pb.pl

Human Resources

Recruitment Days 2017

28-29.03.2017, Warszawa,
Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa

koszt uczestnictwa netto
2495.00 PLN (od 11 lutego 2017 do 29 marca 2017)

Konferencja. Wyzwania rekrutera – w pogoni za idealnym kandydatem!

Zarejestruj się



REKRUTERZE!

Potrzebujemy nowych handlowców, rekrutuj, masz dwa tygodnie!
Nie, ten człowiek wcale nie jest ekspertem, chcę kogoś innego!
Ile?! Nie, nie ma takiej możliwości, możemy zaproponować połowę tej kwoty. Znajdź kogoś!
No nie wiem, Ci kandydaci… a nie ma kogoś innego? Jakiego? No nie wiem… Co myślisz?
Szukasz idealnego kandydata tak długo! Ile mam jeszcze czekać? Praca sama się nie zrobi!

Jak często słyszysz podobne uwagi? Czy zmagasz się z wyzwaniami w swojej pracy? Zapewne tak, zachęcam więc do dalszej lektury. Nie będzie ona długa, bo wiem, że masz przed sobą kolejny proces rekrutacyjny!

Rekruter – wg definicji – osoba przeprowadzająca rekrutację. Teoretycznie proste, krótkie i zwięzłe określenie. A jak ma się do tego praktyka? Zupełnie inaczej – praktyczne aspekty pracy rekrutera nie są już tak proste. Właściwe ogłoszenie, sposób rekrutacji, weryfikacja setek CV, albo zbyt mało CV, selekcja kandydatów, rekomendacje, sprostanie oczekiwaniom zlecających proces, sprostanie oczekiwaniom kandydatów… Jeśli przez te i przez wiele innych kwestii przebrniesz pomyślnie, zostaje onboarding. Koniec. Czyżby? Nie! Przecież musisz być odrobinę marketingowcem i zadbać o employer branding, musisz też być odrobinę prawnikiem i znać prawne aspekty, których jest wiele, a w dodatku wciąż się zmieniają, musisz też być doskonałym psychologiem, musisz… No właśnie.

Czy czytając ten wstęp masz wrażenie, że jednak o Twoich zadaniach, zmaganiach, wyzwaniach można napisać wiele stron? Jeśli tak, dołącz do nas. Recruitment Days 2017 to spotkanie stworzone z myślą o tych, którzy pasjonują się swoją pracą, którzy mimo wszystkich zmagań cieszą się każdym sukcesem, którzy chcą mówić o wyzwaniach w pozytywny sposób i którzy chcą zostać zainfekowani pozytywną energią zaproszonych gości, którzy podzielą się swoimi wyzwaniami i sukcesami!

Czekamy na Ciebie już 28-29 marca 2017 w Warszawie. Otwórz się na nowe, inne spojrzenie. Wspólnie budujmy społeczność zaangażowanych ekspertów! A jeśli wciąż nie masz pewności, czy to spotkanie jest dla Ciebie, zadzwoń, pozwól nam się przekonać!

Do zobaczenia,

Rafał Szary
Project Manager
Recruitment Days 2017



O czym chcemy Ci opowiedzieć?
Oczywiście o wyzwaniach i sukcesach m.in. w zakresie:
  • wyzwań stawianych przez pokolenie millennialsów jako kandydatów do pracy
  • efektywnych rekrutacji wewnątrz organizacji i idących za tym zmianach
  • wielozadaniowości rekruterów
  • Employer Brandingu i jego ogromnego wpływu na poszukiwania idealnych pracowników
  • rekrutacji mobilnych
  • pułapek prawnych rekrutacji


Dlaczego warto do nas dołączyć?
O to zapytamy Ciebie po zakończonej konferencji. Teraz możemy zagwarantować:
  • jedyną w swoim rodzaju atmosferę tworzoną przez inspiratorów, Ciebie oraz współuczestników
  • realny wpływ na przebieg spotkania – każde z wystąpień jest na tyle długie, aby dać Ci możliwość zadawania pytań
  • wiele case studies, ale również dwie sesje warsztatowe – u nas nie musisz wybierać, gwarantujemy udział w każdym wystąpieniu!
  • znakomitych inspiratorów, którzy chcą dzielić się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Ciebie do działania
  • certyfikat potwierdzający, że jesteś częścią społeczności Recruitment Days 2017

Kogo spotkasz wśród uczestników?
Poza zaproszonymi inspiratorami, których znajdziesz w zakładce „Prelegenci” z pewnością spotkasz:
  • Dyrektorów i Managerów ds. Rekrutacji
  • HR Managerów
  • Specjalistów ds. Rekrutacji
  • HR Biznes Partnerów
  • Headhunterów
  • Wiele osób zajmujących się rekrutacją bez względy na stanowisko, jakie zajmują.
My z kolei chcielibyśmy spotkać Ciebie!

