pb.pl

Zarządzanie

II Project Management Forum

27.04.2017, Warszawa,
Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
1795.00 PLN (od 25 lutego 2017 do 27 kwietnia 2017)

Konferencja. Project Management Leadership - efektywne działanie zespołu projektowego

Drogi Uczestniku,

27 kwietnia 2017 to jedna z najważniejszych dat w kalendarzu Project Managerów w Polsce. Dlaczego? Właśnie tego dnia odbędzie się druga edycja Project Management Forum, konferencji przygotowanej z myślą o Tobie i dla Ciebie.  Chcemy zabrać Cię w świat KanBan, Agile, PM… wszystkiego tego, dzięki czemu możesz sprawnie funkcjonować w swojej organizacji i zespole projektowym.

Zacznijmy od interakcji, integracji, praktyki – rozpocznijmy ten intensywny dzień od 3 warsztatów. Wybierz ten, który może Cię zainspirować, otworzyć oczy na zupełnie nowe narzędzia i umiejętności, przy okazji poznaj innych uczestników naszego spotkania.

Po bardzo intensywnych 90 minutach będziemy gotowi, by oficjalnie uznać nasze wydarzenie za otwarte – we wspólnym gronie. Będziemy inspirować, motywować, pokazywać udane wdrożenia i success stories. Rozpoczniemy od przywództwa i podziału ról w zespole, przejdziemy przez studia przypadków i sesję prawną, a skończymy na inspiracjach.

Na koniec dnia, by rozwiać wszelkie wątpliwości, które pozostaną, zapraszamy Cię do dyskusji przy stołach tematycznych. Dołącz do grupy uczestników, by podzielić się swoim doświadczeniem, przedyskutować istotne dla Ciebie sprawy w nieformalnej atmosferze.

Zaprosiliśmy znakomitych i doświadczonych ekspertów, zapraszamy również Ciebie, by wspólnie tworzyć społeczność ludzi zaangażowanych w Project Management. Zależy nam, byś na koniec dnia opuścił nas z przeświadczeniem, że było warto! Jednak nasz nadrzędny cel jest jeden: Chcemy Cię zaangażować, więc już dzisiaj zastanów się, jaki masz cel dołączając do nas, a my zrobimy wszystko, by umożliwić Ci jego realizację!

Do zobaczenia!

Magdalena Marczak
Project Manager

Dlaczego nie może Cię zabraknąć?

  • Bo tylko dzięki Tobie to wydarzenie ma sens!
  • Aby wspólnie budować zaangażowaną społeczność Project Managerów
  • Dowiesz się jak z sukcesem stworzyć i wdrożyć własną metodologię zarządzania projektami, całkowicie dostosowaną do profilu Twojej działalności
  • Zapoznasz się z najpopularniejszymi metodologiami zarządzania projektami od strony ich użytkowników
  • Weźmiesz udział w sesjach warsztatowych i stołach dyskusyjnych – otrzymasz możliwość uzyskania odpowiedzi na nurtujące problemy
  • Będziesz częścią wydarzenia, które łączy w sobie wiele metodyk i metodologii – nie mówimy, która z nich jest najlepsza, lecz która najbardziej przydatna przy projekcie o danej specyfice

Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem/Managerem IT
  • Szefem Biura Zarządzania Projektami
  • Osobą zarządzającą projektami, Project Managerem
  • Osobą odpowiedzialną za badania, planowanie, rozwój
  • lub po prostu interesujesz się tematyką project management

nie może Cię zabraknąć podczas Project Management Forum!

Co gwarantujemy?

  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy
  • Sesje warsztatowe, case studies, stoły dyskusyjne - wszystko po to, by było ciekawie, efektywnie, kreatywnie!
  • Znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą - Ty też jesteś dla nas ekspertem, który aktywnie uczestnicząc w wydarzeniu, dzieli się swoją wiedzą
  • Przerwy networkingowe - my gwarantujemy czas, miejsce i znakomitą kawę - Ty zbuduj sieć kontaktów, które pomogą Ci we własnym rozwoju!
  • Certyfikat uczestnictwa - potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!

