Warszawa
Konferencja
12 ‑ 13 grudnia 2023
12 ‑ 13 grudnia 2023
THE WESTIN WARSAW
VIII Customer Experience Transformation
VIII Customer Experience Transformation
Ikona zamknięcia

Cel

"Nie możemy zarządzać tym, czego nie mierzymy ani poprawiać tego, czego nie liczymy"

– Bob Hayes


12-13 grudnia 2023 r. zapraszamy do udziału w 8. edycji konferencji Customer Experience Transformation!

Nasza wiedza i rozumienie podejścia customer experience i jego wpływu na biznes stale się rozwija. Wyszliśmy z czasu „niemowlęctwa”, gdzie najważniejszym działaniem było zapoznać organizację z „klientem i jego emocjonalną stroną”. Dziś nie tylko budujemy i realizujemy strategie i polityki CX, ale także coraz lepiej rozumiemy, że aby odpowiadać na potrzeby klientów i budować odpowiednie ich doświadczenia musimy inwestować. To wiąże się z dwoma niezwykle ważnymi działaniami w obszarze customer experience:

  • stałym rozwoju proklienckich kompetencji wśród pracowników (np. umiejętności słuchania głosu klienta i wdrażania zmian na bazie wniosków)
  • rozwojem umiejętności liczenia opłacalności inwestycji w dobre doświadczenia, które pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

Podczas 8. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok i 2 lata wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi. Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami: 


Dzień 1: CX Governance, czyli od czego zaczęliśmy i gdzie jesteśmy dzisiaj z zarządzaniem CX w organizacji:

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków, komu podlega CX Governance?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizacją do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z cx?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?

Dzień 2: Opłacalność inwestycji w CX, czyli jak liczyć i pokazywać wpływ inicjatyw CX na finanse i efektywność operacyjną

  • Kiedy zauważyliśmy potrzebę liczenia opłacalności inwestycji w CX?
  • Jakie inicjatywy CX wymagają w naszej organizacji wyliczenia opłacalności? 
  • Od czego zaczęliśmy wyliczanie opłacalności inicjatyw CX?  
  • Z jakich danych korzystamy i z jakimi jednostkami w organizacji współpracujemy w tym zakresie?
  • Co umiemy wyliczać? Co chcielibyśmy liczyć, a jeszcze nie możemy? (sukcesy i porażki)
  • Jak i komu komunikujemy efekty wdrożonych inicjatyw?



Już 8. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań. Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”

Zapraszamy!

Zespół Puls Biznesu Konferencje

Zespół CustomerMatters


VIII Customer Experience Transformation to:

#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

THE WESTIN WARSAW

Al. Jana Pawła II 21
Warszawa

Partner Merytoryczny