pb.pl

Prawo

FORUM PRAWO PRACY

07-08.06.2017, Warszawa,
Centrum Konferencyjne NIMBUS (Aleje Jerozolimskie 98, Warszawa)

koszt uczestnictwa netto
2395.00 PLN (od 22 kwietnia 2017 do 7 czerwca 2017)

Forum. Praktyczne podejście do prawa pracy i konsekwencje dla przedsiębiorców

Szanowni Państwo,

Nawet znakomita znajomość przepisów prawa pracy i tak budzi wiele wątpliwości natury interpretacyjnej. Postanowiliśmy zorganizować Forum Prawo Pracy, by praktycznie odnieść się do obowiązujących przepisów i wesprzeć ich wdrożenie w najskuteczniejszym wymiarze w Państwa firmach.

Zapraszamy Państwa do udziału w Forum poświęconemu efektywnemu wdrożeniu i zastosowaniu aktualnych  regulacji prawnych, z uwzględnieniem najbardziej problemowych i newralgicznych kwestii pojawiających się w praktyce. Prezentowane zagadnienia i poruszane tematy poparte będą licznymi case studies oraz najciekawszymi praktykami rynkowymi. Nie zabraknie także informacji o  planowanych zmianach przepisów z zakresu prawa pracy. Swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem podzielą się Państwem uznani eksperci z tego zakresu.

W pierwszym dniu będzie mowa w szczególności o tym, jak efektywnie wdrażać i egzekwować zakaz konkurencji, jak identyfikować i zarządzać konfliktem interesów w zakładzie pracy, a także jak konstruować i skutecznie wdrażać motywacyjne systemy wynagrodzeń. Porozmawiamy również o praktycznych aspektach związanych ze stosowaniem nowych przepisów dotyczących potwierdzania godzin pracy i minimalnej stawki godzinowej przy umowach zlecenia.

W drugim dniu Forum zaplanowane zostały m.in. warsztaty poświęcone zagadnieniom związanym z czasem pracy oraz rozwiązywaniem umów o pracę. Warsztaty będą miały interaktywny charakter i formułę case study. Eksperci omówią i rozwiążą wspólnie z Państwem praktyczne problemy dotyczące wskazanych zagadnień. Dowiedzą się Państwo w szczególności, jak efektywnie zarządzać czasem pracy, jak go właściwe ewidencjonować oraz jak rozliczać nadgodziny, aby nie przepłacać i nie narazić się na roszczenia ze strony pracowników. W drugiej części warsztatów będzie natomiast mowa o tym, jak skutecznie rozwiązać umowę z pracownikiem, aby nie trafić do sądu, a gdy już dojdzie do sporu – co zrobić, aby nie przegrać.

Zaproszeni eksperci poruszą bieżące kwestie i odpowiedzą m.in. na poniższe pytania:

  • Jakie konsekwencje można wyciągnąć wobec pracowników naruszających zakaz konkurencji albo dopuszczających się nieuczciwej konkurencji?
  • Jakich informacji można żądać od pracownika pozostającego w konflikcie interesów?
  • Co może zrobić pracodawca w celu zapobiegania/przeciwdziałania konfliktowi interesów?
  • Jakie jest ryzyko zmiany kwalifikacji umowy o dzieło i umowy zlecenia?
  • Jakie są nowe obowiązki dla zleceniodawców związane z wprowadzeniem stawki minimalnego wynagrodzenia
  • Jaka odpowiedzialność  i obowiązki ciążą na pracodawcy w przypadku mobbingu i dyskryminacji
  • Jak efektywnie zarządzać czasem pracy  i nadgodzinami.

Udział w wydarzeniu stanowić będzie doskonałą okazję do uzupełnienia wiedzy o aktualny stan prawny, dobre praktyki oraz do wzajemnej wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami.

Zachęcamy wszystkich Państwa do aktywnego udziału, zadawania pytań i dyskusji.

Do zobaczenia!

Aldona Mlonek

Project Manager


Do udziału zapraszamy:

  • Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. kadr i płac
  • Dyrektorów i kierowników personalnych
  • Dyrektorów ds. administracyjnych
  • Dyrektorów ds. organizacji
  • Kierowników HR
  • Przedstawicieli działów prawnych
  • Księgowych

 


"Prawo pracy w 2017 r."
27-12-2016


Już nie tylko na umowie o pracę, ale też przy zatrudnieniu na zlecenie będzie obowiązywać ustawowa minimalna stawka wynagradzania.
Minimalne wynagrodzenia
Płaca minimalna wzrośnie od stycznia z 1850 zł do 2 tys. zł. Jednocześnie zniknie zasada różnicowania tego wynagrodzenia w zależności od stażu pracy, czyli możliwość ustalania minimalnego wynagrodzenia dla osób w pierwszym roku pracy na poziomie 80 proc. minimalnej płacy. W przyszłym roku zacznie też obowiązywać minimalna stawka wynagradzania za godzinę pracy na podstawie umów-zleceń oraz o świadczenie usług — w wysokości 13 zł. Przestrzeganie stosowania godzinowej stawki i jej ewidencjonowania przez przedsiębiorców i pracodawców będzie kontrolowane przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP), która w tej sprawie zyska dodatkowe uprawnienia. Za naruszenie przepisów przewidziano kary od 1 tys. zł do 30 tys. zł. (…)

"Coraz trudniej o kandydatów z kompetencjami"

06-09-2016


Polacy emigrują, firmy planują rekrutacje, ale możliwości kadrowe rynku pracy się wyczerpują.
Z najnowszych badań Work Service’a wynika, że niemal 30 proc. pracodawców planuje zatrudnić nowych pracowników jeszcze w 2016 r. Rekrutacja w głównej mierze dotyczyć będzie podstawowych stanowisk pracy w takich sektorach, jak usługi i produkcja. Jednak w dzisiejszej sytuacji na rynku poszukiwanie pracowników jest mocno utrudnione. Z danych GUS wynika, że już niemal 2,4 mln Polaków wyemigrowało. W porównaniuz lipcem ubiegłego roku liczba osób bezrobotnych spadła o 224,2 tys., a jednocześnie w samym 2015 r. z Polski w efekcie procesów emigracyjnych opuściło kraj ponad 77 tys. potencjalnych pracowników (…)

 


PARTNER MERYTORYCZNY

RACZKOWSKI PARUCH to butikowa kancelaria prawnicza wyspecjalizowana w obsłudze firm we wszystkich kwestiach prawnych w zakresie zarządzania HR. Skupia grono prawników z wieloletnim doświadczeniem w tej dziedzinie. Do naszych Klientów należą międzynarodowe koncerny i wiodące polskie spółki. Naszą ambicją jest stworzenie miejsca, gdzie pracodawcy znajdą praktyczne rozwiązanie swoich problemów.
Kancelaria od lat uznawana jest za lidera w dziedzinie prawa HR w Polsce przez wszystkie liczące się polskie i międzynarodowe rankingi i publikacje. Wszyscy partnerzy kancelarii wymieniani są wśród najlepszych prawników w tej dziedzinie. Jesteśmy członkiem stowarzyszenia Ius Laboris, które zrzesza wiodące kancelarie w dziedzinie prawa pracy w swoich jurysdykcjach.

Partnerzy

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2395.00 PLN (od 22 kwietnia 2017 do 7 czerwca 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
FORUM PRAWO PRACY
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aldona Mlonek
Project Manager

T 22 333 9830

F 22 333 97 78

a.mlonek@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ułatw sobie życie podczas sezonu wynikowego...

Dobry PR-owiec nawet...
News

Rynek magazynowy w Polsce ciągle w górę

Za nami udane sześć...
News

Wojna cywilów rozkłada wojsko

Prezydent nie godzi się,...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Dwóch panów z fryzurami

Podobno historia uczy nas tylko tego, że jeszcze...
News

Rekordowa wtopa z bezmyślności

Od rocznicy wybuchu...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie