pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

Polskie Forum e-Logistyki

01-02.02.2017, Warszawa,
Novotel Centrum Warsaw, ul. Marszalkowska 94/98

koszt uczestnictwa netto
1795.00 PLN (od 24 grudnia 2016 do 2 lutego 2017)

200 zł mniej w dniach 19-24 stycznia. Wpisz hasło: promo_luty

Forum. Nowoczesna logistyka e-commerce

Zarejestruj się

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Liczba e-klientów stale rośnie, sklepów internetowych przybywa, a wraz z nimi pojawiają się nowe technologie. Do tego produktów jest coraz więcej, świadomość konsumencka jest coraz większa, a jest to jedynie cząstka zmian jakimi targany jest rynek e-commerce, nie tylko w Polsce! W powodzeniu sklepu internetowego, kluczową – jeśli nie najważniejszą- rolę odgrywa właśnie logistyka.


Zapraszam więc na spotkanie podczas którego wraz z najlepszymi ekspertami i praktykami omówimy aktualną sytuację logistyczną rynku e-commerce. Przedstawimy najciekawsze CASE STUDIES i pokażemy nowoczesne rozwiązania, które z pewnością będą miały ogromny wpływ na powodzenie e-biznesu.

 

Serdecznie zapraszam!

Magdalena Marczak-Makowska,
Project Manager


Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Izba Gospodarki Elektronicznej!

 

Podczas Forum m.in.:

Optymalizacja łańcucha dostaw e-commerce
Sprzedaż transgraniczna – jak się przygotować na ekspansję? Dobre praktyki, możliwości i ewentualne zagrożenia
Wyzwania w planowaniu operacyjnym i modelowanie procesów w e-commerce
Bezpieczeństwo w e-logistyce. O co powinniśmy zadbać w swoim e-commercie?
3 bloki tematyczne dostosowane do wymogów e-commerce: OBSŁUGA KLIENTA, MAGAZYNY, TRANSPORT

 

 

Do udziału w Forum zapraszamy:

 

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie w e-sklepie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów

Prezesów i Kadrę Zarządzającą w e-commerce
Dyrektorów, Menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
Dyrektorów, Menedżerów, Specjalistów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
Przedstawicieli firm logistycznych dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce

Zarejestruj się

Partnerzy

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

1 lutego 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Oficjalne rozpoczęcie Forum

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

TRENDY

09:40

Logistyka, czyli pieniądze podniesione z podłogi. Krótka historia ewolucji e-biznesu do biznesu

Mariusz Wesołowski, mariuszwesolowski.pl, Adwise.me

E-biznes przez całe lata jawił się jako jakaś tajemnicza hybryda pokus, które przynosi hanel, z łatwością, która towarzyszy internetowemu medium. I tak tradycyjny biznes ze swoim tradycyjnym podejściem nagle przestał być w oczach wielu atrakcyjny, ponieważ wystarczył sprawny komputer i dostęp do stałego łącza, aby z miejsca stać się e-przedsiębiorcą. Ze wszystkimi tego konsekwencjami. Minęły długie lata nim zajmujący się biznesem na E, zrozumieli, że chcąc robić biznes przez duże B, będą musieli zmierzyć się z wieloma tradycyjnymi problemami, dotyczącymi wszystkich sprzedawców, bez względu na miejsce i sposób kontaktu z Klientem.

10:10

Optymalizacja procesu realizacji zamówień e-commerce

Andrzej Jacek Rybak, CEO, Way2Send Sp. z o.o.

„Zło konieczne” Czym jest e-commerce dla logistyki?
Systemy uczestniczące w procesie realizacji zamówień
Otwarty i elastyczny OMS jako podstawa logistyki e-commerce
Automatyzacja procesu realizacji zamówień a usługi takie jak fulfillment, dropshipping

10:50

Sprzedaż transgraniczna – jak się przygotować na ekspansję? Dobre praktyki, możliwości, obostrzenia prawne i ewentualne zagrożenia

Anna Rak, Country Manager Poland, Trusted Shops

Co warto rozważyć przed rozpoczęciem ekspansji na innych krajach europejskich?
Wspólne mianowniki i różnice w obowiązkach  prawnych e-sprzedawców w różnych krajach UE
Zagrożenia prawne podczas wejścia na nowe rynki
Przygotowanie międzynarodowej obsługi klienta
Budowa marki na nowym rynku

11:20

Przerwa na kawę

11:45

CASE STUDY. Sprzedaż transgraniczna – kierunek wschód!

Adam Tomczak, Prezes Zarządu, CEO, X-press Couriers
Tomasz Rusak, Prezes Zarządu, Warcel

Czym się różni sprzedaż w Polsce od sprzedaży w UE od sprzedaży poza UE z punktu widzenia logistyki?
Czy cło i urzędy celne są realną barierą dla sprzedawców e-commerce?
Czy można ułatwić polskim e-sprzedawcom konkurować z lokalnymi sprzedawcami za granicą poprzez sprawną logistykę?

12:25

(S)przeciw omnichannelowi

Sławomir Rajch, E-commerce Manager, Raben Logistics Polska sp. z o.o.

Popularność słowa omnichannel – co właściwie się za nim kryje
Jak klienci B2C podejmują decyzje zakupowe – typy i okoliczności decyzji (mój prywatny podział)
Produkt czy marka – co w oczach klienta B2C jest ważniejsze w kontekście transakcji
Jak w transakcyjności może pomóc profesjonalna logistyka

12:50

Dostawa w e-sklepach w Polsce. Co mówią nam dane?

Marta Komar, Marketing Manager, Grupa Furgonetka

Jakie jest podejście do logistyki polskich e-sklepów?
Ilość form dostawy oraz średnie ceny doręczenia
Różnice pomiędzy małymi i średnimi a dużymi podmiotami
Jak to się może przekładać na sprzedaż?

13:20

Przerwa na Lunch

14:20

Zarządzanie danymi produktów i danymi logistycznymi produktów

Krzysztof Wieczorek, dyrektor do spraw wdrożeń procesów, OEX Cursor

Nowoczesne systemy i organizacja danych
Optymalizacja procesów zarządzania danymi
Synergia on i off line - rozwiązania do zarządzania danymi z obu ścieżek handlowych
Big Data w e-logistyce

15:00

Odpowiedzialność za uszkodzoną przesyłkę. Za co odpowiada przewoźnik, a za co e-sklep?

mec. Witold Chomiczewski, Wspólnik, Radca prawny, Lubasz&Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych, Pełnomocnik e-Izby ds. Legislacji

Odpowiedzialność na podstawie rękojmi, a odpowiedzialność za przesyłkę
Zakres odpowiedzialności przy przesyłce towarowej i przesyłce pocztowej
Kiedy odpowiedzialność przewoźnika jest wyłączona
Znaczenie ustalenia stanu przesyłki
Ryzyka dla e-sklepu związane z brakiem rozróżnienia swojej odpowiedzialności i odpowiedzialności przewoźnika

15:30

Zakończenie pierwszego dnia Forum

2 lutego 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

OBSŁUGA KLIENTA

09:30

Jak zmienia się logistyka eCmmerce i nawyki zakupowe klientów. Jaką rolę odegra w tym cross border.

Rafał Cheliński, Kierownik E-commerce, Poczta Polska

Jak zmieniają się podmioty na rynku przez coraz większą i silniejszą konkurencję
Monopolizacja i oligopole rządzących na tym rynku
Zmiany nawyków zakupowych klientów i próba dostosowania się do nich firm

10:00

Obsługa klienta a logistyka e-commerce

Łukasz Wysokiński, dyrektor rozwoju e-logistics, Cursor SA

Synergia e-logistyki z logistyką standardową, czyli możliwości i trudności omnichannelu
Obsługa e-klienta = monitoring zadowolenia, czyli jak dużo zależy od sprawnej e-logistyki
Customer Experience Management a e-logistyka
Centra obsługi zwrotów – organizacja i możliwości
Organizacja kontaktu z klientem

11:30

Przerwa na kawę

MAGAZYNY

11:50

Jak robić dobrą logistykę dla e-commerce?

Piotr Susz, Menadżer Operacyjny Projektów Logistycznych, 3LP S.A

Czym? – nowoczesne technologie w magazynach (automatyka i systemy)
Kim? – zaangażowany pracownik jako element przewagi konkurencyjnej (motywacja i zaangażowanie)
Jak? – dobrze mieć know how (organizacja samoucząca się )
Gdzie? – lokalizacja determinuje przyszły wynik (kierunki rozwoju)

12:10

Case study – Projekt przeniesienie magazynu Cloudpack.pl do Centrum Logistycznego 3LP S.A

Piotr Susz, Menadżer Operacyjny Projektów Logistycznych, 3LP S.A

Decyzja – dlaczego chcemy coś zmienić?
Planowanie – w jaki sposób zorganizować relokację bez obniżenia jakości serwisu dla klienta końcowego?
Realizacja – kto zrealizuje projekt?
Efekt – jaki będzie?

12:30

Wyzwania w planowaniu operacyjnym i modelowanie procesów w zmieniającej się rzeczywistości E-COMMERCE

Maciej Posadzy, Prezes Zarządu, 3LP SA
Robert Lubandy, Doradca logistyczny, właściciel Lubandy.Logistic.Services

Jak rozpocząć proces planowania instalacji automatyzacji magazynowej pod potrzeby e-commerce?

  • wskaźniki z przeszłości
  • droga do przyszłych wydajności
  • jak to się robi?

Jakie elementy przyszłego procesu uwzględnić w planowaniu, a które z nich można pominąć?

  • jakie są oczekiwania rynku, inwestora w stosunku do przyszłej usługi?

Jak na etapie planowania procesowego prawidłowo oszacować "zapas mocy" systemu, aby osiągnąć zrównoważone ROI?

  • czy planowanie systemu pod "peak" zamówień ma sens – alternatywy

Czy planować systemy "skrojone na miarę", czy też rezerwować moce przerobowe dla nowych procesów - jak planować biznes w przyszłym magazynie z automatyzacją?

  • czyli jak wybrane systemy automatyzacji mogą wspomagać nas przy wyborze typu produktu w dystrybucji

Dzienne planowanie operacyjne w magazynie z (nie)ograniczoną przepustowością systemu automatyzacji

  • jak planować wydania, aby system "pulsował"?
13:20

Przerwa na lunch

TRANSPORT

14:30

Przyszłość transportu – trendy i rozwiązania, a oczekiwania klientów.

Marek Cynowski, Dyrektor E-commerce, E-commerce Partners

Co jest priorytetem klienta: szybkość, elastyczność, cena?
Omnichanel i jego wpływ na dostawę?
Nowe trendy w dostawie miejskiej
Dostawa spersonalizowana
Bezproblemowe zwroty

16:00

Zakończenie drugiego dnia Forum, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1795.00 PLN (od 24 grudnia 2016 do 2 lutego 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Polskie Forum e-Logistyki
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 1795.00 PLN
2 1795.00 PLN
3 1795.00 PLN
4 1795.00 PLN
5 1795.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Szlifowanie reputacji grubym heblem

 
News

Rząd milczy w sprawie renty dożywotniej

Kancelaria Prezydenta RP,...
News

Nadchodzi inflacja

W czwartek GUS podał najnowsze dane na temat...
News

Biznes, biznes ponad wszystko

W działalności biznesowej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Prąd będzie bardziej polski, tylko ludzi żal

Polska załoga Engie i EDF...
News

Decydujący okres dla GPW

Tym razem nie chodzi o notowania akcji, kondycję...
News

Alterglobalistyczne usztywnienie

Logo Forum Ekonomicznego w...
Najlepsze blogi o biznesie