Dlaczego warto zostać partnerem wydarzeń biznesowych "Pulsu Biznesu"?
Nasze konferencje oraz szkolenia biznesowe, zarówno online, jak i stacjonarne, prowadzą najlepsi trenerzy, mówcy i eksperci w swoich dziedzinach. Wydarzenia organizowane przez Puls Biznesu są wybierane przez tysiące przedsiębiorców, menedżerów i specjalistów z całego kraju. Mając ogromne doświadczenie w kreacji i organizacji wydarzeń, oferujemy klientom biznesowym wiele rodzajów współpracy – od partnerstwa w naszym wydarzeniu po stworzenie projektu specjalnego pod marką Pulsu Biznesu. Nasza marka cieszy się zaufaniem i jest postrzegana jako organizator najwyższej jakości wydarzeń. Poza tym jesteśmy biznesowym medium i oprócz organizacji zapewniamy wsparcie promocyjne w najbardziej opiniotwórczym dzienniku biznesowym w Polsce, co jest istotną wartością dodaną. Wszystko to sprawia, że wielu wydarzeniom towarzyszy grono zadowolonych ze współpracy partnerów. Twoja firma może zostać jednym z nich!
Wydarzenia "Pulsu Biznesu" są dedykowane większości branż na polskim rynku:
Prawo, HR, PR, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie, Windykacja, Marketing, Logistyka, Energetyka, IT, E-commerce, Nieruchomości
Co zyskujesz?
Przedstawienie wizerunku firmy jako eksperta w danym obszarze
Możliwość uczestniczenia w wydarzeniu dedykowanym określonej grupie docelowej
Promocję wydarzenia w mediach Bonnier Business Polska, w tym działania wizerunkowo-contentowe - kampania prowadzona z jednoczesnym brandingiem partnerów
Flagowe, cykliczne wydarzenia Pulsu Biznesu
Wynagrodzenia i benefity - Konferencja
STYCZEŃ
Forum Dyrektorów Działów Prawnych
WRZESIEŃ
Kongres HR Summit
WRZESIEŃ
Kongres Public Relations i Komunikacji
PAŹDZIERNIK
Forum Polskich Menedżerów Logistyki
PAŹDZIERNIK
Kongres Prawo Konkurencji
LISTOPAD
Poznaj nasz zespół
Zasięgi naszych mediów
Ponad 6 mln użytkowników mediów Bonnier Business Polska
269,3 tys. - liczba czytelników wydania gazetowego „Pulsu Biznesu”
30,6 tys. - liczba subskrybentów treści pb.pl
Linkedin Puls Biznesu: 101,2 tys. obserwujących
Linkedin Puls Biznesu - konferencje: Ponad 10 tys. obserwujących
Facebook - 128 tys. obserwujących
Twitter (X) - 63,1 tys. obserwujących
Co gwarantujemy w ramach partnerstwa:
Merytoryczna obecność podczas wydarzenia - prelekcja eksperta bądź udział w panelach dyskusyjnych
Branding w kampaniach promocyjnych - logotyp na materiałach promocyjnych i na stronie wydarzenia
Dotarcie do sprecyzowanych grup docelowych Możliwość eksperckiej obecności w serwisie pb.pl
Efektywny networking w przypadku wydarzeń stacjonarnych
Obecność brandingowa w trakcie wydarzeń stacjonarnych (powierzchnie wystawiennicze etc.)
Ekspercka/brandingowa obecność w łamach dziennika "Puls Biznesu", na portalu pb.pl w ramach kampanii promującej dane wydarzenie