pb.pl

IT/Telekomunikacja oraz Media

XI Kongres Business Intelligence

30-31.03.2017, Warszawa,
Centrum Konferencyjne NIMBUS, Al. Jerozolimskie 98, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
2395.00 PLN (od 11 lutego 2017 do 30 marca 2017)

Konferencja.

Witaj,

Mam przyjemność zaprosić Cię do udziału w Kongresie Business Intelligence, który od ponad dekady stanowi platformę wymiany doświadczeń, w zakresie najciekawszych i najbardziej aktualnych rozwiązań, narzędzi i metod zarządzania systemem BI, ale także budowania kultury analitycznej przedsiębiorstwa. Nasi Eksperci - ludzie biznesu i technologii, z doświadczeniem i pasją – połączą siły, aby pomóc Ci stworzyć oraz zrealizować strategię zmiany i rozwoju w Twojej firmie.

Podczas spotkania m.in.:

  • Pokażemy, jak wykorzystać potencjał otwartych narzędzi i repozytoriów danych geograficznych w wizualizacji danych transakcyjnych w czasie bliskim rzeczywistemu
  • Nauczymy zarządzać informacją w obszarze healthcare w uwarunkowaniach architektury rozproszonej
  • Zaprezentujemy operacyjny BI w służbie CRM , czyli możliwości personalizacji w relacjach z klientami i bieżącej analityki działań
  • Podpowiemy, jakie możliwości stwarza wykorzystanie danych o użytkownikach pochodzące z różnych źródeł do budowania przewag w obszarze customer experience
  • Uczulimy na szczególnie istotne kwestie bezpieczeństwa informacji w kontekście rozwiązań mobilnych
  • Przypomnimy o tym, że wdrożenie lub transformacja systemu BI jest rewolucją - trener zarządzania zmianą poprowadzi warsztaty, które wzmocnią Twoje kompetencje managerskie
  • Położymy nacisk na znaczenie znajomości ram prawnych realizowanych projektów (umowy w modelu Agile/ prawne aspekty profilowania ludzi)


Jeżeli chcesz w pełni wykorzystać potencjał inteligentnego zarządzania danymi, aby wpierać  różne obszary Twojego biznesu, dołącz do nas 30-31 marca 2017 r.

Zapraszam,
Ewelina Stęplewska
Project Manager, Puls Biznesu


Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Kierowników Projektów
  • Architektów i Administratorów Baz Danych
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi  CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
  • Specjalistów ds. utrzymania systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

 

Partnerzy

Patron Medialny

30 marca 2017

Moderator: Przemysław Barankiewicz, CFA, Chief Digital Officer w Bonnier Business Polska, redaktor naczelny Bankier.pl

09:00

Rejestracja Uczestników i poranna kawa

INTELIGENTNE ZARZĄDZANIE DANYMI W ORGANIZACJI

09:30

Kreuj przyszłość wykorzystując metody analityczne w kontekście strategii biznesowej

Ewelina Ciach, Senior Value Advisor for Customer Engagement Marcin Słomka, Predictive Analytics Expert,SAP Hybris

Czy wiecie   jak za pomocą analityki  Obama i Trump  wygrali   ostatnie wybory,  a  Netflix  poprawia  jakość  rekomendacji filmowych dla swoich Klientów? Jak najlepiej zaprezentować się na portalach randkowych i dlaczego zmiana imienia może zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie lepszego kredytu?Opowiemy jak identyfikować i oceniać  potencjał projektów analityki predykcyjnej w Twojej organizacji  i jak przekuć go  na konkretne korzyści biznesowe. Zastanowimy się przy okazji jaką wartość ma  kapitał społeczny każdego z nas, jak  analizować sieci społeczne i jak dyskontować taką wiedzę  w praktyce w kontekście szybkiej propagacji innowacji czy   blokowania szlaków komunikacyjnych przy zagrożeniach wirusowych.

1. Czynniki technologiczne i socjologiczne wpływające na wzrost zastosowania analityki predykcyjnej w marketingu, sprzedaży, utrzymania, windykacji i fraudach.

2. Wyzwania związane z danymi first party vs DMP i ich integracją.

3. Aplikowalność modeli na każdym etapie cyklu życia, ze szczególnym uwzględnieniem akwizycji, wartości Klienta, retencji, windykacji i zarządzania fraudem.

4. Ewolucja predykcyjnych modeli skłonnościowych w perswazyjne i awersyjne.

5. Typowanie ról społecznych i wykorzystanie ich potencjału w praktyce.

6. Biznesowa operacjonalizacja analityki predykcyjnej w erze doświadczeń Klienta.

11:00

Przerwa na kawę

11:20

Zarządzanie informacją w obszarze healthcare w uwarunkowaniach architektury rozproszonej

Adam Sienkiewicz, Kontroler Biznesowy, GRUPA LUXMED; Artur Bielaczyk, Kontroler Sprzedaży, GRUPA LUXMED

  • Wymiarowanie danych dedykowane do specyfiki świadczenia usług opieki medycznej
  • Podejście do zastosowania różnych modeli zarządzania danymi w uwarunkowaniu rozproszonej korporacji
  • Poziom zaawansowania oraz wnioski z realizowanych przedsięwzięć

 

12:10

Czy klienci oraz regulatorzy zatrzymają rozwój Big Data?

Arkadiusz Wiśniewski, Dyrektor ds. Rozwiązań Analitycznych, IBM Polska i Kraje Bałtyckie

Przetwarzanie dużych i różnorodnych zbiorów danych nie jest czymś nowym, ale nadal uważa się, że potencjał tego typu analiz nie został jeszcze w pełni wykorzystany i zmonetaryzowany. Świadomość klientów na temat tego w jaki sposób i do czego przedsiębiorstwa i organizacje rządowe wykorzystują dane na temat transakcji, interakcji posiadanych produktów czy aktywności w internecie jest coraz większa. W maju 2016 roku została ogłoszona nowa regulacja unijna (General Data Protection Regulation), która rozszerzy wymagania dla przedsiębiorstw w zakresie ochrony danych osobowych. Czy zmiany w świadomości klientów oraz w prawie spowodują zmierzch Big Data?

prezentacja będzie podzielona na dwie części:
1. analityka big data - co to jest, wyzwania, przykłady użycia, korzyści
2. analityki big data z perspektywy GDPR

13:00

Lunch

13:50

Data Mining w praktyce: czyli wszystko, co powinniście wiedzieć, żeby zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.

Tomasz Brzeziński, Senior Data Scientist, Netsprint

  • Trendy w analityce - jak zbudować biznes #napędzanyDanymi
  • Przykłady rozwiązań analitycznych dla różnego typu organizacji
  • Jak weryfikować jakość danych? Studium przypadku

 

14:20

Nowe technologie Business Intelligence w Cloud, w które warto inwestować- Microsoft case study

Tomasz Dorf, Dyrektor Segmentu MŚP ; Michał Żylinski ,Technology Solutions Professional Azure; Bartłomiej Graczyk ,Solution Architect BI, Microsoft

15:10

Zarządzanie danymi w bankowości

Michał Hoppel, Chief Data Officer, BZ WBK, Wojciech Głowacki, Specjalista w zespole CDO, BZ WBK

  • Na czym polega zarządzanie danymi i ich praktyczne wykorzystanie
  • Wymagania regulatorów
  • Wartość biznesowa i sponsorship w organizacji
  • Kultura zarządzania danymi i właścicielstwo danych

 

16:10

Zakończenie I dnia Konferencji

31 marca 2017

09:00

Rejestracja Uczestników i poranna kawa

INTELIGENTNE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O KLIENTACH

09:30

Operacyjny BI w służbie CRM – personalizacja w relacjach z klientami i bieżąca analityka działań

Wojciech Olszówka, Kierownik ds. Systemów Raportowych IT, platforma nc+

Aktualnie BI to nie tylko raport czy kolorowy wykres, który na podstawie długiej historii pozwala na spokojną analizę długofalowej strategii. Coraz częściej BI jest wykorzystywany do codziennej pracy, aby na bieżąco analizować dane i podejmować na ich podstawie decyzje, aby wspierać pracowników operacyjnych w ich bieżącej pracy, aby efektywnie personalizować oferty dla klientów uwzględniając także zmiany i zdarzenia, które miały miejsce tuż przed chwilą. Bazując na przykładach, odpowiem na poniższe pytania:

  • Czy zawsze potrzebujemy danych natychmiast?
  • Jaki jest „Right Time”?
  • Czy przetwarzanie Real-Time to musi być potężny system analizujący „wszystkie” zdarzenia ze wszystkich źródeł?
  • W jakich konkretnie miejscach warto wykorzystać operacyjnie BI?

 

10:20

Jak w praktyce wykorzystywać dane o użytkownikach pochodzące z różnych źródeł do budowania przewag w obszarze customer experience

Igor Farafonow, CEO, Uxeria

11:10

Przerwa na kawę

11:30

Czy prawo dopuszcza profilowanie ludzi?

dr Arwid Mednis, radca prawny, partner w kancelarii prawnej Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Czym jest profilowanie z prawnego punktu widzenia
  • Skutki profilowania: wykorzystanie danych, predykcja, dyskryminacja
  • Skąd dane do profilowania - dopuszczalność łączenia danych z różnych źródeł
  • Profilowanie w obecnych przepisach o ochronie danych osobowych
  • Prawa osoby profilowanej pod rządami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
  • Obowiązki podmiotu profilującego

INTELIGENTNE PLANOWANIE PRZYSZŁOŚCI

12:20

SESJA WARSZTATOWA Zarządzanie projektem w ekonomii chaosu a pokolenie Y – wielka zmiana, nieunikniona zmiana

Krzysztof Sarnecki, Współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu. Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator. Ekspert w zakresie marketingu i budowania przewagi rynkowej firm oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm

Za kilka lat większość osób na rynku pracy będzie należało do bardzo innego od poprzednich – pokolenia Y. Tym starszym ciężko jest zrozumieć myślenie „Millenialsów”. Bo jak można „zrozumieć” jaki to kolor zielony, patrząc tylko przez czerwone szkła? Igreki – nie wiedzą co to klasyczne zarządzanie projektem i… nie odnajdują się w tej inżynierii. Jednocześnie zdecydowanie lepiej poruszają się w środowisku dzisiejszego chaosu. Nie znają się na programach komputerowych tak jak ich rodzicie, ale 10 razy szybciej znajdą odpowiedź na większość pytań. Myślą inaczej, działają inaczej – oczekują od starszych czegoś, czego ci dzisiaj nie potrafią im dać. Jak w tej sytuacji zarządzać? Wielka zmiana, nieunikniona zmiana. I możliwa do przeprowadzenia z mniejszym „bólem” niż to na teraz wygląda.

13:50

Lunch

14:50

CRM Analityczny – w co inwestować, aby zdobyć przewagę rynkową?

Marcin Szymelfenig, Analityk Data Mining, PKO BP


1) Tytułem wstępu: zarządzanie relacjami z blisko 10 milionami Klientów – „it’s complicated!”
2) Kierunki rozwoju CRM Analitycznego:
·         Nowe źródła danych, czy może więcej „BIG” danych?
·         „Żelazo” – czy farmy hadoop’ów / serwerów są nam niezbędne?
·         Oprogramowanie – open source vs komercyjni dostawcy (plusy i minusy, po obu stronach)
·         Algorytmy  – czy istnieje „święty graal” analityki?

15:40

Umowy dla projektów IT realizowanych w modelu Agile

mec. Tomasz Zalewski, radca prawny, partner w kancelarii prawnej Wierzbowski Eversheds Sutherland

  • Standardowe wzorce umów a metodyki Agile
  • Pomiędzy umową o dzieło a umową o świadczenie usług
  • Czy metodyka jest elementem umowy?
  • Łączenie różnych modeli realizacji projektów w ramach jednej umowy

 

16:30

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2395.00 PLN (od 11 lutego 2017 do 30 marca 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
XI Kongres Business Intelligence
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Ewelina Stęplewska
Project Manager

T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

e.steplewska@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Add insult to injury

Środa: słówko na dziś. Czyta Kevin Aiston.
News

A Nord Stream 2 krok za krokiem

Gazprom podkreśla, że jego...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na środę,...

Kontrakty terminowe na...
News

Drugą turę wygra zwycięzca pierwszej

Emmanuel Macron...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na wtorek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Żeby zarabiać, trzeba grać

Gry dosłownie zalewają...
News

Drugi raz mamy status partnera

Oficjalne partnerstwo...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie