pb.pl

Marketing i PR

16. Kongres Lojalność Klienta

05-06.04.2017, Warszawa,
Digital Knowledge, ul. Puławska 457

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 18 lutego 2017 do 6 kwietnia 2017)

Kongres. Zbuduj pozytywną relację i stań się bliski swojemu Klientowi!

"Człowiek musi mieć kogoś.. Kogoś bliskiego. Wszystko jedno kogo, byle to był ktoś bliski”

John Steinbeck



Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?

Myślę, że możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.

Zapraszam po dużą dawkę inspiracji!


Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

Podczas Kongresu m.in.:

Nowoczesne strategie budowania lojalności klienta
Dlaczego konsument mnie zdradza - czyli dlaczego wierność jest dzisiaj trudna
Strategia lojalnościowa, jako rozrywka dla klientów
Jakimi narzędziami budować lojalność? Co i kiedy działa?
Kim jest nasz klient? Jak bardzo musimy go poznać, by wiedzieć jakich działań użyć by stał się lub pozostał lojalny?
Elementarz komunikacji z klientem – kanały komunikacji vs techniki komunikacyjne – jak, kiedy i za pomocą jakich narzędzi rozmawiać z klientem
Lojalność wśród różnych generacji klientów
2 mini warsztaty:

  • Lojalność oczami analityka – jak oceniać skuteczność programu lojalnościowego
  • Lojalność oczami psychologa – jak oceniać i sprawdzać potrzeby SWOICH klientów


Do udziału zapraszamy dyrektorów, managerów i specjalistów:

marketingu
programów i operacji lojalnościowych
customer experience management
badania doświadczeń i satysfakcji klientów oraz utrzymana klienta
sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży
przedstawicieli agencji sales promotion, marketingu bezpośredniego i contact center

 

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

5 kwietnia 2017

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie Kongresu

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager
Marcin Potkański, Brand Advisor, CEO, Trainer, Lecturer, Mentor, Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast

09:10

Jak wytrwać w świętym związku lojalnościowym…?

Piotr Mosak, psycholog, założyciel psycholog.com.pl

Związek to związek i bez względu na to z kim go tworzymy kieruje się tymi samymi zasadami.

  • Najpierw akceptacja – dlaczego kogoś akceptuję, mimo że nie do końca go rozumiem?
  • Reagowanie na zmiany – wszystko się zmienia więc i my musimy się zmienić.
  • Spełnianie oczekiwań – czego za mało, czego za dużo, czego nie ma, co ma zniknąć?
  • Komunikacja – jak nie będziemy rozmawiać to wszystko popsujemy.
  • Zdrada – z czego wynika i co po niej?

 

STRATEGIA

09:45

Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta

Piotr Krowicki, Kierownik ds. Marketingu i Programu Lojalnościowego, Promod
Angelika Ziętek, Specjalista ds. Marketingu, Promod

  • Wpływ kultury organizacji na funkcjonowanie programu lojalnościowego.
  • Struktura organizacyjna programu lojalnościowego – przykłady i inspiracje.
  • Rola animacji programu lojalnościowego wewnątrz organizacji i jej przykłady.

 

10:30

Lojalność w omnichannel’u.. dobre praktyki spójnych działań lojalnościowych

Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

  • Jak budować strategię lojalnościową w różnych kanałach komunikacyjnych (synergia on i off Line)
  • Jak tworzyć kompatybilne działania lojalnościowe; dostosowanie kanału i strategii do konkretnych grup klientów- czy to się opłaca i jak to zrobić?
11:15

Przerwa kawowa

TRENDY

11:40

Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO. Success case study Picodi.com

Bartosz Góralewicz, SEO Expert, Founder & CEO, Elephate
Łukasz Gwóźdź, Marketing and Analytics Director, Picodi.com

  • Decyzja o rebrandingu i jej podłoże
  • Techniczne aspekty rebrandingu w ponad 20 krajach
  • Jak w ciągu kilku miesięcy zbudowaliśmy lojalność klientów w branży niskiego zaufania
12:25

Strategia lojalnościowa, jako rozrywka dla uczestników

Wioletta Krasnodębska, Specjalista w Zespole ds. Rozwoju Direct Marketingu, PKN ORLEN S.A.

Case study: Wielka Promocja Urodzinowa „Nagród pod sam korek”

  • Czy lojalność może przybrać formę zabawy?
  • Jak angażować nowych i obecnych uczestników programu po 15 latach istnienia.
  • Cel charytatywny jako ważny element strategii lojalnościowej.
13:00

Najnowocześniejszy trend: budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych

Krzysztof Sarnecki, Współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu. Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator. Ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm

Dzisiejszy świat biznesu to chaos i nielinearność – czyli ekonomia turbulencji. Rozpoznanie potrzeb klienta nie definiuje sprzedaży, budowanie relacji niewiele daje a ofertowanie to działanie co najmniej trącące myszką. Sztuczność „systemów lojalnościowych” może być i jest dzisiaj obnażana przez komunikujących się klientów. Czy może być utrzymana lojalność klienta bez stosowania systemów lojalnościowych? Nie tylko może, ale najnowszy trend to brak „maszynerii do zatrzymania klienta”. W dobie Sprzedaży Transformacyjnej, gdy dążyć należy do sytuacji, w której jesteśmy źródłem ostatecznej satysfakcji klienta – lojalność wynikać może ze strategii działania bez stosowania „systemów”. Ta lojalność jest silniejsza niż „ta specjalnie budowana”. Europa nie zna tego myślenia. Dynamizm Polski pozwala nam wykorzystać tę wiedzę i inżynierię. O co tu chodzi? Wyjaśni to twórca pierwszej nielinearnej V Generacji Sprzedaży.

14:00

Przerwa obiadowa

15:00

7 sposobów na pozyskanie głosu klienta za pomocą ankiet internetowych do budowania zwiększania jego lojalności

Piotr Sadowski, CEO, Webankieta.pl

  • Podczas wystąpienia poznasz najbardziej skuteczne sposoby i kanały pozyskiwania głosu klienta za pomocą ankiet internetowych
  • Poznasz „jeden prosty trik” na wykorzystanie zebranych opinii do zbudowania więzi z klientem i jego lojalności
  • Teoria zostanie poparta praktycznymi przykładami z pośród najczęstszych przypadków użycia systemów ankiet on-line

 

15:45

Jakimi kanałami/narzędziami budować lojalność? Co i kiedy działa?

Zbigniew Nowicki, Managing Director, Partner, Bluerank

  • Spraw, aby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo - Personalizacja
  • Stosuj nowoczesne metody budowania lojalności – Growth Hacking i Lead Nurturing
  • Uruchom bezpośredni dialog z Twoimi klientami – Mobile Loyalty
  • Zadbaj o rywalizację pomiędzy Twoimi klientami – Gamification
  • Zrozum co jest najważniejsze dla Twoich klientów – Big Data
16:30

Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

6 kwietnia 2017

08:30

Rejestracja uczestników, poranna kawa

KLIENT

09:00

Kim jest nasz klient? Jak bardzo musimy go poznać, by wiedzieć jakich działań użyć by stał się lub pozostał lojalny?

Agnieszka Olek, Experience Designer, BE-IN

  • Czy klient to też człowiek?
  • Jak powstają nasze doświadczenia?
  • Co to znaczy poznać klienta? Skąd wiemy, jak wygląda nasz klient?
  • Jak pracować nad lojalnością z perspektywy ścieżki klienta?
  • Potrzeby klienta: fanaberia czy "must be”?  Praca na potrzebach.
  • Jak zbudować przewagę konkurencyjną? Propozycja wartości odpowiedzią na zdiagnozowane potrzeby.
09:45

Lojalność to za mało. Potrzebujesz apostołów.

Rafał Mróz, Sprzedaję i pomagam innym sprzedawać więcej, wykorzystajto.pl

  • Dlaczego lojalność nie wystarcza? (czym się różni lojalny klient od apostoła)
  • Przejście na najwyższy stopień zaufania klienta do sprzedawcy (czynne wykorzystanie rekomendacji)
  • Czemu klienci boją się dać Ci swoje dobre kontakty w ramach polecenia? (punkty oporu przy rekomendacjach)
  • Który z tych błędów popełniasz? (5 największych błędów dotyczących poleceń)
  • Kiedy pytać o rekomendację i polecenie znajomym? (kryteria niezbędne do uzyskania dobrej, czynnej rekomendacji)
10:15

Jak wykorzystać social media w swoich programach lojalnościowych?

Monika Czaplicka, założycielka agencji Wobuzz, autorka "Zarządzanie kryzysem w social media", blog czaplicka.eu

  • Najlepsze przykłady promocji programów lojalnościowych w social media
  • Jak wykorzystać sm do pozyskiwania klientów programu
  • Na co uważać
10:45

Przerwa kawowa

11:10

Elementarz komunikacji z klientem – kanały komunikacji vs techniki komunikacyjne – jak, kiedy i za pomocą jakich narzędzi rozmawiać z klientem

Iwona Tuźnik, Digital Research, Analysis and Strategy

  • Holistyczne podejście do komunikacji z klientem - kanały komunikacji jako spójny ekosystem
  • Jak wykorzystać specyfikę kanałów digitalowych do budowania lojalność klientów - jak prowadzić wiarygodną komunikację, czyli personalizacja i kreatywność
  • Monitoring internetu - jak trzymać rękę na pulsie, żeby być we właściwym czasie i właściwym miejscu
  • Kluczowe korzyści wizerunkowe płynące z posiadania lojalnych klientów, czyli zjawisko brand advocacy
12:00

Kluczowe czynniki sukcesu w budowaniu satysfakcji uczestników programów lojalnościowych

Marek Kosakowski

  • Customer experience jako źródło tworzenia wartości klienta w czasie
  • Jak przejść od lojalności transakcyjnej do lojalności w postawie?
  • Wpływ nowoczesnych technologii na rozwój programów lojalnościowych
12:45

Lojalność 3.0 – jak poprzez program lojalnościowy kreować zaangażowanie, personalizację i doświadczenia.

Magdalena Śliwińska, Loyalty & Partnership Manager Le Club AccorHotels

  • 3 filary programów lojalnościowych
  • Od stempelków do wyjątkowych doświadczeń
  • Case study: Elite Experiences by Le Club AccorHotels
13:30

Przerwa obiadowa

Sesje warsztatowe

14:30

Lojalność oczami analityka – jak oceniać skuteczność programu lojalnościowego

Serhij Fuks, współwłaściciel, AMA Institute
Karol Przanowski, współwłaściciel, AMA Institute

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi metodami analitycznymi, wspierającymi  efektywne zarządzanie kampaniami oraz całymi programami lojalnościowymi. Podczas warsztatu uczestnicy z jednej strony poznają wyzwania pomiaru skuteczności programów lojalnościowych, z drugiej zaś strony zdobędą wiedzę czy istnieje potencjał ich rozwoju.

  • Metody liczenia rentowności kampanii w ramach programu lojalnościowego
  • Nowoczesne metody zwiększenia skuteczności kampanii – modele inkrementalne (uplift)
  • Czy warto wzbogacać dane o klientach - wykorzystanie BIG data: business case wpływu przyrostu mocy predykcyjnej na zysk z kampanii?
  • Globalna ocena skuteczności programu lojalnościowego

 

Lojalność oczami psychologa – jak oceniać i sprawdzać potrzeby SWOICH klientów

Bartłomiej Wrzosek, Managing Director/Senior Trainer/Consultant, DEVELOR

Celem tego warsztatu jest praktyczne spojrzenie na zachowania współczesnych klientów pod kątem psychologicznym. Przedstawimy i przedyskutujemy wybrane wyniki badań Customer Experience Develor International w kontekście oczekiwań klientów oraz wpływu różnych aspektów ich obsługi na lojalność. Dzięki interaktywnym metodom warsztaty pomogą lepiej zrozumieć dzisiejsze motywy zakupowe oraz coraz trudniejszą do utrzymania lojalność.

Podczas warsztatu zapoznamy Państwa z:

  • Najnowszymi wynikami międzybranżowego badania CX Develor w regionie CEE i stworzymy okazję do odniesienia ich do własnych firm
  • Prostym w zastosowaniu narzędziem wizualizacyjnym – mapa empatii klienta, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w swojej pracy nad klientem
  • Teorią momentów prawdy i rolą przekraczania oczekiwań klientów jako skuteczną i nie koniecznie bardzo kosztowną drogą do lojalności

 

16:30

Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 18 lutego 2017 do 6 kwietnia 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
16. Kongres Lojalność Klienta
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Dodatkowe warunki uczestnictwa

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Sojusz potęgą ze słabościami

Dla nas szczęściem w...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Morawiecki przykręca śrubę przedsiębiorcom....

Coraz częściej wydaje mi...
News

The ball is in your court

Środa: słówko na dziś....
News

Problem z terminowością w Twoim zespole?

Jest jedna rzecz, której...
News

Shadow Banking 3.0 – Platformy hostujące a…...

… czyli tak, jak...
News

Terrorysta uderzył w systemową wadę

Podczas wychodzenia z...
Najlepsze blogi o biznesie