pb.pl

Transport / Logistyka, zaopatrzenie

Polskie Forum e-Logistyki

01-02.02.2017, Warszawa,
Novotel Centrum Warsaw, ul. Marszalkowska 94/98

koszt uczestnictwa netto
1795.00 PLN (od 24 grudnia 2016 do 2 lutego 2017)

Forum. Nowoczesna logistyka e-commerce

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Liczba e-klientów stale rośnie, sklepów internetowych przybywa, a wraz z nimi pojawiają się nowe technologie. Do tego produktów jest coraz więcej, świadomość konsumencka jest coraz większa, a jest to jedynie cząstka zmian jakimi targany jest rynek e-commerce, nie tylko w Polsce! W powodzeniu sklepu internetowego, kluczową – jeśli nie najważniejszą- rolę odgrywa właśnie logistyka.


Zapraszam więc na spotkanie podczas którego wraz z najlepszymi ekspertami i praktykami omówimy aktualną sytuację logistyczną rynku e-commerce. Przedstawimy najciekawsze CASE STUDIES i pokażemy nowoczesne rozwiązania, które z pewnością będą miały ogromny wpływ na powodzenie e-biznesu.

 

Serdecznie zapraszam!

Magdalena Marczak-Makowska,
Project Manager


Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Izba Gospodarki Elektronicznej!

 

Podczas Forum m.in.:

Optymalizacja łańcucha dostaw e-commerce
Sprzedaż transgraniczna – jak się przygotować na ekspansję? Dobre praktyki, możliwości i ewentualne zagrożenia
Wyzwania w planowaniu operacyjnym i modelowanie procesów w e-commerce
Bezpieczeństwo w e-logistyce. O co powinniśmy zadbać w swoim e-commercie?
3 bloki tematyczne dostosowane do wymogów e-commerce: OBSŁUGA KLIENTA, MAGAZYNY, TRANSPORT

 

 

Do udziału w Forum zapraszamy:

 

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie w e-sklepie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów

Prezesów i Kadrę Zarządzającą w e-commerce
Dyrektorów, Menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
Dyrektorów, Menedżerów, Specjalistów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
Przedstawicieli firm logistycznych dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce

Partnerzy

Partner Merytoryczny

Patron Medialny

1 lutego 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:30

Oficjalne rozpoczęcie Forum

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu

TRENDY

09:40

Logistyka, czyli pieniądze podniesione z podłogi. Krótka historia ewolucji e-biznesu do biznesu

Mariusz Wesołowski, mariuszwesolowski.pl, Adwise.me

E-biznes przez całe lata jawił się jako jakaś tajemnicza hybryda pokus, które przynosi hanel, z łatwością, która towarzyszy internetowemu medium. I tak tradycyjny biznes ze swoim tradycyjnym podejściem nagle przestał być w oczach wielu atrakcyjny, ponieważ wystarczył sprawny komputer i dostęp do stałego łącza, aby z miejsca stać się e-przedsiębiorcą. Ze wszystkimi tego konsekwencjami. Minęły długie lata nim zajmujący się biznesem na E, zrozumieli, że chcąc robić biznes przez duże B, będą musieli zmierzyć się z wieloma tradycyjnymi problemami, dotyczącymi wszystkich sprzedawców, bez względu na miejsce i sposób kontaktu z Klientem.

10:10

Optymalizacja procesu realizacji zamówień e-commerce

Andrzej Jacek Rybak, CEO, Way2Send Sp. z o.o.

„Zło konieczne” Czym jest e-commerce dla logistyki?
Systemy uczestniczące w procesie realizacji zamówień
Otwarty i elastyczny OMS jako podstawa logistyki e-commerce
Automatyzacja procesu realizacji zamówień a usługi takie jak fulfillment, dropshipping

10:50

Sprzedaż transgraniczna – jak się przygotować na ekspansję? Dobre praktyki, możliwości, obostrzenia prawne i ewentualne zagrożenia

Anna Rak, Country Manager Poland, Trusted Shops

Co warto rozważyć przed rozpoczęciem ekspansji na innych krajach europejskich?
Wspólne mianowniki i różnice w obowiązkach  prawnych e-sprzedawców w różnych krajach UE
Zagrożenia prawne podczas wejścia na nowe rynki
Przygotowanie międzynarodowej obsługi klienta
Budowa marki na nowym rynku

11:20

Przerwa na kawę

11:45

CASE STUDY. Sprzedaż transgraniczna – kierunek wschód!

Adam Tomczak, Prezes Zarządu, CEO, X-press Couriers
Tomasz Rusak, Prezes Zarządu, Warcel

Czym się różni sprzedaż w Polsce od sprzedaży w UE od sprzedaży poza UE z punktu widzenia logistyki?
Czy cło i urzędy celne są realną barierą dla sprzedawców e-commerce?
Czy można ułatwić polskim e-sprzedawcom konkurować z lokalnymi sprzedawcami za granicą poprzez sprawną logistykę?

12:25

(S)przeciw omnichannelowi

Sławomir Rajch, E-commerce Manager, Raben Logistics Polska sp. z o.o.

Popularność słowa omnichannel – co właściwie się za nim kryje
Jak klienci B2C podejmują decyzje zakupowe – typy i okoliczności decyzji (mój prywatny podział)
Produkt czy marka – co w oczach klienta B2C jest ważniejsze w kontekście transakcji
Jak w transakcyjności może pomóc profesjonalna logistyka

12:50

Dostawa w e-sklepach w Polsce. Co mówią nam dane?

Marta Komar, Marketing Manager, Grupa Furgonetka

Jakie jest podejście do logistyki polskich e-sklepów?
Ilość form dostawy oraz średnie ceny doręczenia
Różnice pomiędzy małymi i średnimi a dużymi podmiotami
Jak to się może przekładać na sprzedaż?

13:20

Przerwa na Lunch

14:20

Zarządzanie danymi produktów i danymi logistycznymi produktów

Krzysztof Wieczorek, dyrektor do spraw wdrożeń procesów, OEX Cursor

Co to są dane logistyczne, dane produktowe i do czego służą
W jaki sposób zarządzamy danymi
Synergia on i off line
Big Data w e-logistyce

15:00

Odpowiedzialność za uszkodzoną przesyłkę. Za co odpowiada przewoźnik, a za co e-sklep?

mec. Witold Chomiczewski, Wspólnik, Radca prawny, Lubasz&Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych, Pełnomocnik e-Izby ds. Legislacji

Odpowiedzialność na podstawie rękojmi, a odpowiedzialność za przesyłkę
Zakres odpowiedzialności przy przesyłce towarowej i przesyłce pocztowej
Kiedy odpowiedzialność przewoźnika jest wyłączona
Znaczenie ustalenia stanu przesyłki
Ryzyka dla e-sklepu związane z brakiem rozróżnienia swojej odpowiedzialności i odpowiedzialności przewoźnika

15:30

Zakończenie pierwszego dnia Forum

2 lutego 2017

09:00

Rejestracja, poranna kawa

OBSŁUGA KLIENTA

09:30

Jak zmienia się logistyka eCmmerce i nawyki zakupowe klientów. Jaką rolę odegra w tym cross border.

Rafał Cheliński, Kierownik E-commerce

Jak zmieniają się podmioty na rynku przez coraz większą i silniejszą konkurencję
Monopolizacja i oligopole rządzących na tym rynku
Zmiany nawyków zakupowych klientów i próba dostosowania się do nich firm

10:00

Obsługa klienta a logistyka e-commerce

Łukasz Wysokiński, dyrektor rozwoju e-logistics, Cursor SA

Synergia e-logistyki z logistyką standardową, czyli możliwości i trudności omnichannelu
Obsługa e-klienta = monitoring zadowolenia, czyli jak dużo zależy od sprawnej e-logistyki
Customer Experience Management a e-logistyka
Centra obsługi zwrotów – organizacja i możliwości
Organizacja kontaktu z klientem

11:30

Przerwa na kawę

MAGAZYNY

11:50

Jak robić dobrą logistykę dla e-commerce?

Piotr Susz, Menadżer Operacyjny Projektów Logistycznych, 3LP S.A

Czym? – nowoczesne technologie w magazynach (automatyka i systemy)
Kim? – zaangażowany pracownik jako element przewagi konkurencyjnej (motywacja i zaangażowanie)
Jak? – dobrze mieć know how (organizacja samoucząca się )
Gdzie? – lokalizacja determinuje przyszły wynik (kierunki rozwoju)

12:10

Case study – Projekt przeniesienie magazynu Cloudpack.pl do Centrum Logistycznego 3LP S.A

Piotr Susz, Menadżer Operacyjny Projektów Logistycznych, 3LP S.A

Decyzja – dlaczego chcemy coś zmienić?
Planowanie – w jaki sposób zorganizować relokację bez obniżenia jakości serwisu dla klienta końcowego?
Realizacja – kto zrealizuje projekt?
Efekt – jaki będzie?

12:30

Wyzwania w planowaniu operacyjnym i modelowanie procesów w zmieniającej się rzeczywistości E-COMMERCE

Maciej Posadzy, Prezes Zarządu, 3LP SA
Robert Lubandy, Doradca logistyczny, właściciel Lubandy.Logistic.Services

Jak rozpocząć proces planowania instalacji automatyzacji magazynowej pod potrzeby e-commerce?

  • wskaźniki z przeszłości
  • droga do przyszłych wydajności
  • jak to się robi?

Jakie elementy przyszłego procesu uwzględnić w planowaniu, a które z nich można pominąć?

  • jakie są oczekiwania rynku, inwestora w stosunku do przyszłej usługi?

Jak na etapie planowania procesowego prawidłowo oszacować "zapas mocy" systemu, aby osiągnąć zrównoważone ROI?

  • czy planowanie systemu pod "peak" zamówień ma sens – alternatywy

Czy planować systemy "skrojone na miarę", czy też rezerwować moce przerobowe dla nowych procesów - jak planować biznes w przyszłym magazynie z automatyzacją?

  • czyli jak wybrane systemy automatyzacji mogą wspomagać nas przy wyborze typu produktu w dystrybucji

Dzienne planowanie operacyjne w magazynie z (nie)ograniczoną przepustowością systemu automatyzacji

  • jak planować wydania, aby system "pulsował"?
13:20

Przerwa na lunch

TRANSPORT

14:30

Przyszłość transportu – trendy i rozwiązania, a oczekiwania klientów.

Marek Cynowski, Dyrektor E-commerce, E-commerce Partners

Co jest priorytetem klienta: szybkość, elastyczność, cena?
Omnichanel i jego wpływ na dostawę?
Nowe trendy w dostawie miejskiej
Dostawa spersonalizowana
Bezproblemowe zwroty

16:00

Zakończenie drugiego dnia Forum, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
1795.00 PLN (od 24 grudnia 2016 do 2 lutego 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Polskie Forum e-Logistyki
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Chcesz pokoju, gotuj się do wojny

Realne cele i Davos, i...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Schizofrenia rynków

Od początku lutego możemy obserwować interesujące...
News

Puszkę Pandory uznajmy za otwartą

Zaplanowana na 25 marca...
News

Sprawny system egzekucji komorniczej leży w...

W powszechnej świadomości...
News

Nie umniejszaj swoim kompetencjom! Case study

Paweł ma 37 lat, jest...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie