WIEDZA KLASY BIZNES - Konferencje, warsztaty i szkolenia Pulsu Biznesu
Zdobywaj praktyczną i aktualną wiedzę, dzięki wydarzeniom "Pulsu Biznesu".
Nawiąż kontakt z najlepszymi profesjonalistami na rynku i odkryj wszystkie tajemnice biznesu.
Lista wydarzeń
Efektywna Komunikacja i Analityka z AI
Tworzenie tekstów biznesowych z Copilot i ChatGPT | Edycja 2.
Przeczytaj w strefie wiedzy
- 5 wskazówek skutecznego storytellingu2023-12-14T12:29:50ZWśród obecnych trendów w marketingu szczególne miejsce zajmuje storytelling. Sztuka tworzenia historii pozwala na mówienie o marce i produktach w zupełnie inny sposób. Warto dowiedzieć się, jak robić to skutecznie.
- Co jest największym wyzwaniem projektów CX?2023-11-15T12:44:55ZPandemia Covid-19 wpłynęła na wiele aspektów naszego życia, w tym na przyśpieszenie transformacji cyfrowej oraz zmianę zachowań klientów. Wydaje się, że położyła również kres okresu „dziecięcego“ w zarządzaniu tzw. doświadczeniem klienta (CX), zmieniając je w istotne narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej.
- Przyszłość Customer Experience: trendy i wyzwania na 20242023-11-06T10:56:25ZRok 2023 przyniósł wiele istotnych zmian w obszarze Customer Experience. Można mówić śmiało o rewolucji w obszarze obsługi klienta. Wszystko dzięki nowym technologiom i rosnącej świadomości ich wykorzystania. Nowe podejście dotyczy także klientów, którzy mają coraz wyższe oczekiwania i wiedzą też, że biznes tworzy rozwiązania specjalnie dla nich. Czy 2024 r. przyniesie kolejne możliwości w projektowaniu doświadczeń klientów? Ten artykuł zaprowadzi Cię w podróż przez te perspektywy i wyzwania oraz pozwoli odkryć najnowsze trendy.
- 3 powody, dla których kreowanie kryzysu wizerunkowego może mieć sens2023-10-31T13:57:57ZKryzys wizerunkowy może wyjść nam na dobre. Dlatego czasem firmy czy osoby publiczne same takie kryzysy wywołują. Czy i kiedy warto? Z jakimi konsekwencjami należy się liczyć? Czy kryzysem zawsze da się zarządzić?
- Jak zachować się w social media, gdy wybucha kryzys2023-10-31T13:30:32ZWydawać by się mogło, że wszyscy już wiedzą, jak postępować w sytuacjach kryzysowych. Praktyka pokazuje jednak, że wiele firm popełnia podstawowe błędy.
- 3 pytania o influencer marketing2023-10-10T13:43:13ZNa 3 pytania o influencer marketing odpowiada Krzysztof Lehmann, zastępca dyrektora delegatury bydgoskiej, UOKiK, uczestnik dyskusji panelowej “Rola odpowiedzialnego influencer marketingu w budowanie świadomości marki – czego nauczył nas miniony rok?” podczas 19. Kongresu PR i Komunikacji (24-25 października, Warszawa)
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej2023-08-21T14:38:29ZPrzyzwyczailiśmy się już do tego, że co jakiś czas pojawia się wynalazek lub technologia, która rewolucjonizuje to, jak pracujemy i prowadzimy biznes. Ostatnio zmienia się jedynie to, jak często pojawiają się nowe gorące rozwiązania.
- Aktualne wyzwania w projektowaniu polityki cenowej firmy2023-07-20T12:30:07ZJak radzić sobie z jednej strony z inflacją i podnoszeniem cen, a z drugiej z aktywizacją sprzedaży w dobie zmiennej koniunktury? Jak pogodzić wodę z ogniem? Czy w ogóle jest na to sposób?
- 7 rzeczy, które należy wiedzieć o Customer Experience2018-10-01T14:24:19ZZ miesiąca na miesiąc przybywa w Polsce firm, które uświadamiają sobie, że ich klient się zmienia. Oczekuje dziś dużo więcej niż kilka lat temu.
- Spójny pricing w zmiennych czasach2023-04-14T10:30:49ZPewnie każdy z nas był w takiej sytuacji, kiedy robimy coś i robimy, a to nie wychodzi i nie wychodzi. A my robimy dalej i dalej, bo wydaje nam się, że w końcu wyjdzie… Czy wyjdzie? To zależy, czy coś zmienimy w tym co i jak robimy czy nie. Bo jak to powiedział jeden mądry człowiek (a za takiego mam Alberta Einsteina): „szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”.
- Jak rozwijać kulturę firmy, która wspiera tworzenie wartości dla klienta2023-03-17T09:54:19ZCustomer Experience (CX) z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu. Coraz więcej menedżerów uważa, że zadbanie o pozytywne doświadczenia klientów będzie nawet ważniejsze, niż w 2022 r. Takie podejście potwierdzają także inne statystyki. Ponad 65% firm twierdzi, że w 2023 roku zwiększy wydatki na CX, średnio o 24%* . Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że nie przestanie kupować w kryzysie lub wyda nawet więcej na zakupy w firmach, które będą o nich dbać** . W tym roku ważna też będzie umiejętność pokazania zwrotu z inwestycji w CX. Skupienie się na misji, wartościach, mocnych stronach organizacji oraz wzmacnianie słabszych stron będą definiowały sukces w 2023 roku.
- Jak sprawić, by w puli 50 mln klientów każdy czuł się unikatowy2023-03-01T08:10:20ZButik, który pomieści 50 milionów klientów i każdemu z nich zapewni indywidualną obsługę? W Zalando to możliwe dzięki skutecznej realizacji wizji, aby stać się Starting Point for Fashion, czyli pierwszym miejscem, do którego kierują się klienci, myśląc o modzie.
- Kiedy klienci mówią o tobie światu2023-02-14T07:37:00ZDziewięciu zadowolonych z Twojej obsługi klientów raczej nic nikomu o tym nie powie. Tacy klienci słowem nie pisną. Za to jeden niezadowolony powie o tym wielu, a tych wielu powie o tym dalej i być może dowiedzą się o tym miliony ludzi.
- Bezpieczeństwo w social media2023-02-06T12:32:18ZW czasach, gdy na porządku dziennym są tzw. „kradzieże kont”, a portale internetowe donoszą wciąż o nowych zagrożeniach cybernetycznych, to każdy użytkownik social media, każdego dnia powinien zachowywać zasady bezpieczeństwa i brać pod uwagę, że to właśnie on może stać się ofiarą cyberataku.
- 7 grzechów głównych wideo w social mediach - unikaj ich jak ognia2023-02-01T14:04:38Z84 minuty dziennie* - tyle średnio oglądamy wideo w Internecie każdego dnia. To kosmicznie dużo! YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, TikTok czy Snapchat - wokół nas jest mnóstwo kanałów, na których możemy tworzyć materiały. Jakich błędów nie popełniać? Czego unikać? Zapraszam na siedem grzechów głównych, które zabijają zasięgi organiczne wideo.