pb.pl

E-commerce Development

e-Klient. Trendy i wyzwania

24-25.05.2017, Warszawa,
Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98

udział w konferencji netto
2495.00 PLN (od 1 kwietnia 2017 do 25 maja 2017)

Konferencja. 8. E-commerce Development

 

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce..

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

 

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

 

 

 

Podczas Konferencji m.in.:

Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?
Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z e-klientem?
Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko
Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?
Co przyciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta?
Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?
Magia social medi’ów – kiedy i po co? Najnowsze aplikacje i ich potencjał e-sprzedażowy
Jak zadbać o bezpieczeństwo e-sklepu w kontekście cyberzagrożeń i jednolitego rozporządzenia o ochronie danych?

Do udziału zapraszam:

 

Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
Project i Brand Menedżerów;
Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.

 


Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ

Partnerzy

Partner

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

24 maja 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?

MODERATOR Jarek Trybuchowicz, Founder shopconnector.pl, Business Intelligence and E-Commerce Consultant

PO PIERWSZE KLIENT

10:00

Prawidłowa komunikacja z klientem podstawą sukcesu e-commerce

Giuseppe Tamola, Country manager Zalando na Polskę, Włochy oraz Hiszpanię

Jak dobrze obsługiwać klientów, czyli „co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?” 
Budowanie pozytywnych emocji/relacji w e-commerce
Najnowsze narzędzia do komunikacji z klientem – co i kiedy się sprawdza w przypadku różnych klientów

*Prelekcja w języku angielskim

10:45

Wyprzedzając potrzeby klienta. Customer Experience w Decathlon.

Jakub Gierszyński, Dyrektor e-commerce, Decathlon

Case Study Decathlon
Globalne trendy Customer Experience
Klient marki, a nie kanału sprzedaży

11:30

Przerwa kawowa

11:55

Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko. Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?

Dariusz Stolarczyk, Vice President - Head of Press, Logistics Services and E-Commerce Business, RUCH S.A.

Case Study RUCH S.A.
Kluczowe czynniki decydujące o zadowoleniu klienta
Nowoczesne rozwiązania i benchmarki rynkowe w zakresie zwrotów i reklamacji
Zwroty i reklamacje w sprzedaży transgranicznej

PO DRUGIE STRATEGIA

12:40

Co przeciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta? Success study.

Szymon Bujalski, E-commerce Director, Empik Group

Innowacyjność – nowe rozwiązania na przykładzie empik.com
Zaufanie i dotrzymanie obietnicy – wskaźnik NPS jako źródło wiedzy o niezadowolonym kliencie
Cena – czy rzeczywiście jest najważniejsza? Na przykładzie empik.com
Logistyka – tym się wygrywa
Oferta – szerokość oferty, cross promocje, rekomendacje – powracalność klienta najważniejszym wyzwaniem e-commerce. Na przykładzie empik.com

13:25

Go Omnichannel - Digital Transformation w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta.

Ewelina Ciach, Senior Value Advisor w Center of Excellence, SAP Hybris

Czy spójna komunikacja (Customer Experience) i retargetowanie doprowadzi do konwersji (w trackie Customer Journey)?
Podążanie za potrzebami (analityka first-party data) i zainteresowaniami (do-alike hypertargeting)
Co oprócz nakłaniania Klienta do zakupu (Next Best Offer vs Next Bext Action)?
Angażowanie Klienta (Customer Engagement) i geofencing IoT

14:15

Przerwa obiadowa

15:00

M-commerce- czego oczekują e-klienci od mobilnych zakupów?

Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzający, Mobile Institute

Czy rewolucja m-commerce trwa?
Kto kupuje przez smartfona?
Najnowsze rozwiązania w m-commerce
Nowinki techniczne - kiedy i po co się na nie decydować
Czy można zarobić na m-commerce?

15:45

Jak skutecznie przekuć strategię marki na projekt i wdrożenie?

Borys Skraba, CEO, Bold Brand Commerce

Case Study Obsessive.com
Jak oddać ducha marki przy tak szczególnym produkcie jakim jest bielizna erotyczna. Co zrobić, by zachować granicę między zmysłowością a zwykłą seksualnością i wyuzdaniem?
Dlaczego znajomość strategii marki i grupy docelowej jest gwarantem dobrego projektu?
Faza DISCOVERY – warsztaty z klientem, warsztaty koncepcyjne, wywiady i badania
O czym warto pamiętać chcąc utrzymać zaufanie obecnych klientów i jednocześnie zapewnić komfort tym nowym?

16:30

Dostawa- szybka, tania czy z dodatkowymi usługami? Czego chcą dzisiejsi klienci?

Rafał Cheliński, niezależny ekspert

  • Budowanie strategii dostaw w e-commerce
  • Badanie potrzeb i preferencji klientów
17:00

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

25 maja 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Prawne aspekty zarządzania marką w e-commerce

Maciej Szczepański, Head of Legal, OLX Group Poland (NASPERS Classifieds)

Zagrożenia dla marki w ramach handlu online
Najczęstsze formy korzystania w ramach promocji towarów i usług
Realizacja ochrony – czyli od czego zacząć i na co zwracać uwagę

10:15

Automatyzacja influencer marketingu w dowolnej skali

Kamil Bolek, Head of Communication, indaHash

Kreatywność w modelu programmatic - czy to możliwe?
Multiplatform social media - jak łatwo utrzymać spójność na wielu platformach
Interakcje i "lajki" a konwersja na sprzedaż
Efektywność kosztowa UGC

11:00

Jak badać potrzeby e-klientów? Jak sprawdzać czy je zaspakajamy? Analiza skuteczności e-commerce’u

Roman Baluta, Prezes Zarządu, ORBA Sp. z o.o.

Założenia wstępne projektu – opracowane na podstawie badań konsumenckich
Wdrożenie e-sklepu i stały monitoring; badania i obserwacje zachowań konsumentów
Wdrażanie usprawnień – obserwacje i badania – efekty
11:45

Przerwa kawowa

PO TRZECIE DZIAŁANIE

12:10

Klient e-sklepu a konwersja. Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż.

Paweł Paszkowski, Dyrektor E-commerce, bdsklep.pl

Case Study bdsklep.pl
Ścieżka klienta w e-sklepie
Budowanie lojalności jako sposób na obniżenie kosztów marketingowych
Dane sprzedażowe i analityczne. Co mówią o moim kliencie
Proste sposoby na zwiększenie wartości koszyka i konwersji

12:55

Szybkie płatności – nowe rozwiązania? Bezpieczeństwo? Jak przekonać do nich e-klientów?

Andrzej Chechliński, eCommerce Business Development Manager, mBank S.A.

Case Study mBank S.A.
Dlaczego Klienci nadal wybierają pobranie
Jak przekonać Klienta do przedpłaty
Płatności mobilne na 1 klik
mCommerce – czy jest mi to potrzebne?

13:40

Co zmienia RODO? Jak się przygotować? Jak nie dać się cyberprzestępcom?

Beata Marek, IT&IP Lawyer

Zmiany w ochronie danych, które zaczną obowiązywać od 25 maja 2018r. i obszary organizacyjne, które będą wymagały zmian w firmie
Cyberataki, które są na topie i dlaczego są groźne dla e-commerce
Jak można walczyć z cyberatakami, nie wydając przy tym ogromnych środków finansowych

14:20

Przerwa obiadowa

15:10

Last click się zestarzał. Efektywne strategie pozyskiwania wartościowych użytkowników w branży e-commerce.

Aneta Gąsiorek, Business Development Director, Grupa Netsprint
Przemysław Bartkowiak, Chief Revenue Officer, board member, Grupa Netsprint

Czy last click jest jedyną efektywną formą współpracy on line? W jaki sposób last click ogranicza branżę e-commerce?
Jak pozyskiwać dobrej jakości użytkowników, aby obniżyć koszt ich pozyskania?
Jak zdobyć bezcenną wiedzę o  swoim użytkowniku? Persony i metody badania
Jak wykorzystać zebraną wiedzę o użytkowniku w skutecznych kampaniach on-line?

16:00

Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
2495.00 PLN (od 1 kwietnia 2017 do 25 maja 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
e-Klient. Trendy i wyzwania
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie