pb.pl

IT/Telekomunikacja oraz Media

XI Kongres Business Intelligence

30-31.03.2017, Warszawa,
Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
2395.00 PLN (od 11 lutego 2017 do 30 marca 2017)

Konferencja.

Zarejestruj się

Witaj,

Mam przyjemność zaprosić Cię do udziału w Kongresie Business Intelligence, który od ponad dekady stanowi platformę wymiany doświadczeń, w zakresie najciekawszych i najbardziej aktualnych rozwiązań, narzędzi i metod zarządzania systemem BI, ale także budowania kultury analitycznej przedsiębiorstwa. Nasi Eksperci - ludzie biznesu i technologii, z doświadczeniem i pasją – połączą siły, aby pomóc Ci stworzyć oraz zrealizować strategię zmiany i rozwoju w Twojej firmie.

Podczas spotkania m.in.:

  • Pokażemy, jak wykorzystać potencjał otwartych narzędzi i repozytoriów danych geograficznych w wizualizacji danych transakcyjnych w czasie bliskim rzeczywistemu
  • Nauczymy zarządzać informacją w obszarze healthcare w uwarunkowaniach architektury rozproszonej
  • Zaprezentujemy operacyjny BI w służbie CRM , czyli możliwości personalizacji w relacjach z klientami i bieżącej analityki działań
  • Podpowiemy, jakie możliwości stwarza wykorzystanie danych o użytkownikach pochodzące z różnych źródeł do budowania przewag w obszarze customer experience
  • Uczulimy na szczególnie istotne kwestie bezpieczeństwa informacji w kontekście rozwiązań mobilnych
  • Przypomnimy o tym, że wdrożenie lub transformacja systemu BI jest rewolucją - trener zarządzania zmianą poprowadzi warsztaty, które wzmocnią Twoje kompetencje managerskie
  • Położymy nacisk na znaczenie znajomości ram prawnych realizowanych projektów (umowy w modelu Agile/ prawne aspekty profilowania ludzi)


Jeżeli chcesz w pełni wykorzystać potencjał inteligentnego zarządzania danymi, aby wpierać  różne obszary Twojego biznesu, dołącz do nas 30-31 marca 2017 r.

Zapraszam,
Ewelina Stęplewska
Project Manager, Puls Biznesu


Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Kierowników Projektów
  • Architektów i Administratorów Baz Danych
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi  CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
  • Specjalistów ds. utrzymania systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

 

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Medialny

30 marca 2017

Moderator: Przemysław Barankiewicz, CFA, Chief Digital Officer w Bonnier Business Polska, redaktor naczelny Bankier.pl

09:00

Rejestracja Uczestników i poranna kawa

INTELIGENTNE ZARZĄDZANIE DANYMI W ORGANIZACJI

09:30

Wykorzystanie otwartych narzędzi i repozytoriów danych geograficznych w wizualizacji danych transakcyjnych w czasie bliskim rzeczywistemu

prof. Piotr Gawrysiak, Chief Data Scientist, mBank

10:15

Zarządzanie danymi w bankowości

Michał Hoppel, Chief Data Officer, BZW BK

  • Na czym polega zarządzanie danymi i ich praktyczne wykorzystanie
  • Wymagania regulatorów
  • Wartość biznesowa i sponsorship w organizacji
  • Kultura zarządzania danymi i właścicielstwo danych

 

11:00

Przerwa na kawę

11:20

Bezpieczeństwo wdrażania rozwiązań Business Intelligence w instytucjach finansowych

Robert Twarowski, Management Consultant, Alior Bank

  • Gdzie krzyżują się drogi business intelligence i tajemnicy prawnie chronionej
  • Buy vs build rozwiązań business intelligence z perspektywy regulacyjnej
  • Propozycje mitygantów ryzyk związanych z outsourcingiem analizy big data

 

12:10

Czy klienci oraz regulatorzy zatrzymają rozwój Big Data?

Arkadiusz Wiśniewski, Dyrektor ds. Rozwiązań Analitycznych, IBM Polska i Kraje Bałtyckie

Przetwarzanie dużych i różnorodnych zbiorów danych nie jest czymś nowym, ale nadal uważa się, że potencjał tego typu analiz nie został jeszcze w pełni wykorzystany i zmonetaryzowany. Świadomość klientów na temat tego w jaki sposób i do czego przedsiębiorstwa i organizacje rządowe wykorzystują dane na temat transakcji, interakcji posiadanych produktów czy aktywności w internecie jest coraz większa. W maju 2016 roku została ogłoszona nowa regulacja unijna (General Data Protection Regulation), która rozszerzy wymagania dla przedsiębiorstw w zakresie ochrony danych osobowych. Czy zmiany w świadomości klientów oraz w prawie spowodują zmierzch Big Data?

prezentacja będzie podzielona na dwie części:
1. analityka big data - co to jest, wyzwania, przykłady użycia, korzyści
2. analityki big data z perspektywy GDPR

13:00

Lunch

13:50

Data Mining w praktyce: czyli wszystko, co powinniście wiedzieć, żeby zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.

Tomasz Brzeziński, Senior Data Scientist, Netsprint

  • Trendy w analityce - jak zbudować biznes #napędzanyDanymi
  • Przykłady rozwiązań analitycznych dla różnego typu organizacji
  • Jak weryfikować jakość danych? Studium przypadku

 

14:20

Bezpieczeństwo informacji – czy jesteśmy w stanie uchronić się przed cyberatakiem

Zbigniew Rudnicki, B2B Pre-Sales Leader, Technical Account Management (SRPOL TAM), Samsung Electronics

  • Zagrożenia w cyberprzestrzeni w dzisejszym swiecie: rodzaje, obszary, skala itd.
  • Jak się zabezpieczać? mechanizmy prewencyjne, ochronne itd.

 

15:10

Zarządzanie informacją w obszarze healthcare w uwarunkowaniach architektury rozproszonej

Jarosław Wójciński, Dyrektor Departamentu Rozwoju IT, Lux Med

  • Wymiarowanie danych dedykowane do specyfiki świadczenia usług opieki medycznej
  • Podejście do zastosowania różnych modeli zarządzania danymi w uwarunkowaniu rozproszonej korporacji
  • Poziom zaawansowania oraz wnioski z realizowanych przedsięwzięć

 

16:10

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

31 marca 2017

09:00

Rejestracja Uczestników i poranna kawa

INTELIGENTNE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O KLIENTACH

09:30

Operacyjny BI w służbie CRM – personalizacja w relacjach z klientami i bieżąca analityka działań

Wojciech Olszówka, Kierownik ds. Systemów Raportowych IT, platforma nc+

Aktualnie BI to nie tylko raport czy kolorowy wykres, który na podstawie długiej historii pozwala na spokojną analizę długofalowej strategii. Coraz częściej BI jest wykorzystywany do codziennej pracy, aby na bieżąco analizować dane i podejmować na ich podstawie decyzje, aby wspierać pracowników operacyjnych w ich bieżącej pracy, aby efektywnie personalizować oferty dla klientów uwzględniając także zmiany i zdarzenia, które miały miejsce tuż przed chwilą. Bazując na przykładach, odpowiem na poniższe pytania:

  • Czy zawsze potrzebujemy danych natychmiast?
  • Jaki jest „Right Time”?
  • Czy przetwarzanie Real-Time to musi być potężny system analizujący „wszystkie” zdarzenia ze wszystkich źródeł?
  • W jakich konkretnie miejscach warto wykorzystać operacyjnie BI?

 

10:20

Jak w praktyce wykorzystywać dane o użytkownikach pochodzące z różnych źródeł do budowania przewag w obszarze customer experience

Igor Farafonow, CEO, Uxeria

11:10

Przerwa na kawę

11:30

Czy prawo dopuszcza profilowanie ludzi?

dr Arwid Mednis, radca prawny, partner w kancelarii prawnej Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Czym jest profilowanie z prawnego punktu widzenia
  • Skutki profilowania: wykorzystanie danych, predykcja, dyskryminacja
  • Skąd dane do profilowania - dopuszczalność łączenia danych z różnych źródeł
  • Profilowanie w obecnych przepisach o ochronie danych osobowych
  • Prawa osoby profilowanej pod rządami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
  • Obowiązki podmiotu profilującego

INTELIGENTNE PLANOWANIE PRZYSZŁOŚCI

12:20

SESJA WARSZTATOWA Zarządzanie projektem w ekonomii chaosu a pokolenie Y – wielka zmiana, nieunikniona zmiana

Krzysztof Sarnecki, Współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu. Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator. Ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm

Za kilka lat większość osób na rynku pracy będzie należało do bardzo innego od poprzednich – pokolenia Y. Tym starszym ciężko jest zrozumieć myślenie „Millenialsów”. Bo jak można „zrozumieć” jaki to kolor zielony, patrząc tylko przez czerwone szkła? Igreki – nie wiedzą co to klasyczne zarządzanie projektem i… nie odnajdują się w tej inżynierii. Jednocześnie zdecydowanie lepiej poruszają się w środowisku dzisiejszego chaosu. Nie znają się na programach komputerowych tak jak ich rodzicie, ale 10 razy szybciej znajdą odpowiedź na większość pytań. Myślą inaczej, działają inaczej – oczekują od starszych czegoś, czego ci dzisiaj nie potrafią im dać. Jak w tej sytuacji zarządzać? Wielka zmiana, nieunikniona zmiana. I możliwa do przeprowadzenia z mniejszym „bólem” niż to na teraz wygląda.

13:50

Lunch

14:50

Nowe technologie, w które warto inwestować i które dadzą ci przewagę rynkową

Jacek Koman, Head of B2B Innovation, Samsung R&D Institute Poland, Samsung Electronics

  • Mobilność jako kolejna rewolucja w informatyzacji narzędzi wsparcia biznesu i budowania przewagi konkurencyjnej. Laptop czy tablet ? A może tylko smart fon?
  • Internet of Things w zastosowaniach dla rynku konsumenckiego i biznesu. Czy wszystko można ze sobą połaczyć i co z tego wyniknie ?
  • Wirtualna rzeczywistość w technologiach VR/AR dla usług i zabawy. Czy na pewno juz wiemy jak wykorzystać  ?
  • Wearables to nie tylko gadżet !
  • Zarządzanie energią barierą do kolejnej rewolucji technologicznej ?

 

15:40

Umowy dla projektów IT realizowanych w modelu Agile

mec. Tomasz Zalewski, radca prawny, partner w kancelarii prawnej Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Standardowe wzorce umów a metodyki Agile
  • Pomiędzy umową o dzieło a umową o świadczenie usług
  • Czy metodyka jest elementem umowy?
  • Łączenie różnych modeli realizacji projektów w ramach jednej umowy

 

16:30

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2395.00 PLN (od 11 lutego 2017 do 30 marca 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XI Kongres Business Intelligence
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2395.00 PLN
2 2395.00 PLN
3 2395.00 PLN
4 2395.00 PLN
5 2395.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Chcesz pokoju, gotuj się do wojny

Realne cele i Davos, i...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Schizofrenia rynków

Od początku lutego możemy obserwować interesujące...
News

Puszkę Pandory uznajmy za otwartą

Zaplanowana na 25 marca...
News

Sprawny system egzekucji komorniczej leży w...

W powszechnej świadomości...
News

Nie umniejszaj swoim kompetencjom! Case study

Paweł ma 37 lat, jest...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie