pb.pl

Marketing i PR

Millennials Marketing Forum

26-27.01.2017, Warszawa,
Hotel Novotel Warszawa Airport, ul. 1 sierpnia 1

koszt uczestnictwa netto
2295.00 PLN (od 10 grudnia 2016 do 25 stycznia 2017)

Konferencja. Skuteczny marketing dla e-generacji

Zarejestruj się

Witaj,

Postanowiłeś zapoznać się z programem naszej konferencji, co prawdopodobnie oznacza, że nurtują Cię ostatnio ważne pytania. Zastanawiasz się pewnie, kim jest Twój prawdziwy odbiorca, zwany Milenialsem, bo zrozumiałeś już, że nie tylko „piętnastolatkiem”, „dwudziestolatkiem”, „małolatem”. Pokolenie Y i pokolenie Z niosą ze sobą potencjał komercyjny, którego nie sposób ignorować. Tylko jak do nich dotrzeć, co im zaproponować i czym zaskoczyć  a przy tym pracować z ciekawymi narzędziami i zmieścić się w budżecie. Mamy dla Ciebie odpowiedzi!


Masz przed sobą agendę spotkania, do przygotowania którego zaprosiliśmy praktyków, którzy uczyli się na błędach i sukcesach własnych oraz klientów a teraz wiedzą, „jak robić to dobrze”. Spotkaj się z nimi a…


…dowiesz się, jakie mity krążą wokół pokolenia Milenium i jak pozbyć się schematów w myśleniu o nim
…podpowiemy, jak wyzwolić siłę rekomendacji wśród młodych i jak wykorzystać w pełni ich potencjał
…na przykładach pokażemy, jak prowadzić (Young) Customer Service w mediach społecznościowych
…przekonasz się, jak można wykorzystać miłość Milenialsów do obrazków – zaprezentujemy video jako jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z młodzieżą
…opowiemy o tym, jak „mobilne” myślenie może wpłynąć na jakość komunikacji z „pokoleniem smartfona”

Jeżeli chcesz wyłonić porządek z chaosu bieżących trendów, najnowszych mód i wizji, dołącz do nas 26 i 27 stycznia 2017 r – pokażemy, co mówi praktyka o komunikacji z e-generacją.

Zapraszam,
Katarzyna Basaj-Pietrasz
Project Manager, Puls Biznesu

Zarejestruj się

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Patron Medialny

26 stycznia 2017

08:30

Rejestracja Uczestników

09:00

Milenialsi jako prosumenci

dr Konrad Maj,psycholog społeczny, trener, Kierownik Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS, adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej SWPS

  • Więcej niż kupowanie: psychologiczne poczucie wpływu, potrzeba doświadczenia, aktywności i więzi
  • Współdzielenie jako sposób na realizowanie własnych wartości
  • Pokolenie społeczności: lokalność i budowanie małych plemion w sieci
  • Komunikacja z Milenialsami: szczerze, obrazowo i dwustronnie

09:50

Charakterystyka pokolenia i dobór strategii komunikacyjnych – jakich danych potrzebujesz i jak je właściwie wykorzystać do planowania i realizacji strategii - SPRAWDŹ, JAK TO ROBI NATIONALE-NEDERLANDEN

Małgorzata Nycz, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej, Nationale-Nederlanden

  • Komunikacja z Milenialsami jako inwestycja - czy warto i na ile się zaangażować
  • Co musisz wiedzieć, żeby dobrze zacząć i skończyć z sukcesem
  • Jakim językiem mówić do młodych o produktach finansowych
10:40

Przerwa na kawę

11:00

Styl życia młodych, a wartości marki, czyli jak budować więzi Millenialsow z marka?

Aleksandra Borowicz, Marketing Manager Poland, H&M
Katarzyna Podlaszewska, Social Media & Online Marketing Responsible in CEE, H & M

  • Dlaczego Lovebrand?
  • Co, gdzie i jak mówić , aby uruchomić emocje i zaangażować młodych
  • CASE STUDY H&M REVOLVE SPOT: HM Królestwo podczas eventów oraz w Social media

 

11:50

Brand experience - zaproś młodych do świata wartości i doznań

Wiktor Cegła, Dyrektor marketingu, Legia Warszawa

  • W jakie wartości wierzą Milenialsi, w co chcą się angażować - czy wszystko musi być nowe i niestandardowe?
  • Jakim językiem komunikować wartości i w jakich kanałach - jak angażować, aby sprzedawać
12:40

Lunch

13:40

Milenialsi - jak zmieniają proces decyzyjny w marketingu?

Karolina Liberka, Business Development Deputy Director, Agencja Digitalowa Fenomem

  • Jak szukają? Co zasadniczo różni "średniego" dorosłego od prawdziwego Millenialsa?

Średnio dorosły sięga po smartfona 30 razy dziennie, Millenials ponad 150! To wypada ok 10 razy na godzinę, czyli co 6 minut....Jak wyglada życie osoby, która co 6 minut sprawdza coś na komórce...

  • Jak rozmawiają?

Jak szukać prawdziwych insightów komunikacyjnych dotyczących Millenialsów? Na badaniach fokusowych...? NIE. Na grupach na Facebooku. Powstała cala kultura grup dyskusyjnych zbierających osoby mające konkretne zainteresowania, pasje, szukające odpowiedzi na ważne dla siebie pytania...

  • Jak kupują? Nowe moduły zakupowe zbudowane pod pokolenie Millenialsów.

Nie ma lepszej kwintesencji Milenialsowego mind-setu niż Instagram. Świat jest piękny, przyjemny, my skupiamy się na naszych pasjach i realizacji siebie, każdy z nas jest artystą i kreatorem siebie, nikt nie ma juz czasu na czytanie tekstu. Jak to wykorzystać?

14:30

Czy millenialsi inaczej podchodzą do komunikacji z markami? Sprawdźmy w monitoringu Internetu

Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24 S.A.

  • Real time marketing. Czym jest i dlaczego ma największy potencjał? Jak go mierzyć?
  • Ambasadorzy marki to nie tylko blogerzy/vlogerzy - analiza działań z infuencerami
  • Jak to robią najwięksi? Jak to robią najlepsi?
15:20

Reklama a Milenialsi - kochają ją czy nienawidzą? CASE STUDY: kampania Żubrówki "Piękny i Bestia"

Michał Sławiński, Social Media Innovation Director; Joanna Szwilling, Senior Strategy Consultant w agencji K2

  • Gdzie szukać młodych ludzi? Co robią w sieci, jakie są punkty styku z nimi?
  • Młodzi zmienni są! O tym, co teraz jest popularne, a co może być niebawem. Kilka trendów
  • Co ich najbardziej angażuje – najważniejsze zasady zaangażowania Milenialsów
  • Treść – czym się kierować przygotowując ją pod kątem młodzieży
  • Żubrówka i kampania „Piękny i bestia” – jak my docieraliśmy do młodych ludzi i jak ich angażowaliśmy
16:10

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

27 stycznia 2017

08:30

Rejestracja Uczestników

09:00

Nie tylko Facebook... Jak wykorzystać potencjał wszystkich kanałów w digitalu

Maciej Leonard Żybula, Prezes agencji interaktywnej Social Art, wykładowca studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

  • Jak dostosować się do specyfiki platform komunikacyjnych, takich jak Snapchat, Instagram, Periscope
  • Jak mądrze współpracować z influencerami i gwiazdami
09:50

Video online najpotężniejszym narzędziem komunikacji z pokoleniem Millenialsów

Magdalena Daniłoś, CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu

  • YouTube nową wersją telewizji
  • Facebook vs. YouTube - wojna o tytuł hegemona video w sieci
  • Youtuber - zawód i autorytet
  • Video online czyli niewykorzystany potencjał komunikacyjny w polskim marketingu
  • Case studies najlepszych kampanii video marketingowych w Polsce

 

10:40

Przerwa na kawę

11:00

Myślisz o pokoleniu smartfona? zacznij myśleć mobilnie!

Piotr Suchodolski, Marketing Director, Virgin Mobile Polska

  • Jak połączyć różne kanały komunikacji i sprzedaży dzięki ulubionemu gadżetowi młodzieży
  • Jaką rolę będzie odgrywać m-commerce w biznesie
11:50

Budowanie długofalowej więzi Milenialsów z marką - jak niemożliwe staje się możliwym

Marcin Maj, Prezes Zarządu, OS3 GROUP S.A.

  • Jak zbudowany jest ludzki mózg i jaki ma to wpływ na decyzje zakupowe
  • Co kryje się za często spotykanym i budzącym liczne dyskusje hasłem – IV rewolucja przemysłowa
  • Czym jest sharing economy, czyli w jaki sposób nabywać bez wydawania
  • Jak tworzyć najbardziej efektywne kampanie reklamowe

 

12:40

Lunch

14:20

Cross digital journey - jak wyruszyć z Millenialsami w podróż po internecie?

Marlena Wieteska, Dyrektor Sprzedaży w agencji interaktywnej Mint Media; Marcin Żukowski, Cyfrowy tubylec, Team Leader w agencji interaktywnej Mint Media

  • Po co i dlaczego wchodzą do świata digitala oraz jak ich rozpoznać?
  • Jak Millenialsi postrzegają samych siebie i inny sobie podobnych?
  • Na czym polega ich kultura, czy rzeczywiście jest jednorodna i jak wykorzystać ją w marketingu?
  • Jak obudzić w sobie empatię, aby zrozumieć potrzeby Millenialsów?
15:10

Influencer Generated Content - dlaczego do komunikacji z millenialsami nie potrzebny Ci grafik i agencja kreatywna

Kamil Bolek, Head of Communication (indaHash), PR&Brand Manager (LifeTube) / influencer marketing specialist

  • Trendy - jak millenialsi konsumują media
  • Piramida influencerów, czym się różnią: celebryci, digital stars, social media influencers i power users
  • User generated content - jak wykorzystać treści tworzone przez użytkowników w komunikacji marki
  • Zaangażowanie - na co komu lajki i komentarze
  • Setki influencerów w jednej kampanii - co daje automatyzacja influencer marketingu
  • Case studies - dla każdej branży i każdego celu

 

15:50

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2295.00 PLN (od 10 grudnia 2016 do 25 stycznia 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
Millennials Marketing Forum
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Zarejestruj się

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie poniższej tabelki wpisując dane uczestników Wydarzenia. W przypadku wydarzeń płatnych koszt uczestnictwa naliczany jest automatycznie.

Lista uczestników

Lp Imię Nazwisko Stanowisko Dział Email Cena netto
1 2295.00 PLN
2 2295.00 PLN
3 2295.00 PLN
4 2295.00 PLN
5 2295.00 PLN

???

Osoba zgłaszająca

Osoba zgłaszająca jest reprezentantem firmy, który zgłasza uczestników i z którym możemy się skontaktować w razie wątpliwości dotyczących zgłoszenia. Osoba zgłaszająca nie musi być uczestnikiem.
Nazwisko*
Stanowisko*
Dział*
Telefon*
Faks
Email

Kontakt potwierdzający rejestrację

Email*
pod ten adres zostanie wysłany
link potwierdzający
Email księgowości
pod ten adres zostanie wysłana proforma

Dane firmy

W przypadku wydarzeń płatnych faktura zostanie wystawiona na podstawie poniższych danych.
Nazwa firmy*
Branża
NIP*
Miejscowość*
Kod pocztowy*
Ulica i numer*
Kraj siedziby
E-mail firmy*
Telefon*
Faks

Uwagi

Uwagi
* Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami uczestnictwa oraz (w przypadku wydarzeń płatnych) zobowiązuję się do zapłaty całości kwot wynikających z niniejszego zgłoszenia
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o., oraz partnerów handlowych. Oświadczenie jest niezależne od czasu korzystania z usług świadczonych przez Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
* gwiazdką oznaczono pola obowiązkowe

Informacje

Katarzyna Basaj-Pietrasz
Project Manager

T 22 333 9838

F 22 333 97 78

k.pietrasz@pb.pl

Zarejestruj się

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Szlifowanie reputacji grubym heblem

 
News

Rząd milczy w sprawie renty dożywotniej

Kancelaria Prezydenta RP,...
News

Nadchodzi inflacja

W czwartek GUS podał najnowsze dane na temat...
News

Biznes, biznes ponad wszystko

W działalności biznesowej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Prąd będzie bardziej polski, tylko ludzi żal

Polska załoga Engie i EDF...
News

Decydujący okres dla GPW

Tym razem nie chodzi o notowania akcji, kondycję...
News

Alterglobalistyczne usztywnienie

Logo Forum Ekonomicznego w...
Najlepsze blogi o biznesie