pb.pl

Finanse

CFO EXCELLENCE 2017

20.06.2017, Warszawa,
Marriott Hotel, Al. Jerozolimskie 65/79

udział w konferencji netto
1895.00 PLN (od 29 kwietnia 2017 do 20 czerwca 2017)

Konferencja. Strategiczna rola Dyrektora Finansowego

Zarejestruj się

 

Szanowni Państwo,

mam zaszczyt zaprosić na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych Dyrektorom Finansowym – Konferencję CFO Excellence 2017 – która odbędzie się 20 czerwca w Warszawie. Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach oraz wiedzy zaproszonych Ekspertów, przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w najważniejsze tematy, ciekawe case studies, prelekcje eksperckie oraz dyskusje.

Przed Dyrektorem Finansowym stoi szereg wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Co więcej, wyzwania te, z roku na rok ewoluują, najważniejszą więc rolą Nowoczesnego CFO jest nadążanie i ciągle dostosowywanie się do tychże zmian. Wiem, jak ważny dla Państwa jest ciągły rozwój, a efektywne zarządzanie budżetem, działem finansowym, procesami operacyjnymi oraz ludźmi jest ogromnym wyzwaniem dla każdego lidera. Dołożyłam więc wszelkich starań, aby stworzyć Państwu przestrzeń do wymiany doświadczeń oraz kreowania nowych rozwiązań w dziedzinie zarządzania finansami firmy i nie tylko!

Zachęcam do zapoznania się z programem Konferencji CFO Excellence 2017, który mam nadzieję zainteresuje Państwa i spowoduje, że już niebawem będziemy mieli okazję do spotkania i efektywnej, zintensyfikowanej pracy.

 

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager, Puls Biznesu

 

Podczas Konferencji m.in.:

  • Zarządzanie ryzykiem, kryzysem oraz podejmowanie decyzji – trudna rola CFO w strukturze firmy
  • CFO jako Lider – nowoczesna rola Dyrektora Finansowego w strukturze firmy
  • Budowanie zaangażowanego zespołu Finansowo-Księgowego jako strategicznej komórki organizacji oraz skuteczne dotarcie do nowego pokolenia
  • CFO vs. reszta świata – efektywna komunikacja kluczem do dobrych relacji
  • FRAUDY – przykłady najbardziej wyrafinowanych przestępstw i wyłudzeń gospodarczych
  • Raportowanie zarządowi – trudne dane w łatwych liczbach
  • DYSKUSJA Zmiany w VAT – jaki wpływ mają na funkcjonowanie całego działu finansów

 

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • Wspólnie wyznaczymy kierunki rozwoju Państwa działań
  • Omówimy najważniejsze wyzwania z którymi borykają się Państwo jako CFO’s
  • Zaproponujemy recepty na usprawnienie zarządzania finansami firmy
  • Przedstawimy najciekawsze case studies z naszego rodzimego rynku
  • Wspólnie stworzymy spotkanie praktyków, którzy mają zbliżony cel
  • Zapewniamy najwyższą jakość merytoryczną spotkania

 

Kogo zapraszamy:

  • Prezesów
  • Członków zarządów ds. finansowych
  • Dyrektorów finansowych
  • Dyrektorów departamentów controllingu finansowego
  • Prokurentów
  • Głównych księgowych

 

 


 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Medialny

20 czerwca 2017

08:30

Rejestracja i poranna kawa

09:00

Oficjalne rozpoczęcie Konferencji

Magdalena Marczak-Makowska, Puls Biznesu

09:10

CFO Excellence oczami Pulsu Biznesu

Bartek Godusławski, dziennikarz, Puls Biznesu

  • Aktualna sytuacja ekonomiczno-gospodarcza i jej wpływ na zarządzanie finansami w firmie
  • Co czeka nas w najbliższej przyszłości - plany ustawodawcze
  • Prowadzenie biznesu w polskich realiach

CFO LIDERSHIP EXCELLENCE

09:40

Zarządzanie ryzykiem, kryzysem oraz podejmowanie decyzji – trudna rola CFO w strukturze firmy

Anna Partyka-Opiela, Senior Associate, Life Sciences Practice

  • Case study – najgłośniejsze przykłady źle zarządzonego kryzysu i ich konsekwencje
  • Czy istnieje złoty środek?, czyli jak odpowiednio zarządzać kryzysem
  • Procedury kryzysowe – najlepsze metody wdrażania procedur kryzysowych
10:10

CFO jako Lider – nowoczesna rola Dyrektora Finansowego w strukturze firmy

Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. ds. finansowych

  • Jak na przestrzeni lat zmieniła się rola współczesnego Dyrektora Finansowego i na jakie zmiany powinien się jeszcze przygotować?
  • Udział w zarządzaniu przedsiębiorstwem, również w budowaniu strategii
  • Personal Branding dla CFO’s – jak w siebie inwestować i czemu to jest ważne dla dyrektora finansowego
10:55

Przerwa na kawę oraz networking

11:20

Budowanie zaangażowanego zespołu Finansowo-Księgowego jako strategicznej komórki organizacji oraz skuteczne dotarcie do nowego pokolenia

Grzegorz Mączyński, Country FD, Member Board of Directors for Alstom Konstal S.A. FCCA, MBA

  • Budowanie zaangażowanego zespołu finansowo księgowego - Zarządzanie Indywidualnościami oraz kilka praktyk, które zmieniło oblicze zespołu Alstom
  • Rekrutacja w dziale finansowo-księgowym – nowe pokolenia, nowe wyzwania
  • Z jakimi pracownikami będziemy mieć do czynienia, korzyści i menedżerskie niedogodności.
  • Jak zarządzać, motywować i nagradzać?
11:50

CFO - najbardziej humanistyczna rola w dzisiejszej organizacji. O skutecznej komunikacji w czasach nadmiaru informacji

Patrycja Ptaszek-Strączyńska, Dyrektor ds. Finansów Macrologic SA

  • Liczby i fakty a zrozumienie i motywacja współpracowników i interesariuszy.
  • CFO jako humanista i promotor idei opartych o dane.
  • Zapomniana opowieść jako narzędzie twardych kompetencji.
  • Chłopaki nie płaczą, czyli jak zostać zrozumianym, pokochanym i skutecznym pracą innych.

CFO OPERATIONAL EXCELLENCE

12:35

Outsourcing finansowy – jak korzystać by faktycznie skorzystać?

Monika Smulewicz, Partner, Grant Thornton

  • Audyt wewnętrzny – kiedy outsourcing jest potrzebny?
  • Automatyzacja działań działu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego (Robot Processing Automation w kontekście obniżki kosztów w firmie; Analiza danych ASAP; Big Data)
  • Digitalizacja zarządzania finansowego, usługi w chmurze i ich prawne aspekty
13:25

Przerwa na lunch

14:15

FRAUDY – przykłady najbardziej wyrafinowanych przestępstw i wyłudzeń gospodarczych

Michał Czuma, Prezes Zarządu (CEO) G+C Kancelaria Doradców Biznesowych

I chroń nas od fraudu, naszego powszedniego…

  • Każda firma w Polsce, na co dzień jest dotknięta plagą wyłudzeń.
  • Nawet najlepiej strzeżone firmy, są celem ataków ze strony własnych pracowników i menadżerów albo kogoś z zewnątrz.
  • Nielojalność ze strony osób z wewnątrz firmy, często zaufanych, długoletnich pracowników zaskakuje osoby zarządzające częściej niż wiadomość, iż jakiś klient nie ma ochoty spłacać swoich zobowiązań.
  • Osoby zajmujące się wykrywaniem nadużyć mogą podać wiele przykładów szkód, które może wyrządzić człowiek, działający wyłącznie na własną korzyść generując przy tym nieprzewidziane i nieoszacowane zagrożenia dla firmy, która mu ufa.
  • Nic tak nie uzmysławia konsekwencji takich zdarzeń jak przykłady z życia wzięte, które przedstawią klasyczne zagrożenia, oraz sposoby na ich wczesne
15:00

JPK i ceny transferowe - nowe obowiązki raportowania danych do administracji podatkowej

Marcin Sidelnik, Dyrektor w PwC, zarządzający projektami dotyczącym wdrożenia i przygotowania firm do JPK
Piotr Wiewiórka, Partner w PwC, zarządzający zespołem ds. cen transferowych w ramach działu prawno-podatkowego PwC w Polsce

  • Jednolity Plik Kontrolny i dokumentacja cen transferowych – najczęstsze problemy i wątpliwości podatników
  • Ryzyko odpowiedzialności dyrektora finansowego a nowe obowiązki sprawozdawcze – uwagi praktyczne
  • Rozwiązania IT a JPK i ceny transferowe – czy oprogramowanie może usprawnić proces raportowania
15:40

DYSKUSJA Polityka rządu w zakresie zwalczania przestępstw finansowych i wyłudzeń podatku VAT oraz wynikające z tego zagrożenia dla spółek i menagerów

Moderator: Jarosław Królak, dziennikarz, Puls Biznesu
Jarosław Oleśniewicz, Inspektor kontroli skarbowej w Departamencie Kontroli Skarbowej w Ministerstwie Finansów
Jerzy Martini, doradca podatkowy, członek prezydium Rady Podatkowej PKPP Lewiatan
Michał Zdyb, Doradca Podatkowy, TaxWise

  • Pakiet paliwowy- jak to działa w praktyce i co się za nim kryje?
  • JPK – jak realnie wyglądały wdrożenia, jak w praktyce radzą sobie z nim CFO’s?
  • Ustawa o VAT – podniesienie sankcji – jakie są realne konsekwencje dla firm?
  • Planowany przez Ministerstwo Finansów Model podzielnej płatności (Split Payment), jako główne narzędzie do zapobiegania wyłudzeniom VAT
  • Przestępstwa skarbowe – planowane zwiększone obowiązki nakładane na firmy w zakresie przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy
  • Konfiskata majątku jako konsekwencja popełnianych przestępstw (głównie skarbowych) przez management
16:30

Raportowanie zarządowi – trudne dane w łatwych liczbach

Emil Wojtowicz, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, PGE S.A.
Przemysław Wasilewski, Dyrektor Departamentu Kontrolingu Finansowego, PGE S.A.

  • Wyniki oraz prognozy finansowe oczami zarządu - jak się zrozumieć i realizować wspólne cele?
  • Informowanie o zmianach budżetowych złem koniecznym?
17:00

Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1895.00 PLN (od 29 kwietnia 2017 do 20 czerwca 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
CFO EXCELLENCE 2017
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1895.00 PLN
2 1895.00 PLN
3 1895.00 PLN
4 1895.00 PLN
5 1895.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe
szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Sojusz potęgą ze słabościami

Dla nas szczęściem w...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Morawiecki przykręca śrubę przedsiębiorcom....

Coraz częściej wydaje mi...
News

The ball is in your court

Środa: słówko na dziś....
News

Problem z terminowością w Twoim zespole?

Jest jedna rzecz, której...
News

Shadow Banking 3.0 – Platformy hostujące a…...

… czyli tak, jak...
News

Terrorysta uderzył w systemową wadę

Podczas wychodzenia z...
Najlepsze blogi o biznesie