pb.pl

E-commerce Development

e-Klient. Trendy i wyzwania

24-25.05.2017, Warszawa,
Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98

udział w konferencji netto
1995.00 PLN (od 31 stycznia 2017 do 31 marca 2017)
2495.00 PLN (od 1 kwietnia 2017 do 25 maja 2017)

Konferencja. 8. E-commerce Development

Zarejestruj się

 

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce..

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

 

Zapraszam serdecznie,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

 

 

 

Podczas Konferencji m.in.:

Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?
Jak powinna wyglądać prawidłowa komunikacja z e-klientem?
Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko
Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?
Co przyciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta?
Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?
Magia social medi’ów – kiedy i po co? Najnowsze aplikacje i ich potencjał e-sprzedażowy
Jak zadbać o bezpieczeństwo e-sklepu w kontekście cyberzagrożeń i jednolitego rozporządzenia o ochronie danych?

Do udziału zapraszam:

 

Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online;
Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży;
Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii;
Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży;
Project i Brand Menedżerów;
Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem;
Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce.


Akredytacja DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Więcej informacji TUTAJ

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

24 maja 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Kim jest e-klient? Czego szuka, potrzebuje, a co go denerwuje? Kto, gdzie i kiedy kupuje? Czy potrzebujemy pełnej inwigilacji?

Jarek Trybuchowicz, Founder, shopconnector.pl, Business Intelligence and E-Commerce Consultant

PO PIERWSZE KLIENT

10:00

Prawidłowa komunikacja z klientem podstawą sukcesu e-commerce

Giuseppe Tamola, Country manager Zalando na Polskę, Włochy oraz Hiszpanię

Jak dobrze obsługiwać klientów, czyli „co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?” 
Budowanie pozytywnych emocji/relacji w e-commerce
Najnowsze narzędzia do komunikacji z klientem – co i kiedy się sprawdza w przypadku różnych klientów

10:45

Wyprzedzając potrzeby klienta. Customer Experience w Decathlon.

Jakub Gierszyński, Dyrektor e-commerce, Decathlon

Case Study Decathlon
Globalne trendy Customer Experience
Klient marki, a nie kanału sprzedaży

11:30

Przerwa kawowa

11:55

Zwroty i Reklamacje– obostrzenia prawne i nie tylko. Jak wyjść o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak ułatwić mu życie? Czego faktycznie oczekuje?

Dariusz Stolarczyk, Vice President - Head of Press, Logistics Services and E-Commerce Business, RUCH S.A.

Case Study RUCH S.A.
Kluczowe czynniki decydujące o zadowoleniu klienta
Nowoczesne rozwiązania i benchmarki rynkowe w zakresie zwrotów i reklamacji
Zwroty i reklamacje w sprzedaży transgranicznej

PO DRUGIE STRATEGIA

12:40

Co przeciąga e-klientów w czasach dużej konkurencyjności? Co decyduje o wyborach e-klienta? Success study.

Szymon Bujalski, E-commerce Director, Empik Group

Innowacyjność – nowe rozwiązania na przykładzie empik.com
Zaufanie i dotrzymanie obietnicy – wskaźnik NPS jako źródło wiedzy o niezadowolonym kliencie
Cena – czy rzeczywiście jest najważniejsza? Na przykładzie empik.com
Logistyka – tym się wygrywa
Oferta – szerokość oferty, cross promocje, rekomendacje – powracalność klienta najważniejszym wyzwaniem e-commerce. Na przykładzie empik.com

13:25

Go Omnichannel - Digital Transformation w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta.

Ewelina Ciach, Senior Value Advisor w Center of Excellence, SAP Hybris

Czy spójna komunikacja (Customer Experience) i retargetowanie doprowadzi do konwersji (w trackie Customer Journey)?
Podążanie za potrzebami (analityka first-party data) i zainteresowaniami (do-alike hypertargeting)
Co oprócz nakłaniania Klienta do zakupu (Next Best Offer vs Next Bext Action)?
Angażowanie Klienta (Customer Engagement) i geofencing IoT

14:15

Przerwa obiadowa

15:00

M-commerce- czego oczekują e-klienci od mobilnych zakupów?

Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzający, Mobile Institute

Czy rewolucja m-commerce trwa?
Kto kupuje przez smartfona?
Najnowsze rozwiązania w m-commerce
Nowinki techniczne - kiedy i po co się na nie decydować
Czy można zarobić na m-commerce?

15:45

Multichannel ma znaczenie, jak go skutecznie prowadzić?

Łukasz Dybka, Director of Purchasing Department, E-commerce Director, Vobis

Case Study Vobis
On vs. Off line - synergia kanałów sprzedaży - jaką drogę wybierają e-klienci?
Jak łączyć kanały, żeby były przyjazne dla klientów i opłacalne dla e-commerce?

16:30

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

25 maja 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Prawne aspekty zarządzania marką w e-commerce

Maciej Szczepański, Head of Legal, OLX Group Poland (NASPERS Classifieds)

Zagrożenia dla marki w ramach handlu online
Najczęstsze formy korzystania w ramach promocji towarów i usług
Realizacja ochrony – czyli od czego zacząć i na co zwracać uwagę

10:15

Automatyzacja influencer marketingu w dowolnej skali

Kamil Bolek, Head of Communication, indaHash

Kreatywność w modelu programmatic - czy to możliwe?
Multiplatform social media - jak łatwo utrzymać spójność na wielu platformach
Interakcje i "lajki" a konwersja na sprzedaż
Efektywność kosztowa UGC

11:00

Jak badać potrzeby e-klientów? Jak sprawdzać czy je zaspakajamy? Analiza skuteczności e-commerce’u

Roman Baluta, Prezes Zarządu, ORBA Sp. z o.o.

Założenia wstępne projektu – opracowane na podstawie badań konsumenckich
Wdrożenie e-sklepu i stały monitoring; badania i obserwacje zachowań konsumentów
Wdrażanie usprawnień – obserwacje i badania – efekty
11:45

Przerwa kawowa

PO TRZECIE DZIAŁANIE

12:10

Klient e-sklepu a konwersja. Jak w prosty sposób zwiększyć sprzedaż.

Paweł Paszkowski, Dyrektor E-commerce, bdsklep.pl

Case Study bdsklep.pl
Ścieżka klienta w e-sklepie
Budowanie lojalności jako sposób na obniżenie kosztów marketingowych
Dane sprzedażowe i analityczne. Co mówią o moim kliencie
Proste sposoby na zwiększenie wartości koszyka i konwersji

12:55

Szybkie płatności – nowe rozwiązania? Bezpieczeństwo? Jak przekonać do nich e-klientów?

Andrzej Chechliński, eCommerce Business Development Manager, mBank S.A.

Case Study mBank S.A.
Dlaczego Klienci nadal wybierają pobranie
Jak przekonać Klienta do przedpłaty
Płatności mobilne na 1 klik
mCommerce – czy jest mi to potrzebne?

13:40

Co zmienia RODO? Jak się przygotować? Jak nie dać się cyberprzestępcom?

Beata Marek, IT&IP Lawyer

Zmiany w ochronie danych, które zaczną obowiązywać od 25 maja 2018r. i obszary organizacyjne, które będą wymagały zmian w firmie
Cyberataki, które są na topie i dlaczego są groźne dla e-commerce
Jak można walczyć z cyberatakami, nie wydając przy tym ogromnych środków finansowych

14:20

Przerwa obiadowa

15:10

Dostawa- szybka, tania czy z dodatkowymi usługami? Czego chcą dzisiejsi klienci?

Rafał Cheliński, Kierownik E-commerce, Poczta Polska

Budowanie strategii dostaw w e-commerce
Badanie potrzeb i preferencji klientów

15:50

Last click się zestarzał. Efektywne strategie pozyskiwania wartościowych użytkowników w branży e-commerce.

Artur Banach, CEO, Grupa Netsprint
Jarosław Łuczka, Head of Performance Sales Department, Grupa Netsprint

Czy last click jest jedyną efektywną formą współpracy on line? W jaki sposób last click ogranicza branżę e-commerce?
Jak pozyskiwać dobrej jakości użytkowników, aby obniżyć koszt ich pozyskania?
Jak zdobyć bezcenną wiedzę o  swoim użytkowniku? Persony i metody badania
Jak wykorzystać zebraną wiedzę o użytkowniku w skutecznych kampaniach on-line?

16:30

Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

udział w konferencji
1995.00 PLN (od 31 stycznia 2017 do 31 marca 2017)
2495.00 PLN (od 1 kwietnia 2017 do 25 maja 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
e-Klient. Trendy i wyzwania
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1995.00 PLN
2 1995.00 PLN
3 1995.00 PLN
4 1995.00 PLN
5 1995.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Diamentowe gody skażone brexitem

Przy okazji diamentowych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Dzisiaj do Unii byśmy nie weszli

Na początku XXI wieku...
News

10 przykazań prezesa spółki skarbu państwa

Od razu zastrzegam, że...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Pszczoła spotyka ortografię

Środa: słówko na dziś....
News

Liczba niedziel nadal nieznana

Projekt obywatelski...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie