Warszawa
Kongres
24 ‑ 25 października 2023
24 ‑ 25 października 2023
Airport Hotel Okęcie
19. Kongres Public Relations i Komunikacji
19. Kongres PR i Komunikacji
Najważniejsze w Polsce doroczne spotkanie działów PR i Komunikacji!
Ikona zamknięcia

Cel

SAVE THE DATE!


#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Kilka paneli dyskusyjnych - okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów

To wszystko już 24 i 25 października podczas 19. edycji Kongresu Public Relations i Komunikacji! Łączymy liderów PR i komunikacji z wiodących na polskim rynku marek, zapewniamy możliwość nawiązania kontaktów i zdobycia wiedzy, która pozwoli Tobie PR-owcu zostać skutecznym strategiem komunikacji!

Dołącz już dziś do uczestników 19. Kongresu Public Relations i Komunikacji. Zapraszamy do hotelu Airport Okęcie w Warszawie (ul. Komitetu Obrony Robotników 24) po solidną dawkę wiedzy oraz inspiracji! To jedyne miejsce, w którym spotyka się co roku ponad 100 uczestników z najważniejszych na polskim rynku firm, znakomici eksperci, a także przedstawiciele mediów. 2 dni konferencji to wyjątkowa przestrzeń do dyskusji i nauki najlepszych praktyk PR-owych. Czas i miejsce na poszerzenie wiedzy, które zagwarantuje zróżnicowana formuła wydarzenia.

Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju!


Obejrzyj relację z zeszłorocznego kongresu








Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach i warsztatach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

19

lat doświadczenia w organizacji wydarzeń dla biznesu.

100

konferencji, kongresów, warsztatów i szkoleń biznesowych organizowanych rocznie.

5000

uczestników wydarzeń w 2022 roku

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak
Magdalena Marczak

Project Manager

Współpraca

Joanna Czyczuk-Oziębło
Joanna Czyczuk-Oziębło

Marketing Manager - Team Leader

Airport Hotel Okęcie

ul. Komitetu Obrony Robotników 24
Warszawa

Patron