pb.pl

Zarządzanie należnościami

Windykacja 2017

23.05.2017, Warszawa,
Centrum konferencyjne Nimbus, Al. Jerozolimskie 98, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
1995.00 PLN (od 8 kwietnia 2017 do 23 maja 2017)

Konferencja. Collection Excellence: windykacja z nowej perspektywy!

Kolejne zmiany prawa wpływające na Twoją pracę?

Pogłoski o regulacji rynku windykacyjnego?

Wyzwania w kontakcie z Klientami?

Właściwy dobór modeli biznesowych?

Zarządzanie procesami, produktami, zespołem?

Czy w Twojej głowie pojawiają się podobne pytania? Jak często musisz podjąć decyzję, czym zająć się w pierwszej kolejności? W natłoku obowiązków znajdź chwilę dla siebie, ale również dla swojej firmy. Dołącz do nas podczas konferencji Windykacja 2017, która odbędzie się 23 maja 2017 w Warszawie.

Nie, nie będziemy mówić Ci, jak funkcjonują inne firmy, nie będziemy też starali się dawać "złotych rad", które trudno przełożyć na własną organizację.

Co zatem proponujemy? Przede wszystkim spotkanie w gronie znakomitych ekspertów, ludzi, którzy poradzili sobie z wieloma wyzwaniami. Zapraszamy Cię do aktywnego udziału w panelu dyskusyjnym, u nas panelistą może zostać każdy, dyskutuj, wyraź swoje poglądy, zadawaj pytania, uzyskaj odpowiedzi! Wspólnie z innymi uczestnikami generuj rozwiązania windykacyjne - oddajemy do Twojej dyspozycji trzy stoły dyskusyjne. Weź udział w jednej z dwóch sesji warsztatowych. Sam zdecyduj, czy chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu zmian prawnych, czy wzmocnić kompetencje menedżerskie. A wszystko to okraszone będzie kilkoma wyjątkowo inspirującymi wystąpieniami praktyków, którzy wprowadzą Cię w swój świat windykacyjny.

Jak widzisz, stawiamy na interakcję, gdyż wiemy, że aby zrealizować swoje cele, potrzebna jest wymiana doświadczeń w dwóch kierunkach.

Będzie interaktywnie, wyjątkowo ciekawie, angażująco i bardzo merytorycznie! Chcesz się przekonać? wystarczą 2 kroki: pierwszy - sprawdź agendę naszej konferencji, drugi - zgłoś się!

Czekamy właśnie na Ciebie! A jeśli wciąż wahasz się, czekamy na kontakt z Twojej strony, postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości!

Do zobaczenia,

Aldona Mlonek
Project Manager


Dlaczego warto do nas dołączyć?

O to zapytamy Ciebie po zakończonej konferencji. Teraz możemy zagwarantować:

 

  • jedyną w swoim rodzaju atmosferę tworzoną przez inspiratorów, Ciebie oraz współuczestników
  • realny wpływ na przebieg spotkania – każde z wystąpień jest na tyle długie, aby dać Ci możliwość zadawania pytań
  • case studies, sesje warsztatowe, stoły dyskusyjne
  • znakomitych inspiratorów, którzy chcą dzielić się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Ciebie do działania
  • certyfikat potwierdzający, że jesteś częścią społeczności Windykacja 2017

 

Partnerzy

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

23 maja 2017

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

Już od 8.30 czekamy na Państwa. Zapraszamy do rejestracji, na pobudzającą kawę. Za chwilę rozpoczynamy konferencję!

09:00

Otoczenie prawne rynku zarządzania wierzytelnościami A.D. 2017 r. – zmiany i perspektywy

Michał Kwieciński, Adwokat, Partner Zarządzający kancelarii RK Legal (Rączkowski, Kwieciński Adwokaci), specjalista z zakresu prawa handlowego oraz upadłościowego,
Michał Rączkowski, Adwokat, Partner Zarządzający kancelarii RK Legal (Rączkowski, Kwieciński Adwokaci), specjalista z zakresu prawa cywilnego

  • „Pakiet wierzycielski"
  • Ustawy o komornikach sądowych i kosztach komorniczych
  • Ustawa antylichwiarska
  • Nowe unijne przepisy o ochronie danych osobowych
  • Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
  • Inne (m.in. europejski nakaz zabezpieczenia na rachunku bankowym; przedawnienie, przywrócenie funkcjonalności Elektronicznego Postępowania Upominawczego)
09:50

PANEL DYSKUSYJNY: Licencja windykacyjna - czy rynek usług windykacyjnych powinien być regulowany?

Moderator: Borys Sadowski, Dyrektor Generalny, Grupa GEKKO
Paneliści:
Marcin Leopold, Dyrektor Departamentu Windykacji, ENEA
Justyna Saderska, adwokat, założyciel kancelarii Saderska i Wspólnicy
Włodzimierz Szymczak, Dyrektor Zarządzający, Atradius Collections

  • Jakie są aktualne regulacje prawne mające bezpośredni wpływ na rynek windykacyjny?
  • Czy rynek firm windykacyjnych powinien być regulowany i kontrolowany przez nadzorcę?
  • Jak niewłaściwe działanie firm windykacyjnych wpływa na wizerunek branży i jaki wpływ miałoby wprowadzenie licencji windykacyjnych?

Zapraszam do dyskusji na temat przyszłości rynku windykacyjnego w Polsce.

10:40

Przerwa na kawę i networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!

11:00

Segmentacja klientów a sekwencje działań windykacyjnych

Zbigniew Ćwikliński, Dyrektor ds Windykacji i Obsługi Klienta, Wonga.pl

 

  • Słów kilka o scoringu windykacyjnym
  • Narzędzia windykacyjne i ich zastosowanie
  • Czym tak naprawdę jest segmentacja w windykacji i jak ją wykorzystywać
11:50

Od czego zależy skuteczność rozmowy windykacyjnej - co wiemy po przeanalizowaniu 37.000 rozmów

Borys Sadowski, Dyrektor Generalny, Grupa GEKKO

  • Metody analizy rozmów windykacyjnych
  • Nie tylko odzyskanie pieniędzy czyli 4 poziomy celów rozmowy windykacyjnej
  • Co innego mówią najskuteczniejsi windykatorzy
  • 7 kluczowych błędów telewindykatorów, które odpowiadają za 90% niedotrzymanych deklaracji
  • Które rozmowy zmniejszają, a które zwiększają prawdopodobieństwo spłaty polubownej
12:40

Windykacja zagraniczna – jak wyeliminować trudności?

Michał Stachowski, Zastępca Dyrektora Działu Windykacji, COFACE

 

  • Pułapki czekające na wierzyciela
  • Bariery kulturowe i językowe
  • Różnice w prawie
  • Ludzie i doświadczenie kluczem do sukcesu
13:30

Przerwa na lunch

Zapraszamy na lunch, chwilę relaksu i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji!

STOŁY EKSPERCKIE: generator rozwiązań windykacyjnych

Formuła stołów eksperckich to udział w dyskusjach z ekspertem - każdy z Państwa może wybrać jeden ze stołów dyskusyjnych i wziąć udział w dyskusji na dany temat. Dzięki tej formule mogą Państwo wymienić opinie z pozostałymi uczestnikami, ale również zadawać pytania ekspertowi. Zachęcamy do wspólnego generowania pomysłów!

14:20

Jak odzyskać długi po upadłości czyli windykacja kadry menadżerskiej

Piotr Zimmerman, Radca prawny, partner w kancelarii Zimmeraman i Wspólnicy sp.k., licencjonowany doradca restrukturyzacyjny, Prezes Zarządu Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A.

Optymalne modele procesów windykacyjnych

Monika Bekas, Doradca Biznesu ds. Zarządzania Należnościami

  • Modele windykacji - plusy i minusy rozwiązań
  • Procedury windykacyjne - wyznaczanie ścieżek windykacji
  • Technologie informatyczne wspierajace proces windykacyjny
  • Zasady optymalizacji procesu

Experience Design w windykacji

Borys Sadowski, Dyrektor Generalny, Grupa GEKKO

  • Co można zaprojektować: emocje, pamięć, przekonania, zachowania
  • Podstawowe narzędzia Experience Design czyli nie tylko o Customer Journey Map
  • Praktyka1: Experience Design w zarządzaniu procesem windykacji - perspektywa Klienta na różnych etapach
  • Praktyka2: Experience Design w zarządzaniu windykatorami - rekrutacja, onboarding, szkolenie, motywacja i zaangażowanie, zwolnienie

Dobre praktyki firm windykacyjnych wykorzystujących analitykę Big Data, czyli jak szybko wykorzystać dane i zwiększyć skuteczność działań windykacyjnych nawet o kilkadziesiąt procent

Kamil Góral, Solution Manager, PiLab S.A.
Tomasz Gubernat, Deputy Director of Operations, Intrum Justitia Sp. z o.o.

15:10

Przerwa na kawę i networking

To ostatnia dziś przerwa, zachęcamy do jej efektywnego wykorzystania, zbudowania ciekawych relacji i wymiany poglądów, przy pysznej przekąsce!

SESJE WARSZTATOWE

15:30

Ochrona danych osobowych w procesie windykacji

Jakub Wezgraj, radca prawny, ekspert w dziedzinie ochrony danych osobowych, partner zarządzający w kancelarii „ODOekspert”

  • Omnichannel w procesach windykacji w kontekście ochrony danych osobowych - czyli o wielokanałowości i wykorzystywaniu danych dłużnika pozyskanych z różnych źródeł (wywiadownie, media społecznościowe, rejestry dłużników etc.)
  • Wykorzystywanie nowych technologii w windykacji (BIG DATA, profilowanie danych)
  • Radzenie sobie z „trudnymi” dłużnikami – czego w zakresie ochrony danych osobowych może od nas zażądać dłużnik i jak sobie z tym radzić?
  • Mapa procesu windykacji, a ochrona danych osobowych – czyli o podejściu „privacy by design” i „privacy by default”
  • Na co musimy przygotować się w kontekście unijnej reformy ochrony danych – czyli o problemach, których dział windykacji z pewnością chciałby uniknąć

Od manipulacji, nacisku i presji do trendu pro-klienckiej windykacji

Anna Gomułkiewicz - Dyplomowany Trener, Coach, Psycholog, Trener i Ekspert branżowy firmy CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo, Specjalista w dziedzinie Windykacji

  • Wprowadzenie zmian do strategii kontaktowych w ramach budowania kultury pro-klienckiej windykacji wpisujących się w nowe potrzeby klientów i realia społeczne
  • Przyjazne i pro-klienckie bodźcowanie klientów na bazie reguł i technik wpływu społecznego
  • Przegląd  wybranych badań potwierdzających skuteczność technik perswazji w kontakcie z klientem/dłużnikiem
  • Case study – przykład bodźcowania klienta na bazie wybranej techniki wpływu społecznego
17:00

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1995.00 PLN (od 8 kwietnia 2017 do 23 maja 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Windykacja 2017
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Aldona Mlonek
Project Manager

T 22 333 9830

F 22 333 97 78

a.mlonek@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie