pb.pl

Sprzedaż

TRENDY SPRZEDAŻY 2017

24-25.01.2017, Warszawa,
Hotel Polonia Palace, Aleje Jerozolimskie 45

koszt uczestnictwa netto
2695.00 PLN (od 3 grudnia 2016 do 25 stycznia 2017)

Konferencja. Nowoczesne zarządzanie sprzedażą!

Zapraszam na kolejną edycję Trendów Sprzedaży, które odbędą się 24-25 stycznia w Warszawie. Rok rocznie Kongres gromadzi najlepszych ekspertów oraz praktyków rynku i już na stałe wpisał się w kalendarz imprez branżowych.  W tym roku myślą przewodnią naszego wydarzenia jest nowoczesne zarządzanie sprzedażą.

Jak dostosować strategię sprzedaży do zmieniającego się  rynku oraz jak stawiać realne cele sprzedażowe?
Jak mądrze i efektywnie zarządzać sprzedażą, aby budować dobre relacje zarówno z rynkiem, jak i pracownikami?
Jak rekrutować, motywować i dbać o zespół sprzedażowy oraz jak efektywnie wykorzystywać zasoby sprzedażowe?
Jak sprostać natężeniu komunikacyjnemu, tak aby oferta sprzedażowa docierała do założonego targetu?
Jak zarządzać różnymi kanałami sprzedażowymi jednocześnie oraz jak decydować o celach konkretnych kanałów?
Jak wykorzystywać nowoczesne technologie do osiągania celów sprzedażowych?
Jak poznać i wartościować naszego klienta, skąd czerpać rzetelne informacje na jego temat i jak ich nie zmarnować?

Na te i inne pytania odpowiemy podczas Trendów Sprzedaży 2017. Nie może Was zabraknąć na tym wydarzeniu!


Trendy Sprzedaży 2017 to:

Inspirujące i ciekawe prelekcje – zdobądź kompleksową wiedzę na jedynym, unikalnym wydarzeniu!
Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania nowoczesną sprzedażą!
Pięć kluczowych bloków tematycznych porządkujących wiedzę na temat budowy nowoczesnej, dostosowanej do aktualnego rynku, strategii sprzedaży!
Innowacyjna formuła Akademii Menedżera Sprzedaży – weź udział w specjalistycznych warsztatach przeznaczonych dla dyrektorów sprzedaży!

Do udziału w Trendach Sprzedaży 2017 zapraszamy:

Dyrektorów oraz managerów sprzedaży
Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
Dyrektorów oraz managerów handlowych
Key Accountów
Sales Managerów
Dyrektorów oraz managerów marketingu
Dyrektorów oraz managerów działów obsługi klienta

 

 

Serdecznie zapraszam,
Magdalena Marczak-Makowska
Project Manager

 

 

 

 

Partnerzy

Patron Medialny

24 stycznia 2017

08:30

Rejestracja i poranna kawa

09:00

Rozpoczęcie Konferencji

Magdalena Marczak-Makowska, Project Manager, Puls Biznesu
Marcin Renduda, Trainer / coach / business and sales consultant, RENDUDA.pl

ZARZĄDZANIE STRATEGIĄ SPRZEDAŻY

09:10

INSPIRATIONAL SPEECH. Zwyciężanie na konkurencyjnym rynku - od unikalnej strategii do konkretnych czynów

Szymon Kudła, mówca biznesowy, inspirator

ZWINNOŚĆ PRZEWAGA KONKURENCYJNA WYTRWAŁOŚĆ WSPÓŁPRACA

  • Pierwsze  „S”: SPRYT

Wyprzedzanie  konkurencji  w  każdym  aspekcie  pracy. Budowanie codziennych, nieoczywistych przewag konkurencyjnych.

  • Drugie  „S”: SZYBKOŚĆ

Testowanie  nowych  pomysłów  sprzedażowych  „w  boju”, unikanie niepotrzebnych dywagacji i syndromu grzecznego prymusa.

  • Trzecie „S”: SYSTEMATYCZNOŚĆ

Cierpliwe wracanie z tematem, niezrażanie się pierwszymi niepowodzeniami.

  • Czwarte „S”: SPÓJNOŚĆ

Kierowanie wspólnej energii na zewnątrz (na walkę o rynek), a nie na przepychanki wewnątrz organizacji.

10:10

Zarządzanie zespołem sprzedażowym – jak zbudować sales dream team?

Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes, Virgin Mobile Polska

  • Komunikacja ze sprzedażą – jak przedstawiać strategię sprzedaży, tak aby była zrozumiana?
  • Kiedy, co i jak komunikować zespołowi sprzedażowemu? - prostota przekazu to efektywność realizacji
  • Strategia firmy to podstawa: dokąd i jak zmierzamy?
  • Rozliczanie celów: terminowość i obiektywizm

 

11:00

Przerwa kawowa

11:20

Zarządzanie Menedżerami Liniowymi

Wojciech Herra, niezależny konsultant, trener

  • Kim jest dobry lider? Jak go znaleźć i jak nim kierować?
  • Kompetencje liniowego menedżera sprzedaży- jak go nie zasypać obowiązkami, tak aby skutecznie dowodził handlowcami
  • Jakich narzędzi potrzebuje menedżer liniowy?
  • Jak przygotować menedżerów do rekrutacji handlowców?- nowe metody rekrutacji
  • Co zrobić, żeby menedżerowi się chciało, czyli jak i kiedy motywować, żeby osiągnąć cel?

Zarządzanie Handlowcami

Dorota Ostrożańska, Senior Sales Trainer, Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.

Personal branding handlowca Jaki jest i czym się charakteryzuje? Określ benchmark handlowca, z którym chcesz pracować.

Rekrutacja handlowca Zrekrutowałeś handlowca i co dalej? Przeprowadź go z sukcesem przez okres próbny i spowoduj, by chciał pozostać z Tobą w Twoim zespole.

Zespół handlowców Jakich masz handlowców? Kim dysponujesz i czy te zasoby gwarantują Ci realizację celów? Zarządzaj kalendarzami, edukacją i motywacją handlowców.

 

Zarządzanie handlowcami to wyzwanie. Dystrybucja zadań, priorytetyzacja, alokacja zasobów (zwłaszcza czasu), zbieranie feedbacków... to zarówno zadania każdego handlowca, jak i tego, kto handlowcami zarządza. A handlowiec to ktoś, kto nie tylko spotyka się z klientami, lecz przede wszystkim sprzedaje. Może robić to lepiej lub gorzej, jednocześnie ujawniając indywidualne różnice w podejściu do wyzwań. Jak je rozumieć, akceptować i godzić? Przy założeniu, że każdy z Twoich handlowców może mieć inne preferencje w zakresie liczby kontaktów z klientami, komunikacji, przygotowania do pracy etc...? Zapraszam Cię do udziału w interaktywnej sesji ćwiczeniowej, w której zmierzysz się z indywidualnymi stylami działania. Korzyść dla Ciebie? Empiryczne doświadczenie różnorodności, które błyskawicznie przełożysz na pracę z handlowcami.

12:20

Algorytmia™ w sprzedaży, czyli o tym jak odkryć efektywne schematy w sprzedaży.

tristan tresar, trener biznesu

Sprzedaż to kompetencja, to nie ulega wątpliwości. jednak gdy pytam szefów zespołów o 3 kluczowe umiejętności jako części tej kompetencji, to słyszę niejednoznaczne odpowiedzi.

W trakcie krótkiej prelekcji dowiesz się jak dowiedzieć się, które umiejętności w zespole rozwijać a które mniej lub nie rozwijać ich w ogóle. i na koniec pokażę Ci, jak odkryć w pracy najlepszych handlowców skuteczne schematy, które później zastosować można w całym zespole.

13:05

New age manager – czy myśli mogą wznieść Cię na wyższy poziom zarządzania?

Krzysztof Kasperuk, PANHERI
Klaudia Pingot, SpecBabka, liderka Smart Coaching

  • Optymizm, radość i pewność czy niepokój, lęk i asekuracja - świat myśli i poglądów managerów na teraźniejszość i przyszłość
  • Młodzi vs starzy – jesteś gotowy na pacę z nowym pokoleniem?
  • Dwie strony medalu – czas na zmianę perspektywy!
13:45

Przerwa obiadowa

ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ SPRZEDAŻĄ

14:45

Multikanałowość. Wiele kanałów- jedna sprzedaż!

Małgorzata Olszewska, Dyrektor Strategiczny, Kazar Footwear Sp. z o.o.

  • Kilka kanałów – jeden cel, czyli jak mądrze zarządzać multichannel’em
  • Kanały ważne i ważniejsze - rola kanałów na ścieżce zakupowej Klienta
  • Jak oceniać skuteczność multikanałowości, czyli 1+1=3
15:30

PRZYSZŁOŚĆ SPRZEDAŻY - Big Data i Customer Intelligence

Piotr Kowalczyk, Menedżer Działu Analiz i Raportowania w T-Mobile Polska S.A.

  • Natłok danych i filtr danych - wyciąganie wniosków i budowanie strategii sprzedażowo-marketingowej
  • Cloud Computing- jak ogarnąć rzeszę klientów i czerpać od nich rzetelne informacje
  • Jakimi narzędziami kolekcjonować i porządkować informacje nt naszych klientów i jak na ich podstawie podejmować decyzje biznesowe
16:15

Wykorzystywanie Lead’ów– jak znaleźć potencjał sprzedaży?

Paweł Sala, Współzałożyciel i dyrektor zarządzający, FreshMail

  • Jak pozyskiwać leady w branży B2B
  • Jak pozyskiwać leady w branży B2C
  • Jak przygotować efektywny program lead nurturingowy
  • Jak aktywować nieaktywnych użytkowników
17:00

Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

25 stycznia 2017

08:30

Rejestracja, poranna kawa

ZARZĄDZANIE KLIENTAMI

09:00

Pozyskanie vs. utrzymanie klienta, czyli wpływ programów lojalnościowych na procesy sprzedażowe

Krzysztof Stremler, Managing Partner, i360 Sp. z o.o.

  • Co skłania klientów do zmiany zachowań nabywczych, a co powoduje w nich chęć pozostania wiernymi?
  • Metody pozyskiwania i utrzymania klienta - gdzie kłaść największy nacisk w dobie ogromnej konkurencyjności?
  • Jakie działania są niezbędne w obu procesach i jak je odpowiednio zaplanować?
  • W jaki sposób wykorzystać potencjał klienta dzięki zastosowaniu programu lojalnościowego?
09:45

Customer Lifetime Value czyli jak znajomość klientów wpływa na rozwój sprzedaży

Mariusz Pawełczyk, Commercial Director CEE, Sociomantic

  • Jak marketing wpływa na sprzedaż – pojęcie lejka sprzedażowego
  • CRM, czyli jaki potencjał tkwi w gromadzonych przez firmy danych
  • Segmentacja w CRM – warto robić to mądrze
  • Jak skutecznie mierzyć Customer Lifetime Value
  • Przykładowe kategorie klientów na bazie CLV
  • Modele pomiaru Customer Lifetime Value
  • Reklama personalizowana jako sposób wykorzystania CLV w działaniach marketingowych
10:30

„Multiklient” jest wszędzie, jak dostosować, zintegrować komunikację oraz dostosować procesy by go efektywnie obsłużyć i zapewnić pozytywne doświadczenia? Multichannel/ Omnichannel/ ROPO/ Kliento-centryzm

Iwona Anna Rubanowicz, Dyrektor, Getin Noble Bank S.A

  • Zmiany pokoleniowe, czyli jak dotrzeć do obecnego Klienta – od Baby Boomers do pokolenia Z
  • Ewolucja modelu obsługi Klientów- optymalizacja procesów sprzedażowych i efektywna komunikacja
  • Omichannel, czyli zapewnienie spójnej, „bezszwowej” drogi Klienta do zakupu produktów i usług. Ewolucja podejścia multikanałowego – od multidostępowych procesów silosowych, po cross-channel seamless experience
  • Potęga wiedzy o Kliencie jako podstawa orientacji kliento-centrycznej
  • Onboarding czyli jak ważny jest pierwszy kontakt w kanałach zdalnych
  • „Czynnik ludzki” – dlaczego nie wszystko i nie zawsze może być bezobsługowe
  • Follow up – jak nie tylko nadążać za Klientem w procesie i stwarzać kolejne okazje sprzedażowe, ale budować kapitał komunikacyjny na przyszłość
11:15

Przerwa kawowa

ZARZĄDZANIE KONKURENCJĄ

11:35

BADANIE KONSUMENCKIE. Jak zwiększać sprzedaż przy pomocy markerów cenowych?

dr Paweł Jurowczyk, Senior Project Manager, ARC Rynek i Opinia
Grzegorz Furtak, trener biznesu, coach, mentor start-upów i konsultant biznesowy, pricingLAB

  • Definicja markerów cenowych oraz mechanizm ich oddziaływania na konsumentów
  • Wyniki badań konsumenckich, dotyczących markerów cenowych
  • CASE STUDIES
12:20

Jak być zauważonym? Co zrobić by zaistnieć na rynku przy ogromnej konkurencyjności? Metody, możliwości, narzędzia.

dr n. ekon. Agnieszka Grostal , ekspert w zarządzaniu procesami sprzedaży, właściciel firmy Salents

  • Szybciej? Lepiej? Taniej? - jakie czynniki faktycznie mają znaczenie dla klientów?
  • Najskuteczniejsze metody promocji - jak marketing powinien przenikać się ze sprzedażą?
  • Jak i kogo musimy do przekonać do swojej marki/usługi/produktu?
  • Trendy w promocji - co się sprawdza a co niepotrzebnie pochłania budżet?
  • Komunikacja działów marketingu i sprzedaży - jak dobrze działać wspólnie?
13:00

Przerwa obiadowa

AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY - mini warsztaty

14:00

1. SESJA WARSZTATOWA New age manager – czas na Ciebie!

Krzysztof Kasperuk, PANHERI
Klaudia Pingot, SpecBabka, liderka Smart Coaching

  • Kto zabrał mój ser? Historia o tym, jak daliśmy się przekonać
  • Harmonia doskonała – Co wspólnego z biznesem i różnorodnością zespołową ma równowaga i harmonia?
  • Wolność myśli, wolność słowa, tolerancja, międzypokoleniowość - skład zespołów jutra – jesteś na nie gotowy?

 

2. SESJA WARSZTATOWA. Zagrasz ze mną? Wiem, że tak. Najprawdopodobniej najkrótszy warsztat o sprycie w sprzedaży.

tristan tresar, trener biznesu

Warsztat ten, to krótka dwuaktowa etiuda teatralna w której bohaterami będziecie Wy, uczestnicy. W pierwszym i drugim akcie zagracie i doświadczycie porażki, a może sukcesu. kto wie? to już zależy od Was. Doświadczenia indywidualne w refleksyjnym finale zamienimy na wnioski odpowiadające na pytanie: czym jest spryt w sprzedaży?

16:30

Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów

Ogólne warunki uczestnictwa

A. Koszt uczestnictwa

1. Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:

koszt uczestnictwa
2695.00 PLN (od 3 grudnia 2016 do 25 stycznia 2017)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

B. Konferencje płatne

1. Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

2. Wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl, stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.. Link do faktury pro forma jest standardowo wystawiany i wysyłany automatycznie na adres mailowy zgłaszającego po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

3. Prosimy o dokonanie wpłaty w terminie 14 dni od momentu wysłania zgłoszenia, ale nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.

4. Wpłaty należy dokonać na konto:
Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o.
Kijowska 1
03-738 Warszawa
Danske Bank A/S SA Oddział w Polsce
PL 14 2360 0005 0000 0045 5029 6371.

Jako tytuł przelewu prosimy podać
TRENDY SPRZEDAŻY 2017
oraz numer zgłoszenia.

5. W przypadku rezygnacji nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 20% opłaty za udział.

6. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia pobierane jest 100% opłaty za udział.

7. Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres Organizatora.

8. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w Wydarzeniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.

9. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.

10. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia.

C. Konferencje bezpłatne

1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest bezpłatne.

2. Bezpłatne uczestnictwo obejmuje prelekcje, materiały informacyjne, przerwy kawowe, lunch (jeśli jest zaplanowany).

3. Celem zgłoszenia swojego uczestnictwa w Wydarzeniu, Uczestnik proszony jest o kompletne wypełnienie formularza on-line na stronie konferencje.pb.pl. Akceptacja zgłoszenia następuje poprzez wysłanie maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym.

4. Zamiast zgłoszonej osoby w Wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy.

5. Istnieje możliwość uczestnictwa w Wydarzeniu maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

6. Ilość miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania Wydarzenia bez podania przyczyny.

D. Ochrona danych osobowych

1. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewnia poufność dotyczącą wszystkich danych przekazywanych w procesie rejestracji.

2. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. pozyskuje dane osobowe do celów marketingowych.

3. Przetwarzanie danych będzie zgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku.

4. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Bonnier Business Polska Sp. z o.o. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. , w celu świadczenia usług, w celu archiwizacji, a także sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. oraz dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym lub uprawnionym organom. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zapewniają realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w szczególności umożliwiają ich poprawianie, jak i uzyskanie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych.

5. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient/Abonent powinien kierować na adres: Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

6. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie konferencje.pb.pl. Bonnier Business Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

7. Użytkownikowi przysługuje w każdej chwili prawo wycofania zgody (sprzeciwu) na przetwarzanie jego danych osobowych. Jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali twoje dane osobowe wyślij mail na adres sprzeciw@pb.pl albo pismo na adres Bonnier Business Polska Sp. z o.o. 03-738 Warszawa, z dopiskiem "Dane Osobowe".

Informacje

Magdalena Marczak
Project Manager

T 22 333 98 40

F 22 333 97 78

m.marczak@pb.pl

szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter

News

Chcesz pokoju, gotuj się do wojny

Realne cele i Davos, i...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na...

Kontrakty terminowe na...
News

Schizofrenia rynków

Od początku lutego możemy obserwować interesujące...
News

Puszkę Pandory uznajmy za otwartą

Zaplanowana na 25 marca...
News

Sprawny system egzekucji komorniczej leży w...

W powszechnej świadomości...
News

Nie umniejszaj swoim kompetencjom! Case study

Paweł ma 37 lat, jest...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na czwartek,...

Kontrakty terminowe na...
Najlepsze blogi o biznesie