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron

Patron Medialny

28 marca 2017

Recruitment Process Excellence

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

09:00

Rozpoczęcie konferencji i oficjalne powitanie uczestników

Rafał Szary, Project Manager, Bonnier Business Polska

09:10

Jak skutecznie rekrutować wewnątrz firmy?

Paweł Bechciński, Dyrektor ds. Rekrutacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich, Suez Polska

  • Polityka rekrutacyjna a planowanie w obszarze zasobów ludzkich
  • Jak rekrutacja wewnętrzna może wiązać się z procesami związanymi z rozwojem pracowników?
  • Standardy w obszarze rekrutacji a kultura organizacji
  • Dobre praktyki w zakresie rekrutacji wewnętrznej

10:00

Multi skills wpisne w rolę rekrutera czyli jak być trenerem, nauczycielem, psychologiem, strategiem i ambasadorem marki jednocześnie

Agnieszka Cieniuch, Menadżer zespołu rekrutacji w Departamencie Rekrutacji i Rozwoju, Bank Zachodni WBK S.A.
Anna Ukalska, Starszy specjalista ds. rekrutacji w Departamencie Rekrutacji i Rozwoju, Bank Zachodni WBK S.A.

  • Rekruter, czyli psycholog, łowca talentów, diagnosta, facylitator nastrojów wewnątrz organizacji, przedstawiciel brandu, edukator, trener,  narzędzie employer brandingu, mediator, negocjator i strateg w jednej osobie
  • Wyzwanie współczesnego rynku pracy oraz specyfika dzisiejszych kandydatów
  • Pokolenie millennialsów – perspektywa biznesu/pracodawcy oraz fakty i mity o pokoleniu Y
  • Merytoryka w pracy rekrutera czyli prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie ze sztuką
  • Pierwsze wrażenie w procesie rekrutacji,  błędy w ocenie, intuicja rekrutera/menadżera
  • Motywacja kandydatów i kompetencje marzeń z perspektywy pracodawcy

10:50

Przerwa na kawę i networking

11:10

Sztuka współczesnej rekrutacji a efektywność procesu

Beata Wrzosek, Head of Talent Development & Recruitment, CBS HR Poland & Baltics, Danone

  • Cechy nowoczesnego Rekrutera
  • Jak ustawić optymalny i efektywny proces – rola „Alignment meeting”
  • Jak budować pozytywne doświadczenie kandydata w trakcie całego procesu
  • Jakie są trendy i przed czym nie uciekniemy

12:00

Nowe metody w starym procesie rekrutacji

  • Wykorzystanie social mediów i elementów gry w procesie rekrutacji

12:50

Przerwa na lunch

13:40

SESJA WARSZTATOWA: Poszukiwanie prawdy, w mikro ekspresji gestów – „Prawda ma tylko jedną twarz, a kłamstwo ma ich wiele.” – Charles Louis de Montesquieu.

Tomasz Czyż, Ekspert w zakresie przywództwa

  • Sensoryczna, emocjonalna a logiczna ocena informacji i otaczającego nas świata
  • Badania nad ekspresją emocji – od Charlsa Darwina do Paula Eckmana
  • Ustalanie związku pomiędzy gestykulacją a wiarygodnością
  • Po czym poznać kłamców? Fizjologiczne objawy
  • Gestykulacja - świadoma i nieświadoma
  • Kortyzol i testosteron – jak te hormony zmieniają naszą gestykulację
  • Ocena wiarygodności rozmówców na podstawie analizy ekspresji pozajęzykowych
  • Po czy poznać kłamstwo?, gesty wskazujące na oszustwo
  • Storytelling kandydatów, od którego momentu rozpoczyna się konfabulacja?
  • Kto tworzy rzeczywistość a kto upiększa fakty podczas rozmowy?
  • Co chcemy weryfikować? Czy zgodność opowieści z CV, czy wiarygodność opowiadającego?
  • Od jakiego wieku, człowiek rozpoczyna kłamać?
  • Jaka grupa zawodowa, najlepiej rozpoznaje symptomy kłamstwa?
  • Jak myślimy o myślach innych - Teoria umysłu D. Premacka i G. Woodruffa – czyli zdolność do wnioskowania o stanach innych osób na podstawie ich zachowań

15:00

Przerwa na kawę i networking

15:20

Przyszłość to dziś – rekrutacja mobilna w portfolio narzędzi HR

Piotr Lemieszek, Head of Growth, Filttr

  • Czym jest rekrutacja mobilna?
  • Do jakich kandydatów trafia?
  • Jakie są dostępne narzędzia na rynku?
  • Jakie przynoszą korzyści?
  • Best practise na konkretnym przykładzie firmy

16:10

Talenty lubią czuć się dobrze – o skutecznym EB

Kinga Przepiórka - Head of Human Resources w Cognifide
Magdalena Owsiana – Senior PR & Marketing Specialist w Cognifide

  • Employer branding zaczyna się wewnątrz firmy
    • Różnorodny zespół kluczem do sukcesu
    • Kompleksowy program EB - Feel Good @Cognifide! - dbanie o dobre samopoczucie pracowników i ich otoczenia
  • Komunikacja zewnętrzna jest spójna z wewnętrznymi wartościami
    • Przyjazny proces rekrutacyjny - redukcja stresu kandydatów
    • CSR w służbie employer brandingu
  • Talenty dzielą się wiedzą
    • Rozwinięte narzędzia dzielenia się wiedzą w organizacji
    • Angażowanie społeczności IT - rozwój kompetencji technicznych
17:00

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

29 marca 2017

Process Excellence & Candidate Experience

08:30

Rejestracja uczestników, powitalna kawa

09:00

Rekruter w zarządzie!? Performance recruitment jako narzędzie, które zmienia strategiczną pozycję rekrutacji

dr Barbara Zych, Founder& CEO Employer Branding Institute

09:50

Pokolenie millennialsów – poznaj, zrozum, zatrudnij

Anna Celińska, HR Business Partner w Credit Agricole Bank Polska S.A.
Joanna Kochmańska, HR Business Partner w Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Y, Z Alfa – jacy są, czego potrzebują – tożsamość i charakterystyka pokoleniowa
  • My life my rules – postawy Młodych wobec pracy i pieniędzy
  • Touchpointy – gdzie się z Nimi spotkać i jak to zrobić bez obciachu
  • Coś więcej niż praca – co zaoferować, aby chcieli zostać dłużej

10:40

Przerwa na kawę i networking

11:00

Candidate experience – kiedy pomaga, a kiedy szkodzi?

Monika Kołodziejczyk, Recruitment & HR Development Manager w Grupie Saint-Gobain w Polsce
Dawid Strzyżak, Senior Talent Acquisition Coordinator w Grupie Saint Gobain w Polsce

  • Ogłoszenie
  • Proces rekrutacji
  • Kanały komunikacji z kandydatem
  • Informacja zwrotna
  • Onboarding

11:50

Proces budowania marki pracodawcy przy współpracy HRu z Marketingiem. Czy to jest możliwe?

Marcin Potkański, Brand Advisor, CEO, Trainer, Lecturer, Mentor, Employer Branding, Marketing & Coffee enthusiast

12:40

Przerwa na lunch

13:30

SESJA PRAWNA: Nie kupuj kota w worku, czyli pułapki prawne rekrutacji i jak ich unikać

Agata Mierzwa, Adwokat w Zespole Prawa Pracy, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka

W praktyczny sposób:

  • przedstawimy prawo pracodawcy do poznania historii kandydata,
  • skonfrontujemy je z argumentami w jakie kandydata wyposaża prawo, czyli równym traktowaniem w zakresie nawiązania stosunku pracy oraz ochroną danych osobowych,
  • oraz podpowiemy, czy i co można zrobić, jeśli okaże się, że kandydat skłamał w czasie rekrutacji.
14:20

SESJA WARSZTATOWA: Candidate Experience w procesie rekrutacji - czego oczekują kandydaci?

Alina Kubowicz, Starszy Specjalista ds. Rekrutacji w Alior Banku
Monika Szczurek, Specjalista ds. Rekrutacji w Alior Banku
Natalia Łańcucka, Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji w Alior Banku

  • Proces rekrutacji w Alior Banku – historia, zasady, wyzwania, założenia
    • realizacja procesu w organizacji o rozproszonej strukturze
    • wyzwania rekrutacyjne w obszarze Contact Center
    • przełożenie na doświadczenie kandydata (Candidate Experience)
  • Warsztat: jak poprawić candidate experience w wybranym procesie rekrutacyjnym?
  • Podsumowanie

16:20

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2495.00 PLN (od 11 lutego 2017 do 29 marca 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Recruitment Days 2017
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2495.00 PLN
2 2495.00 PLN
3 2495.00 PLN
4 2495.00 PLN
5 2495.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Rafał Szary
Project Manager

T 22 333 9870

F 22 333 97 78

r.szary@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Chcesz pokoju, gotuj się do wojny

Realne cele i Davos, i...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Schizofrenia rynków

Od początku lutego możemy obserwować interesujące...
News

Puszkę Pandory uznajmy za otwartą

Zaplanowana na 25 marca...
News

Sprawny system egzekucji komorniczej leży w...

W powszechnej świadomości...
News

Nie umniejszaj swoim kompetencjom! Case study

Paweł ma 37 lat, jest...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie