pb.pl

Marketing i PR

16. Kongres Lojalność Klienta

05-06.04.2017, Warszawa,

koszt uczestnictwa netto
1995.00 PLN (od 16 grudnia 2016 do 17 lutego 2017)
2495.00 PLN (od 18 lutego 2017 do 6 kwietnia 2017)

Kongres. Zbuduj pozytywną relację i stań się bliski swojemu Klientowi!

Zarejestruj się

 

"Człowiek musi mieć kogoś.. Kogoś bliskiego. Wszystko jedno kogo, byle to był ktoś bliski”

John Steinbeck



Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?

Myślę, że możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.

Zapraszam po dużą dawkę inspiracji!


Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

Podczas Kongresu m.in.:

Nowoczesne strategie budowania lojalności klienta
Dlaczego konsument mnie zdradza - czyli dlaczego wierność jest dzisiaj trudna
Strategia lojalnościowa, jako rozrywka dla klientów
Jakimi narzędziami budować lojalność? Co i kiedy działa?
Kim jest nasz klient? Jak bardzo musimy go poznać, by wiedzieć jakich działań użyć by stał się lub pozostał lojalny?
Elementarz komunikacji z klientem – kanały komunikacji vs techniki komunikacyjne – jak, kiedy i za pomocą jakich narzędzi rozmawiać z klientem
Lojalność wśród różnych generacji klientów
2 mini warsztaty:

  • Lojalność oczami analityka – jak oceniać skuteczność programu lojalnościowego
  • Lojalność oczami psychologa – jak oceniać i sprawdzać potrzeby SWOICH klientów


Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:

marketingu
programów i operacji lojalnościowych
customer experience management
badania doświadczeń i satysfakcji klientów oraz utrzymana klienta
sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży
przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Medialny

5 kwietnia 2017

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie Kongresu

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager
Marcin Potkański, Brand Advisor, CEO, Trainer, Lecturer, Mentor, Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast

09:10

Jak wytrwać w świętym związku lojalnościowym…?

Piotr Mosak, psycholog, założyciel psycholog.com.pl

STRATEGIA

09:45

Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta

Piotr Krowicki, Kierownik ds. Marketingu i Programu Lojalnościowego, Promod

  • Jak stworzyć prostą, przejrzystą i efektywną kampanię
  • Cele vs nakłady vs potrzeby klientów; co chcemy osiągnąć za pomocą programu lojalnościowego?
  • Na co uważać żeby nakłady nie były większe od korzyści
  • Low cost loyalty – jak budować lojalność niskim kosztem, czy zawsze potrzebne kosztowne działania?
10:30

Lojalność w omnichannel’u.. dobre praktyki spójnych działań lojalnościowych

Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

  • Jak budować strategię lojalnościową w różnych kanałach komunikacyjnych (synergia on i off Line)
  • Jak tworzyć kompatybilne działania lojalnościowe; dostosowanie kanału i strategii do konkretnych grup klientów- czy to się opłaca i jak to zrobić?
11:15

Przerwa kawowa

TRENDY

11:40

Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO. Success case study Picodi.com

Bartosz Góralewicz, SEO Expert, Founder & CEO, Elephate
Łukasz Gwóźdź, Marketing and Analytics Director, Picodi.com

  • Decyzja o rebrandingu i jej podłoże
  • Techniczne aspekty rebrandingu w ponad 20 krajach
  • Jak w ciągu kilku miesięcy zbudowaliśmy lojalność klientów w branży niskiego zaufania
12:25

Strategia lojalnościowa, jako rozrywka dla uczestników

Wioletta Krasnodębska, Specjalista w Zespole ds. Rozwoju Direct Marketingu, PKN ORLEN S.A.

Case study: Wielka Promocja Urodzinowa „Nagród pod sam korek”

  • Czy lojalność może przybrać formę zabawy?
  • Jak angażować nowych i obecnych uczestników programu po 15 latach istnienia.
  • Cel charytatywny jako ważny element strategii lojalnościowej.
13:00

Najnowocześniejszy trend: budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych

Krzysztof Sarnecki, Współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu. Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator. Ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm

Dzisiejszy świat biznesu to chaos i nielinearność – czyli ekonomia turbulencji. Rozpoznanie potrzeb klienta nie definiuje sprzedaży, budowanie relacji niewiele daje a ofertowanie to działanie co najmniej trącące myszką. Sztuczność „systemów lojalnościowych” może być i jest dzisiaj obnażana przez komunikujących się klientów. Czy może być utrzymana lojalność klienta bez stosowania systemów lojalnościowych? Nie tylko może, ale najnowszy trend to brak „maszynerii do zatrzymania klienta”. W dobie Sprzedaży Transformacyjnej, gdy dążyć należy do sytuacji, w której jesteśmy źródłem ostatecznej satysfakcji klienta – lojalność wynikać może ze strategii działania bez stosowania „systemów”. Ta lojalność jest silniejsza niż „ta specjalnie budowana”. Europa nie zna tego myślenia. Dynamizm Polski pozwala nam wykorzystać tę wiedzę i inżynierię. O co tu chodzi? Wyjaśni to twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży.

14:00

Przerwa obiadowa

15:00

7 sposobów na pozyskanie głosu klienta za pomocą ankiet internetowych do budowania zwiększania jego lojalności

Piotr Sadowski, CEO, Startquestion

  • Podczas wystąpienia poznasz najbardziej skuteczne sposoby i kanały pozyskiwania głosu klienta za pomocą ankiet internetowych
  • Poznasz „jeden prosty trik” na wykorzystanie zebranych opinii do zbudowania więzi z klientem i jego lojalności
  • Teoria zostanie poparta praktycznymi przykładami z pośród najczęstszych przypadków użycia systemów ankiet on-line

 

15:45

Jakimi kanałami/narzędziami budować lojalność? Co i kiedy działa?

Zbigniew Nowicki, Managing Director, Partner, Bluerank

  • Spraw, aby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo - Personalizacja
  • Stosuj nowoczesne metody budowania lojalności – Growth Hacking i Lead Nurturing
  • Uruchom bezpośredni dialog z Twoimi klientami – Mobile Loyalty
  • Zadbaj o rywalizację pomiędzy Twoimi klientami – Gamification
  • Zrozum co jest najważniejsze dla Twoich klientów – Big Data
16:30

Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

6 kwietnia 2017

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

KLIENT

09:00

Kim jest nasz klient? Jak bardzo musimy go poznać, by wiedzieć jakich działań użyć by stał się lub pozostał lojalny?

Agnieszka Olek, CXM manager w Concordia Design, 7/8 Polska Szkoła Myślenia Projektowego

  • Czy klient to też człowiek?
  • Jak powstają nasze doświadczenia?
  • Co to znaczy poznać klienta? Skąd wiemy, jak wygląda nasz klient?
  • Jak pracować nad lojalnością z perspektywy ścieżki klienta?
  • Potrzeby klienta: fanaberia czy "must be”?  Praca na potrzebach.
  • Jak zbudować przewagę konkurencyjną? Propozycja wartości odpowiedzią na zdiagnozowane potrzeby.
09:45

Lojalność to za mało. Potrzebujesz apostołów.

Rafał Mróz, Sprzedaję i pomagam innym sprzedawać więcej, wykorzystajto.pl

  • Dlaczego lojalność nie wystarcza? (czym się różni lojalny klient od apostoła)
  • Przejście na najwyższy stopień zaufania klienta do sprzedawcy (czynne wykorzystanie rekomendacji)
  • Czemu klienci boją się dać Ci swoje dobre kontakty w ramach polecenia? (punkty oporu przy rekomendacjach)
  • Który z tych błędów popełniasz? (5 największych błędów dotyczących poleceń)
  • Kiedy pytać o rekomendację i polecenie znajomym? (kryteria niezbędne do uzyskania dobrej, czynnej rekomendacji)
10:15

Jak wykorzystać social media w swoich programach lojalnościowych?

Monika Czaplicka, założycielka agencji Wobuzz, autorka "Zarządzanie kryzysem w social media", blog czaplicka.eu

  • Najlepsze przykłady promocji programów lojalnościowych w social media
  • Jak wykorzystać sm do pozyskiwania klientów programu
  • Na co uważać
10:45

Przerwa kawowa

11:10

Elementarz komunikacji z klientem – kanały komunikacji vs techniki komunikacyjne – jak, kiedy i za pomocą jakich narzędzi rozmawiać z klientem

Iwona Tuźnik, Digital Research, Analysis and Strategy

  • Holistyczne podejście do komunikacji z klientem - kanały komunikacji jako spójny ekosystem
  • Jak wykorzystać specyfikę kanałów digitalowych do budowania lojalność klientów - jak prowadzić wiarygodną komunikację, czyli personalizacja i kreatywność
  • Monitoring internetu - jak trzymać rękę na pulsie, żeby być we właściwym czasie i właściwym miejscu
  • Kluczowe korzyści wizerunkowe płynące z posiadania lojalnych klientów, czyli zjawisko brand advocacy
12:00

Nowy czy stary klient – customer lifetime value

  • Jak wyliczać i przewidywać koszty klienta
  • Jak decydować na kim skupić energię i budżet; Czemu klienci odchodzą i kiedy dać klientowi odejść?
12:45

Lojalność 3.0 – jak poprzez program lojalnościowy kreować zaangażowanie, personalizację i doświadczenia.

Magdalena Śliwińska, Loyalty & Partnership Manager Le Club AccorHotels

  • 3 filary programów lojalnościowych
  • Od stempelków do wyjątkowych doświadczeń
  • Case study: Elite Experiences by Le Club AccorHotels
13:30

Przerwa obiadowa

Sesje warsztatowe

14:30

Lojalność oczami analityka – jak oceniać skuteczność programu lojalnościowego

Lojalność oczami psychologa – jak oceniać i sprawdzać potrzeby SWOICH klientów

16:30

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1995.00 PLN (od 16 grudnia 2016 do 17 lutego 2017)
2495.00 PLN (od 18 lutego 2017 do 6 kwietnia 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
16. Kongres Lojalność Klienta
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Dodatkowe warunki uczestnictwa

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1995.00 PLN
2 1995.00 PLN
3 1995.00 PLN
4 1995.00 PLN
5 1995.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Szlifowanie reputacji grubym heblem

 
News

Rząd milczy w sprawie renty dożywotniej

Kancelaria Prezydenta RP,...
News

Nadchodzi inflacja

W czwartek GUS podał najnowsze dane na temat...
News

Biznes, biznes ponad wszystko

W działalności biznesowej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Prąd będzie bardziej polski, tylko ludzi żal

Polska załoga Engie i EDF...
News

Decydujący okres dla GPW

Tym razem nie chodzi o notowania akcji, kondycję...
News

Alterglobalistyczne usztywnienie

Logo Forum Ekonomicznego w...
Najlepsze blogi o biznesie