pb.pl

Sprzedaż

Trendy Contact Center 2017

21-22.06.2017, Warszawa,
Sound Garden Hotel,ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
2395.00 PLN (od 29 kwietnia 2017 do 22 czerwca 2017)

Konferencja. The Future Is Now!

Przyszłość ma wiele imion. Dla słabych ma imię niemożliwe, dla nieśmiałych - nieznane, myślący i walczący nazywa ją ideałem.

~ Wiktor Hugo

Czym tak naprawdę jest trend? Czy warto za nim podążać? Czy nie masz obaw, że ulegasz chwilowej modzie? W chwili obecnej otoczenie biznesowe zmienia się bardzo szybko. Aby być w czołówce, trzeba myśleć perspektywicznie, podejmować wyzwania i nigdy nie można zakładać, że coś się nie uda, albo że jest na to jeszcze dużo czasu. Dlaczego? Dlatego, że przyszłość jest teraz!

Tegoroczną edycję konferencji Trendy Contact Center przygotowaliśmy z myślą o Tobie, Twoim zespole, a w konsekwencji Twojej organizacji! Zaczynamy od początku – trend, czym jest? Gdy już pokażemy Ci, za czym warto podążać i jak samemu trendy kreować i wyznaczać, udowodnimy, że jest wiele trendów, które mogą wydawać Ci się odległą przyszłością, ale tak naprawdę powinieneś pomyśleć o niej i zacząć działać już dziś.

Zapraszamy Cię do aktywnego udziału i dyskusji podczas inspirujących sesji, w tym sesji futurologicznej -  nie, nie wróżymy z kart, mówimy o przyszłości branży Contact Center w sposób niezwykle inspirujący i zachęcający do działania.

Następnie weźmiesz udział w wystąpieniach w czterech blokach tematycznych. Chcemy opowiedzieć Ci o trendach w zakresie:

  • rekrutacji i retencji pracowników
  • rozwoju managera zarządzającego Contact Center
  • technologii i sztucznej inteligencji wykorzystywanej w Contact Center
  • zarządzania Contact Center

Wszystko to w oparciu o najciekawsze praktyki rynkowe przedstawiane przez osoby z bogatym doświadczeniem i chęcią do dzielenia się swoją wiedzą!

O trendach można mówić bardzo wiele, jednak poza trendami i przyszłością jest przecież codzienne zarządzanie i intensywna praca. Dlatego też cały drugi dzień poświęcamy na sesje warsztatowe. Specjalnie dla Ciebie wybraliśmy różnorodne tematy, których znajomość znacznie poprawi komfort pracy Twojego zespołu, usprawni efektywność i podniesie wyniki.

W myśl zasady: nic o nas bez nas, nie może Cię zabraknąć podczas tego spotkania. Jeżeli chcesz mieć wpływ na rozwój i wizerunek branży Contact Center, musisz do nas dołączyć.

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, jesteśmy po to, by je rozwiać, jeśli ich nie masz, czekamy na Ciebie.

Do zobaczenia podczas konferencji!

W imieniu zespołu Trendy Contact Center,

Ewelina Stęplewska

Project Manager

Dlaczego warto:

  • Call Center to nasza pasja – wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań
  • Zdobędziesz doświadczenie i wiedzę od znakomitych Ekspertów
  • Weźmiesz udział w wydarzeniu, które od 12 lat kreuje zmiany na rynku Contact Center
  • Sam zdecydujesz, który temat jest dla Ciebie ciekawszy – dajemy możliwość wyboru pomiędzy dwiema równoległymi ścieżkami tematycznymi
  • Będziesz mieć czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych z pozostałymi uczestnikami
  • Zapoznasz się z ofertą wystawców, którzy pomogą w rozwoju Twojego Contact Center

Do udziału zapraszamy:

Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych


Partner:

Dimension Data jest dostawcą rozwiązań i usług ICT. Wykorzystując najnowsze technologie ułatwiamy przedsiębiorstwom osiąganie sukcesu w cyfrowej erze. Będąc członkiem NTT Group, pomagamy klientom realizować wyzwania biznesowe poprzez wykorzystanie cyfrowej infrastruktury, rozwiązań z obszaru customer experience, chmury hybrydowej, nowego typu miejsc pracy oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa. Mając odziały w 58 krajach, w tym w Polsce oraz zatrudniając 31 000 pracowników, dostarczamy rozwiązania klientom ze wszystkich sektorów, na każdym etapie ich technologicznego rozwoju. Oferując kompleksowe portfolio usług umożliwiamy klientom skoncentrowanie się na swojej działalności zapewniając, że odpowiednie technologie IT będą zainstalowane, sprawne i wydajne.

Doświadczenie na rynku IT w Polsce zdobywamy od blisko 25 lat. W tym czasie wdrożyliśmy wiele złożonych projektów infrastrukturalnych oraz aplikacyjnych, a niektóre z nich były pionierskimi na rynku. Naszymi klientami są jednostki z sektora publicznego, administracji centralnej i lokalnej, uczelnie wyższe, służba zdrowia, energetyka, banki, instytucje finansowe, operatorzy telekomunikacyjni, firmy usługowe i przemysł.

Jesteśmy oficjalnym partnerem technologicznym A.S.O.,organizatora Tour de France, oraz partnerem kolarskiego zespołu Team Dimension Data for Qhubeka.

Więcej informacji: www.dimensiondata.com

Partnerzy

Partner

Patron Medialny

21 czerwca 2017

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

09:00

Uroczyste otwarcie konferencji

Ewelina Stęplewska, Project Manager, Bonnier Business Polska

Przyszłość Contact Center

09:10

Trendy w Contact Center - Ty też możesz je kreować. Jak odróżnić trend od chwilowej mody? Skąd czerpać wiedzę o nowościach i jak je umiejętnie wdrażać? Jak kreować trendy we własnym środowisku?

Maciej Buś, Klientomaniak, Prezes Polskiego Forum Call Center

Szafujemy dość swobodnie terminem „trend”. Bardzo często przewidywania lub pobieżne obserwacje ubieramy w to poważnie brzmiące określenie. Czasami jest to pewna nonszalancja wynikająca z szybkiego trybu życia i myślenia, innym razem to zamierzone kreowanie rzeczywistości. I bardzo dobrze! Bo rozwój napędzają „twórcy”.

  • Skąd biorą się trendy i czy przypadkiem nie są  (chwilową) modą?
  • O czym aktualnie mówi się jako trendach i bardziej co z tego wynika?
  • Jak zbudować projekt zgodny z trendami … żeby nie żałować?
  • Czy i Ty możesz zostać trendseterem ?
09:50

Efektywna obsługa klienta na bazie globalnych trendów i doświadczeń

Artur Walendzik, Business Line Manager – Customer Interactive Solutions; Grzegorz Ficowicz, Architekt Rozwiązań Biznesowych, Dimension Data Poland

  • Jesteśmy świadkami i uczestnikami cyfrowej rewolucji. Klient chce szybko, łatwo i przyjemnie… Biznes chce bezpiecznie i z zyskiem… Jak to pogodzić?
  • Identyfikacja i uwierzytelnianie na miarę XXI wieku – zapomnijmy swoje hasła, kody i PIN-y, raz na zawsze!
  • Obsługa w kanałach zdalnych – człowiek + roBot to siła!
  • Internet Rzeczy w praktyce – niech urządzenia „przemówią”…
10:20

Ja, Contact Center - przyszłość branży oczami futurologa

Tomasz Kuncewicz, Dyrektor Działu Rozwoju Produktów, Voicetel Communications S.A.

  • Kiedy ludzie przestaną zastępować roboty?
  • Pozostać człowiekiem dzięki robotowi
  • "Robo Sapiens" jako trend robotyzacji
  • Przyszłość branży "Contact Center"
11:10

Przerwa na kawę i networking

Trendy: Rekrutacja i Employer Branding                               Trendy: Manager Development

11:30

Employer Branding - dlaczego do najlepszych pracownicy przychodzą sami i zostają na długo?

Anna Szawro, Dyrektor ds. Operacyjnych, Contact Center, Grupa PZU
Aleksandra Kozacka, Kierownik Zespołu, Contact Center, Grupa PZU

 

  • Wyzwania w budowaniu marki contact center
  • Jakie znaczenie dla Employer Brandingu ma zarządzanie środowiskiem pracy?
  • Rola komunikacji w Employer Brandingu wewnętrznym i zewnętrznym

 

 

Rozwój menedżerów

Anna Flis, Dyrektor Zarządzająca
Jowita Spychalska, Partner Training Designers

  • Dlaczego awansowałem?
  • Samoświadomość – czy ja chcę znać prawdę o sobie?
  • Czy ja chcę się rozwijać?
  • Jak to zrobić – samorozwój albo rozwój sponsorowany
  • Case study - rozwój pisany szminką
12:30

Social Media w służbie wizerunku organizacji

Zyta Machnicka, Employer Branding Partner oraz Trener, Lightness

 

  • Jak wizerunek firmy wpływa na rekrutację?
  • Social Media  - rekrutacja bez rekrutacji
  • Czego o Social Mediach nie wiesz, a jest dla Ciebie konieczne?
  • Social Media i Employer Branding

 

Doskonałe CC wymaga najlepszych projektów realizowanych przez najlepszych managerów - prezentacja zwycięzcy konkursu Złota Słuchawka 2017

Marcin Sosnowski, Dyrektor wykonawczy, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB; Aleksandra Kozacka, Kierownik Zespołu, Contact Center, Grupa PZU - Zwycięzca konkursu Złota Słuchawka 2017

  • Najlepsze Case Study rynku polskiego!
  • Prezentacja projektu „Transformator – program rozwojowy dla liderów” – zwycięzca konkursu w kategorii „Doskonalenie organizacji – wewnętrzne projekty cc”.
13:20

Przerwa na lunch

Trendy: Technologie                                                     Trendy: Zarządzanie

14:10

4 technologie, które w ciągu najbliższych 4 lat zrewolucjonizują obsługę klienta

Marcin Grygielski, CESEEI Commercial Sector Manager, Genesys

Świat komunikacji biznesowej zmienia się w niesamowitym tempie. Za cztery lata obsługa klienta będzie wyglądała zupełnie inaczej niż dziś. Jak przygotować się na przyszłość?
W prezentacji omówimy rozwój i wpływ na działania prowadzone w contact center takich technologii jak:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wirtualna rzeczywistość
  • Internet Rzeczy
  • WebRTC, czyli centralizacja komunikacji z klientem na stronie internetowej firmy

Rzecznik Klienta - dlaczego najlepsi zatrudniają obrońcę praw klienta w swojej organizacji? Czy to tylko chwyt marketingowy?

Elżbieta Gierczyńska, Customer Champion, Aviva

 

  • Jak wygląda customer experience management w praktyce?
  • Czym jest i dlaczego warto pomyśleć o wdrożeniu  customer experience architecture?

 

15:10

Transformacja Contact Center dzięki Sztucznej Inteligencji

Dawid Wójcicki, Prezes Zarządu, Voicetel Communications S.A.

 

  • Dlaczego zatrudnimy Sztuczną Inteligencję? – czyli tradycyjne problemy Contact Center
  • Dzisiejsza automatyzacja obsługi – przegląd dostępnych rozwiązań
  • Rozwiązanie optymalne – jak zachęcić, a nie zniechęcić do rozmowy ze Sztuczną Inteligencją?
  • Sztuczna Inteligencja w Contact Center – jakie procesy obsłuży?

 

Constant feedback

Anna Flis, Dyrektor Zarządzająca
Jowita Spychalska, Partner Training Designers

  • Dla kogo constant feedback ? – Czy tylko dla milleniallsów?
  • Czy ja umiem obserwować ludzi i wyciągać wnioski?
  • Development feedback, performance feedback, carrier feedback,  feedback wspierający uczenie się
  • Tworzenie wewnętrznej kultury sprzyjającej constant feedbackowi
  • Wdrożenia constant feedbacku w organizacji. Case study Tiger - Team
16:10

Kiedy warto uczyć się od starszych, a kiedy iść własną drogą?

Łukasz Kobiec, Manager Grupy Produktowej Contact Center, Altar

  • Czego mogą nauczyć nas rynki bardziej rozwinięte?
  • Jak skorzystać z tej wiedzy, by "uczeń przerósł mistrza"?
  • Które trendy technologiczne zyskują na znaczeniu i jak wykorzystać w praktyce tę wiedzę?

Omnichannel trends - jak efektywnie zarządzać wielokanałową obsługą klienta i jakie daje możliwości?

Robert Zaborowski, Menedżer Wydziału Obsługi Klientów Strategicznych, Departament Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych, mBank

17:00

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

22 czerwca 2017

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

Workshop Day

09:00

WARSZTAT 1A: Potęga głosu. Jak dbać o najważniejsze narzędzie pracy Specjalisty Contact Center

Ada Pawłowska, Założycielka „Ambasady Głosu” – Centrum Logopedii

Głos to podstawowe narzędzie porozumiewania się. Umiejętność bezpiecznego dla zdrowia posługiwania się narządem mowy jest niezwykle cenna, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Warsztat ukaże głos jako narzędzie pracy. Wskaże samodzielne metody pracy z głosem, dbania o jego rozwój i higienę. Omówione zostaną konkretne problemy, pojawiające się w życiu zawodowym lub osobistym. Głównym celem warsztatu jest uświadomienie i wykształcenie prawidłowych nawyków oddechowych, głosowych oraz artykulacyjnych. Warsztat będzie składał się z modułów teoretyczno-praktycznych, wskazanych poniżej:
  • ŚWIADOMOŚĆ CIAŁA (prawidłowa postawa, ćwiczenia fizyczne, mające wielokierunkowe właściwości, napięcia w ciele i ich wpływ na głos, wizerunek wokalny)
  • EMISJA I HIGIENA GŁOSU (narządy artykulacyjne a zdrowie, świadomy oddech, otwieranie głosu, ukazanie rezonansu, intensyfikacja rezonatorów)
  • TECHNIKA MOWY (ćwiczenia motoryki narządów mowy, ćwiczenia dykcji (fraza, pauza, akcent, tempo, intonacja), elementy kultury języka polskiego, rozziew samogłoskowy i zbitki spółgłoskowe)
  • PRACA Z TEKSTEM (czytanie krótkich form, interpretacja tekstu, emocje a tekst czytany, emocje a tekst mówiony)

WARSZTAT 1B: Customer Experience: Wyróżnij się, albo zgiń!

Bartek Wrzosek, Managing Director,DEVELOR Polska Sp. z o.o.

Współcześni klienci mają siłę oraz oczekiwania na poziomie niespotykanym od lat.  Jak zatem zaspokajać te oczekiwania i jaki jest sekret tworzenia legendarnego Customer Experience?

Temat i zawartość naszego warsztatu to próba uzyskania odpowiedzi na to pytanie.

CX –wyróżnij się, albo zgiń to współczesna interpretacja hasła elitarnej formacji wojskowej - Legii Cudzoziemskiej, które brzmi: „Maszeruj, albo giń”.  Na dzisiejszym polu walki o klienta nie wystarczy jedynie wytrwale maszerować, trzeba przede wszystkim skutecznie wyróżniać się na tle konkurencji – mieć lepsze pomysły, unikalne podejście i zaangażowany zespół ludzi.

Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych zagadnień dzisiejszego świata biznesu. Na podstawie międzynarodowego badania Customer Experience przeprowadzonego przez DEVELOR stwierdzono, że w organizacjach gdzie nie zadbano  o zadowolenie klientów i spójność z wizerunkiem marki, odnotowano spadek całkowitego dochodu aż do 21%. Gra toczy się zatem o wysoką stawkę. Na naszym warsztacie:

  • Przedstawimy tegoroczne wyniki i wnioski płynące z unikalnego badania CX prowadzonego przez Develor w 4 krajach Europy Centralno-Wschodniej i podyskutujemy na ich temat
  • Zaprezentujemy przykłady strategii wyróżniania się w CX z różnych branż jako  inspirację do pracy w tym obszarze dla uczestników warsztatów

  • Wypracujemy wspólnie z grupą konkretne pomysły na przekraczanie oczekiwań klienta dla wybranych firm– reprezentowanych przez uczestników w oparciu o teorie Momentów Prawdy

 


11:00

Przerwa na kawę i networking

11:20

WARSZTAT 2A: Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu wśród pracowników CC. Jak zarządzać zespołem, by Twoi pracownicy chcieli się rozwijać w Twoim zespole?

Magdalena Tworek, Dyplomowany Trener, Ekspert firmy CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo, Specjalista w dziedzinie Sprzedaży, Obsługi Klient, Coach

 

  • Zjawisko wypalenia zawodowego w środowisku CC
  • Poszukiwanie motywacji na podstawie teorii T. Lowe
  • Indywidualny kod motywacyjny – sporządzanie planu rozwojowego dla pracownika CC przy wykorzystaniu kodu motywacyjnego
  • Korzyści, które wynikają ze świadomości kodu motywacyjnego dla zarządzających zespołem CC

 

WARSZTAT 2B: Customer Journey Mapping – droga do poznania potrzeb klienta i obszarów do poprawy w organizacji, skuteczna pomoc w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy

Joanna Hirsz-Kropińska, Dyrektor Generalna GCE Consulting, GoodCustomerExperience.pl

  • Customer Journey Map – wprowadzenie do warsztatu, czym jest mapa podróży klienta i co powinna zawierać, na co zwrócić uwagę przy jej opracowaniu, w jaki sposób można wykorzystać mapę w organizacji, kogo zaangażować w jej opracowanie
  • Tworzymy mapę podróży klienta – praktyczne warsztaty budowania mapy podroży klienta i projektowania nowych doświadczeń klientów

13:20

Przerwa na lunch

14:20

WARSZTAT 3A: Przetwarzanie danych osobowych według nowych zasad - wyzwania dla branży Contact Center

Jakub Wezgraj, Radca prawny, Ekspert w dziedzinie ochrony danych osobowych, Partner zarządzający w kancelarii "ODOekspert"

  • Czym jest ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych osobowych (RODO)?
  • Najważniejsze zmiany (pozyskiwanie zgody na przetwarzanie danych, obowiązki informacyjne, profilowanie, itd.)
  • Podstawowe obowiązki wynikające z nowej regulacji
  • Nowe uprawnienia osób, których dane dotyczą
  • Wzmocnione obowiązki podmiotów przetwarzających dane na zlecenie (procesorów danych)
  • Odpowiedzialność z tytułu naruszeń nowych przepisów, w tym kary finansowe
  • Jak przygotować się do zmian?

WARSZTAT 3B: Lead generation w dobie automatyzacji - jak skutecznie generować leady i kwalifikować je sprzedażowo?

Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director, SALESmanago

  • Profil behawioralny potencjalnego klienta w omnichannel
  • Narzędzia lead generation
  • Segmentacja, lead scoring
  • Lead nurturing - edukacja potencjalnego klienta
  • Kwalifikacja sprzedażowa leadów

16:20

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2395.00 PLN (od 29 kwietnia 2017 do 22 czerwca 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Trendy Contact Center 2017
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie