16. Kongres Lojalność Klienta
Cel
"Człowiek musi mieć kogoś.. Kogoś bliskiego. Wszystko jedno kogo, byle to był ktoś bliski”
John Steinbeck
Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?
Myślę, że możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.
Zapraszam po dużą dawkę inspiracji!
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager
Podczas Kongresu m.in.:
Nowoczesne strategie budowania lojalności klienta
Dlaczego konsument mnie zdradza - czyli dlaczego wierność jest dzisiaj trudna
Strategia lojalnościowa, jako rozrywka dla klientów
Jakimi narzędziami budować lojalność? Co i kiedy działa?
Kim jest nasz klient? Jak bardzo musimy go poznać, by wiedzieć jakich działań użyć by stał się lub pozostał lojalny?
Elementarz komunikacji z klientem – kanały komunikacji vs techniki komunikacyjne – jak, kiedy i za pomocą jakich narzędzi rozmawiać z klientem
Lojalność wśród różnych generacji klientów
2 mini warsztaty:
- Lojalność oczami analityka – jak oceniać skuteczność programu lojalnościowego
- Lojalność oczami psychologa – jak oceniać i sprawdzać potrzeby SWOICH klientów
Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:
marketingu
programów i operacji lojalnościowych
customer experience management
badania doświadczeń i satysfakcji klientów oraz utrzymana klienta
sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży
przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?
lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.
konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.
uczestników wydarzeń w 2022 roku
Kontakt
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Miejsce
Digital Knowledge, ul. Puławska 457
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy