e-Klient. Trendy i wyzwania
Cel
Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce..
A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!
Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager
Podczas Konferencji m.in.:
Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?
Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z e-klientem?
Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko
Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?
Co przyciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta?
Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?
Magia social medi’ów – kiedy i po co? Najnowsze aplikacje i ich potencjał e-sprzedażowy
Jak zadbać o bezpieczeństwo e-sklepu w kontekście cyberzagrożeń i jednolitego rozporządzenia o ochronie danych?
Do udziału zapraszam:
Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
Project i Brand Menedżerów;
Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.
Akredytacja DIMAQ
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy