pb.pl

O nas

Dział konferencji „Pulsu Biznesu" istnieje od 2004 r. Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Dlatego w ciągu roku kalendarzowego organizujemy kilkadziesiąt wydarzeń, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych ekspertów i znaczących praktyków biznesu. Każde z nich dotyczy określonego segmentu gospodarki i adresowane jest do licznej grupy uczestników.

Co nas wyróżnia?

  • mamy ponad 10-letnie doświadczenie w organizacji szkoleń i spotkań biznesowych – ogólnorynkowych i zamkniętych,
  • współpracujemy z najlepszymi ekspertami na rynku,
  • na bieżąco śledzimy i analizujemy nowe trendy i zmiany legislacyjne,
  • angażujemy naszych klientów w proces tworzenia produktu, tak aby był jak najlepiej dopasowany do ich potrzeb,
  • rocznie organizujemy ponad 50 wydarzeń, które łącznie gromadzą ponad 1500 osób.

Do flagowych wydarzeń należą m.in: Konferencja Trendy Sprzedaży, Kongres Lojalność Klienta, Trendy Contact Center, Kongres HR Summit, Kongres PR i Komunikacji, Forum Polskich Menedżerów Logistyki Polska Logistyka, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Business Intelligence, Power to Designers.

Prestiżowe lokalizacje: Hotel Marriott, Sheraton, Sound Garden Hotel, Hotel Polonia Palace, The Westin Hotel, Airport Hotel Okęcie, a także Stadion Narodowy, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Historii Żydów Polskich - idealne dla biznesowych spotkań.

Dołącz do setek zadowolonych uczestników wydarzeń Pulsu Biznesu!

 

Kalendarz eventów

« » grudzień 2017
PnWtŚrCzPtSbN
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
szukaj



Kontakt

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zorganizować wspólnie z nami wydarzenie, zostać sponsorem, zamówić materiały konferencyjne, prosimy o kontakt:

22 333 97 77

konferencje@pb.pl

Newsletter