stay in Control.

 

Odpowiedzialność za podróże służbowe (zarówno indywidualne podróże służbowe, jak i spotkania oraz wyjazdy grupowe) nie leży jedynie w gestii działu zakupów – jest przedmiotem zainteresowania wielu interesariuszy w każdej spółce: działu finansów, audytu, IT, HR, a także osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komunikację. Nie należy przy tym pomijać i samych zainteresowanych, czyli osób które regularnie wyjeżdżają służbowo.

Osoba zarządzająca podróżami służbowymi w firmie znajduje się w centrum większego systemu, w którym pełni rolę dyrygenta. Każdego dnia pracownicy zatrudnieni na tym stanowisku muszą zarządzać siecią interesariuszy w celu realizacji optymalizacji strategii zakupowej.

Aby wesprzeć te osoby w ich misji, firma HRS stworzyła wyjątkowe forum wymiany informacji na temat podróży służbowych. Mamy nadzieję, że spotkamy się na jednym z nadchodzących wydarzeń z serii konferencji CTF.


BERLIN - MEDIOLAN - SZANGHAJ - WARSZAWA - LONDYN - TOKIO - SAO PAULO - PARYŻ


Pozwolą one na lepsze zrozumienie całego szeregu wyzwań związanych z podróżami służbowymi na konkretnych rynkach oraz umożliwią lokalnym zespołom globalnych korporacji na dostęp do bogactwa treści i wyjątkowej platformy wymiany myśli i doświadczeń.

 

 


 

 

Organizator:


HRS
to globalny dostawca rozwiązań hotelowych, który oferuje rezerwacje pokoi w ponad 300 000 hotelach w 190 krajach. HRS oferuje wiele bezpłatnych narzędzi i usług wspierając klientów korporacyjnych w całym procesie rezerwacji hoteli – począwszy od akwizycji usług zakwaterowania, poprzez udostępnianie nowoczesnych metod płatności, aż po przekazywanie danych umożliwiających analizę kosztów podróży. HRS pracuje nad rozwiązaniami przystosowanymi do indywidualnych potrzeb każdego klienta, które mają na celu ułatwienie i optymalizację zarządzania podróżami, zwiększenie zadowolenia pracowników oraz redukcję kosztów. Ofertę dla firm uzupełniają inteligentne, kompleksowe rozwiązania z zakresu rezerwacji grup i konferencji. Wraz z milionami klientów prywatnych już ponad 40 000 klientów korporacyjnych korzysta z usług portalu HRS.
Więcej informacji można znaleźć na: https://corporate.hrs.com/pl

 

Partnerzy:

Airport Hotel Okęcie jest idealnym miejscem dla osób ceniących komfort, najlepszą jakość i profesjonalizm w niepowtarzalnych wnętrzach. Doskonała lokalizacja wybierana jest zarówno przez turystów, jak i klientów biznesowych. Oryginalny wystrój wnętrz przedstawiający historię lotnictwa w nowoczesnym wydaniu podoba się również mieszkańcom Warszawy, którzy bardzo chętnie odwiedzają naszą restaurację i bar. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu Airport Hotel Okęcie świadczy usługi na najwyższym poziomie, spełniając z sukcesem wszelkie oczekiwania swoich Gości.
Ponad 1500 m² powierzchni biznesowej złożonej z 16 sal konferencyjnych tworzy doskonałe warunki do organizacji wszelkich wydarzeń, zarówno biznesowych, jak i mniej formalnych. Nasze doświadczenie, profesjonalizm, dbałość o każdy szczegół oraz indywidualne podejście gwarantują sukces każdego organizowanego eventu.

 

PSML (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki / Polish Supply Management Leaders) jest organizacją non profit reprezentującą interesy polskich menedżerów łańcucha dostaw, logistyki i zakupów, działającą na rzecz misji budowania w Polsce centrum kompetencji w obszarze łańcucha dostaw na skalę Europy. Koncentrujemy się na rozwoju kwalifikacji zwiększających efektywność współpracy partnerów w łańcuchu wartości. Promujemy zasady współpracy opartej na wartości generowanej dla klienta, zmniejszamy bariery we współpracy sprzedający – kupujący, zlecający – realizujący usługi w łańcuchu dostaw.
We współpracy z firmami, organizacjami oraz członkami Stowarzyszenia realizujemy programy spełniające naszą misję i równocześnie przynoszące wartość naszym partnerom.
Tworzymy forum wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, promujemy najlepsze praktyki biznesowe. Działania inicjowane przez Stowarzyszenie i realizowane przy współpracy z partnerami i członkami przyczyniają się do wzmacniania pozycji zawodowej menedżerów łańcucha dostaw, logistyki i zakupów i zwiększania świadomości firm międzynarodowych o poziomie kwalifikacji kadry w Polsce.

 

Bonnier Business Polska sp. z o.o. należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu" - najbardziej opiniotwórcze medium biznesowe w kraju czytane przez 100 000 przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej, prowadzi również portal ekonomiczny pb.pl, docierający do ponad miliona użytkowników.

„Puls Biznesu” to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, ukazujący się od 1997 r. Prezentuje najważniejsze fakty z wielu branż przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Dziennikarze nie opierają tekstów na doniesieniach agencji, ale za wszelką cenę starają się dotrzeć do źródła informacji. Dzięki temu „Puls Biznesu” bardzo często jako pierwszy podaje newsy prosto z firm, co szczególnie w biznesie ma wielkie znaczenie – dla klientów, kontrahentów, konkurentów...
„Puls Biznesu” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w 100 proc. koncentruje się na tematyce biznesowej.

Portal pb.pl to serwis informacyjny adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Korzysta z niego ponad 1mln użytkowników, dokonujących ponad 10 mln odsłon miesięcznie. Strona dostarcza blisko 200 tekstów dziennie.

 

ACTE - Association of Corporate Travel Executives to organizacja non-profit zajmująca się edukacją i prowadząca badania, obsługując branżę business travel w 70 krajach. Od 1988 roku, ACTE stworzyło wyjątkowy program dla travel managerów i innowacyjną politykę, które wpływają na poprawę warunków dla osób podróżujących służbowych oraz na wzrost przychodu w obrębie podróży biznesowych. Obecnie ACTE jest liderem w branży podróży służbowych jako organizator konferencji i spotkań branżowych na całym świecie, prowadzonych przez lokalne biura w Azji, Australii, Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i Europie, z reprezentacją w Ameryce Łacińskiej, Ameryce Południowej i Afryce.

Partnerzy

Partner Strategiczny

Organizator

Partner

25 maja 2017

09:00

Powitalna kawa i rejestracja gości

09:30

Zmiany w polskim i europejskim środowisku gospodarczym: jaki będą mieć wpływ na podróże służbowe?

Prof. Witold Orłowski, Ekonomista

10:00

Wprowadzenie - wizja rozwoju branży Business Travel

Tomasz Gorzycki, Managing Director, HRS Polska

10:10

Wyzwania i możliwości związane z outsourcingiem usług z segmentu Business Travel - opienie osób zarządzających zakupami

Prof. David Jarach, Prezes, Diciottofebbraio

10:30

Podróże i wyjazdy służbowe w roku 2017: zmiany, trendy rynkowe i oczekiwania działu zamówień

Andrzej Zawistowski, PSML
Tomasz Gorzycki, Managing Director, HRS Polska
Michał Świgost, Grupa Satoria
Paweł Rek, Amadeus
Greeley Koch, ACTE

Te dwie kategorie niosą niejedną niespodziankę, ponieważ ulegają nieustannym zmianom: strumień wartości został odwrócony, modele biznesowe interesariuszy są bardzo różne, a na rynek wchodzą nowi usługodawcy. W efekcie niezmiernie istotne jest regularne informowanie o tych wszystkich zmianach nabywców usług w celu umożliwienia im tworzenia i przekształcania własnych strategii zakupowych. Jednocześnie także i wewnątrz firm sytuacja ulega zmianie: pojawia się coraz więcej kontaktów, zmieniają się wskaźniki efektywności, a oczekiwania zarządcze zmieniają się także względem działów zamówień, zwłaszcza w odniesieniu do zamówień pośrednich. Firmy i usługodawcy świadczący usługi na ich rzecz powinny więc spotykać się co najmniej raz w roku, by omówić zmiany zachodzące we własnych środowiskach i dostosować do nich swoje cele i warunki współpracy.

11:20

Przerwa kawowa

11:40

Total Cost of Ownership w Twojej firmie: prawdziwa cena kosztów podróży w spółce

Anna Łakomy, ITI Neovision
Adam Dziemba, Senior manager Deloitte Consulting
Carole Poillerat, HRS
Jarosław Brożek, Schneider Electric
Adam Pieniacki, CI Games
Andrzej Zawistowski, PSML

Całościowe podejście do kosztów (TCO) jest bardzo dobrze znaną metodą ujmowania kosztów bezpośrednich w firmach, zaczyna się je stosować również do zakupów pośrednich. Niemniej jednak coraz ważniejsza dla firm staje się możliwość identyfikowania i obniżania ukrytych kosztów oraz dysponowania sposobem optymalizacji procesów w celu zwiększenia wydajności pracowników. Kluczowym elementem jest zatem zrozumienie, w jaki sposób takie podejście może zostać zastosowane do podróży i wyjazdów służbowych, jak i wykorzystania tej wiedzy w ramach działów zamówień i finansów.

12:30

Lunch

13:30

Sesja panelowa 1: Rezerwacje grupowe i konferencyjne: jak dobrze zacząć tworzyć procesy z tym związane, następnie optymalizować je i rozwijać.

Wojciech Liszka, Założyciel i CEO Z-Factor
Jakub Ryznar, Head of Hotel Solutions Poland Russia and CIS HRS
Beata Bartosiak, Siemens

Temat ten po raz pierwszy pojawił się w Polsce kilka lat temu i do dziś jest nadal przedmiotem dyskusji. Dziś większość dużych firm zrozumiała znaczenie takiego podejścia do optymalizacji kosztów, pozostają jednak pytania: w jaki sposób zbudować strukturę optymalizacji oraz w jaki sposób monitorować i oceniać wyniki? Największym wspólnym  kosztem w ramach kategorii „Podróże służbowe” oraz „Spotkania i imprezy” pozostaje koszt hotelu, dlatego też firmy zaczynają optymalizować własne wydatki na hotele poprzez połączenie wolumenu osób podróżujących indywidualnie i grupowo. Studium przypadku pomoże w lepszym zrozumieniu różnych etapów tego podejścia.

Sesja panelowa 2: Sourcing usług hotelowych a zarządzanie przychodami: synergia czy nonsens?

Anna Ciołek, Regional Procurement Europe BASF
Natalia Koleberdina, Travel Manager T-Systems
Krzysztof Głąbiński, eliteadvices.com
Agnieszka Sapa, Dyrektor Hotel Solutions Central Europe & Russia, HRS Polska HRS

Czy ustalone, równe ceny oferowane firmom są nadal najlepszą ofertą w sytuacji, gdy wiadomo, że wiele hoteli zmienia swoje ceny nawet kilka razy dziennie? Coroczna procedura przetargowa jest czasochłonna, a nabywcy usług nie zawsze mogą być pewni jej skuteczności. Jednakże firmy muszą zaspokajać potrzeby swoich pracowników, kontrolując jednocześnie własne wydatki na podróże służbowe. Wybór strategii pozyskiwania hoteli nie zawsze jest prosty, a strategie te mogą różnić się w zależności od firmy. Nie istnieje standardowe rozwiązanie -  musi ono być dostosowane do konkretnego przypadku.

14:20

Przerwa kawowa

14:40

Bezpieczeństwo pracowników: przyjęcie modelu projektu i pełna kontrola

Agnieszka Bryk, Intive
Anna Gieraszewska, Mobica
Paweł Radoliński, Regional Director of Partnerships HRS
Rafał Bursiak, Emirates
Zbigniew Trendak, Dyrektor ds. Bezpieczeństwa i Zapobiegania Stratom w Europe, Levi Strauss & Co

Pomijając prawne obowiązki, bezpieczeństwo pracowników pozostaje niestety codzienną obawą zarządzających podróżami służbowymi w różnych miejscach na świecie, jak i samych podróżujących pracowników. Jest to skomplikowana kwestia wymagająca wielu rozmaitych umiejętności: technicznych, prawnych, z zakresu technologii informatycznej, wiedzy w dziedzinie bezpieczeństwa, umiejętności medycznych itp. Nabywcy usług muszą więc współpracować w ramach modelu projektowego z właściwymi osobami, niezależnie od tego, czy są to pracownicy wewnętrzni czy zewnętrzni usługodawcy. Monitorowanie i śledzenie trasy pracowników, którzy podróżują samolotem bądź pociągiem jest czymś, co aktualnie niemal każdy może łatwo opanować, natomiast rezerwacje hotelowe nadal często sprawiają problemy. Skoncentrujemy się na tym, jak dziś w lepszy sposób firmy mogą zapewniać swoim pracownikom ochronę przy jednoczesnej poprawie kontroli nad rezerwacjami hotelowymi.

15:30

Traveller centricity (realizacja potrzeb pracownika) przekłada się na zwiększenie zadowolenia pracownika, co z kolei przekłada się zwiększenie adopcji. Czy tak jest faktycznie?

Beata Graczyk, Citi Bank
Maximilian Waldmann, Założyciel i CEO conichi
Robert Bernaciak, Performance Labs
Artur Lisowski, Director of Marketing and Business Development Central Eastern Europe HRS

Odkąd w firmach pojawili się pracownicy z pokolenia Millenialsów, coraz więcej mówi się o zindywidualizowanych usługach – cokolwiek miałyby one znaczyć – oraz o trendzie BYOD i konsumpcjonizmie. Temat ten jest również omawiany w kategorii „Podróże i wyjazdy służbowe”, a nabywcy usług staja wobec sytuacji, gdy wielu usługodawców bezpośrednio oferuje usługi lub produkty pracodawcom, którym szybko spodobała się ta koncepcja. Nabywcy usług widzą zatem zwiększające się niekontrolowane wydatki i czują, że pracownicy utracili wiarę w ten rodzaj wartości dodanej, którzy wnoszą oni do firmy, bowiem korzystają oni często z tych samych usługodawców, lecz bezpośrednio, i sięgają po prostsze rozwiązania. Nie uwzględnia się potrzeb i obowiązków pracodawcy: kontroli kosztów, ochrony danych i ochrony pracowników. Niektórzy nabywcy usług zareagowali na bieg wydarzeń ściślej współpracując z wybranymi dostawcami usług i pozwalając na oferowanie spersonalizowanych usług swoim pracownikom, utrzymując jednocześnie firmowe wydatki pod kontrolą. Nadal istnieje jednak szereg rozwiązań i sposobów poprawy tego modelu w kierunku dalszej personalizacji.

16:20

Przerwa kawowa

16:40

Końcowe wystąpienie - Współpraca pomiędzy klientem a dostawcą, jak budować zaufanie w biznesie lub jak zarządzać ryzykiem w biznesie w odniesieniu do innowacji

Jacek Rozenek, Konsultant biznesowy

17:10

Uwagi końcowe

Flavio Ghiringhelli, Vice President Corporate Solutions, HRS – Global Hotel Solutions

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
bezpłatna (od 3 kwietnia 2017 do 25 maja 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
CORPORATE TRAVEL FORUM
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Dodatkowe warunki uczestnictwa

 

1. Organizator zastrzega sobie prawo do akceptacji zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie potwierdzenia rejestracji na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

2. Udział w konferencji będzie możliwy wyłącznie po potwierdzeniu przez Organizatora przyjęcia zgłoszenia.

3. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli takich instytucji jak: biura podróży, linie lotnicze, hotele, travel agentów oraz innych firm z branży „travel” jak również zgłoszenia przedstawicieli uczelni i osób prywatnych.

5. Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami zakupowymi największych firm w Polsce, o przychodach rocznych minimum 100 mln PLN.

Informacje

Katarzyna Dziedzic
Marketing Manager

T +48 22 333 9826

F 22 333 97 78

k.dziedzic@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Sojusz potęgą ze słabościami

Dla nas szczęściem w...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Morawiecki przykręca śrubę przedsiębiorcom....

Coraz częściej wydaje mi...
News

The ball is in your court

Środa: słówko na dziś....
News

Problem z terminowością w Twoim zespole?

Jest jedna rzecz, której...
News

Shadow Banking 3.0 – Platformy hostujące a…...

… czyli tak, jak...
News

Terrorysta uderzył w systemową wadę

Podczas wychodzenia z...
Najlepsze blogi o biznesie