Partnerzy

Patron

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

27 kwietnia 2017

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

Morning Workshops - poranne sesje warsztatowe!

09:00

WARSZTAT 1: Symulacja Biznesowa Playing Lean

Mirosław Dąbrowski, Agile Coach / Scrum Master / Trainer / IT Product Manager / Speaker / Author

Można przeczytać o aerodynamice, ale nie nauczy się latać. Można jednak nauczyć się latać na symulatorze lotu, w środowisku wolnym od ryzyka, w którym się piloci mogą bezpiecznie podejmować błędne decyzje bez uszkodzenia drogiego sprzętu lub spowodowanie utraty życia.
Gra Playing Lean jest "symulator lotu" dla innowacji i Lean Startupów. Jest to przyjemna gra planszowa, w której gracze są zmuszeni do podejmowania trudnych wyborów, niejednokrotnie ryzykując swoje oszczędności życia lub ich pracę. Najgorszy scenariusz to upokarzająca porażka w rękach swoich współpracowników (dość przerażające, faktycznie).
W Playing Lean, zespoły konkurują ze sobą i starają się przejść ścieżkę od pomysłu do wygranej na tle konkurencji. Wybory dokonywane podczas gry są trudne: czy zaryzykować i budować jednak to co wydaje się byś pożądane przez rynek, czy też być może warto przeznaczyć fundusze na badanie i analizę rynku w celu zrozumienia potrzeb przyszłego konsumenta?

Gra Lean symuluje doświadczenie rozpoczęcie udanego produktu. Po drodze gracze będą poznawać podstawowe pojęcia i słownictwo związane z Lean Startup. Dzięki temu wiedza powiązana z praktycznym doświadczeniem oraz dreszczem emocji konkurowania pozwala na zapamiętanie zdobywanej wiedzy.

 

  • Wprowadzenie do Lean Startup
    • Zrozumienie podstawowych założeń Lean oraz Lean Startup
    • Wprowadzenie do Lean Canvas
    • Omówienie poszczególnych obszarów Lean Canvas
  • Rozgrywka gry symulacyjnej Playing Lean
    • Gra z podziałem na 4 konkurujące zespoły
  • Retrospektywa oraz wyciągniecie wniosków
  • Omówienie sławnych przykładów związanych z Lean Startup

 

WARSZTAT 2: Gry jako mniej konwencjonalny sposób poszerzania wiedzy o Scrum

Rafał Stańczak, Test&QA Manager/Agile Coach at Orbium/Editor at REQ Magazyn/ScrumDo.pl owner & blogger

W ostatnich latach obserwujemy nadal dynamiczny rozwój podejść zwinnych, ale pod parasolem agile na czele niezmiennie pozostaje Scrum. Wiele zespołów wybiera właśnie to podejście żywiąc nadzieję na ostateczny sukces swoich projektów. Nie będę odkrywczy ale przypomnę, że decyzje o wyborze stylu pracy na początku projektu na pewno nie załatwią nam końcowego sukcesu. Na to musimy ciężko pracować całym zespołem przez cały okres trwania projektu. Dlatego osoby które chcą wspierać swoje zespoły w tworzeniu lepszego jutra, chcą być przede wszystkim efektywnym scrum masterem, powinny szukać mniej standardowych rozwiązań. Do takowych niewątpliwie zaliczają się między innymi gry, które będą tematem przewodnim warsztatu. Gry mogą być wykorzystane w wielu obszarach projektowych na wiele różnych sposobów między innymi aby zintegrować nowo powstały zespół, przekonać „niedowiarków” o wyższości rozwiązań zwinnych nad klasycznymi, podnosić zaangażowanie, wspierać współpracę w zespole, rozwiązywanie konfliktów, coachingu czy wreszcie cichą i werbalną komunikacji która jest kluczowa w Scrum. Podczas spotkania będę chciał zaprosić Was do współuczestnictwa w kilku grach gdzie kluczem będziecie Wy i nauka poprzez dobrą zabawę. Wspólnie postaramy się zając tematami pracy zespołowej, koncentracji na wspólnym celu, prototypowianiu, cichej współpracy i pozytywnej komunikacji.  Do zobaczenia podczas sesji z grami.

WARSZTAT 3: Budowanie wspólnego zrozumienia pomiędzy klientem oraz dostawcą, czyli Story Mapping w praktyce

Jacek Wieczorek, Agile Coach, Consultant; Practitioner, 202 Procent

Ile razy słyszałeś lub brałeś udział w projekcie, w którym na końcu okazywało się, że klient otrzymał coś innego niż oczekiwał? Czy powodem niepowodzenia były niejasne wymagania dostarczone przez klienta czy to może dostawca zrozumiał je w niewłaściwy sposób? Rozwiązaniem tego typu problemów jest zadbanie o zbudowanie wspólnego zrozumienia tworzonego produktu na samym początku projektu. Sprawdzoną techniką, która pomaga zapewnić taką samą świadomość po obu stronach, jest Story Mapping. Podczas warsztatu uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę teoretyczną oraz będą mieli okazję użyć Story Mappingu w praktyce. Poznają też sprawdzone wskazówki, które pomogą im obniżyć ryzyko zbudowania niewłaściwego produktu we własnych projektach.

Inspiracje i Case Studies

10:30

Rozpoczęcie konferencji i oficjalne powitanie uczestników

Magdalena Marczak, Project Manager, Bonnier Business Polska

10:40

AGILE SESSION: Folwarczne transformacje Agile

Mirosław Dąbrowski, Agile Coach / Scrum Master / Trainer / IT Product Manager / Speaker / Author

Agile w ostatnich latach pączkuje jak na drożdżach. Kolejne organizacje decydują się na adoptowanie podejścia zwinnego bardzo często realizując je pierwszy raz. Jakie popularne błędy popełniamy podczas transformacji? Na co musimy zwrócić szczególną uwagę? Jakie korzyści a jakie zagrożenia czekają nas podczas zwinnych transformacji? Na te oraz inne pytania postaramy się znaleźć odpowiedzi podczas prelekcji przepełnionej charyzmą oraz dawką dobrego humoru.

11:30

Przerwa na kawę i networking

11:45

SESJA INSPIRUJĄCA: Etologia: pierwotny lider i stado

Sławomir Turek, Założyciel/Właściciel, Bright Future

Podczas zarządzania zespołem coraz większe znaczenie ma naturalne przywództwo. Szczególnie staje się to ważne kiedy mamy jako swoich współpracowników tzw.  Millenialsów, którzy mają „alergię” na wszystko co sztuczne i udawane. Dlatego warto przyjrzeć się archetypom zachowań przywódcy, które w swojej niezmienionej formie przetrwały w świecie zwierząt. Podczas wykładu zostaną zaprezentowane nie tylko archetypy naturalnych mechanizmów przywódczych ze świata zwierząt ale także pokazane jakie są one wykorzystywane przez liderów ludzkich organizacji.

 

  • Dlaczego w stadach pojawiają się liderzy 
    • Pokazanie archetypów mechanizmów, które czynią z nas naturalnych przywódców
  • Jak zostaje się naturalnym przywódcą
    • Pokazanie cech jakie posiada naturalny przywódca w różnych sytuacjach oraz jego ról  w stadzie
    • Dynamika relacji lider – grupa
    • Pokazanie zmiany postaw i zachowań naturalnego lidera w różnych sytuacja / fazach życia stada
  • Mechanizm swój – obcy w relacjach samiec alpha i samica aplha stado oraz jego otoczenie zewnętrzne
    • Pokazanie,  że każdy dokonuje podziału na to, co bliskie i na to, co dalekie (etykieta  „Obcy”).
    • Pokazanie relatywizmu  tego co dalekie i zwrócenie uwagi na to, że w erze „globalnej wioski” szczególnie warto analizować te zwierzęce mechanizmy, które pozwalają szerzej patrzeć na definicję „swój – obcy”
  • Podsumowanie – Za i Przeciw archetypów mechanizmów przywódczych 
    • Pokazanie kiedy i jak programy naturalnego przywództwa  działają pozytywnie, a kiedy destrukcyjnie dla organizacji ludzkich

 

12:35

OKIEM PRAWNIKA: Agile na polskim rynku ICT - czy najlepsze i najgorsze praktyki „zwinnego” zarządzania okiem prawnika

Łukasz Węgrzyn, Starszy Prawnik, MARUTA WACHTA SP.J.

Jak polski rynek ICT adaptuje Agile w umowach? Jak optymalizować czas, koszt, jakość oraz time-to-market produktu za pomocą mechanizmów umownych opartych na zwinnych metodykach zarządzania i co z prawnego punktu widzenia oznacza transformacja organizacji na model „zwinny” (Legal Agile Transformation)?

13:20

Przerwa na lunch

14:00

CASE STUDY: Czego PM może się nauczyć od zespołu zwinnego, co zespół zwinny może podpatrzeć u PMa?

Jakub Szczepanik, Wicedyrektor ds. optymalizacji procesów w IT, mBank

Wielu ekspertów na branżowych konferencjach łatwo wpada w pułapkę przekonywania do swoich racji poprzez dyskredytowanie innych opcji. Podobnego typu "święta wojna" toczy się również na styku podejścia tradycyjnego do zarządzania projektami i metod zwinnych, gdzie jedna ze strony często powołuje się na przemijającą modę, a druga na to, że poprzednie podejście jest już przebrzmiałe. W ramach swojej prezentacji podejmę się próby mediowania pomiędzy podejściami i zainspirowania osób zarządzających projektami doświadczeniami płynącymi ze sposobów pracy zespołów zwinnych. Zwrócę też uwagę na kwestie, które należą do podstawowego kanonu zarządzania projektem, a o których zespoły zwinne dość często zapominają. Skupię się na praktycznych przykładach i na korzyściach wynikających z samoorganizacji, rolach liderskich w Scrumie i uniwersalnych wartościach kryjących się za Manifestem Agile.

14:45

PM na rynku pracy - szanse i zagrożenia

Izabela Michaliszyn, Career Angels

  • Z kim PM konkuruje na rynku pracy?
  • Jakie zarobki są realne?
  • (Nie)dobre przykłady życiorysów PM'ów
  • Project Portfolio jako uzupełnienie do CV
  • PM na rozmowie kwalifikacyjnej - największe błędy
15:30

Przerwa na kawę i networking

15:45

CASE STUDY: Czy własna metodyka zarządzania projektami może zapewnić lepszą efektywność pracy w rozproszonych zespołach wielokulturowych? Na przykładzie Lionbridge Excellence in Operations w firmie Lionbridge

Marcin Farkowski, WW Director of Project Management Excellence, Lionbridge

  • Organiczny rozwój firmy Lionbridge przez akwizycje i jakie problemy napotkaliśmy?
  • Co to jest lokalizacja?
  • Dlaczego utworzyliśmy metodykę LEO?
  • Jakie są powiązania LEO z PMP?
  • Jakie dodane wartości wnosi metodyka LEO?
  • Jak zapewniamy zgodność? (audyty, komunikacja, sieci champów, itp.)
  • Skąd wiemy, że działa?

 

16:30

MINI WARSZTAT: Kompetencje Product Ownera

Ewa Koprowska, Agile Coach, PZU SA

Właściciel produktu to na polskim rynku nowa rola, nadal nie doceniana a w konsekwencji nie wspierana kompetencyjnie.

Podczas warsztatu zostanie zaprezentowany przykładowy zestaw kompetencji Product Ownera i zaproponować metody priorytetyzacji w procesie pozyskiwania tych kompetencji.

Uczestnicy podczas dyskusji będą mogli odnieść się do możliwości zastosowania poszczególnych kompetencji w realiach ich branży, czy specyfiki organizacji.

17:30

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1795.00 PLN (od 25 lutego 2017 do 27 kwietnia 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
II Project Management Forum
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Londyńskie City to dobro europejskie

Przedsiębiorcy muszą...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Ostatnia tłusta siedmiolatka

W perspektywie 2021–27...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Berlin i Paryż chwytają lejce

Duet Berlina i Paryża...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Unia aktywuje uśpioną politykę

W hierarchii unijnych...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie