Warszawa
Konferencja
23 kwietnia 2024
23 kwietnia 2024
Sound Garden Hotel
Trendy Contact Center 2024
Trendy Contact Center
Trendy, wyzwania i nowoczesne technologie w skutecznym CC

2695 zł netto do 23 kwietnia

Ikona zamknięcia

Cel

W erze wysokiej konkurencyjności oraz ogromu informacji, skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, nasza dostępność oraz mądre wdrożenie nowoczesnych technologii są kluczowymi czynnikami decydującymi o przetrwaniu naszej firmy w dynamicznym środowisku biznesowym.

Obecne oczekiwania oraz świadomość klientów rosną każdego dnia, a naszym priorytetem powinno być szybkie dostosowywanie się do tychże oczekiwań. Działy Contact Center muszą z uwagą śledzić trendy i skutecznie reagować na wciąż zmieniające się wyzwania rynkowe. Obecne, turbulentne czasy wymagają nieustannego rozwoju, czasem nawet przedefiniowania pracowniczych schematów czy zasad działania.

Obecne strategie i procesy będą niewątpliwie poddane ocenie rynku, zwłaszcza w kontekście budowy relacji z klientami, pracownikami i strategii biznesowej. Nasza przyszłość zależy w dużym stopniu od podejmowanych działań i decyzji.

Zapraszamy do udziału w kolejnej odsłonie dorocznej konferencji „Trendy Contact Center”, która odbędzie się już 23 kwietnia w Warszawie. Podczas tego wydarzenia skoncentrujemy się na największych wyzwaniach i kluczowych aspektach branżowych, a także przedyskutujemy skuteczne rozwiązania i narzędzia, które pomogą w radzeniu sobie z nimi.

Po raz kolejny, spotkamy się, aby w swobodnej i inspirującej atmosferze omówić kierunki, które warto podjąć w nadchodzącym roku. Konferencja będzie przepełniona jedynie najważniejszą, najciekawszą merytoryką oraz najlepszymi case studies. Naszym głównym celem będzie wymiana doświadczeń, a przede wszystkim poznanie sprawdzonych narzędzi i metod skutecznego budowania konkurencyjności na rynku.


W trakcie konferencji m.in.: 

OMÓWIMY korzyści oraz zagrożenia wynikające z wdrożenia nowoczesnych technologii w działach CC

POZNAMY skuteczne i efektywne sposoby synergii kanałów komunikacji z klientem

POSŁUCHAMY o tym, jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta.

POROZMAWIAMY o jakości w CC oraz o tym jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach z klientem 

DOWIEMY SIĘ Jak z powodzeniem zwiększyć wykorzystywanie technologii automatyzujących proces wsparcia komunikacji z klientem lub pracownikiem CC 

ZAPREZENTUJEMY przykłady skutecznej analizy potrzeb klienta w relacjach z CC


Trendy Contact Center 2024 to:

#1 dzień solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#8 prelekcji w formie praktycznych case studies

#kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#1 panel dyskusyjny - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Kilkudziesięciu zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

Program

Wtorek, 23 kwietnia

08:15

Rejestracja, poranna kawa

Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
09:00

Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
09:10

Jakość w CC - jakie są składowe najlepszych interakcji real time' owych w rozmowach IN oraz OUTboundowych

  • Łukasz Pawłyszyn, CX Training Team, Allegro

CASE STUDY ALLEGRO

  • Jak zatem zwiększyć efektywność w rozmowach sprzedażowych poprzez contact center?
  • Jak zwiększyć satysfakcję klientów w kontakcie obsługowym?
  • Jaki jest przepis na najlepsze interakcje chatowe?
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
09:50

Jakość + automatyzacja – czy to w ogóle możliwe?

  • Kamilla Panasiuk, Customer Experience Manager, Media Markt Saturn Polska

CASE STUDY MEDIA MARKT

Let’s go Let’s Chat czy można połączyć satysfakcję i automatyzację? Sprawdziliśmy na żywym swoim organizmie i mamy w tym aspekcie wiele do powiedzenia.

Opowiem o tym, jaka jest skuteczność udzielonych odpowiedzi, jak wygląda udział pozostałych kanałów vs chatbot oraz ile chatów w interakcji klienci oceniają jako pomocne.

Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
10:30

A czemu by nie ćwierkać? Jeden system - wiele kanałów. Rewolucja w komunikacji oczami Integratora

  • Arkadiusz Rybacki, Business Solutions Architect, Sevenet S.A.
  • Adrian Królikowski, Lider zespołu analityczno-wdrożeniowego w departamencie Business Application Development, Sevenet S.A.
  • Trendy w nowoczesnym Contact Center
  • Transformacja dla obsługi cyfrowej
  • Webex Connect - Możliwe obszary działania
  • Kreatywne Przykłady użycia
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji


Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
11:30

PANEL DYSKUSYJNY. Nowoczesne technologie/AI w CC

  • Moderator: Przemysław Paliszewski, Transformation Director, Armatis Polska sp. z o.o.
  • Renata Wanat-Szelenbaum, Head Of Direct Sales, PZU
  • Łukasz Wiktor, Dyrektor DepartamentU Omnichannel, mBank S.A.
  • Rafał Kasprzyk, kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji, GASPOL S.A.
  • Najnowsze doświadczenia w ostatnich wdrożeniach, w co warto inwestować w nowoczesnym CC?
  • Rachunek zysków i strat – przykład oceny rentowności z wdrożeń.
  • Jak przygotować zespół do zmian technologicznych, tak aby strach nie storpedował dobrej inwestycji.
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
12:15

Kluczowe wyzwania związane z wprowadzaniem voice botów do procesu obsługi klienta na przykładzie windykacji

  • Ewa Kurek Juś, dyrektorka Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta, KRUK S.A.
  • Agnieszka Skoczeń, kierowniczka Działu Rozwoju Bota, KRUK S.A.

CASE STUDY KRUK S.A.

  • W jaki sposób boty zmieniają tradycyjne interakcje między klientem a doradcą w obszarze Contact Center?
  • Voice bot: korzyści dla klienta czy korzyści dla biznesu?
  • Edukacja i przekonanie klientów do korzystania z voice botów.
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
12:55

Jak stworzyć efektywną synergię kanałów komunikacji z klientem

  • Milena Brzuska, Customer Service Operation Manager, MODIVO

CASE STUDY MODIVO

  • Tranzycja klienta z komunikacji telefonicznej do digitala (np. do aplikacji mobilnej)
  • Kanały realtimowe inne niż Call. CC to także obsługa chatów/sociali/video/komunikacja mailowa z klientami - trendy/kompetencje/wyzwania/case study
  • Projekty cross-obszarowe w języku obcym, kulturowe aspekty realizacji celów, doświadczenia polskie w pracy dla klientów obcojęzycznych)
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
13:35

Przerwa na lunch

Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
14:35

Jak budować antykruchość organizacji w świecie BANI, czyli o znaczeniu analityki danych w Contact Center

  • Monika Filipek, dyrektorka Departamentu Transformacji Usług, PKO Bank Polski S.A.

CASE STUDY BANK PKO BP

  • Dane- oddzielny byt czy część ekosystemu, czyli kilka słów o gromadzeniu, przetwarzaniu, bezpieczeństwie i benchmarkingu danych CC
  • Model decyzyjny oparty o predykcję, czyli szklana kula w biznesie
  • Empatia w zarządzaniu CC, czyli jaki związek mają dane z NPS klientów i eNPS
  • Nowy biznes, czyli o budowaniu szans w nieprzewidywalnym świecie
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
15:15

Jak personalizacja może przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta?

  • Magdalena Koralewska, rzeczniczka klienta Biedronki, JERONIMO MARTINS

CASE STUDY JERONIMO MARTINS

  • Działalność Rzecznika Klienta Biedronki jako przykład personalizacji kontaktu w sektorze handlu detalicznego
  • Perspektywy i wyzwania personalizacji kontaktu w wysoko wolumenowej i rozproszonej organizacji


Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
15:55

Efektywne procesy rekrutacyjne, rozwój talentów oraz wyzwania związane z dużą rotacją pracowników

  • Monika Röhr-Łukasik, Regional Director, Foundever Poland & Bulgaria

CASE STUDY FOUNDEVER

  • Rotacja w CC - best/worst practice / trendy rynkowe
  • Budowanie zaangażowania pracowników
  • Motywacja pracowników CC
Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel
16:35

Zakończenie konferencji

Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Sound Garden Hotel

Prelegenci

  • Łukasz Pawłyszyn

    Łukasz Pawłyszyn

    CX Training Team Allegro
  • Magdalena Koralewska

    Magdalena Koralewska

    rzeczniczka klienta Biedronki JERONIMO MARTINS
  • Renata Wanat-Szelenbaum

    Renata Wanat-Szelenbaum

    Head Of Direct Sales PZU
  • Łukasz Wiktor

    Łukasz Wiktor

    Dyrektor DepartamentU Omnichannel mBank S.A.
  • Rafał Kasprzyk

    Rafał Kasprzyk

    kierownik ds. Doświadczeń Klienta i Innowacji GASPOL S.A.
  • Ewa Kurek Juś

    Ewa Kurek Juś

    dyrektorka Pionu Telefonicznej Obsługi Klienta KRUK S.A.
  • Agnieszka Skoczeń

    Agnieszka Skoczeń

    kierowniczka Działu Rozwoju Bota KRUK S.A.
  • Milena Brzuska

    Milena Brzuska

    Customer Service Operation Manager MODIVO
  • Monika Filipek

    Monika Filipek

    dyrektorka Departamentu Transformacji Usług PKO Bank Polski S.A.
  • Monika Röhr-Łukasik

    Monika Röhr-Łukasik

    Regional Director Foundever Poland & Bulgaria
  • Arkadiusz Rybacki

    Arkadiusz Rybacki

    Business Solutions Architect Sevenet S.A.
  • Adrian Królikowski

    Adrian Królikowski

    Lider zespołu analityczno-wdrożeniowego w departamencie Business Application Development Sevenet S.A.
  • Przemysław Paliszewski

    Przemysław Paliszewski

    Transformation Director Armatis Polska sp. z o.o.
  • Kamilla Panasiuk

    Kamilla Panasiuk

    Customer Experience Manager Media Markt Saturn Polska

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Doświadczenie

Konferencje, warsztaty i szkolenia dla biznesu organizujemy od 2004 roku. Najbardziej aktualne tematy dla przedstawicieli wielu branż oraz uznana marka na rynku sprawiają, że jesteśmy czołowym organizatorem wydarzeń skierowanych do specjalistów, menedżerów i przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej, którzy stawiają na rozwój i nieustanne podnoszenie kwalifikacji..

Profesjonalizm i nowoczesne kategorie szkoleń

Nasze konferencje, warsztaty oraz szkolenia biznesowe prowadzą najlepsi mówcy - trenerzy i praktycy będący uznanymi ekspertami w swoich dziedzinach i mający na swoim koncie znaczące osiągnięcia. Pomożemy Ci w wielu dziedzinach - zarządzaniu zespołem, budowaniu marki osobistej, udoskonalaniu obsługi klienta, poznaniu nowych trendów rynkowych, nadchodzących zmian legislacyjnych itp. Nie ma lepszej inwestycji niż inwestycja w siebie..

Tysiące zadowolonych klientów

Efektywne prowadzenie firmy nie jest możliwe bez ciągłego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności korzystania z odpowiednich narzędzi. Wiedzą o tym tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów, którzy co roku uczestniczą w naszych wydarzeniach, szukając nie tylko wiedzy i inspiracji, ale również doskonałej okazji do nawiązania cennych kontaktów. Udział w wydarzeniach PB to doskonałe forum wymiany doświadczeń i networkingu..

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Katarzyna Dziedzic
Katarzyna Dziedzic

Marketing Manager

Sound Garden Hotel

ul. Żwirki i Wigury 18
Warszawa

2695 zł netto do 23 kwietnia

Zarejestruj się
Ikona zamknięcia

Partner

Patron

Patron Medialny

  • Sevenet S.A.

    Sevenet S.A. jest firmą z branży IT, która od ponad 25 lat zajmuję się dostawą zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji w całej Polsce.